Sivu 19 / 248 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91516171819202122232969119 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361 - 380 / 4954

Aihe: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

  1. #361
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    4

    Apua kiinnostuneelle.

    Pahoittelen heti alkuun että tässä varmasti tullaan kertaamaan samoja asioita jotka on kysytty jo tosimoneen otteeseen mutta mulla alkaa olla sellainen olo että hukun kaikkeen informaatioon jota kerää eri lähteistä. Ja jotenkin tuntuu että ihmiset kysyvät miltein samoja asioita muttei kuitenkaan juuri niitä joita haluan tietää=)

    Eli oon poltan sätkiä, Smartin sinistä. Ehkä joku 15/päivä. Pidän kyseisen tupakan mausta. Punaista ja vihreää en voi polttaa ollenkaan. Vitsi on ehkä siinä myös että en halua lopettaa, en myöskään halua terveyttäni tuhota ehdointahdoin mutta nautin vaan polttamisesta, savu keuhkoissa on mukavaa.

    1. Mikä on e-savuke valinta jos haluan mahdollisimman lähelle aitoa savujen suhteen + ulkonäöllisesti. Elkää ymmärtäkö väärin mutta mulla on nyt päällä sellanen kehtaamis vaihe että en taho imeskellä julkisesti mitään nyrkinkoskosta kirkkaan väristä metalli tuubia.

    1.1 Kuitenkin haluaisin varmistaa että kys tuotteessa olisi kyllin kestävä akku että voin esim mennä huoletta töihin eikä tarvi pelätä että loppuu kesken.

    2. Nesteet, olen ymmärtänyt että näitä on vaikka mitä makuja mutta vastaako se enää sitten aitoa tuotetta? Voinko hymysuin polttaa mehiläisenviiksikarvan makuista nestettä ja uskotella että tupakkaahan tää on?

    3. Voiko näitä polttaa sisällä? Jos polttaisin tupakkaa sisällä niin vaimoke nylkisi elävältä. Mitens näiden kanssa?

    4. Mitä kaikkea pitää tilata ekalla tilauksella etten huomaa viikon päästä että helvetti..se loppu nyt ja joudu ostamaan ihan perus tupakkaa?

    Kiitos jo etukäteen ja viellä kerran pahoillani näistä aloittelijan kysymyksistä.

    edit . Taloudellisuus. Sätkäkamat maksaa noin 15e/viikko. Kuis nämä?

    edit 2. Tää nyt näyttäis aika hyvältä alkuvalinnalta. http://www.ecigwizard.com/shop/fi/eg...arter-kit.html tossa ois kuitenkin 900mah akku niin eiks se ois jees?

     
     
  2. #362
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    1.) Aika lailla 510-T malliin mennään.
    1.1) 180mAh akku on varsin pieni 280mAh kestää jo mukavasti
    2.) Tupakointi ja höyryttely näyttää samalta mutta käytännössä kulttuuri on erilainen. Hyvä maku on hyvä maku, oli se sitten tupakanmakuista tai hedelmäsekoitusta ruusuveden jälkimaulla. Maku ratkaisee ja hyvästä nauttii joka tapauksessa.
    3) Sisällä voi höyrytellä huoletta. Se jopa on suotavaa koska puhallettu vesihöyry poistaa huoneilmasta bakteereja. Ja tuleehan sitä kylppäristäkin kosteaa ilmaa noin 100 x enemmän kuin sähkötupakista.
    4) Starttipaketti ja riittävästi nestettä. Yleensä riittää 10ml per viikko ja hyvähän litkua olisi olla vähintään 20-30ml varalla ennen kuin tilaa lisää.
    5) 10ml pullo kustantaa keskimäärin 5€ eli vitosen viikko jos ei vallan "höyrähdä" nautiskeluun.

    Nopsaa joku kauppa niin tuossa starttipaketti: 510-T manuaali.
    Litkut löytyy samasta kaupasta ja arvosteluja niistä täältä.

    E: Jos mietit kuinka iso toi 280mAh akku vermeineen on niin tuossa imailen sellaista menemään, tosin automaattiversiona: linkki.

     
     
  3. #363
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    4

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    1.) Aika lailla 510-T malliin mennään.
    E: Jos mietit kuinka iso toi 280mAh akku vermeineen on niin tuossa imailen sellaista menemään, tosin automaattiversiona: linkki.

    Oon lukenu hyvää tosta 510-T:stä mutta jotenki tuntuu että porukka vaihtaa tuosta tuohon eGo-T malliin. Aattelin et hyppäisin suoraa tuohon eGoon=) Kun tarjouksessakin kerta olis.
    Noita sun(?) videoita oon tässä kattellu ja yrittäny varmistella et sitä savua...höyryä...oikeesti tulee=) Mutta toi olis tosiaan aika idyllisen kokoinen vehje.


     
     
  4. #364
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Jos ostaa 510-T ja haluaa lisää akkutehoa niin siihen riittää pelkkä eGo akun ostaminen ja sille laturi. 510-T starttipaketin atomisaattorit käy suoraan isompaan akkuun, näppärää. Eli ei tarvi erikseen ostaa eGo tankki starttipakettia.

     
     
  5. #365
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    183

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Koitin ettiä youtubesta videota, mutta ei osunut silmään. Miten toi 510 Low Resistance Atomizer kuuluu täyttää nesteellä? Mille alueelle sitä tiputellaan?

     
     
  6. #366
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    4

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Onko tää nyt oikea laite? http://www.gecigarette.com/products/...s-510-kit.aspx kun näyttäis olevan tarjouksessa. Siis tuo 510-T?

     
     
  7. #367
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Ei.

     
     
  8. #368
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja WDW Näytä viesti
    Onko tää nyt oikea laite? http://www.gecigarette.com/products/...s-510-kit.aspx kun näyttäis olevan tarjouksessa. Siis tuo 510-T?
    Toi näyttäs oleen ihan normi 510. Kyl se -T siinä ihan nimessä jo kuuluu olla.

    Toi on 510-T.
    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=117

     
     
  9. #369
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juha81 Näytä viesti
    Koitin ettiä youtubesta videota, mutta ei osunut silmään. Miten toi 510 Low Resistance Atomizer kuuluu täyttää nesteellä? Mille alueelle sitä tiputellaan?
    Koska tuossa ei lue 510-T niin oikea vastaus on vanupatruunaan. Mut jos haluaa tiputella (drip tipping) nestettä niin ei väliä kunhan 2-3 tippaa sinne pudottaa, laittaa drip-tipin paikalleen ja imailee menemään.

     
     
  10. #370
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    T = Lauttasaari

     
     
  11. #371
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    43

    Apua ja anteeksi

    Terve,

    Heti alkuun perisuomalaisesti aloitan pyytämällä anteeksi, että olen olemassa. No ei, vaan sitä, että avasin uuden aiheen, vaikka tietoa on paljon tarjolla. Olen perehtynyt foorumiin ja sauhutteluun nyt viikon verran, mutta muutama kysymys vielä askaruttaa.

    Olen polttanut 10v n. 1-1.5 askia sinistä lämää päivässä. Olen tullut siihen tulokseen, että eGo-T on monien suosiossa. Sellaisen siis ajattelin tilata.

    1) Onko väliä tilaako A:n vai B:n? Hyötyjä/haittoja jommassakummassa? Joku sanoi että B vuotaa, A siis parempi?
    2) Mites noi tilbehöörit eli ulkoturuksi lisävarusteet.
    - Akkuja 2-3?
    - Atomisaattoreita.. paljonko tarvitaan, että kestää esim. kuukauden?

    Yksi asia, mistä en ole ihan selvillä on toi laboranttipuoli tässä hommassa. Pullosta pitää saada litkua esätkään.
    3) Tätä varten pitää ostaa pipetti, ruisku, jotain muuta? Entä niitä tyhjiä pulloja?

    Litkuja ostelen sitten maun mukaan.
    4) Onko niissä siis kaikki yhdessä, vai pitääkö niitä jatkaa jollain muilla litkuilla?

    Libertyltä meinasin tilata, mutta siellä ei eGo-t startteria ollut varastossa.
    5) Heittäkää joku paikka, mistä saisi kätevästi ja edullisesti nopeasti ja vaivattomasti.

    Eipä kummempaa kuin vielä avoin vastaus mahdollisuus, eli pitäiskö huomioda vielä jotain muuta?

    Innolla odotan sauhuttelun alkua. Tosta tupakasta en päässyt eroon vaikka juuri olin 2.5 viikkoa lakossa ja ihan kuninkaana, että nyt on tupakka selätetty. Jospa siis lopettaisi lopettamisen ja aloittaisi vähemmän fataalin nautiskelun.

    Viikonloppuja

     
     
  12. #372
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Apua ja anteeksi

    1) Eipä sen väliä. Itse käytän enemmän B-mallia, kelpo peli.
    2) Starttipaketissa tulee 2 akkua, niillä pärjää pitkään. Atomisaattoreitakin tulee 2 mukana ja jos siihen nakkaa vielä 2 matalavastus atomisaattori niin johan kestää höyrytellä (low resistance).
    3) http://www.youtube.com/watch?v=tsG8pr1NCUo Mitään pipettejä tarvi... :
    4) Kaikki valmiina putelissa, on helppoa.
    5) Tuolla sentään on eGo-T:tä jäljellä: http://www.easy-eliquid.com/original...-joyetech-set/ litkujakin löytyy samasta paikasta jos helpolla haluaa päästä. Jos halvalla niin sitten http://peleon.pl/, sivut kivasti puolaksi

     
     
  13. #373
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Apua ja anteeksi

    1. Molemmat hyviä... A pienempi ja B isompi... A mallia löytyy useemmasta paikasta ku B:tä..

    2. Kaks molempia ja tankkeja n.5 pärjää kk tai ainaki ite pärjäisin.. jollei hajoa.. Itelle tykkään että o vähän varoja jote otin 4 atoa 2 akkua ja 5 tankkia... ny nuita on 6 akkua 14 tankkia ja atoja 3.. pärjänny yli kk

    3. Jos eGo-T:n ottaa ei tarvi nuista välttämättä mitää... jollei taho vaan värkätä... Tankista korkki auki.. valmiit nesteet sisään.. korkki kiinni ja höyryämään...

    4. Valmiita nesteitä yleensä ovat ei siis tarvi jatkaa jollei koe siihen pakottavaa tarvetta... saa tieten makuja ja nikotiinit erikseenki.. Nuo sekoitteet tarvii pipettiä ja tyhjiä pulloja..

    5. Ecigwizard ite tykkään käyttää.. Nesteet vaan on aika loppu yleensä.. toinen mistä tuli tilattua tavaraa o liberty flights.. Ewizillä se hienous että kerää pisteitä ostoista jolla voi taas ostaa tavaraa..

    Nikotiinittomat kamat saa kivasti suomesta Finnvapelta

     
     
  14. #374

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Onko tosiaan niin että Clearot on niin pirun heikkoja, vai onko mulla vaan huono tuuri? Tän uusimman oon täyttäny 4kertaa ja sano "poks". Puol "tankkia" vielä mehua sisässä ja maistuu aivan saappaalta, yltiömäinen palaneen maku :/

    EDIT:akku 3.7V ja clearot 2.4-2.6ohm

     
     
  15. #375

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Moro

    Semmosta kyselisin, et mulla on toi Genesis 510 vanumalli, mut parin päivän sauhuttelun jälkeen hajoaa atomisaattori kai? Ostin uuden ja sama homma! Uusia akkujakin 2kpl, mut tulos on ei höyryä. Eikö nämä kestä enempää? Poltan jotain 2-3h/pv.

    -M-

     
     
  16. #376
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Mitä yleismittari sanoo kun mittaat ohmeja?

     
     
  17. #377

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    En ymmärrä. Mistä mittaan vastuksen? Siitä atomisaattoristako?

     
     
  18. #378

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Tarkennukseksi poltan semmosen 1-2h putkeen per aamu.

     
     
  19. #379

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Terve, tulipas tilattua tämmöisiä http://www.easy-eliquid.com/products...%21%21%21.html ja huomasin että eihän tuota saa lykättyä suoraan akkuun kiinni, minkälainen kapula pitäs olla kans että sais pistettyä? Vai mitä nuo ylipäätänsä on?

     
     
  20. #380
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Eiköhän ne ole 901/905-malleihin tarkoitettuja... Jostain 510-901 adapteri väliin jos haluat käyttää ne.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •