Näytä äänestyksen tulokset: Haluatko että kirppis-kohteita voisi kaupata samanaikaisesti useilla eri sivustoilla?

Äänestäneet
27. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Kyllä

    16 59.26%
  • En

    11 40.74%
Sivu 42 / 59 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3238394041424344454652 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 821 - 840 / 1165

Aihe: Foorumin parannusehdotukset

  1. #821
    Päivitin introketjun urlit eli pistetään toistaiseksi sinne tärkemmät ketjut/viestit (joita voi siis ehdottaa yv:llä).

     
     
  2. #822
    Voisko jossain olla semmonen made in Finland-sivu, riittäis varmaan ihan linkit tekijöitten sivuille tms.? Lähinnä tietenkin tuo laitepuoli tulee mieleen. Olen nimittäin ite miettinyt melko tuoreena käyttäjänä, että tiedänkö kaikki suomalaiset höyrypajat ja -tuotteet. Nimistä kun ei tule aina ilmi.
    Omat ketjuthan noille melkein onkin, mutta joku koonti vois olla vielä kiva ja varmaan vähän ekstraakin tekijöille.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  3. #823
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Voisko jossain olla semmonen made in Finland-sivu, riittäis varmaan ihan linkit tekijöitten sivuille tms.? Lähinnä tietenkin tuo laitepuoli tulee mieleen. Olen nimittäin ite miettinyt melko tuoreena käyttäjänä, että tiedänkö kaikki suomalaiset höyrypajat ja -tuotteet. Nimistä kun ei tule aina ilmi.
    Omat ketjuthan noille melkein onkin, mutta joku koonti vois olla vielä kiva ja varmaan vähän ekstraakin tekijöille.
    "Naapurissa" on kaikille modaajille omat alueet (yksi uupuu, koska modaaja ei aluetta ole halunnut avata).
    Tämän hetken tarjonta on :
    GoC : H-Atty
    Wapari : DNA20
    Onn1 : Puutuotteet
    Diablo Mods : Diablo One, Fulgoris, Reaver, Rare Export, rohenrohenmikäperkeleseoli
    Somnium Mods : Somppu tuotteet
    Crave : Swan, Owl
    Veljon : MISTer

    Sitten K57 vääntelee ständejä ajankulukseen, jyjärvi tuuttaa 40W dynamiittipötköjään, Jalippo - nesteet...

    Olisi kyl jees kun täälläkin olisi sellainen joutsenmerkki infoposti tms.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  4. #824
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Unohit Akun boksimodit ja Generaden putken.

    Edit. Ja eiköhän EA:kin ole vielä suomalainen firma.

     
     
  5. #825
    Siinähän se jo tulikin Voi tehdä vaikka laitteet-alueelle oman ketjun suomituotteille ja lista + linkit foorumiketjuihin ensimmäiseen postaukseen.

     
     
  6. #826
    Valmis ja olihan siinä monta mitä en tiennykkään. Hyvähyvä!


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  7. #827
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Oisko tässä nyt suunnilleen kaikki:

    aku puisia modeja
    Crave Swan, Owl
    Diablo Mods Diablo Hybrid, One, Reaver, Ro'kenhronteys, Fulgoris
    Divi DNA20-bokseja
    Electric Angel EA-Mod, Nebula
    Garage of Creation H-atty
    Generade G-Tube
    Jalippo Jalippo Bears
    jyjarvi VV-modeja
    K-57 moditelineitä
    Larma VV- ja DNA20-modeja
    Onni piippuja ja telineitä
    Somnium Mods hybridi, ato, Novum, Totum
    VJ-Mods MISTer, tippejä
    Wapari DNA20-modeja

    Tuolta voi käydä vielä itse bongailemassa muita: http://www.e-savuke.com/vb/laitemodifioinnit/

     
     
  8. #828
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244

     
     
  9. #829
    Näppäiltiin sitten samaan aikaa. Noh, kopioin vaan ohjeistuksen/tägit sinun ketjuusi.

     
     
  10. #830
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Joo, pysyy varmasti selkeempänä noilla ohjeilla.
    Voi tosin olla, että pitää vielä vähän muokkailla tota listaa ja laittaa ne ketjujenkin linkit niihin mistä puuttuu, koska muuten voi olla vaikeahkoa löytää, etenkin kun kaikilla laitteilla ei ole omaa ketjua, vaan esim. Diablon tuotteet on kertyneet siihen "suomalainen hybridi"-ketjuun.

     
     
  11. #831
    Muokkasin vielä otsikon hakukoneystävällisemmäksi. Kiitoksia teille vielä.

    btw Onko muuten foorumi vähän tahmea tänään vai oonko se minä vaan?

     
     
  12. #832
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Joo, pysyy varmasti selkeempänä noilla ohjeilla.
    Voi tosin olla, että pitää vielä vähän muokkailla tota listaa ja laittaa ne ketjujenkin linkit niihin mistä puuttuu, koska muuten voi olla vaikeahkoa löytää, etenkin kun kaikilla laitteilla ei ole omaa ketjua, vaan esim. Diablon tuotteet on kertyneet siihen "suomalainen hybridi"-ketjuun.
    Tosta Diablosta se mulle tulikin mieleen. Olitte kyllä reippaita ja nopeita! Molemmat! Pus!


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  13. #833
    Höyrykonkari mrco's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    322
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    btw Onko muuten foorumi vähän tahmea tänään vai oonko se minä vaan?
    Täällä toimii ainakin hyvin.

     
     
  14. #834
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    btw Onko muuten foorumi vähän tahmea tänään vai oonko se minä vaan?
    Kyllä tää tuntuu välillä tahmaavan aika tavalla, mutta toisaalta mun nettikin näköjään välillä pätkii.. Oiskohan vielä eilisen myrskyn vaikutusta..?

     
     
  15. #835
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Kyllä se vähän mutta ei mitenkään hirveästi.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  16. #836
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Tuolla oli tukiasemia sen verran EINOn jäljiltä kyykyssä että siitähän se johtui... Tosin mulla ei nykiny kun ei ollu sähköjäkään. *badumtsih*
    Mutta eilen päivällä ja tänään ei lagipiikkejä havaittu.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  17. #837
    Onko muuten softan puolesta mahdollista saada yv:t menemään vaikka vastaanottajalla boksi täynnä, jolloin kun tilaa tulee vastaanottajalle räpsähtäis tulevat viestit laatikkoon?
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  18. #838
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Eihän tuossa olisi mitään järkeä, ko. tapauksessa olisi ihan turha edes viestilaatikolla pitää mitään kokoa kun ne viestit palvelimella veis kuitenkin tilaa. Tietenkin joku semmoinen ominaisuus, että jos henkilöllä on laatikko täynnä ja sinne olisi uusia viestejä tulossa niin henkilölle pamahtaisi ruudun keskelle iso ilmoitus, TYHJENNÄ POSTILAATIKKOSI.

     
     
  19. #839
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Eihän tuossa olisi mitään järkeä, ko. tapauksessa olisi ihan turha edes viestilaatikolla pitää mitään kokoa kun ne viestit palvelimella veis kuitenkin tilaa.
    Jos ymmärsin oikein, niin eihän se noin menis:

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Onko muuten softan puolesta mahdollista saada yv:t menemään vaikka vastaanottajalla boksi täynnä, jolloin kun tilaa tulee vastaanottajalle räpsähtäis tulevat viestit laatikkoon?
    Edit. Eli siis jos oikeen luin, niin viesti menis perille tai ois vastaanottajan luettavissa vasta sitten kun laatikossa on tilaa..

    On kyllä hyvin ärsyttävää, kun yrittää lähettää viestiä jollekin ja softa vaan herjaa että ei mahu.. Odottele siinä nyt sitten, että vastaanottaja joskus tajuaa kansion olevan täynnä, kun ei siitä mun mielestä mitään hirveen selkeetä ilmotustakaan tule, jos ei satu kattomaan viestejään..

     
     
  20. #840
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Jos ymmärsin oikein, niin eihän se noin menis:



    Edit. Eli siis jos oikeen luin, niin viesti menis perille tai ois vastaanottajan luettavissa vasta sitten kun laatikossa on tilaa..

    On kyllä hyvin ärsyttävää, kun yrittää lähettää viestiä jollekin ja softa vaan herjaa että ei mahu.. Odottele siinä nyt sitten, että vastaanottaja joskus tajuaa kansion olevan täynnä, kun ei siitä mun mielestä mitään hirveen selkeetä ilmotustakaan tule, jos ei satu kattomaan viestejään..
    Tätä juuri yritin hakea ehdotuksella, ei pitäis Patrick tähtönen heti tyrmätä noin jyrkästi
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
Keskustelu e-Savuke.com tiedotukset ja ohjeet

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •