Sivu 21 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11171819202122 ViimeinenViimeinen
Tulokset 401 - 420 / 440

Aihe: Kuinka monta kaveria käännytetty

  1. #401
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    17
    4 kaveria ja emännän pikkusisko käännytetty. 3 on vielä työn alla..

     
     
  2. #402
    Velipoika pistänyt viestiä ja soitellut kahdessa päivässä kuukauden kiintiön verran.

    Ohjastin tietenkin finnvapeen

    Aspiren Atlantis ja Aspiren sub -akku + ~100 ml nesteitä lähti matkaan.

    Kannatti aikanaan finnvapelta hankitut, omat ensimmäiset evodit windereineen lyödä broidille kouraan. Niin kauan kuin kovia nähneet akut on kestäny, on pysynyt mallut piilossa.
    Viimeksi muokannut LunkiLande; 08.01.15 kello 22:33. Syy: poistettu turhat mahdollisten väärinkäsitysten estämiseksi


     
     
  3. #403
    Höyrykonkari Unzki's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    216
    Yhen kaverin olen saanut käännytettyä vapottelun maailmaan.

     
     
  4. #404
    Kaksi saatu siirrettyä täysin höyryyn, yksi sekakäyttäjäksi ja yksi arpoo tokaa vuotta siirtymistä, kai se siitä vielä. Eipä muuten montaakaan tupakoivaa tuttua enää ole jäljellä. Varmaan myös käännytetty lukuisia kadullatallaajia, jotka ovat katselleet haltioissaan massiivisia pilviäni ja tuumineet, että haluavat olla yhtä cooleja ja seksikkäitä, ja lähteneet googlettamaan aihetta.

     
     
  5. #405
    Bändikaverit on pikkuhiljaa alkaneet tiedustelemaan näistä sähkötupakkihommista. Viimeksi silloin ku uudet tupakkikorotukset tuli ilmi. Pari työkaveria on käännytetty!

     
     
  6. #406
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Emännän velipoika haki minulta varalaitteen varalaitteen ja loput tupakkimaut, eli +1
    Spoileri!

     
     
  7. #407
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    44
    Nyt tullut ohimennen käännytettyä 2 kaveria ja töistä pari henkilöä. Yksi pariskunta vissiin kohta kyselee mitä kannattaa hommailla. Prkl joutuu olemaan vaan auttavana tukena nyt, mutta kyllähän tuota jaksaa. Kellekkään en ole tyrkyttäny tai pitäny mitään valistus puhetta. Kai se vaan kerää huomiota kun puhaltelee isoja cumuluksia dripperillä .

    Ompahan saanu myytyä kaikki käytössä vähemmälle jääneet laitteet tosi näppärästi.

     
     
  8. #408
    Muijan sain "käännytettyä" aika pian aloitettuani höyryttelyn itse ja on tuo aiemmin minuakin pahempi korsteeni pysynyt nyt sähkössä. Kaveri teki jo aiemmin varauksen, että kun multa lähtee istick kiertoon niin hän haluaa ostaa sen.
    Töissäkin on ollut jonkinlaista kiinnostusta mutta ei ainakaan vielä laitehankintoja.

     
     
  9. #409
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    11
    Yhden kaverin sain käännytettyä aikanaan ego-akun voimalla. Myöhemmin kaveri innostu toden teolla ja nykyään löytyy jo subtankkia ja kunnon watti-modia.

     
     
  10. #410
    Pikkuveljen ja velipuolen.Töissä ei oikeen kannatusta muilta tupakoitsijoilta ole saanut.Hintti bongeista ja muusta tämmösestä paskasta kyllä saa kuulla mutta nämä ketkä ei polta on ollut tyytyväisiä koska koneet ei haise enään mun jäljiltä.

     
     
  11. #411
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Etelä-Pirkanmaa
    Viestit
    30
    Vasta parin viikon ura takana ja nyt jo oma äiti ja sisko käännytettyinä, toivottavasti myös pysyvät! Äitikin sellaiset 60 vuotta kärhenny askin päivässä... Mahtavaa jos pääsee eroon! Sisko sai vasta laitteet, nesteitä vielä odottelee, harmi kun on niin kaukana etten pääse kädestä pitäen opastamaan, toivottavasti ei alkuhankaluuksiin kaadu innostus.


     
     
  12. #412
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    54
    Tänään todennäköisesti yhden ��

     
     
  13. #413
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jen-ska Näytä viesti
    Vasta parin viikon ura takana ja nyt jo oma äiti ja sisko käännytettyinä, toivottavasti myös pysyvät! Äitikin sellaiset 60 vuotta kärhenny askin päivässä... Mahtavaa jos pääsee eroon! Sisko sai vasta laitteet, nesteitä vielä odottelee, harmi kun on niin kaukana etten pääse kädestä pitäen opastamaan, toivottavasti ei alkuhankaluuksiin kaadu innostus.
    Millä laitteilla sait niin vanhan äiteen käännytettyä? Itse olen miettinyt tädin käännyttämistä, mutta laite pitäisi olla megasimppeli ja erittäin varmatoiminen.

     
     
  14. #414
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Etelä-Pirkanmaa
    Viestit
    30
    Lainaus Alkuperäinen postaaja messsucher Näytä viesti
    Millä laitteilla sait niin vanhan äiteen käännytettyä? Itse olen miettinyt tädin käännyttämistä, mutta laite pitäisi olla megasimppeli ja erittäin varmatoiminen.
    Laitoin äitille tuon oman pari viikkoa vanhan Vision Spinnerin (1300mAh) ja siihen pari Aspiren et-s bvc clearoo. Siskolle tilattiin Spinner II, siinä on 1600 mAh ja lisäks varottelee akun loppumisesta (mitä tuo eka versio ei tee..). Noilla se on nyt hyvin muutaman päivän pärjäilly ja osaa täytellä tankkiakin itsenäisesti. Suosittelen!


     
     
  15. #415
    Höyrähtänyt Barath's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Mietoinen
    Viestit
    17
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Arska-05 Näytä viesti
    Pikkuveljen ja velipuolen.Töissä ei oikeen kannatusta muilta tupakoitsijoilta ole saanut.Hintti bongeista ja muusta tämmösestä paskasta kyllä saa kuulla mutta nämä ketkä ei polta on ollut tyytyväisiä koska koneet ei haise enään mun jäljiltä.
    Jaa täältä se isoveikkakin löytyy Yllättäviä piirteitä tulee välillä esiin kun ei kuitenkaan mikään forum warrior mun tietääkseni ole koskaan ollut. Mutta taisi olla huono testi työkaverille kun halusi maistaa ja 80w oli tehoja niin vähän alkoi yskimään Tiputin sitten 30w niin sai jo yskimättäkin savut mut ei tietoa mitä tuumasi kun sil oli kiire lomalle ^^
    Spoileri!

     
     
  16. #416
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Tänä päivänä, vajaa kaksi vuotta mun höyryttelyä katottuaan avopuolisoni sanoi:
    "Tilataan mullekkin tuo sähkötupakka"


     
     
  17. #417
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Hamina
    Viestit
    9
    Emännän sain käännytettyä

     
     
  18. #418
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    7
    yhteensä käännytetty noin 7 ihmistä, joista 3 on päässyt nikotiinista kokonaan eroon

     
     
  19. #419
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    199
    Pikku hiljaa kaverit kiinnostuu, pari eVic-vt kittiä on tehnyt omistajat tyytyväisiksi

     
     
  20. #420
    Yhden kaverin sain käännytettyä istick 20w ja subtankilla.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •