Sivu 17 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7131415161718192021 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 321 - 340 / 440

Aihe: Kuinka monta kaveria käännytetty

  1. #321
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Onhan noita kiinnostuneita kavereita ollut, mutta kukaan ei ole tähän mennessä kääntynyt. Yleensä lähinnä säikähtävät noita aloitussetin hintoja, vaikka kuinka edullisista paikoista oon heille koittanut noita laitteita suositella. Eivätkä kyllä ole tarpeeksi motivoituneita lopettamiseen, turhaa kai sitä on tyrkyttää silloin
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  2. #322
    Höyryttelijä Don MC's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Raisio/Turku
    Viestit
    93
    Luulenpa että yhden tuttavan käännytin tänään. Annoin lainaksi (määrittelemättömäksi ajaksi) pari iClear16:aa, yhden EGO-akun ja laturin. Ensi hätään vielä pari ploa tupakanmakuista niksanestettä, jonka mausta en itse niinkään välitä, mutta ehkä käännykäs saa siitä jotain irti.

    Lisäksi kirjoitin hänelle tuhdin tietopaketin laitteiden käytöstä, eri kaupoista ja tottakai tästä foorumista. Neuvoin käymään ostamassa EVOD tai T3S -clearot iClearien tilalle. Kyllähän iClear menettelee, mutta nuo Kangerit ovat kyllä eri maailmasta. Ja jos akku on ilman säätöä, niin vastuksen arvoksi suosittelin max 1.8 Ohmia.

    Käännykäs kiitti kaikesta ja pohti josko vielä saisi äitinsäkin käännytettyä. Jos yhdenkin ihmisen olen auttanut irti tupakasta, niin hyvä mielihän siitä perhana tulee.

     
     
  3. #323
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Meinasin jo, että ei yhtään mut... 5 kaveria ja ehkä 3 tuntematonta. 2 osti halppissetin (polttelee edelleen kännissä), 2 innokinin ja 1 Provarin.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  4. #324
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Meinasin jo, että ei yhtään mut... 5 kaveria ja ehkä 3 tuntematonta. 2 osti halppissetin (polttelee edelleen kännissä), 2 innokinin ja 1 Provarin.
    Aika reilu hajonta vehkeissä.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  5. #325
    Höyryttelijä Don MC's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Raisio/Turku
    Viestit
    93
    Nyt luulen, että olen saanut yhden "hollywood-tähden" kiinnostumaan höyryttelystä. Vaikkakaan ei niitä aivan tunnetuimimpia kasvoja, niin silti ihka oikea amerikkalainen elokuva- ja TV-näyttelijä. Filmikuvauksen taukopaikalla höyryttelin ja hän tuli siitä kyselemään (samalla kun itse veti kaksi kessua peräkkäin). Sanoi, että Kaliforniassa noita höyrykekauppoja on melkein joka kadunkulmassa, johon minä vastasin että hänen pitää ehdottomasti käydä kaupassa kunhan pääsee kotimaisemiinsa. Näin hän lupasi tehdä.

    -"Does it really work?", hän vielä kysyi. -"Yeah, it works. Helped me quit smoking with no problems whatsoever. And I was really hooked on cigarrettes, might I add."

     
     
  6. #326
    Eli kuka?

     
     
  7. #327
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Kaunareiden Ritke vorrester!

     
     
  8. #328
    Aika monella holivuud-starallahan näkyy noita cigalikejä kädessä. Senkö takia rapakon takana ymmärtääkseni hyväksytympää toimintaa? Meiltä puuttuu julkkikset.

     
     
  9. #329
    Höyryttelijä Don MC's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Raisio/Turku
    Viestit
    93
    Salapoliisin vikaa omaavat voinevat tuon saada selville itsekin. Ridge se ei ole En viitsi hänen nimeään täällä mainostaa koska on niin mukava jätkä, enkä ole kysynyt lupaa.

    @Naamapeikko: Juu. Hän puhui just noista cigalikeista, mutta mä mainostin kädessä pitelemääni Kanger T3S/Vision Spinner -yhdistelmää. Hän sitä hypisteli ja kyseli asioita.

     
     
  10. #330
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Aika monella holivuud-starallahan näkyy noita cigalikejä kädessä. Senkö takia rapakon takana ymmärtääkseni hyväksytympää toimintaa? Meiltä puuttuu julkkikset.
    Onhan meillä Keekki!

     
     
  11. #331
    Höyrypää koskt's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    435
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Onhan meillä Keekki!
    Mut sehän vetää siishaa.
    "Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa"

     
     
  12. #332
    Höyrykonkari k-bar's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, West-Bronx
    Viestit
    193
    Tänään tuttu kokeili muun seurustelun lomassa Diabloani (jossa Killun kuristaja)18650 akulla, liemenä H.O.L:in omppuja.
    Kyseessä ei oikea käännytys, sillä "potilas" höyrytteli sellasta kynä mallista satunnaisesti.
    Totes että tästähän lähtee huimat höyryt, mistä tämmösen saa?
    (tais se kynä nyt sitten lähtee eläkkeelle..)
    Toppuuttelin pikkusen, sillä tämä ei ole kovin teknisesti mekaniikkaa kokenut, muuten erittäin koulutettu ja älykäs heppu.
    Pelottelin hänet perseettömäksi koilinteon vaikeudesta, ja kuinka "muka" vittumaista puuhaa se on.
    Hänpä ymmärsi mistää on kyse, ja uskoi sen häneltäkin onnistuvan jos se onnistuu tuhansilta muiltakin..hänhän on kuitenkin PROFESSORI.
    FACKING-A ! Tämä asenne erottaa hänet monista muista!
    Toivotin tervetulleeksi varusteluhelvettiin, ja postilaatikon kyylääjien kerhoon.
    On jo varmaan tilannut Diablon hypridin, tykästy laillani sen laatuun ja muotoiluun...

     
     
  13. #333
    Lainaus Alkuperäinen postaaja koskt Näytä viesti
    Mut sehän vetää siishaa.
    Niiinhän me kaikki

     
     
  14. #334
    5

     
     
  15. #335
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Don MC Näytä viesti
    Salapoliisin vikaa omaavat voinevat tuon saada selville itsekin. Ridge se ei ole En viitsi hänen nimeään täällä mainostaa koska on niin mukava jätkä, enkä ole kysynyt lupaa.

    @Naamapeikko: Juu. Hän puhui just noista cigalikeista, mutta mä mainostin kädessä pitelemääni Kanger T3S/Vision Spinner -yhdistelmää. Hän sitä hypisteli ja kyseli asioita.
    Mahtoiko kyseessä olla kenties kuuluisuuden vähemän kuuluisa veli?

     
     
  16. #336
    Höyrypää shadowwalker's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    tre
    Viestit
    699
    Haa bändin laulaja käännytetty. Aina kun on reenit nii porukka kinuaa jotain laitetta ku maistuu paremmalle eikä tartte lähtee ulos vetelemään tupakkia

     
     
  17. #337
    Höyryttelijä Don MC's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Raisio/Turku
    Viestit
    93
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Mahtoiko kyseessä olla kenties kuuluisuuden vähemän kuuluisa veli?
    Ei. Eikä tämäkään niin kuuluisa ole. Mutta kyllä tuttu TV:stä minullekin jo ennen tätä nykyistä hommaa.

    Siellä kuvauspaikalla oli tänään toinenkin höyryttelijä. Avustajana kuten minäkin. Verrattiin siinä tikkuja taukopaikalla.

     
     
  18. #338
    Höyryttelijä Don MC's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Raisio/Turku
    Viestit
    93
    Yksi lisää filmiporukasta käännytetty. Ihan vaan taustajoukoista yksi valoäijä tms. Ihaili mun Vision Spinner / Kanger T3S -yhdistelmää. Kysyi mistä saa ostaa ja saatuaan tiedon, kirjoitti sen ylös ja sanoi "Ja eikun ostoksille".

     
     
  19. #339
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Aika reilu hajonta vehkeissä.
    Nojuu, halppissetin hankkijoista toinen opiskelija ja toinen ei ollut varma onko tämä se oma juttu. MIEHET osti sit Innokinin satkun vekottimen suoraan ja 1 nuori nainen Provarin 2.5 mausteilla

    Tosin oli just myynyt bimmerinsä, niin oli massiakin räpylässä...

    E: Ja nyt ehkä 1 lisää. Kaverin vaimo näki mun höyryttelevän, niin halusi ostaa testivekottimen. Twist meni tilaukseen.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  20. #340
    Ei varsinaisesti käännytetty, mutta yksi kaveri tykkäsi poltella sähkötupakkaani aina kun nähtiin. Hänellä oli sellainen surkea "oikean tupakan näköinen" sähkörööki jota käytti satunnaisesti vähän aikaa. Nyt muutama viikko sitten kun näin tyypin niin oli jo hommannut ihan kunnon vehkeet. Ilmeisesti tykästyi niin kovin höyryttelyyn :P

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •