Sivu 7 / 41 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456789101117 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 801

Aihe: Kanger E-Vod / EVOD

  1. #121
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Natsu, mä näen ton asian vähän toisin päin. Tosin jollain tähän on varmastikkin ihan dataakin olemassa, mutta mun mielestä se suurempi vastus tarkoittaa myös suurempaa virran määrää, jotta se coili saadaan samaan lämpöön kuin se pienemmällä vastuksella oleva. Siis tämä mun näkemus ja sillä perustelen itselleni ainakin sen, että tommonen heikko eGo:n akku ei vaan jaksa jyllätä suurella vastuksella.

    TripleA:lla on kanssa aika hyvä pointti mun mielestä. Ei meitä pamppujen, modien, rodien, tubejen ja ties minkä kaulinten imuttajia ole varmaan kovin paljon, joka omalta osalta myös syö Evod käyttäjien määrää. Tosin itse pyrkisin saamaan noi kivikautiset 510 wannabe tupakan korvikkeet tankkeineen pois kaupoista, koska ne antaa varsin kapean kuvan uusille käyttäjille, jotka tutustuvat laitteeseen markettiostoksena kaverin huhupuheiden mukaan. Toisena puolena sitten päästään siihe, että onko esimerkiksi eGo-Evod-yhdistelmä liian pelottavan näköinen paketti röökaajalle? Se voi hyvinkin olla. Siinä taas päästään siihen, että kaikkien myyjien pitäisi panostaa entistä enemmän esimerkiksi ohjevideoihin, selkeisiin ohjeisiin ja tarjota selvästi aloittelijoille/röökaajille simppeli tie kädestä pitäen hyöryttelyyn (vihaan muuten sanaa höyryttely...en tiedä miksi...mutta onpa tyhmä sana)
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  2. #122
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Onko tossa evodissa pelkästään ego kierteet?

    Vois muutaman tilata jos sais toimimaan perus 510 kierteiden kanssa.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  3. #123
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Lainaus Alkuperäinen postaaja gixxxer Näytä viesti
    Onko tossa evodissa pelkästään ego kierteet?

    Vois muutaman tilata jos sais toimimaan perus 510 kierteiden kanssa.

    Joo se on pelkällä eGo-kierteellä, mutta itsellä pelaa ihan tolla Puffin adaptreilla Lavatubessa. Eli kannattaa hommaa se, ei mee hukkaan sekään 1.98€
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  4. #124
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Laitoin pari kappaletta tilaukseen ja yhden 510-ego adapterin. Jos tosta sais ns. baarilaitteen. Kaveriksi löytyy toi Jyjärven DNA20 Grabberi
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  5. #125
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    No sen siitä saa ihan varmasti. Melko siro on kyllä siinä mielessä. Itselle tulossa just uus tonninen ego, joten saapa nyt sit nähdä mitä tuleman pitää sen kanssa sitten. Joyetech luulis olevan edelleen ihan ok härveli noissa sarjoissa
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  6. #126
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Jos osoittautuu toimivaksi niin pitää mutsille kanssa hommata noita. Pääsee eroon noista MDCC kartoista.

    Noissa on ainut huono puoli kun vakiona tulee tuolla 2.5ohmin vastuksella. Sitä kun ei voi oikeen perus egolla käyttää.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  7. #127
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Edullisempana juu, mutta mega vetää enempi nestettä ja jos laite toimii sen kanssa, niin kyllä se eVodistakin kivat höyryt antaa.
    KGO & Twist

     
     
  8. #128
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Ostin vaimolle tuon EVOD starttipaketin missä 650mAh akut ja 2x EVOD clearo.

    Enpä mä nyt oikeasti osaa näistä sanoa mitää. Höyryä tulee ihan hyvin 1.8ohm coililla, mutta eGo-akut ei riitä mitenkään potkimaan noita 2.5ohm. Eukolle voi onneksi itte käärästä vaikka 1.2-1.5ohm coilit noihin atopäihin ja senkus karstottuessa vaihtaa. Suosittelen tosin käyttämään reippaammin niksaa ja voimakkaampaa makua, ei ainakaan omista DIY litkuista irronnut mitään tällä clearolla, edes DNA20 modilla ajettaessa.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  9. #129
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    piti sitten kaivaa nuo karvalakki-egot kaapista, ja kyllähän se näin on ettei noista 2.5 ohmin atopäistä mitään iloa niillä saa. Höyryä just sen verran että tietää laitteiden toimivan ja makua/kurkkutuntumaa ei juuri mitään. Nuo akut on 650mAh ja 900mAh. Ihan mieletön ero kun nakkaa twistiin ja antaa vähän löylyä.

     
     
  10. #130
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Joo kyllä se tuppaa niin olemaan, että toi 2.5 on egolle vähän liikaa monessa kohtaa. Toiset taas tykkää, koska se vie aika tehokkaasti muutamasta litkusta sen pahimman terän pois
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  11. #131
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    kehitys kulkee...kohti e-rollia ja sen tyyppisiä.
    Nämä pamppumodit tulee aina pysymään vain meidän marginaalihörhöjen juttuna.
    Siksi eRoll löytyy minultakin, back to basics
    Eilen löyty kaapin pohjalta mun ihka ensimmäinen ego-t ato jossa kiinni vielä tankki täynnä jotain mustikkanestettä. Sit löyty vielä kahvia toinen tankillinen. Höyryttelin ne pois Samalla tuumasin et mitä jos hommais niit perus atoja lisää tai ego-c cone kun noita erollille ostettuja ego-c vaihtopäitä kuitenkin riittää. Ei noi alkuperäiset atotankit nyt niin huonoja olleet.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  12. #132
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    siinä tulee ainakin tosi hienoja flashbackejä kun kokeilee noita laitteita + nesteitä joilla tän homman aloitti.
    Alkuperäisiin atotankkeihin ei kyllä mulla silti ole paluuta. eRollin hankintaan on jokin ihmeellinen pakkomielle
    jota vastaan vielä on onnistuneesti taisteltu.

     
     
  13. #133
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Mulle riitti kun vanha ego-c löyty kaapista ja rehvakasti sen tankin täytettyäni ja kiinni tökättyäni painoin nappia-----> metrin verran savua ja kevyt palovamma siinä paremmassa kädessä. Se kauheen näppärä aton coili oli keksinyt mennä vissiin tilaan"zero ohm", jolloin ekosee sano POKS
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  14. #134
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    siinä tulee ainakin tosi hienoja flashbackejä kun kokeilee noita laitteita + nesteitä joilla tän homman aloitti.
    Alkuperäisiin atotankkeihin ei kyllä mulla silti ole paluuta. eRollin hankintaan on jokin ihmeellinen pakkomielle
    jota vastaan vielä on onnistuneesti taisteltu.
    Voin kyllä luvata että eRoll oikeasti toimii
    Skeptinen olin ekaan täyttöön asti. Toi röllin akku antaa enemmän virtaa mitä perus ego-akut, tietenkin vaan lyhyen aikaa mut en kertaakaan ole saanut imettyä sitä tyhjäksi tauon aikana ja aina seuraavalla kerralla akku taas latautunut täyteen <3
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  15. #135
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Natsu, mä näen ton asian vähän toisin päin. Tosin jollain tähän on varmastikkin ihan dataakin olemassa, mutta mun mielestä se suurempi vastus tarkoittaa myös suurempaa virran määrää, jotta se coili saadaan samaan lämpöön kuin se pienemmällä vastuksella oleva. Siis tämä mun näkemus ja sillä perustelen itselleni ainakin sen, että tommonen heikko eGo:n akku ei vaan jaksa jyllätä suurella vastuksella.
    Joo kyllä mut vakiovolttinen perus egoakku ei anna enempää virtaa kuin sen 3.4v mihin se on reguloitu eli isompi ohminen coili ei pääse lämpenemään niin paljoa mitä matala ohminen. Siksi höyryt on olemattomat, coili käy viileänä ja akkua säästyy.

    Twistillä taas ei varmaan suurempaa merkitystä ajelenko lr atoa pienillä olteilla vai sr atoa isoilla volteilla. Coili saadaan yhtä kuumaksi. Ei niinkään merkitystä akun kapasiteetilla.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  16. #136
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    mun mielestä se suurempi vastus tarkoittaa myös suurempaa virran määrää, jotta se coili saadaan samaan lämpöön kuin se pienemmällä vastuksella oleva..
    Ei sitten yhtään tonne päinkään, ihan ohmin lakia noudattamalla menee nämä kaavat.
    Mitä pienempi vastus sen suurempi virta kun jännite on vakio.
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  17. #137
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Noniin, eli olin väärässä, mutta mitäpä siitä. Hyvä että noita tarkennellaan ja fiksataan Oli miten oli, egolla ei moni korkeavastuksinen tunnu toimivan
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  18. #138
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Suosittelen tosin käyttämään reippaammin niksaa ja voimakkaampaa makua, ei ainakaan omista DIY litkuista irronnut mitään tällä clearolla, edes DNA20 modilla ajettaessa.
    Paljonko sun DIY:issä on niksaa? Ite vetelen evodilla nyt 12mg nesteitä ja hyvin potkii, tosin protankin 1.8 ohmin atopää sisällä.

     
     
  19. #139
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Hmm.. mulla DIY 10mg nesteitä nyt evod ja protankissa, näköjään protankissa 1,6 ohm ja provarista 3,3v.. evod 2,1 ohm ja spinneristä ~4 volttia.

    Piti pudottaa niksat omista sooseista tuohon 10 mg kun aikaisemmat 16-20 mg iski vähän liikaa.

    Ihmettelen miten joku kaipaa isoja tehoja näille.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  20. #140
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Mulla on löytynyt sweetspot lähes joka härvelillä tuolta 4.1-4.6 väliltä. En edes muista koska oltais käyty 5-voltissa tai yli
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •