Näytä äänestyksen tulokset: Haluatko että kirppis-kohteita voisi kaupata samanaikaisesti useilla eri sivustoilla?

Äänestäneet
27. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Kyllä

    16 59.26%
  • En

    11 40.74%
Sivu 10 / 59 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101112131420 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 1165

Aihe: Foorumin parannusehdotukset

  1. #181
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    104

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Olisiko mahdollista perustaa ihan oma lanka siitä, miksi e-savu/höyry pitäisi sallia. Ihan pelkästään sitä varten, että voi ihmetellä viranomaistoimintaa ja perusteita, joilla rajoitetaan (Platille kiitos selvityksestä). Ja. miksi ei pitäisi! Hitto vie! Tässä olisi oiva tutkimuskohde jollekin väitöskirjaa miettivälle.

    Lisäksi olisi mukava, että nuo jossain muussa yhteydessä mainitut omat reseptit löytyisivät reseptiosiosta. Pahuksen Jaageri (yksi monista)!!!

    :-\

     
     
  2. #182
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    320

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hinku Näytä viesti
    Olisiko mahdollista perustaa ihan oma lanka siitä, miksi e-savu/höyry pitäisi sallia. Ihan pelkästään sitä varten, että voi ihmetellä viranomaistoimintaa ja perusteita, joilla rajoitetaan (Platille kiitos selvityksestä). Ja. miksi ei pitäisi! Hitto vie! Tässä olisi oiva tutkimuskohde jollekin väitöskirjaa miettivälle.

    Lisäksi olisi mukava, että nuo jossain muussa yhteydessä mainitut omat reseptit löytyisivät reseptiosiosta. Pahuksen Jaageri (yksi monista)!!!

    :-\
    Samaa mieltä että omille resepteille ehdottomasti oma osio. Olisi helppo löytää kun kohta toivottavasti uskaltaa alkaa kokkailee omia sekoituksia,ja tietysti kokeilemaan noita muiden sekoituksia.
    MiniLava , Caravela + Kayfun III ES ,


     
     
  3. #183
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Ketjun sivulle siihen Sivuja (x) perään nappi: "Siirry alas" ja alareunaan vastaavasti "Siirry ylös". Helpottaisi ainakin tällaista, joka lukee vanhojakin viestejä haun jälkeen.

    Toinen ehdotus, joka kuuluisi ehkä varsinaiselle eSavuke-sivulle: Heikohkon tai olemattoman kielitaidon omaaville malliksi muutama lontoonkielinen fraasi siitä, miten pyydetään tarkistamaan lähettäjämaan postitus kun esim. seurantakoodi kertoo tavaran lähteneen, mutta vastaanottopäässä ei ole vieläkään mitään tietoa paketista. Tai miten yleensä pyydetään se seurantakoodi. Tai miten reklamoidaan lähetyksestä puuttuvasta tuotteesta. Tai...

     
     
  4. #184
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja imuri Näytä viesti
    Ketjun sivulle siihen Sivuja (x) perään nappi: "Siirry alas" ja alareunaan vastaavasti "Siirry ylös". Helpottaisi ainakin tällaista, joka lukee vanhojakin viestejä haun jälkeen.

    Toinen ehdotus, joka kuuluisi ehkä varsinaiselle eSavuke-sivulle: Heikohkon tai olemattoman kielitaidon omaaville malliksi muutama lontoonkielinen fraasi siitä, miten pyydetään tarkistamaan lähettäjämaan postitus kun esim. seurantakoodi kertoo tavaran lähteneen, mutta vastaanottopäässä ei ole vieläkään mitään tietoa paketista. Tai miten yleensä pyydetään se seurantakoodi. Tai miten reklamoidaan lähetyksestä puuttuvasta tuotteesta. Tai...
    +1

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  5. #185

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Miltä vaikuttaisi tällainen jaottelu? Suluissa on siis aiheen alakategoriat

    Sivusto
    e-Savuke tiedotukset
    Sivusto ja forum = teknistä apua/keskustelua
    -Linkki sivustolle

    Yleinen keskustelu
    Sähkötupakkaan liittymätön keskustelu

    Sähkötupakka
    Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset
    Yleinen Sähkötupakkakeskustelu
    Laitteet (eGo/eGo-T/C, 510/510-T, DSE-901, Muut peruslaitteet, Atomisaattorit/Cartot/Tankit, Modit)
    e-Nesteet = Tarviiko alakategorioita valmistajittain?
    Hankkiminen ja ostokset
    Sähkötupakka-videot
    Blogit/kertomukset/oma laitteisto
    Terveys-, lakiasiat ja matkustus

    Tee-se-itse
    Laitemodifioinnit
    e-Neste reseptit

    Arvostelut
    e-Savuke.com (e-Nesteet, Sähkötupakat, Lisälaitteet)
    Käyttäjien arvostelut (e-Nesteet, Sähkötupakat, Lisälaitteet)

    Tori
    Kauppiaiden omat ketjut
    Myydään/Ostetaan/Vaihdetaan

     
     
  6. #186
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Vaikuttaa omastamielestä hyvältä jaolta

     
     
  7. #187
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Tuo jaottelu on mielestäni selkeä. Kannatetaan.

     
     
  8. #188

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Näyttää pahasti siltä, että tarvitset moderointi apua, niin pahasti rönsyilee!

     
     
  9. #189
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    No ainakaan vapaaehtosista moderaattoreista ei luulis olevan pulaa

     
     
  10. #190
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Rönsyilee siellä vaan omassa päässä olkaa hyvä

    VAU! Olipas mahtavaa rönsyilyä, oikein 3 väärää ketjua. Kyllä ESA nyt varmasti on tarpeen...

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  11. #191

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Minusta ei modeksi olisi, tarkoitin lähinnä jotain kokeneempia tai siis siihen hommaan perehtyneitä henkilöitä. Minulla kun on netti ollut vasta vuodesta 1988 asti ja wintoosankin jo hylkäsin vuosia sitten. En minä näistä softista mitään ymmärrä

     
     
  12. #192
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Minusta ei modeksi olisi, tarkoitin lähinnä jotain kokeneempia tai siis siihen hommaan perehtyneitä henkilöitä.
    Onneksi sellaisia ei ole. 88-vuodesta täällä kakkilaarissa? Hienosti vedit "olen ollut täällä aina"-kortin esiin. No mutta pointtisi on kirjattu suureen höyrykirjaan. Se pääsi sivulle 17534 ja tällä hetkellä perkaamme palautteita sivulta 4. Tsemppiä!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  13. #193

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Kyllä ja tarkoitin juuri sitä mitä kirjoitin(eikä siinä pitäis haista mikään ). Pikkusen pelottaa tämä vauhti, ajatteleppa esim puhelimia! Käytännössä mobiilivehkeet ja netti on ollut kokokansan vimpaimia vasta tuon aikaa! Reilu 20v ja mihin on tultu ja mihin mennään?

     
     
  14. #194
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Eikä pelota. Ennen toki pelotti, mut nykyään on pilotti.
    Vauhti on oikeasti niinkin hurja, että tämän maapallon resurssit on piakkoin niin nähty. Se on soronmoo ja big bang!
    Odotan innolla neuroverkkoa jossa olemme kaikki kiinni.

    Mutta asiaan; palautteita otetaan mielellään vastaan ja niitä oikeasti pohditaankin. It's very nice!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  15. #195
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kristiinankaupunki
    Viestit
    428

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Kannatan vaikka vähän vasta käyttänyt Forumia. Mielestäni nopeuttaisi käyttöä O0


    laitteet: EGO+Boget

     
     
  16. #196
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Tuollanen pyyntö joka ois mielenpäällä ois että.. Nuo "Onko jollain kokemusta" ja "Onko joku testannut" alotetut ketjut vois poistaa.. Syynä siihen on informatiiviselta tasolta yhtä shaissea ku "mikä sähkörööki mulle", "Apua olen amatööri" ja muut vastaavat. Ja saattais rohkasta ihmisiä täällä testaamaan jotain mielenkiintosta eikä kysymään kokemuksia ettei vaan tule sutta jos joku ei tykänny masiinasta

    Tämän iltanen mietinnän aihe ja muille sanon vaan että testatkaa älkää kyselkö. Silleen se informaatio hyvistä ja huonoista kamoista leviää

     
     
  17. #197
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2010
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    65

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Mun mielestä noi laite kohtaiset ketjut ovat vaan hyvästä, itse olen löytänyt paljon apua sellaisista. Tietenkin otsikko täytyy olla asiallinen ja informatiivinen. Ja joo, onko jollain kokemusta, ei ole aivan sellainen, mutta ensi hätään en keksi parempaakaan. Varsinkaan aloittelija, joka ei löydä täältä tietoa kyseisestä laitteesta ja vastaus pitäisi saada suht nopeaan kun sormi syyhyää "check out" painikkeella.

    Mutta noita "turhia" ketjuja tulee niin kauan kuin foorumi on epäjärjestyksessä, ei kaikilla ole aikaa etsiä onko jossakin ketjussa sivulla 13 mainittu kyseisestä asiasta. Epäjärjestyksellä tarkoitan juuri noita kohtia joihin ollaan puuttumassa. Itse käyn noin 20 kertaa päivässä foorumilla ja silti yksi sivu ei meinaa riitää esim. sähkötupakka osiossa olevien viestien näyttämiseen.

    Itse jätän suosiolla lukematta blogit, mitä kuuntelet/syöt/juot höyryttelyn aikana, naisten ketjut yms. minun mielestä turhat sosiaaliset ketjut, niille voisi olla oma nurkkansa jonne ei tarvi kaikkien päätään työntää.

    Anteeksi jos kuulosta v-mäiseltä, en tarkoituksella hyökännyt ketään vastaan, kerron vain oman mielipiteeni, noteerataan se tai ei. Vizillä ei varmaan ollut edes päiväunia tämmöisestä kävijä määrästä, saatikka näin räjähdysmäisestä kasvusta. Joten en syytä sinua. Meidän "konkareiden" pitäsi välillä asettua semmoiseen tilaan ja katsoa meille selviä asioita semmoisen näkökulmasta joka käy foorumilla kerran viikossa ja tietokonetta käytetään yhtä usein.

    Meidän pitäsi olla helposti lähestyttävä tiedon lähde, eikä sisäpiiriläisten salajuoni pulju, jonka foorumeista saa selkoa vain tällä 20 kertaa päivässä käyntimäärällä.

    Tulipas avauduttua.

    Ja vizi, jos tarvit apua jossain, niin olen valmis auttamaan. En osaa oikein mitään, mutta olen siitä erikoinen yksilö että opin kyllä.

     
     
  18. #198
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Re: Foorumin parannusehdotukset

    eiköstä nuo "onko joku testannut kääpiötä selkää pesemässä" ole lähinnä pienet kysymykset ketjua. onhan se alottelijalle ja muillekkin helpompaa aina kysellä kaikkea mutta se että forum menee siihen saamaan "mikä pölli mulle" pölinään pätee vähän tähänkin.. tuo onko joku testannu meno on lähinnä sitä että tahtoo uuden threadin tai laittaa viestejä. Kuka tahansa voi alottaa ketjun sillä varjolla että onko testailtu mutta miksikäs ei sitten saa alottaa aina uutta "mikä sähkörööki alottelijalle". Turhia ketjuja nuo on ja muille nuista ei ole mitään hyötyä.. tai no sen verta että porukka kertoo omia lässytyksiä. saman saa aikaan kirjottamalla arvostelun ja on sentääs kokemuksen rikkaampi.

    Tämäkin sössötys kirjotettu puhelimella joten suaattaa olla vaikka mitä hienoa tekstissä

     
     
  19. #199

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Itse ainakin kun olen hankkimassa itselleni jotain ennestään tuntematonta tuotetta niin Googlella etsin nimenomaan keskusteluja joissa aiheena on tämä kyseinen tuote. Keskustelut eri tuotteista löytyy foorumilla ja hakukoneilla tietenkin helpommin kun laitteen nimi on otsikossa oli otsikko sitten "onko kokemuksia x", "x arvostelu" tai pelkkä "x". Ketjut joissa kysellään kokemuksia ilman äksää (eli selkeästi rajattua tuotetta) yleensä meneekin lukotukseen, poistoon tai yhdistetään pikkukysymysketjuun. Eli tuotekohtaisia ketjuja todellakin saa tehdä, siivous alkaa kun alkaa ilmestyä duplikaatteja. Myönnetään että esim. eGon kanssa on lähtenyt vähän lapasesta.

    Näitä ehdotuksia kun lukee niin on aika selvää että kaikkia ei voi miellyttää. Osa haluaa enemmän tavaraa "Pieniä kysymyksiä ketjuun" ja osan mielestä se on liian yleisluontoisena hyödytön Mielestäni ko. ketju palvelee tarkoitustaan tällä hetkellä hyvin eli siellä saa omaan niche kysymykseensä nopeasti vastauksen vaikka siitä ei sitten jälkikäteen muille olisikaan hyötyä.

     
     
  20. #200
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    67

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Miltä vaikuttaisi tällainen jaottelu? Suluissa on siis aiheen alakategoriat

    Sivusto
    e-Savuke tiedotukset
    Sivusto ja forum = teknistä apua/keskustelua
    -Linkki sivustolle

    Yleinen keskustelu
    Sähkötupakkaan liittymätön keskustelu

    Sähkötupakka
    Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset
    Yleinen Sähkötupakkakeskustelu
    Laitteet (eGo/eGo-T/C, 510/510-T, DSE-901, Muut peruslaitteet, Atomisaattorit/Cartot/Tankit, Modit)
    e-Nesteet = Tarviiko alakategorioita valmistajittain?
    Hankkiminen ja ostokset
    Sähkötupakka-videot
    Blogit/kertomukset/oma laitteisto
    Terveys-, lakiasiat ja matkustus

    Tee-se-itse
    Laitemodifioinnit
    e-Neste reseptit

    Arvostelut
    e-Savuke.com (e-Nesteet, Sähkötupakat, Lisälaitteet)
    Käyttäjien arvostelut (e-Nesteet, Sähkötupakat, Lisälaitteet)

    Tori
    Kauppiaiden omat ketjut
    Myydään/Ostetaan/Vaihdetaan
    Tuo jaottelu näyttää erittäin hyvältä (niin käyttäjän kuin kauppiaan näkökulmasta). Käyttäjien arvostelut voisivat tosin olla samassa ketjussa kuin keskustelut laitteista ja nesteistä. Tällä hetkellä tilanne on hieman sekava, sillä arvostelun perässä syntyy helposti keskustelua laitteesta/nesteestä. Jokaisen laite- ja nesteketjun avausviesti voisi sisältää jonkin arvostelun tai syvällisemmän pohdiskelun jostain laitteesta (mikäli semmoinen on kirjoitettu).

    Nesteiden niputtaminen alakategorioihin valmistajien mukaan selkeyttäisi omasta mielestäni nesteketjua.

    Tietysti olisi toivottavaa, että kauppiaiden ketju näkyisi myös ei-rekisteröityneille käyttäjille

     
     
Keskustelu e-Savuke.com tiedotukset ja ohjeet

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •