Sivu 187 / 238 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 87137177183184185186187188189190191197237 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,721 - 3,740 / 4741

Aihe: Sähkösavukkeet suomen puhutuimmaksi aiheeksi

  1. #3721
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    18
    Suomen ASH:n Slideshare-sivustolle on nyt tullut Matti Rautalahden alkuviikosta esittelemä PowerPoint-esitys aiheesta Sähkösavuke - Ongelma vai ratkaisu? Oliko tämä nyt se tilaisuus, mihin ei päästetty muita kuin terveydenhuollon alan ihmisiä?

    Tätä eeppistä diashowta pääsee katselemaan suoraan tästä linkistä: Suomen ASH ry, Finland’s ASH | SlideShare

     
     
  2. #3722
    Ainakin myöntävät, että vähemmän haitallista kuin savukkeiden polttaminen - tämä tieto sähkötupakasta riittää minulle.

    Muihin diipadaapa väittämiin ja jaaritteluihin en enää pahemmin jaksa ottaa kantaa...
    "Not a bad life really"

     
     
  3. #3723
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    143
    Minulle jäi hieman sellainen mielikuva, että höyryttely aiheuttaa passiivista tupakointia, joka aiheuttaa uhreille nikotiiniriippuvuuden. Eli ei hyvä

     
     
  4. #3724
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    @Flashbox: valitettavsti olet ilmeisesti altistunut tupakoinnin vastustajien propagandalle Ensinnäkään pelkän nikotiinin ei ole todettu aiheuttavan riippuvuutta eikä passiivinen altistuminen edes tupakoinnille aiheuta tupakointiriippuvuutta.

    Ohessa kuva Professori Hajekin esitelmästä Ecigarette summitista tältä päivältä:


    :wq

     
     
  5. #3725
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    143
    @Rotax
    En todellakaan itse ole siinä uskossa, vaan tästä Suomen ASH ry, Finland’s ASH | SlideShare diaesityksestä välittyi sellainen mielikuva, että tietämättömiä pelotellaan myös tällä.
    Itse olen sitä mieltä että höyry on minulle ja sivullisille sen 95% haitattomampaa kuin savu.
    Tupakoinnin aloitin 14-vuotiaana ja nyt olen 54v. Kaikki Nicoretten tuotteet ym. on käyty läpi ja mikään ei ole auttanut. Ensimmäisen sähköröökin tilasin Finnvapelta n. 1.5 v takaperin ja melkein onnistuin pääsemään eroon röökistä. Eka paketti taisi olla Olympian Imist, muuten hyvä, mutta koko ajan tasku täynnä nikotiininestettä kun se vuoti koko ajan. Siirryin uudestaan röökiin. Periksi en antanut, vaan seuraavaksi tilasin Smokin GCT:N tämän vuoden kesäkuussa ja sillä pääsin irti röökistä. Nyt mennään Subtank Minillä, joka itselleni on osoittautunut parhaaksi. Ei vuoda ja makua/höyryä riittää. Valmiilla atopäillä (0,5 ohm) mennään, en jaksa perehtyä coilien tekemiseen kun muutenkin toimii. Useammankin ihmisen olen saanut kääntymään sähköröökiin sen jälkeen. Stadin Höyryä olen paljon mainostanut, kun itse asun stadissa ja siellä pääsee livenä katsomaan laitteita ja saa asiantuntevaa opastusta höyryttelyyn.
    ~

     
     
  6. #3726
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194
    ”On tapaustutkimuksia, jossa vastasyntyneellä on havaittu esimerkiksi vatsaoireita ja hengitysvaikeuksia äidin käytettyä sähkösavukkeita. Tarkemmin sähkösavukkeissa esiintyvien haitallisten aineiden vaikutusta sikiölle tai vauvalle ei ole kuitenkaan vielä tutkittu”, tutkija kertoo.
    .
    Ei viitteitä mihinkään tapaustutkimukseen...
    Sähkösavukkeita odottajalle?

     
     
  7. #3727
    Höyrykonkari Bob's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    304
    Tuo on taas vähän kaksipiippuinen juttu. Tietenkään en suosittelisi raskaana olevaa höyryttelemään. Samalla on kuitenkin hyvä muistaa että Suomessa odottavat äidit tupakoivat yllättävän paljon, joka on vastenmielistä. Jos nää kessuttelijat saataisiin höyryttelemään, kaikki voittaisivat.

    Btw, tapaustutkimushan ei ole tutkimusmenetelmä laisinkaan.

     
     
  8. #3728
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Tapaustutkimukset on humanistien hommaa, eikä niiden tulokset ole yleistettävissä millään muotoa.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  9. #3729
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Tapaustutkimukset on humanistien hommaa, eikä niiden tulokset ole yleistettävissä millään muotoa.
    On se sillon ku tämmöstä syntiä ollaan mustamaalaamassa

     
     
  10. #3730
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Sehän siinä se kierous onkin. "Meidän" puolelta vaaditaan vuosikymmenten pituista tutkimusdataa tuplasokkotestauksin ja toiselta puolelta heitellään mainontoja hararista tutkimuksista joissa vääristellyt tutkimusasetelmat ja kuten tässä, viitataan hatarasti johonkin yksittäiseen tapaukseen jonka syy-yhteyttä höyryttelyn kanssa vain spekuloidaan. Mutta tarkoituskin on vain esittää epäilyksiä ja antaa kansalle yleisesti epäilyttävä kuva tästä toiminnasta. Mielikuvavaikuttamisesta ja propagandasta on kyse.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  11. #3731
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Kylläpä tuo silti pientä huolta herättää ja lievää lisävalaistusta toivoisi ihan TIETEEN nimissä ilman poliittista jauhantaa.
    Tässä nyt kuitenkin vielä on muistissa GS:n "100% haitaton".
    KGO & Twist

     
     
  12. #3732
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Olikos tämä jo jossain täällä:
    Suomalaismiehen sähkötupakka räjähti keskellä yötä - tuhosi firman kirjanpidon | IL-TV Uutiset | Iltalehti.fi

    Tyhjälehden aivan erittäin paskaa journalisointia + "sattuipas sopivasti" -skenaario. Me likes muchos.

    Kuka tunnustaa?

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  13. #3733
    ^Tuhosi firman kirjanpidon Ei ollu tämä firma vissiin kauan toiminu jos noista vaurioista on tuhoutunu

     
     
  14. #3734
    Höyrykonkari outokainen's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    285
    Mahtava jätkä toi haastateltava, iha ku kummelista suoraan

     
     
  15. #3735
    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Olikos tämä jo jossain täällä:
    Suomalaismiehen sähkötupakka räjähti keskellä yötä - tuhosi firman kirjanpidon | IL-TV Uutiset | Iltalehti.fi

    Tyhjälehden aivan erittäin paskaa journalisointia + "sattuipas sopivasti" -skenaario. Me likes muchos.

    Kuka tunnustaa?
    Kappas, Pälkäneellä. Olin jo veikkaamassa erästä riihimäkeläistä
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  16. #3736
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Erittäin jämäkkä loppukaneetti..
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  17. #3737
    Jätän tämän vain tähän. "mä alan polttaan normaalia röökiä, se on terveellisempää kun sähkötupakat".
    Suomalaismiehen sähkötupakka räjähti keskellä yötä - tuhosi firman kirjanpidon | IL-TV Uutiset | Iltalehti.fi

     
     
  18. #3738
    Lainaus Alkuperäinen postaaja NappiPohjaan Näytä viesti
    Jätän tämän vain tähän. "mä alan polttaan normaalia röökiä, se on terveellisempää kun sähkötupakat".
    Suomalaismiehen sähkötupakka räjähti keskellä yötä - tuhosi firman kirjanpidon | IL-TV Uutiset | Iltalehti.fi
    pari viestiä ylempänä oli jo tämä uutinen

     
     
  19. #3739

     
     
  20. #3740
    Höyrypää Pelipoika's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    479
    Mitä vitt?


    "Kotimainen tuotemerkki Lolly Puff on kuitenkin suositellut jälleenmyyjiä pitämään myynnissä vähintään 12 vuoden ikärajaa."



    Tämä oli kyllä minun osalta viimeinen niitti näille e-shiteille.


    Laitteet ja nesteet vaihtuu koko ajan!

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •