Sivu 14 / 41 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 410111213141516171824 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 801

Aihe: Kanger E-Vod / EVOD

  1. #261
    Eihän se kumi nr-langoilla käryä
    Mut joo tosiaan vaikka Evodissa ja Protankissa oli vielä pari päivää sitten mielestäni paljon makua, ton drippiaton jälkeen en maista näistä mitään vaikka miten höyryä tulisi. Vakkarivehkeinä pysyvät silti mut yllätti kyllä Twistikäytössä positiivisesti toi uus halpislöytö. Mut näin pienessä drippiatossa ei ole tietenkään mitään nestetilavuutta ynnä muut huonot puolet.
    Drippiato 1.2ohm 3.4v vajaa 10wattia = makuelämys. Protank 2.6ohmia 5volttia vajaa 10wattia = kunnioitettavan kokoiset höyryt mut hyvinkin viileää ja ei maistu miltään. Mut joo jollekin nesteille taas liika lämpö ja ylipuskeva maku alkaa kyllä tökkimään nopeasti. Joku iClear tuplacoilineen on erittäin herkkua vaikka vaniljaa lämmittäessä mut mentholin kanssa oli aika överi.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  2. #262
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Joku tunti sitten saapui tännekkin musta evod. Todella miellyttävän tuntuinen toi pinnoite, toivottavasti ei vain kulu pois.
    Hyvät höyryt tulee twistillä, ja sopii muutenkin twistin nokkaan kuin nyrkki silmään.

    Ihmetyttää vain miten tämä on näin hiljainen, toi nyt varalle jäänyt kartotankkisystemaatti paukkuu ja rätisee kuin viimeistä päivää, aluksi ihmettelin että eikö tämä nyt toimikkaan kun ei kuulu mitään.

    Oikeastaan ainut huono tässä mielestäni on että tuo tippi ei lähde irti, mulla taskussa pyörii nämä miten sattuu ja aina on tuo pilli täynnä puusavotan roskia ja aina ilmaantuu vaikka miten imuroi taskuja , irtotippi ei tarvinnut kuin irroittaa ja puhaltaa roskat pois, tuokin vaiva on sillä korjattu kun laittaa tommosen kumitutin suojaksi.
    Kaikenkaikkiian hyvä peli.

    Tulis vaan se mentholi neste vielä puolasta, Vermilion river kentucky no.7 vetelee jo viimesiään, voi olla että loppuu kesken kun tällä on niin mukava höyryttää menemään.
    Viimeksi muokannut SakkeMO; 28.05.13 kello 12:32.
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  3. #263
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Itse kärsin raksahommissa kans ton irtopaskan kanssa. Tänää just kattelin evodia, joka oli kerännyt kaiken oravasta pienemmän siihen imuputkeen. Päätin huomisesta alkaen alkaa vaan pitää siinä vaikka vivi novan kumikortsua nokalla. Ei nimittäin ainakaan mun duunihommissa mikään irtokotelo oikein pelitä.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  4. #264
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Melko hyvin sylkee tolla home made coililla. 1.3ohm 0.25 kanthalilla, about 5 kieppiä
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  5. #265
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Melko hyvin sylkee tolla home made coililla. 1.3ohm 0.25 kanthalilla, about 5 kieppiä
    Paremmin se itsetehdyllä toimii, kun tehdassetupeilla. Ainakin muutaman harjoittelukerran jälkeen, jos ei muuten.

    Tehdassetupeissa se huono puoli, että silicaa ei ole tohotettu mitenkään, ja ainakin omia makunystyröitä tämä raiskaa. Lisäks ohmit aivan liian isot ei säätöjännitteisille egoille.

     
     
  6. #266
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Paremmin se itsetehdyllä toimii, kun tehdassetupeilla. Ainakin muutaman harjoittelukerran jälkeen, jos ei muuten.

    Tehdassetupeissa se huono puoli, että silicaa ei ole tohotettu mitenkään, ja ainakin omia makunystyröitä tämä raiskaa. Lisäks ohmit aivan liian isot ei säätöjännitteisille egoille.
    Ilmeisesti poikkeus vahvistaa tämän 'säännön' ja mulla nyt toista viikkoa evodissa käytössä puffilta tilattu 1,8 ohm protank ato.. ja hyvin pelittää spinnerissä.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  7. #267
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Toi tehtaan 1.8 on HYVÄ!!! Mulla vaan kävi käpy, eikä tullukkaan tilattua just niitä sit. Mitäs, tohotatteko noi coilit ennen kuin teette setupin vai? Mä otin suoraan kelasta coilit ja wickin katkoin pitkästä kerästä ja siitä menoks.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  8. #268
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Sytkärillä poltan molemmat nopeasti läpi. Riittää polttamaan mahdolliset epäpuhtaudet pois.
    .2 kanthalin saa silläkin punahehkuiseksi ja nöyrtymään pikkasen.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  9. #269
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Silican tohotan ihan huolella. Kuten ylempänä mainitsin, minusta tohottamattomassa silicassa on selkeä paha maku.

    Ja siis, joo, noi tehdassetupit on ihan hyviä. Yllättävän hyviä jopa. Mutta se ei poista sitä faktaa, että itse tekemällä saa paremman.

     
     
  10. #270
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Kyllä noi tehdassetupit hintansa arvoisia ovat ja samalla kertyy hyvin aihioita, joita voi sitten nyplätä kun on aikaa tai tylsää tai siis talvi/syksy..
    mut reissuun/mökille helpompi napata levyllinen valmiita vara-atoja kuin silicaa ja kanthalia (ja nr-lankaa), eikä edes tartte vakaata kättä kun hajonneen aton saa taas toimivaksi vain vaihtamalla.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  11. #271
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Noh, pitää kokeilla ja tehdä vaikka Factory vs Rotaryn kieputukset- video vahvalla mielipiteellä ja värisevällä ammattilaisen äänenpainolla

    Joooo...ihan eri maata.. (vittu mä ees maista mitää).

    No ei kai. Toi mun eka oma setup oli kyllä iskevä! Aika kova TH, mutta makua on, se on varmaa tietoa se
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  12. #272
    Hyyvä hyvä
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  13. #273
    Millaisilla volteilla ajelette 1,8 ohmin EVODia? Vaihdatteko jännitettä eri nesteille?

     
     
  14. #274
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Mulla twist/Spinneristä näköjään nyt 3,6 - 3,8 Volttia ja tuossa on protank tehdas ato paikoillaan.
    Eipä tuo kaipaa hirveitä tehoja toimiakseen ja oma sekoitus fsusa mojito maistuu hyvältä pienemmilläkin tehoilla, sekä akku riittää mukavasti.

    Makukysymys.. kohta joku huutelee että kaikki alle 25W on kuraa.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  15. #275
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Jos ei osaa itse kokata.
    KGO & Twist

     
     
  16. #276
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Jos ei osaa itse kokata.
    Trolli taas yllätti

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  17. #277
    3,8 V mullakin Winderissä. Laskin sen olevan melko tarkkaan 8 W.

     
     
  18. #278
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    eGo Twistissä 4,2v,paketin 1.8ohmin vastuksilla,litkusta riippumatta,ja todella hyvin on pelitelly.. Höyryn määrä,ja maku jaksaa kyllä yllättää lähes joka imasulla. Yhden setupin tein itse,ja ei oikeastaan eroa,muuta kuin huonosti tohotettu ja kuivapoltettu silican "ihana" lisämaku.. Jos joskus loppuu noi vara-atot kaupoista,ni jaksan ehkä taas näperellä. Eipä niitä niin hirveesti kulu.
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  19. #279
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Trolli taas yllätti
    Eikä edes yllättänyt...toi oli odotettu kommentti
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  20. #280
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    No kuittaustahan oli odotettavissa, mut sen kohdistuminen tälläkertaa mun kokkailuihin yllätti

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •