Sivu 18 / 68 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 814151617181920212228 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 1341

Aihe: Akkula.fi - Akkuja ja latureita nopeasti ja luotettavasti

  1. #341
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    386
    Lainaus Alkuperäinen postaaja akkula Näytä viesti
    Sonyn tehokenno nyt hiukan asiakasystävällisempään hintaan. Vähintään 4 kennon ostajalle kotelot kaupan päälle

    Sony US18650VTC4 suurtehoakku LiNiMnCoO2 - Akkulasta!

    Tästä pitäisi tulla button-top huomenissa varastoon.
    Loistavaa, just eilen illalla kattelin, et oisko teil saldoilla, mutta ei ollut! Pitää pistää muutama tilaukseen!

     
     
  2. #342
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tilaukseen meni

    e: Ja reilussa tunnissa tulikin jo lähetysilmoitus, nopeeta on.
    Viimeksi muokannut ktdd; 12.02.14 kello 15:57.

     
     
  3. #343
    Kauppias

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Pälkäne
    Viestit
    351
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Tilaukseen meni

    e: Ja reilussa tunnissa tulikin jo lähetysilmoitus, nopeeta on.
    Nyt joulukiireiden jälkeen ehtii vähän myöhempäänkin tulleet tilaukset saman päivän postitukseen.

     
     
  4. #344
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ja sieltähän se seuraavaksi päiväksi pamahti, kiitoksia taas. Latauksen jälkeen testaamme höyryt

     
     
  5. #345
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Olen käyttänyt AW IMR 18650 ja 18490 akkuja menestyksekkäästi nyt pari vuotta. Ne alkaa olla aika väsyneet.

    Mikä on tämän hetken suositusakku, kun mennään laitteilla Somnium Hybrid, Swan ja vähän Provarikin?

    Uusia pitäisi tilailla.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  6. #346
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    18650-koossa hommaisin noita Sonyn akkuja, tuntuvat olevan kovasti kehuttuja. Sony US18650VTC4 suurtehoakku LiNiMnCoO2 - Akkulasta!

    18490-koossa sitten ihan AW IMR, ei taida siellä olla mitään muita loistavia.

     
     
  7. #347
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    ktdd sen jo sanoikin. VTC4:sia itsekin ostaisin nyt 18650 koossa ja 18490/500 koossa ei oikeastaan mitään muuta ole kuin AW IMR. Toki myös Efest IMR V2 löytyy mutta henk koht kokemusta niistä ei ole, purkukäyrien perusteella ~ samalla tasolla AW IMR:än kanssa mutta sellaisen käsityksen olen saanut että ei välttämättä ihan yhtä "laadukas" tai "kestävä" ole kuin AW, ikääntyykö nopeammin (=sisäinen resistanssi kasvaa)? Kokoheittojakin jossain mainittu?
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  8. #348
    Kauppias

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Pälkäne
    Viestit
    351
    Lainaus Alkuperäinen postaaja akkula Näytä viesti

    Tästä pitäisi tulla button-top huomenissa varastoon.
    Eipä tullut ei Joku ihme jumi tullut FedEX:lle, kun 3-pakettilähetyksestä kaksi pakettia tuli eilen ja viimeinen vaan olla tönöttää Vantaan terminaalissa. Ja siinä tietysi nuo kyseiset akut + muita kiireisiä. Pahoittelut viivytyksestä kaikille Sonyn Button-Topia tilailleille.

    Edit 14.2. 10:26: Nyt sain tiedon, että Sonyn button-top akut tulevat maanantaina, joten tiistaina alkavat tipahdella postiluukuista, jos ei tule lisää ongelmia

    Edit 18.2. Akut tulivat vasta tänään ja lähtevät tänään myös postiin. AW IMR akkuja tulee lisää aikaisintaan huomenna 19.2. Muutama tilaus odottelee 18350 ja 18490 akkuja. Pahoittelut viiveestä.
    Viimeksi muokannut akkula; 18.02.14 kello 15:57.

     
     
  9. #349
    Ensimmäisen tilauksen tein sunnuntaina akkulasta ja tänään tuli tavarat. Eli homma toimii erittäin hyvin siellä päässä, jatkaa samaan malliin. Kun akku tarvetta tulee niin laitetaan tilausta tulemaan sinnepäin.

     
     
  10. #350
    Pari Sonyn akkua meni tilaukseen. Kiitoksia muuten PayPal-maksumahdollisuudesta! On se vaan kätevää kun pystyy makselemaan tilauksia ilman että tarvitsee joka kerta etsiä pankkitunnuksia ja naputella tunnuslukuja.

     
     
  11. #351
    Höyryttelijä hihhuli's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    30
    Uusi laturi (Thrunite MCC-4) tilattu keskiviikon iltana ja kolahti lähipostiin eilen. Nopsa toimitus ja soiva peli parin latauksen perusteella.
    Tuosta näytöstä on kiva katsella kuinka alas sitä onnistui akut vetämään ennen latausta

    Peukkua Akkulalle
    Warning: You must agree to the Forretningsbetingelser!

     
     
  12. #352
    Onkos Efestin purple sarjan akut jo tulleet? Aika moneen paikkaan ovat jo ehtineet

     
     
  13. #353
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    131
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Olen käyttänyt AW IMR 18650 ja 18490 akkuja menestyksekkäästi nyt pari vuotta. Ne alkaa olla aika väsyneet.

    Mikä on tämän hetken suositusakku, kun mennään laitteilla Somnium Hybrid, Swan ja vähän Provarikin?

    Uusia pitäisi tilailla.
    Noi Panasonic NCR18650B Button-Top Li-Ion - Akkulasta! on kans aika kovia jos 6.5A riittää ja ainakin provariin noit laittaisin.. Niin kun mun pitikin, mut tilasin sit flat-topin

     
     
  14. #354
    Kauppias

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Pälkäne
    Viestit
    351
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Onkos Efestin purple sarjan akut jo tulleet? Aika moneen paikkaan ovat jo ehtineet
    Sorry. Yritän järkätä tilausta. Mutta taitaa tulla merirahtina tällä kertaa, eli aikaa vielä menee. Jospa saisin edes INR-25R varastoon taas tauon jälkeen. Tuollaista LG:n 3200 mAh button-top akkua tuli 30 kpl erä, mutta en ole vielä laittanut kauppaan, kun on spekseistä vähän epäselvää. Ilmeisesti on jonkun sortin IMR, purkuvirta 10A.

     
     
  15. #355
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Mikä ihmeen mysteeri LG sulle tuli? Mimmoset merkinnät itse akussa?
    Ainoa 3200mAh LG mikä mulla tuli vastaan on E1 mutta 4.35V ja 4.65A.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  16. #356
    Höyrykonkari DjSchtiel's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    223
    Morjesta. Seuraava kysymys ei sähkötupakkaan liity, mutta akkuihin kyllä. Eli mitä akkua suosittelette taskulamppuun? Taskulamppu on tällainen yksilö https://www.fasttech.com/products/1210900 ja siihen menee 18650-kokoiset akut kyllä, mut oon aika käsi näitten taskulamppujen kanssa. Lähinnä toi amppeerimäärät ja suojapiirillä vai ilman on kysymysmerkkinä.

     
     
  17. #357
    Höyrypää zelro's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    901
    Pitihän se ensimmäinen tilaus tännekin tehdä halvempien hintojen johtosta. Luotto on kova!

     
     
  18. #358
    Kauppias

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Pälkäne
    Viestit
    351
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lagittaja Näytä viesti
    Mikä ihmeen mysteeri LG sulle tuli? Mimmoset merkinnät itse akussa?
    Ainoa 3200mAh LG mikä mulla tuli vastaan on E1 mutta 4.35V ja 4.65A.
    Datalehdessä lukee INR18650 MH1 ja akussa LGDBM341865. No, tuossa:
    LG INR18650 MH1 IMR 3200 mAh - Akkulasta!

     
     
  19. #359
    Kauppias

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Pälkäne
    Viestit
    351
    Lainaus Alkuperäinen postaaja DjSchtiel Näytä viesti
    Morjesta. Seuraava kysymys ei sähkötupakkaan liity, mutta akkuihin kyllä. Eli mitä akkua suosittelette taskulamppuun? Taskulamppu on tällainen yksilö https://www.fasttech.com/products/1210900 ja siihen menee 18650-kokoiset akut kyllä, mut oon aika käsi näitten taskulamppujen kanssa. Lähinnä toi amppeerimäärät ja suojapiirillä vai ilman on kysymysmerkkinä.
    Tuo lamppu on aika helppo nakki mille tahansa meiltä löytyvälle 18650-akulle. XM-L U2 LED tuottaa n. 100 lm/W, eli 7 W -> luokkaa max. 2A @ 3,7V. Heikoimmatkin antavat 5A jatkuvaa virtaa. Suojapiirillistä suosittelen. Kapasiteettia sitten oman lompakon mukaan. Tietysti lamppu toimii yhtä hyvin suojaamattomilla kennoilla, mutta en osaa nyt suoralta kädeltä sanoa, onko lampussa minkälainen jännitteen alaraja, eli suojaako akkua syväpurkautumiselta.

    Muuten olen sitä mieltä, että kysymyksiisi saat parempia vastauksia: Fikkarifoorumi - Etusivu ;-)

     
     
  20. #360
    Höyrykonkari DjSchtiel's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    223
    Lainaus Alkuperäinen postaaja akkula Näytä viesti
    Tuo lamppu on aika helppo nakki mille tahansa meiltä löytyvälle 18650-akulle. XM-L U2 LED tuottaa n. 100 lm/W, eli 7 W -> luokkaa max. 2A @ 3,7V. Heikoimmatkin antavat 5A jatkuvaa virtaa. Suojapiirillistä suosittelen. Kapasiteettia sitten oman lompakon mukaan. Tietysti lamppu toimii yhtä hyvin suojaamattomilla kennoilla, mutta en osaa nyt suoralta kädeltä sanoa, onko lampussa minkälainen jännitteen alaraja, eli suojaako akkua syväpurkautumiselta.

    Muuten olen sitä mieltä, että kysymyksiisi saat parempia vastauksia: Fikkarifoorumi - Etusivu ;-)
    Kiitos vastauksesta. Tuossa tais jo tulla riittävästi tietoa. Kuitenkaan tarkotus ei ole heti polttaa lamppua tai ainakaan akkuja. Katsellaas siis valikoimaa mitä saattaa tarttua ostoskoriin.

     
     
Keskustelu Kaupat

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •