Sivu 8 / 41 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678910111218 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 801

Aihe: Kanger E-Vod / EVOD

  1. #141
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Paljonko sun DIY:issä on niksaa? Ite vetelen evodilla nyt 12mg nesteitä ja hyvin potkii, tosin protankin 1.8 ohmin atopää sisällä.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Hmm.. mulla DIY 10mg nesteitä nyt evod ja protankissa, näköjään protankissa 1,6 ohm ja provarista 3,3v.. evod 2,1 ohm ja spinneristä ~4 volttia.

    Piti pudottaa niksat omista sooseista tuohon 10 mg kun aikaisemmat 16-20 mg iski vähän liikaa.

    Ihmettelen miten joku kaipaa isoja tehoja näille.
    Niksat on mulla litkuissa melkein järestään siellä 10-12mg tuntumassa. DNA-modilla ajoin tuota 2.5ohm atoa jollain 10-11W eikä siltikään oikein tullut hyvin makua. Isompia hattiwatteja ei oikein uskalla antaa kun tuppaa tuo kuivahtaa pikkasen herkästi sitten. Tein ~1ohm coilin (tuli vahingossa vähän matala) ja siihen ei wickausteho oikein tupannut riittämään tuolla Kangerin eGolla, josko sellanen hyvä sweetspot vois tuo 1.3-1.5ohm olla. Koitetaan rakennella.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  2. #142
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Pakko sen verran kyl viel hekuttaa, et mulla on nyt ollu toi Evod kaksi vuorokautta kiinni tossa Lavassa ja läpi on paukuteltu 12mg nestettä reilusti yli 10ml...jos ei kohta 20ml..Ei oo kertaakaan käynyt kuivana, ei kertaakaan tänä aikana kussut käsille tai muuallekkaan. Maku on kohdallaan, jopa noiden Toscanamall/Flavour Art nesteiden kanssa, joista en oo saanu millään muulla härvelillä juuri mitään irti.

    Kaiken lisäksi toi rakenne on äärettömän mielyttävä. Tykkään tosta "soft feel" pinnoitteesta ton tankin ympärillä. Eikä ole juuri hassumpi keksintö toi kirkas integroitu driptip, jonka läpi toi liemi näkyy. Ihan hyödytön käytännössä, mutta antaa kyllä todella ammattimaisen vaikutelman. Todellakin rahansa arvoinen hankinta, jos hakee pienemmän tilavuuden valmista tankki/clearo yhdistelmää...
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  3. #143
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Just löin parille kaverille nuo Kangerin akut ja Evodit kouraan ja kyllä ne tykkää. Ilmeisesti omat makuaistit on liikaa hemmoteltu genesis-atoilla
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  4. #144
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Mjoo-o, kyllä se vain niin on että vaikea on silicaan tai vanuun palata kun niin häiritsee se ominaismaku

     
     
  5. #145
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Ei mun silicoissa ole 'ominaismakua'.. mut mesheissä on se metallinen sivumaku.

    Mut ei kai tännekin nyt tunge tuo lähes jokaisessa silica laitteen ketjussa läpikäytävä 'mesh on parasta ja jos olet eri mieltä niin et osaa tai olet idiootti' ?

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  6. #146
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Mä nyt vaan viittasin että makuhermot on pilalle hemmoteltu gennyillä, elä ite rupee tekee kärpäsestä härkästä. Kyllä tuo EVOD tuntuu kaverille kelpaavan hyvin kun tuossa sitä imeskelee lähes taukoomatta.

    ps. metallinen sivumaku on hotspotin vikaa.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  7. #147
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Oli pakko kokeilla näin lauantain kunniaksi, se kun on niin hupaisaa luettavaa

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  8. #148
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    No mitäs siinä luettavaa, kun sä olet huono ja me genesismiehet parhaita?

    Plus meillä on massiivinen molo.

    E: Hyvän maun rajoja hiponut giffi poistettu T:V
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  9. #149
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    No itseluottamus niillä ainakin on kohdillaan.
    KGO & Twist

     
     
  10. #150
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Asiasta pippeliin, mikäs siinä.

    Ihan kivahan tää on. Suorituskyky 1,8 ohm valmissetupilla 650mAh egon kanssa on paljon parempi kuin odotin. Aika hyvin pysyy märkänä, kunhan nesteessä on alle 50% vg:tä. Ja hemmetin mukavan ulottuvuuden löysin höyryttelyyn uudestaan, kun vehje ei painakaan 250grammaa vaan 25 grammaa Ja mahtuu taskuunkin, vaikka olis millaset minishortsit.

    Suorituskyky ei tietenkään millään osa-alueella vedä vertoja hyville atomisaattoreille, mutta tyydyttävää silti.

     
     
  11. #151
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Pitkä ketju mutta ei yhtään kuvaa itse laitteesta. Taitaa olla ennätys foorumilla.

     
     
  12. #152
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Pitkä ketju mutta ei yhtään kuvaa itse laitteesta. Taitaa olla ennätys foorumilla.
    Mutta vehkeestä oli

     
     
  13. #153
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Sori, ei ollut tarkoitus loukata kenenkään tunteita tai vähätellä kullin kokoa













    Gennyt on parhaita ja mekaaniset modit

     
     
  14. #154
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    No mitäs siinä luettavaa, kun sä olet huono ja me genesismiehet parhaita?

    Plus meillä on massiivinen molo.

    E: Hyvän maun rajoja hiponut giffi poistettu T:V
    Höpö höpö silika- miehillä oli massiivinen Molo, tai niinku oli. eiku on

     
     
  15. #155
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Pitkä ketju mutta ei yhtään kuvaa itse laitteesta. Taitaa olla ennätys foorumilla.

    jos sä evodia meinaat, niin onhan tuolla kuva minkä postasin. vissiin edellinen sivu
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  16. #156
    Mitäs täällä on tapahtunut?
    Itsellä evod oli eilen reissussa mukana, hyvin pelitti koko illan.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  17. #157
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Ei meinaa onnistua setupin teko 0.25 kanthalilla, saa laittaa niin monta kieppiä että osuu väkisinkin ton 'kupin' reunoihin -> oikkari. 0.2 kun saa hankittua niin ehkä sitten.

    Valmissetupit ei tunnu jaksavan wickata tommosta 60/40 vg/pg nestettä enää parin päivän päästä. Itse otin kokonaan pois sen ylemmän wickin sieltä sisältä, nyt wickkaa kiitettävästi. Kurlausta ei siltikään pahemmin havaittavissa.

     
     
  18. #158
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Ite tekasin tähän 2.3ohmisen vamon nokkaan illalla ja tänään ainoa laitoksena mukana. Tai oli mekaaninen ja rsst, mut se kusee litkua kyljellään niin jäi autoon.
    Hyvin tuntuu pöhisevän, paljon parempi ku vivi novat joita sai säätää ja porailla.

     
     
  19. #159
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Mulla on muodostunu 0,22mm Kanthalista n. 1,7 ohm setup NR jaloilla perus ytimeksi Evodiin. Imulankana yleensä noin 1,4-kertaiseksi taitettu pehmeä 3mm silica (puoliska taitettu kaksinkerroin josta kaksi ohuempaa lankaa pois). Tällä tavoin itse tehty setup höyryää mulla merkittävästi paremmin kuin ProTankin 1,8ohm vaihtopäät.

    Edit: Ja tosiaan, Evod on aina Spinnerin nokassa mukana luottolaitteena, vaikka pääosin höyryääkin mesh-Dream.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  20. #160
    Siirtyminen CE4+:sta Kanger EVODiin oli kuin Ladasta Mersuun. Höyryä tulee ja palaneen maku on tiessään.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •