Sivu 7 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456789 ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 161

Aihe: Suurin pettymyksesi höyryttelyostosten saralta?

  1. #121
    Kaikki kupariset laitteet.

     
     
  2. #122
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rommel Näytä viesti
    Kaikki kupariset laitteet.

     
     
  3. #123
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Vaativat aika kovasti huoltoa jos ne meinaa pitää hyvänä. Plus rosterisen SMPL:n ja kuparisen FUhattanin voltage drop on aikalailla samoissa lukemissa, eroja alkaa huomaamaan vasta 0.09 ja alle setupeilla.

     
     
  4. #124
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Huolto on tosiaan aika rasittavaa mutta kyllä ne potkii mukavammin vaan Mulla on yksi nemmy klooni jonka päästin patinoitumaan ja siitäkin tulee ihan mukavan näköinen ja huoltotarpeet vähenee.

     
     
  5. #125
    Vois kokeilla jenkkityyliin forced patinaa, mutta kun tuo emäntä välillä kitisee joidenkin nesteiden hajusta niin en oo tohtinu vielä raahata ammoniakkiämpäriä kämppään käryämään...

     
     
  6. #126
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Varastoon?

     
     
  7. #127
    Höyrykonkari Balrog's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    218
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rommel Näytä viesti
    0.09 ja alle setupeilla.

     
     
  8. #128
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rommel Näytä viesti
    Vaativat aika kovasti huoltoa jos ne meinaa pitää hyvänä. Plus rosterisen SMPL:n ja kuparisen FUhattanin voltage drop on aikalailla samoissa lukemissa, eroja alkaa huomaamaan vasta 0.09 ja alle setupeilla.
    Ihan kivasti vedät virtaa 18650 akulta jos tosiaan tollasilla setupeilla ajelet.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  9. #129
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Ihan kivasti vedät virtaa 18650 akulta jos tosiaan tollasilla setupeilla ajelet.
    Harvemmin enää nykyään, cloud chasing vaihe oli ja meni. 0.08 tais olla matalimmat ohmit millä rääkkäsin Sonyn VTC4 akkuja, hyvinpä ne siitä suoriutu. Useita kymmeniä sekuntejahan ne tuommosia virtoja kestää, ja haluan kyllä nähdä kaverin joka kiskoo edes viis sekuntia tuommosta 0.65 langan parallel setuppia. Nykyään tulee ajeltua 0.2-0.3 ohmin turailuja enimmäkseen.

     
     
  10. #130
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    29
    Five Pawns - Black flag fallen, maku oikeastaan hyvä jossei tosi hyvä, mutta... Haju on sietämätön . Laitteista viime aikoina atlantis, huono maku imo.

     
     
  11. #131
    Reivi
    Vieras
    Kai ne on ollu kaikki dripperit mitä talossa on käyny, ei vaan toimi meikälle. Sen verran natsi että tuohon katiskaan ihastunu ihan lopullisesti, ihan parasta kun saa setupin kuntoon niin voi höyrytä loputtomiin ilman räpeltämistä. Niin ja se maku.

     
     
  12. #132
    Kangerin tekeleet, subtankki on poikkeus jota voi suositella ja kehua. Jospa se kangeri alkaisi oppimaan tekemään höyryvehkeitä, toivotaan. Subtankki ollut positiivinen yllätys

     
     
  13. #133
    Dr Stanley Clark's Snake Oil. Kyllä kai sen voi käyttää, mutta semmoinen sammakonkutuhan siitä maistuu että ei voi hyväksi sanoa.

     
     
  14. #134
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Mulla taas nuo kangerin subtankit oli pienoinen pettymys (valmiscoileilla). Jostain syystä en saa niistä irti mitään. Ilman rba päätä nämä olis myynnissä jo.

     
     
  15. #135
    Atlantis oli mun käytössä n.24h ja sitten lähti kiertoon.Ei jatkoon.
    Mutation x taisi olla vielä vähemmän aikaa tässä talossa.
    Onhan sitä kuraa aika paljon tullut hommattua.Ei pitäisi ikinä lähte hypeen mukaan.

     
     
  16. #136
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    jakiro RDA:ta tuli tilattua kaksin kappalein alkuvuodesta. Täyttä paskaa ovat, kun ei coilit menny posteihin edes katkeematta ja huputkin oli sisempi liian tiukka ja ulompi liian löysä. En kehtaa edes kirppikselle pistää niin paskoja ovat. Joku vielä menettäis uskon koko touhuun tommosten kanssa. Onneksi kaikki ei tuommosta kuraa suolla, ei edes kiinan kloonitehtaat. tuohon YOUDE firmaan meni kyllä usko kyseisten laitosten kanssa.

     
     
  17. #137
    aerotank mega tulee mieleen, sen piti olla ato joka kestää ja toimii mutta en saanut itse ainakaan toimimaan kuin jollain säälittävillä 12W tehoilla ja atopäät ei kestänyt montaa tankillista.

     
     
  18. #138
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    308
    Ei ehkä suurin pettymys, mutta jokunen aika taaksepäin kun tuli kangerin uudet atot. Ne missä reijät pöntössä. Ei kestä ku 2 päivää, ni sit on jo viimeistään entinen. Vanhat sentään kestää yli 2 päivää. Joskin ite ne tekee jos tarvii...

     
     
  19. #139
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sir^ Näytä viesti
    aerotank mega tulee mieleen, sen piti olla ato joka kestää ja toimii mutta en saanut itse ainakaan toimimaan kuin jollain säälittävillä 12W tehoilla ja atopäät ei kestänyt montaa tankillista.
    Juu, ja ainakaan itse en ole saanut tuota oikein uudelleen rakenneltua. Vanhoihin sentään onnistui.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  20. #140
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Köhötin Näytä viesti
    Juu, ja ainakaan itse en ole saanut tuota oikein uudelleen rakenneltua. Vanhoihin sentään onnistui.
    Pikku näpräämisellä tuosta saa soivanpelin.
    Minä oon porannut alemman wickreiän 2mm terällä (ato kasattuna) läpiasti, siihen 2mm microcoil, coilpuikolla/terällä yms. saa tällättyä täsmälleen kohdalleen. Sitten peltihattu paikoilleen ja pumpulit sisään. Ylemmän reiän olen tukkinut justfog1453 atopään silicon hatusta leikkaamallani rinkulalla. Nyt pumpulit pystyy vaihtamaan ilman atopään purkua.

    Minullakin tehdaspää kesti 1vrk
    Spoileri!

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •