Irkin puolella moni valittaa, että tuo kuva-arvoitus uusi salasanasi-sivulla ei näy, joten voisiko ylläpito tutkia asiaa?
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Yksityisviestit tökkii viellä ainakin itsellä!
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
Kyllä tuossa merkistökoodauksessa on jotain häikkää. Täälä samaa vikaa chrome:lla ja myös firefoxilla eli tuskin on selaimesta kiinni. Ja mitään proxya ei oo itellä käytössä. Myös tapatalkin kautta osa ääkkösistä näkyy väärin. Tuossa esimerkki kuva, jossa gixxxerin viestissä näkyy tuo bugaus:
ScreenShot017.jpg
Edit: Olis kannattanut lukia tarkemmin luuposen viesti Eli siis ne joiden ääkköset bugaa on kirjoittanut viestinsä proxyn kautta?
Viimeksi muokannut spirit222; 27.02.13 kello 12:20.
Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien
veikkaan jompaakumpaa. itsellä tuli ÄÄKKÖset väärin kun istuin jenkkiproksilla täällä, kun himassa ei denikset oo päivittyny.
Muilla foorumeilla toimii ääkköset ilman ongelmia tapatalkilla.
Huh, ei tainnut tulla mailiin kuin 12 postia tuosta Failed Login Notification on Sähkötupakka keskustelualue | e-Savuke.com
Yön ja tän päivän aikana. Noh jospa ne nyt loppus.