Näytä äänestyksen tulokset: Haluatko että kirppis-kohteita voisi kaupata samanaikaisesti useilla eri sivustoilla?

Äänestäneet
27. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Kyllä

    16 59.26%
  • En

    11 40.74%
Sivu 47 / 59 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3743444546474849505157 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 921 - 940 / 1165

Aihe: Foorumin parannusehdotukset

  1. #921
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Kuka on vapottaja123? Sen takiahan tossa on toi nappi että sitä voi käyttää. Ja sen napin painaminen on kannanotto samalla.

     
     
  2. #922
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Puskamestari Näytä viesti
    Kuka on vapottaja123? Sen takiahan tossa on toi nappi että sitä voi käyttää.
    Kaikesta päätellen joko sinä, tai sun hengenheimolainen..

     
     
  3. #923
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Sitä voi käyttää joo, mutta niitä perusteluja perkele.

     
     
  4. #924
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Joo, ja se myös imo kertoo nappulan käyttäjästä paljon, kuten esimerkiksi kyvyttömyydestä muotoilla kirjallinen vasta-argumentti.
    KGO & Twist

     
     
  5. #925
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Ai pitääkö sitä käyttää aina kun ei tykkää viestistä
    En oo vielä kertaakaan painanu, vitun typerä nappula muutenkin :thumbdown:
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  6. #926
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Siis mitähän vittua nyt oikeesti? Eikö se riitä perusteluksi että nimeltämainitsematon henkilö oli alunperin myymässä tuotetta mulle, mutta lopulta ilmoitti sen menneen jollekkin toiselle. Kävin katsomassa vapersin foorumeilta ja siellä oli samasta laitteesta myynti-ilmoitus ja siitä oli tarjottu hieman korkeampi hinta. Ei tossa tarvii paljoa miettiä että minne se meni...

     
     
  7. #927
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Pistää sen hinnan tauluun millä lähtee ja pitää turpansa kiinni. Pistää huutoon jos paukut riittää, mutta se on mun mielestä vain yhden foorumin juttu sitten.

    Siis huutokauppa.

    Yksinkertaista, imho.

    Tässä Lyyppösen kanssa samaa mieltä! Huuto kauppa on huuto kauppa! Ja yhdellä foorumilla.

     
     
  8. #928
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ja ongelma on...?
    KGO & Twist

     
     
  9. #929
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Puskamestari Näytä viesti
    Siis mitähän vittua nyt oikeesti? Eikö se riitä perusteluksi että nimeltämainitsematon henkilö oli alunperin myymässä tuotetta mulle, mutta lopulta ilmoitti sen menneen jollekkin toiselle. Kävin katsomassa vapersin foorumeilta ja siellä oli samasta laitteesta myynti-ilmoitus ja siitä oli tarjottu hieman korkeampi hinta. Ei tossa tarvii paljoa miettiä että minne se meni...
    Ja miten tuo yhteen myyntipaikkaan rajoittaminen tommosia estää? Ihan samalla lailla se korkeempi tarjous ois voitu tehdä samallakin foorumilla..

    Toisekseen, pelkästään tämän ketjun perusteella olisin kyllä itsekin jättänyt sulle myymättä, vaikka tarjoisit 20€ enemmän, kuin joku toinen.

     
     
  10. #930
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Onneks on olemassa muroBBS jossa on tarkemmat säännöt niin tollaset henkilöt lentää helvettiin sieltä.

     
     
  11. #931
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Puskamestari Näytä viesti
    Onneks on olemassa muroBBS jossa on tarkemmat säännöt niin tollaset henkilöt lentää helvettiin sieltä.
    Ei lennä, kun en siellä pyöri.
    Joskus varmaan 10 vuotta sitten sielläkin oleilin, mutta sitten meno meni semmoseks perseilyks (josta sinä ilmeisesti pidät?), etten nähnyt mitään syytä sinne enää kirjautua.

    Edelleenkään et ole ensimmäistäkään järjellistä argumenttia tommosen säännön puolesta kirjoittanut.

     
     
  12. #932
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    31
    Minun mielestä sais kyl olla vaikka 6 foorumilla myynnissä jos huvittaa kuhan vaa ilmoittelee muillekin foorumeille kun on myyty

     
     
  13. #933
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    31
    Miks muuten mulla ei näy tuo koko kirppis alue enään onko joku viesti raja sille mitä on pitänyt lähetellä??)

     
     
  14. #934
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Tässä nyt on hitusen sellaista klassista hiekkalaatikko-meininkiä twistillä.
    Sen sijaan, että itse lähdettäisiin pois "hiekkalaatikolta", kun ei leikitä omien sääntöjen mukaan, aletaankin vaatia "hiekkalaatikoa" leikkimään omien sääntöjen mukaan ja toki potkimaan "rikkurit" pois.
    KGO & Twist

     
     
  15. #935
    Höyrykonkari koposenpera's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    vantaa
    Viestit
    173
    Lainaus Alkuperäinen postaaja maxxvapee Näytä viesti
    Miks muuten mulla ei näy tuo koko kirppis alue enään onko joku viesti raja sille mitä on pitänyt lähetellä??)
    olen ymmärtänyt että 5 viestiä täytys postailla että näkyy kirppis osio.

     
     
  16. #936
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Sen sijaan, että itse lähdettäisiin pois "hiekkalaatikolta",
    kun ei leikitä omien sääntöjen mukaan,
    aletaankin vaatia "hiekkalaatikoa"
    leikkimään omien sääntöjen mukaan ja
    toki potkimaan "rikkurit" pois.
    tässä on jotain... en osaa kuvailla...

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  17. #937
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    31
    No pitää sitte kirjotella muutama kommentti jonneki ku en oo oikee osallistunu näihin keskusteluihin ku oon vaa tuolla kirppiksen puolella ollu ja sieltä ei saa niitä viestejä kerättyä jostain minun tietämättömästä syystä)

     
     
  18. #938
    Lainaus Alkuperäinen postaaja maxxvapee Näytä viesti
    No pitää sitte kirjotella muutama kommentti jonneki ku en oo oikee osallistunu näihin keskusteluihin ku oon vaa tuolla kirppiksen puolella ollu ja sieltä ei saa niitä viestejä kerättyä jostain minun tietämättömästä syystä)
    Ei näköjään tarvitse enempää kun tuli tiima täyteen. Toi viesti laskuri toimii itsellä ainakin luottamusmittarina siihen odotanko rahojen näkymistä tilillä ennen tavaran lähettämistä. Jos siis kiinnosti tietää syitä tuohon sääntöön (oma tulkinta )

    Myyntiä koskeva sääntö hiukan on kysymysmerkki. Onko se ollut aina voimassa ja mikähän siihen on ajanut? Huutokaupat nyt on suhteellisen selkeitä mutta koskeeko tämä sitten jatkossa ostopuoltakin jos samaa tavaraa huhuilee monessa paikassa.....
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  19. #939
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Siis kyllä mun puolesta tuotetta voi myydä toisella foorumilla jos muistaa sulkea sen ilmoituksen, kun meinaa myydä sitä tällä foorumilla tosissaan. Eikä ala leikkimään mitään hintapoliisia ja odottaa parempia tarjouksia toiselta foorumilta. Mutta kun sitä ei muisteta tehdä ja myydään tuote ns. "ohi foorumin" Ja tämä vituttaa. Ja se on syy, miksi tämmöinen sääntö pitäisi ottaa käytäntöön täälläkin!!!!!!!!!!!!

     
     
  20. #940
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Siis häh, luetko sä ajatuksella tekstiäsi!
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu e-Savuke.com tiedotukset ja ohjeet

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •