Sivu 186 / 248 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 86136176182183184185186187188189190196236 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,701 - 3,720 / 4954

Aihe: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

  1. #3701
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ignorant Näytä viesti
    Kannattaa käydä läpi halpahallit, Tokmannit, Clas ohlssonit tms. Vissiin kaksi euroa maksoin omasta laatikosta jossa varaosat tms lojuu.
    Joo sillee sen varmaan löytää parhaiten. Puteli mukaan ja kattelemaan.


    E: On tuo linkin laatikko ihan näppärän oloinen.
    Joku tommonen juu, mut ei uskalla tilailla kun ei noita mittoja niin osaa hahmottaa.

     
     
  2. #3702
    Ainakin hongkong ja motonet yms. myy noita tommosia yhden rivin "kalastuspakkeja" mutta omasta kokemuksesta niiihin ei sa kyllä ainakaan pystyyn mitään purkkia,kyljelleen kyllä saa...Pitänee itsekin hommata joku tommonen oikein säilytyspakki noille ettei ne ole ympäri pöytiä...


    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Poltatko tupakkaa? Et.
    Turha tuota lähteä alkamaan joka kulmasta tarkastella, koska mitään ei enää POLTA.
    Tämä on niin totta joka sana

     
     
  3. #3703
    Höyrykonkari Wept's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    186
    Mikäköhän Vamo V2:lle tuli, kun tossa pari päivää sitten rupes temppuilemaan oikein kunnolla.

    Imusta tuli yhtäkkiä älyttömän tiukkaa eikä Boge legendaarisesti pöhise siinä. Lisäksi joku helvetin häijy palaneen maku tai sitten joku muu omituine maku tulee itse Vamosta höyryjen mukana.
    Aluksi epäilin kartoa, mutta kokeiltu eGolla ja kyllä se Vamo on.

    Liitintä olen nostanut ylöspäin ja tiivisteen ottanu pois ja vaihtanu.
    Smok XPro 50W, Aspire 2
    eGrip

     
     
  4. #3704
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Jos modista tulee savua/makua/hajua ni oikarissa varmaan. Nestettä voinu päästä piirille.

     
     
  5. #3705
    Höyrykonkari Wept's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    186
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Jos modista tulee savua/makua/hajua ni oikarissa varmaan. Nestettä voinu päästä piirille.
    Voi persesuti, tätä mä jotenkin epäilinkin. Tack så mycket.
    Smok XPro 50W, Aspire 2
    eGrip

     
     
  6. #3706
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Puffilta piti tulla 306 drippiatoja mutta tuli tämännäköisiä värkkejä. Kuvan ulkopuolelta kerrotaan, että drippiaton musta tippi oli kyllä oikean näköinen. Mutta mitähän nämä ovat? Laitoin puffille kyselyä mutta kun kärsimätön on niin laitetaan tännekin!

    12345.jpg20131021_164234.jpg

    ...

     
     
  7. #3707
    Höyrykonkari Jonkkka's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    365
    Kuvissa on 306 ato.

     
     
  8. #3708
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Puusilmän ja poropeukalon paluu osa xxx....

    Ihan totta? Kuvassa näyttää hieman erilaiselta 306 drip atomisaattori + drip tip 1,8ohm / 2,6ohm

    Hakkaisinkö päätä seinään kovaa vai vähemmän kovaa?

    ...

     
     
  9. #3709
    Höyrykonkari Jonkkka's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    365
    Ihmeellistä mutta totta.

    Oot vissiin ottanu noita 1,8 ohmisia? Puffin sivuillakin sanotaan, että " 1,8ohm -malli on bridgeless eli sillaton", joka tarkoittaa sitä, että niistä ei ole tuota metalli verkko systeemiä vastuksen päällä, niin kuin Puffin kuvissa.

     
     
  10. #3710
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jonkkka Näytä viesti
    Ihmeellistä mutta totta.

    Oot vissiin ottanu noita 1,8 ohmisia? Puffin sivuillakin sanotaan, että " 1,8ohm -malli on bridgeless eli sillaton", joka tarkoittaa sitä, että niistä ei ole tuota metalli verkko systeemiä vastuksen päällä, niin kuin Puffin kuvissa.
    Niimpä olen tainnut ottaa. Kiitti kun valaisit! Mahtaakohan toimia paremmin nuo "sillalliset" 2.5ohm dripperit? Kyllä näistäkin makua ja höyryä lähti mutta todella herkästi pulputtaa ja samalla maistuu käry. Taitaa olla taas se poropeukalo-osasto...

    ...

     
     
  11. #3711
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Noi "uudet" sillattomat on aika luokattomia tai ainakin mulla ei toiminut. Ne sillatut oldschool versiot toimii hyvin, ja toi 2.5ohminen puskee hyvät höyryt varsinkin jos on jotain perus egoa tehokkaampaa tarjolla.

     
     
  12. #3712
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AllStarSmoke7 Näytä viesti
    Onko se nyt silti niin että voin sanoa lopettaneeni tupakoinnin vaikka käytän nikotiinipitoista höyrykettä? Vähän tuntuu hölmöltä sanoa että olen lopettanut vaikka nikotiinia vetelen Niin ja paljonko tarkalleen on terveellisempää tämä sähköversio kuin normaali tupakka? Kai tästäkin jotain haittoja on vaikö...
    Henkilökohtasella tasolla en ole lopettanut tupakointia, sen sijaan olen aloittanut höyryttelyn. Vissi ero minun päässä.

     
     
  13. #3713
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Henkilökohtasella tasolla en ole lopettanut tupakointia, sen sijaan olen aloittanut höyryttelyn. Vissi ero minun päässä.
    Minä taas olen lopettanut tupakoinnin ja aloittanut höyryttelyn.

     
     
  14. #3714
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Henkilökohtasella tasolla en ole lopettanut tupakointia, sen sijaan olen aloittanut höyryttelyn. Vissi ero minun päässä.
    Juurikin näin. (: Tämä on vaan vähemmän haitallinen tapa nauttia nikotiinia.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  15. #3715
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Juurikin näin. (: Tämä on vaan vähemmän haitallinen tapa nauttia nikotiinia.
    Onko "tupakointi" siis ainoa oikea termi nikotiinin annostelulle? Mä olen lopettanut tupakoinnin koska en enää tupakoi. Nikotiinin nauttimista olen jatkanut ja teen sen nykyään höyryttelemällä

    E: Tupakoivatko myös nikotiinipurkkaa jauhavat?

    E2: Itse itselleni vastaten, monet tupakoivat koska purkka ei oikein toimi Mutta ymmärsitte pointin..

     
     
  16. #3716
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ylimonimutkainen semaattinen kääntely ja vääntely johtaa vain savuiselle puolelle.
    Vapottelija EI tupakoi.
    Tuo logiikka ampuu itsensä viimeistään siirryttäessä 0 mg nesteisiin.
    KGO & Twist

     
     
  17. #3717
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Tässä takerrutaan taas väärään paikkaan, mutta oma syy kun en hikisillä käsillä jaksanu tarkentaa. Mutta siis, mä en koskaan oo sanonu lopettavani tai lopettaneeni riippumatta höyryttelenkö vaiko enkö. Karu totuus on nimittäin se, että ennemmin tai myöhemmin oon aina tienny palaavani röökiin. Nyt on snadisti eri asia, kun on vapottelu tilalla, mutta mä edelleen sallin itelleni satunnaiset sikarit, ja sehän on tupakanpolttoa. Tavallaan.

    Mutta juu, turhaa hiusten halkomista, pääasia että ollaan kaikki tämän mukavan harrasteen äärellä.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  18. #3718
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Minä taas olen lopettanut tupakoinnin ja aloittanut höyryttelyn.
    Pääasia että on alottanu höyryttelyn. Mulla ainakin. Joka ikinen polttamaton analooginen on ..öö, polttamaton.

    Tulis nimittäin varmaan hiki ja stressi ja mieleterveyshäirä justiinsa jos ajattelisin että my best friend oliskin entinen best friend. Kriisin paikka!
    Nyt "jatkan" höyryttelyllä. Menee täydestä kuin väärä raha ja on paaaljon kivempaa

     
     
  19. #3719
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    SVD on pelannu?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  20. #3720


    Josta tulikin mieleeni, että tää höyryttely tuntuu olevan kovin miehinen laji. Eipä siinä mitään, mutta jos joku kauppias ottaisi vielä erikseen naisihmiset huomioon (muutenkin kuin pinkeillä egoilla), niin ois kyllä ihana.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •