Sivu 38 / 41 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 283435363738394041 ViimeinenViimeinen
Tulokset 741 - 760 / 801

Aihe: Kanger E-Vod / EVOD

  1. #741
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja |foder| Näytä viesti
    Melkoisia heittoja tehtaan valmisatoissa. 1,8Ohm ato todellisuudessa 2,2Ohm...
    Nyt vois kyllä enemmän faktaa lyödä tiskiin. Eiköhän noi ole koneella tehtyjä ja se vastuslangan pituus niissä tuskin ratkaisevasti heittää. Eli millä olet tähän lopputulemaan päässyt?
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  2. #742
    Höyrykonkari Pavosen Heska's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    264
    Tulipa evodiin hyvä setuppi. 1,3ohm microcoil 0,32 kanthalista ja pumpulia. Vamosta n.13wattia eikä maistu se kumitiiviste yhtään

     
     
  3. #743
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Nyt vois kyllä enemmän faktaa lyödä tiskiin. Eiköhän noi ole koneella tehtyjä ja se vastuslangan pituus niissä tuskin ratkaisevasti heittää. Eli millä olet tähän lopputulemaan päässyt?

    Toleranssit about 0.3ohm plus miinus niin hyvin voi olla yksi korkeampi

     
     
  4. #744
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harskyli Näytä viesti
    Toleranssit about 0.3ohm plus miinus niin hyvin voi olla yksi korkeampi
    Mulla tai olla yleismittarilla pohjakäpistä mitattuna 2.2 ohminen ato 2.6 ohmia ( mittasin useamman) en tiedä mikä on mittarin vastus, mutta olettaisin että atot oli hyvin lähelle sitä mitä piti.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  5. #745
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Nyt vois kyllä enemmän faktaa lyödä tiskiin. Eiköhän noi ole koneella tehtyjä ja se vastuslangan pituus niissä tuskin ratkaisevasti heittää. Eli millä olet tähän lopputulemaan päässyt?
    Vamolla ja yleismittarilla.

     
     
  6. #746
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    224
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pavosen Heska Näytä viesti
    Tulipa evodiin hyvä setuppi. 1,3ohm microcoil 0,32 kanthalista ja pumpulia. Vamosta n.13wattia eikä maistu se kumitiiviste yhtään
    Leikkaat sen kumitiivisteen pikkusen lyhyemmäks, niin ei maistu kumi sitten millään. Tai no 8 kieppiä 0,3 kanthalia (n. 1.2ohm) ja 15w on mulla ollut käytössä, ja ois varmasti kestäny enemmänki watteja.

     
     
  7. #747
    Höyrypää Fythern's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    836
    Jumaliste mikä homma oli porata evodista 1 ilmahole pari kertaa isommaks... en omista porakonetta mut teriä kyllä jokunen coilin tekoa varten löytyy... menin sit pyörittelee sormilla terää reiässä niin kauan et meni läpi asti...

     
     
  8. #748
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Aika moni homma on melkonen urakka jos joku oleellinen väline puuttuu kokonaan
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  9. #749
    Höyrähtänyt Daytune's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    11
    Jos alkaa mattamustan evodin kumimainen pinta kyllästyttää ja haluaa vaihtelua niin rätillä ja asetonilla saa kun kynnellä vähän raaputtaa alta paljastumaan Steel evodin. Ennen oli 2xteräs ja 2xmusta nykyjään 4 teräspinnalla . Käytössä on olleet nyt 2-3kk. Toiminut hienosti jos unohtaa alun sotkemiset ja kurlaamiset jotka voinee panna aloitellijan otteiden piikkiin. Tehdas atoilla pärjäillyt myös kun oon purkanut ja putsannut vastuslangan ja kiepittänyt uudelleen 3mm silican ympärille. Sama resistanssi joka kerta .

     
     
  10. #750
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    52
    Ite oon näihin ainakin tyytyväinen. Pari-kolme kuukautta käyttänyt aika säännöllisesti. Ei kurlaa, eikä palaneen makua. Atopäät tuntuvat kestävänkin suht. kauan. Alkuun ehkä hämäsi vähän tuo "löysä" imuvastus kun sitä vertasi tupakkaan sekä aloituspakkauksen mukana tulleisiin CE4- klearoihin. Nyt siihen on tottunut ja ja jopa alkaa pitämään siitä.

    Ai niin ja näihinhän voi vaihtaa itse vastuksenkin. Käytettiinköhän tuossa tehdasatossa nr-lankaa?

     
     
  11. #751
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    308
    Evodi on hinnan puolesta ollut erittäin hyvä. Ei kurlaa, ei vuoda, höyryn tuotto suht hyvä. Ohmit itellä vähän heittää.. 2.2 näyttää, mutta eipä se haittaa. Lasi evodi ehkä vähän parempi. Tää on yksi harvoista clearoista joita olen tilannut enemmän kun yhden. Näitä eri variaatioita on tullut kokeiltua jos jonkun laista.

     
     
  12. #752
    Uusia atopäitä ei tarvitse ostaa enää koskaan jos ostaa nipun nr-jalkaisia vastuslankoja (eivät maksa käytännössä mitään), ja pussin pumpulia.

     
     
  13. #753
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ja kun se kumi kovettuu käyttökelvottomaksi tai piippu ei enää pysy kiinni?
    Tarvii niitä ostaa lisää, mutta ei yhtä usein.
    KGO & Twist

     
     
  14. #754
    Itellä ainakin ollu nyt seitsemisen kk pelkästään käytössä EVODit. Huolettomia jokapaikan höyliä. Atot ostan edelleen kaupasta. Parikertaa oon vääntäny itte, mutta ei jaksa tolla hintaa (1,5€) alkaa nyhvään niitäkään enään. Ja kai mulla meni toi höyryhifistelijän vaihe jo ohi.
    Viimeksi muokannut Slowari; 12.06.14 kello 02:47.

     
     
  15. #755
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2014
    Viestit
    1
    Aivan aluksi, tervehdys kaikille (ensimmäistä kertaa kirjoittelen tänne).

    Aloittelin itse höyryttelyn muutama kuukausi sitten tuollaisella kanger evod bcc mallisella sähkärillä ja laite on toiminut tähän mennessä ilman sen suurempia ongelmia. Itselläni on kuitenkin pari kysymystä mielessä tuon cartomizerin / tankin puhdistukseen liittyen.

    Olen tähän mennessä puhdistanut tankin juoksevan veden alla aina uuden nesteen vaihdon yhteydessä. Olen kuitenkin huomannut, että tankin sisälle on alkanut ajan kuluessa kerääntymään lisääntyvissä määrin "karstaa"/ töhnää, joka ei vaikuta lähtevän irti tankista pelkän huuhtelun yhteydessä.

    Viimeisimmällä kerralla kun puhdistelin tankkia kokeilin normaalista poiketen poistaa karstaa kiehuvan veden avulla (keitin veden aluksi kuumaksi vedenkeittimellä ja kaadoin tämän jälkeen veden säiliön kera kahvikuppiin. jätin tankin muhimaan kuppiin n. 10 minuutin ajaksi ja huuhdoin lopuksi juoksevalla vedellä). Lopputulos tästä oli, että koko tankin sisäreuna muuttui sameaksi ja / tai peittyi vaalean harmaan aineen peittämäksi, joka ei tunnu lähtevän ainakaan vedellä tai hammastikulla raaputtamalla irti tankin pinnasta. Tankki toimii muuten normaalisti.

    Itse epäilen, että tuossa on käynyt joku seuraavista vaihtoehdoista:
    -tankin sisus on tehty sellaisesta muovista, joka ei kestä korkeita lämpötiloja ja on hieman sulanut ja täten muuttunut sameaksi.
    -tankki sisältää liimaa tms. ainetta, joka on liennut kuumaan veteen ja tiivistynyt kauttaltaan tankin sisälle
    -tankissa ollut e-neste on muuttunut kuumennuksen ja jäähdytyksen aikana vaaleaksi ja tarttunut tankin pintaan

    Onko kenelläkään tapahtunut mitään vastaavaa tai onko kenelläkään hyviä ideioita mikä voisi aiheuttaa em. tilanteen? Olen myös yrittänyt selvittää onko noissa tankeissa mitään ylärajaa veden lämpötilalle puhdistamistarkoituksessa vai onko vaarana, että kuuman veden käyttäminen voi aiheuttaa tankin liimojen irtoamista tms. ei toivottavaa. Jos jolla kulla tietoa tähän liittyen niin otan lisätietoa mielelläni vastaan.

    Ja jos joku tietää hyvän tavan irroittaa tankin sisälle ajan kanssa kertyvää likaa niin tämäkin tieto on erittäin tervetullutta.

     
     
  16. #756
    Itsellä nuo piillit on kuin uusia. Liotan pirtussa kokonhoidon osiinsa purettuna.

     
     
  17. #757
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Kannattaa varmaan päivittää evodit lasitankkisiin, siihen ei jää maut eikä hajut kiinni ja putsaantuu helpommin.

     
     
  18. #758
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2014
    Viestit
    39
    Olen vielä ihan aloittelija näiden kanssa, niin kysyisinkin, kun ostin tänään Kanger Evod 2-aloituspaketin, jossa oli 2 noita Evod 2-mallisia tankkeja, niin kuuluuko niiden rätistä kun ottaa henkosia. Onko tämä sitä kurlausta? Molemmilla tankeilla testannu ja sama juttu. Myös akun päälle tulee nestettä. Mielestäni olen tehnyt kaikki ihan ohjeiden mukaan, kun eipä tuo nyt mitään rakettitiedettä näyttäisi olevan.

     
     
  19. #759
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Hyvä atopää vähän rätisee Kokeile kiertää se clearo vähän höllempään kiinni niin ei välttämättä pissi niin paljon akun navalle.

     
     
  20. #760
    Testaapas tätä, hyvin yksinkertainen keino ongelman korjaamiseksi. (Huom. vain alin kuva sivulla on merkitsevä) How To: Fix Kanger EVOD leaking/gurgling issues | God of Steam
    Mun laite rätisee vieläkin, mutta ei sylje eikä kurlaa.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •