Sivu 13 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 391011121314151617 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241 - 260 / 455

Aihe: Foorumisoftan vaihto / Vaihda salasanasi! / Raportoikaa toiminnasta tähän ketjuun!

  1. #241
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Ei löytynyt Tapatalkkiin vielä tänään ratkaisua. Käyttäkää vaikka tuota mobiiliteemaa siihen asti että saadaan kuntoon.
    Katsoitko tulevan merkistön koodauksen UTF-8:sta ISO-8859-1:een, että on merkistöt oikein?

    :wq

     
     
  2. #242
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Läyliäinen
    Viestit
    179
    Itselläni oli myös hieman kirjautumis ongelmia, jotka kääntyivät sitten ihan mahdottomiksi. No vizi resetoi tunnukseni salasanan ja johan pääsi viimein takaisin. Vanhassa foorumissa tosiaan oli linkki, jolla pääsi näkemään onko aihe, johon olen osallistunut tullut päivitetyksi; siis onko joku kirjoittanut aiheeseen sen jälkeen, kun viimeksi olen lukenut. Oli maailman näppärin linkki - onkos tässä nyt aiemmin tässä aiheessa käydyssä keskustelussa kyse juuri tästä linkistä..? Vai löytyykö moinen jostain?

    Oli myös puhetta etteikö tapatalk toimisi.. Juuri avasin puhelimella tuon salasana rumban jälkeen ja.. Hei, sehän toimii moitteetta. Myös "Latest - participated" eli yllä mainitsemani linkin toiminto pelaa hienosti.. Kyseessä siis iphone tapatalk, normi, ei kakkos versio siis.. En kokeillut jutun kirjoittamista.. Mutta ainakin alustavalla vilkaisulla pelasi ihan kivasti..

     
     
  3. #243
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nisca Näytä viesti
    No olishan sielllä ollu vaikka kiva muistella asiakkaita et olis jonkun rekisterin pystyny tekemää mut sama se :P
    auts! noh, kakkendaalit on jo housuissa ja aikainen lintu madon nappaa (voi elämä näitä viisauksia)
    Eli olis kannattanu tehdä se rekisteri jo silloin kun kauppaa käy. Kaikestahan sitä oppii... toivoakseni.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  4. #244
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Lainaus Alkuperäinen postaaja laonovi Näytä viesti
    Onks sul täppä oikein vai muutenko rutiset?
    Joo mulla oli ainakin automaattisesti jo päällä toi "tallenna lähetetyt asetus" mutta hyvä tämä muille tiedoksi jolla ei ole.

     
     
  5. #245
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Voisko joku nyt kertoa mistä saa tän IMHO epäloogisen systeemin pois että viestejä luettaessa uusimmat viestit on sivulla 1 ja vanhimmat sivulla X ?

    Olisihan sitä itse voinut edes vilkaista asetuksia ennen valittamista ::facepalm
    Viimeksi muokannut 4.0v; 01.03.13 kello 13:00. Syy: ratkaisuhan löyty asetuksista tietenkin

     
     
  6. #246
    Tätä viestiä lähetän täpätälkistä öhö å

     
     
  7. #247
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    jahas, täpätälkki rokkaa ja linkitykset myös, hyvä ViZZu!
    Hidastelutkin on taakse jäänyttä elämää. Alkaa näyttää paremmalta kuin hyvältä! Smooth!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  8. #248
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Saiskohan tämmösen muokkauksen tehtyä tällekin foorumille?
    Jos en väärin ymmärtäny, niin ton jälkeen pitäs onnistua ristiin lueskelu esim. puhelimen ja koneen välillä ilman, että lukemattomat viestit kuittaantuu luetuiksi aina kun laitetta vaihtaa?

    Ja edelleen: Lukemattomat viestit linkki foorumille! Siis siten, että siinä listassa näkyy lukemattomat viestit, kuten edelliselläkin softalla. Ei uudet viestit, eikä viime käynnin jälkeen tulleet viestit, vaan LUKEMATTOMAT VIESTIT... Ei siis luettuja viestejä ollenkaan siinä listassa, eikä mitään muuta kuin vain ja ainoastaan lukemattomat viestit.
    Oliko tarpeeksi yksiselitteisesti kirjoitettu?

     
     
  9. #249
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717
    On kyllä supersexy tämä uus VBulletin -alusta ja servukin pelittää niin nopeasti ettei aikaisempia ongelmia näy edes taustapeilistä
    Kysytään nyt samalla, onko mahdollisuutta itse siistiä itselle turhat viestit viestiketjusta tyyliin paina nappia ni viestiä ei näytetä? Käyttäjiä pystyy kyllä bannaamaan mutta joskus jokaisella on jotain järkevää sanottavaakin

     
     
  10. #250
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Saiskohan tämmösen muokkauksen tehtyä tällekin foorumille?
    Jos en väärin ymmärtäny, niin ton jälkeen pitäs onnistua ristiin lueskelu esim. puhelimen ja koneen välillä ilman, että lukemattomat viestit kuittaantuu luetuiksi aina kun laitetta vaihtaa?
    Tämä on nyt käytössä. Joutuu näköjään kerran merkkaamaan kaikki luetuksi muutoksen jälkeen.

     
     
  11. #251
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Tämä on nyt käytössä. Joutuu näköjään kerran merkkaamaan kaikki luetuksi muutoksen jälkeen.
    Oi juma! Näyttäs vielä toimivankin! Kiitoksia kovasti.

    Pienenä huomautuksena kaikille, että tuon vaihdon seurauksena näyttää foorumi aimo läjän "lukemattomia" viestejä, joista pitäis päästä eroon kuittaamalla kaikki luetuksi. Kertaluontoinen "härö" siis.

    Edit. Huomattavasti mukavempaa pitkin päivää selailla pikasesti kännykällä mitä uutta foorumilla, kun voi sitten koneelle päästyään lueskella ne, mitä aikasemmin skippas. \o/

    Edit 2. Näyttäs pelittävän oikein hyvin ristiin puhelimella ja koneella, kun kuittasin viestit luetuiksi.
    Viimeksi muokannut Charun; 01.03.13 kello 16:15.

     
     
  12. #252
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Ja edelleen: Lukemattomat viestit linkki foorumille! Siis siten, että siinä listassa näkyy lukemattomat viestit, kuten edelliselläkin softalla. Ei uudet viestit, eikä viime käynnin jälkeen tulleet viestit, vaan LUKEMATTOMAT VIESTIT... Ei siis luettuja viestejä ollenkaan siinä listassa, eikä mitään muuta kuin vain ja ainoastaan lukemattomat viestit.
    Oliko tarpeeksi yksiselitteisesti kirjoitettu?
    Hetkinen! Nyt näyttäs tämäkin toimivan? Siis kun painaa "Uudet viestit"-nappia, niin näyttää vain ja ainoastaan lukemattomat viestit ja ne katoaa siltä listalta sitä mukaa kun niitä lukee! \o/
    Tuliko tämä nyt kaupanpäälisinä tuosta toisesta muutoksesta vai tehtiinkö jotain muutakin asian eteen?
    No, jokatapauksessa erittäin loistavaa, että toimii nyt oikein.


     
     
  13. #253
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Hetkinen!
    Jep, siinähän se kylkiäisenä korjaantuu.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  14. #254
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Ai hitto että mä olen hyvä.

     
     
  15. #255
    Miksei tuo threadin otsikon muokkaus ota toimiaakseen? Kyllä se itse threadissa näkyy oikein/muokattuna, mutta osion päänäkymässä päin pyllyä eikä muokkaus tallennu siihen. Esimerkkinä oma myyntiketju (en linkitä jotten mainosta)

    H: Koko höyryttelyelämä (modeja,moditeline,akkuja,latureita,tankkeja...KAI KKEA!) <- noin pitäisi olla ja noin näkyy "ketjun sisällä"

    H: Koko höyryttely-elämä (modeja,moditeline,akkuja,latureita,tankkeja...KAI KKEA!) <- noin näkyy myyntialueen näkymässä. Mistä helkutista tuo väliviiva tuonne alkuun (höyryttely-elämä) tulee ja miksi KAIKKEA sanaan tulee väli kesken sanan?

    EDIT: Mitä helv...tännekki puskee välilyöntiä kesken sanan vai kuseeko minulla muka sekä Opera että Chrome?
    Viimeksi muokannut Juffe; 01.03.13 kello 20:38.
    EA MOD | L-Rider Transformer VV | Vamo VW | 2x GS VV MOD | Joyetech eGo-C Twist XL | Joyetech eGo 18350 MOD | Joyetech eGo 18650 MOD | Mini-eGo | The Tankometer | Munatankki RST | Kiuas v2.0 #0015 | Lumi XL

     
     
  16. #256
    Mulla ei ainakaan tuota väliviivaa näy. Ei kyllä mitään hajua mistä tuo välilyönti tulee.

    E: Saattoi johtua CAPSIESTOSTA. Otin sen nyt pois päältä. Voi olla että jo luotua ketjua ei pysty enää korjaamaan.

     
     
  17. #257
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Tapatalkilla rulettaa
    En käytä tapatalkkia, kiinnitin vaan huomiota hymiöön, väli ennen hymiötä niin toimii
    tai eikö sittenkään eihän täällä ole hymiötä... hyvä minä

     
     
  18. #258
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nisca Näytä viesti
    Mullaki meni 2000 viestiä vapohistoriaa nyyhkis..
    Vaikkei mulla mitään kummosta siellä ollut(olekkaan) niin olisi haluaisin sen talteen, jos vastaanotetut saa kansioihin niin lähetettyjä ei, olisin laittanut samaa asiaa koskevat viestit (lähetetyt ja saadut) samaan kansioon, sorttia päivämäärän mukaan ja sitten lataus jollain niistä tuetuilla formaateilla kotiin.
    Miksei lähetettyjä saa siirrettyä? Ne on kyllä yhtä tärkeitä kuin vastauksetkin

    yhden keskustelun lahetetyt ja vastaukset eli "viesti historia" olis kova juttu
    Viimeksi muokannut eLehis; 05.03.13 kello 05:44. Syy: kiruutus virheitä :(

     
     
  19. #259
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Olin kirjoittamassa mainiota blogitekstiä kuva- ja videolinkkeineen thumbnaileineen kaikkineen, ja tekstikentän alareunassa vilahteli välillä teksti "Draft auto-saved" tms. Sitten mä söhläsin eikä selain muistanut backbuttonin jälkeen enää kirjoitettua tekstiä vaikka yleensä niin tekee.

    MIHIN tuo teksti on nyt siis tallennettu? Miten saan sen takaisin?
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  20. #260
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrelwood Näytä viesti
    Olin kirjoittamassa mainiota blogitekstiä kuva- ja videolinkkeineen thumbnaileineen kaikkineen, ja tekstikentän alareunassa vilahteli välillä teksti "Draft auto-saved" tms. Sitten mä söhläsin eikä selain muistanut backbuttonin jälkeen enää kirjoitettua tekstiä vaikka yleensä niin tekee.

    MIHIN tuo teksti on nyt siis tallennettu? Miten saan sen takaisin?
    Uutta ketjua olit tekemässä? Kokeile mennä uudestaan tekemään uutta ketjua samaan osastoon, niin hyvällä tuurilla kirjoitusalueen alareunasta löytyy restore painike.

     
     
Keskustelu e-Savuke.com tiedotukset ja ohjeet

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •