Sivu 29 / 30 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19252627282930 ViimeinenViimeinen
Tulokset 561 - 580 / 590

Aihe: aga-t(+)

  1. #561
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Kumma juttu, mulla RSST:n kanssa oli aikanaan ongelmia ja AGA:t toimineet laakista.
    Tosin AGA:n hattu on jotain käsittämättömän hankalasti porattavaa materiaalia ja se vakio ilmarööri ihan liian ahdistava.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  2. #562
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Lainaus Alkuperäinen postaaja k-bar Näytä viesti
    Vielä kerran, ÄLÄ ANNA PERIKSI, sulla on jo hyvä ato kädessäsi
    Jepulis, sainkin dualcoililla toimimaan jo tokalla kerralla niinkuin toisessa triidissä kerroin, muuten noita ja muita ohjeita katsonut kyllä moneen kertaan ja tosiaan monta tuntia kunnes tajusin luovuttaa ja tehä dualin. Kohta varmaan menee vaikka silmät kiinni

     
     
  3. #563
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    se vakio ilmarööri ihan liian ahdistava.
    Jotkut valittaneet samaa, itse olen tyytyväinen ollut jahka toimiva setuppi verrattuna varsinkin kartoihin.

    e: kannattaa myös kiinnittää huomiota siihen mihin kohtaan se ilmareikä tulee
    Viimeksi muokannut 4.0v; 06.03.14 kello 21:01.

     
     
  4. #564
    Mulla oli pari agaa. Koskaan en saanut noita kunnolla toimimaan. Liian pieni wick-reikä ilman eristystä ja surkea plussaposti.

    Ratkaisu ongelmaan oli: viimeksi kun olin hyppäämässä laskuvarjolla niin viskasin nämä paskakasat koneen ovesta sinne minne ne kuuluvatkin, eli keskelle kuusimetsää Oli astetta orgastisempi hyppy sen jälkeen kun tiesi, ettei tarvi noita **mo-atoja enää nähdä.

     
     
  5. #565
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kemi
    Viestit
    14
    Onkos kukaan kokeillut tuota AGA-td mallia? Onko se mistään kotosin?

     
     
  6. #566
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Keskivertoa hankalammin setupoitava perusgenny tuplacoil-optiolla.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  7. #567
    Höyryttelijä ministeri's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    88
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 4.0v Näytä viesti
    Tuli vielä mieleen että IMO noi sormiruuvattavat olisi helpompia kun niitä voi siinä ohimennen vähän kiristää, voisin ostaa pois kakkoseksi jos sulla olis paksumpaa kanthaalia pistää vähän mukaan
    Myin omani jo tuolta myyntiosaston kautta ennen kuin huomasin tämän. Jotenkin nuo sormiruuvit oli vaan ahtaan oloiset tuossa...Myös wick reiän pienuutta epäilin ongelmaksi, mutta Krakenissa about samaa luokkaa ja saan pelaamaan..

     
     
  8. #568
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Onkos jo joku kehittäny jonku järkevän, esim. nypittävän tulpparatkaisun tohon toisen plusnapin(?) kohdalle kun ei jaksaisi joka kerta ruuvata sitä ruuvia niin olen joutunu tottunu pitämään tätä yläasennossa

     
     
  9. #569
    Höyrypää Pötky's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    651
    Mesh Hole Plug | Garage of Creation Shop
    -Itse kylläkin käytin ko. laitoksessa meshistä rullattua "tulppaa" joka sekin toimi ihan hyvin.

     
     
  10. #570
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Biltemasta O-rengasrasia, sopivan rinkulan pistää poikki niin saa tulpan.. mut jokainenhan käyttää rahansa miten haluaa, vaikka kullattuun tulppaan

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  11. #571
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    11
    Aga-t2:ta innostuin minäkin. Ensinmäin räplätävä laitos mulla, toisella yrittämällä (400 mesh ja 0,25 lanka) alkoi pelittämään. Ihan mahtava vempele parin tankin kokemuksella. Järeemmän virtalähteen joutuu kyllä hommaamaan 350 akut menee turhan hätäisesti. Kiitosta ketjuun kirjoittaneille ohjeista oli apua.

     
     
  12. #572
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    30
    Hommasin itekkin Aga-t2 nyt tartteis kokeneempien konkareitten apua. Mulla on käytössä 400 meshiä ja 0,20mm kanthalia. Ihan sama miten paljon pyörittelen kanthalia meshin ympärille nii en saa nousemaan ohmeja tarpeeksi jää koko ajan alle 1.0 ohmin. Tarkoitus olisi saada nostettua 1,5-2.0 ohmiin, koska tällä hetkellä käytössä on vaan lavatube mini. Kiitos jo etukäteen vastauksista ja avusta

     
     
  13. #573
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lanka ottaa luultavasti meshin kautta maihin (ts. hot spot), eikä langan vastus ole koko matkalta silloin käytössä.
    Tuota on paha elektronisella laitteella fiksata, jos ei saa lainkaan virtaa menemään atolle ja siitä(kin) syystä meshivehkeille käytännössä aina suositellaan mekaanista laitetta turvakemian akuilla varustettuna.

     
     
  14. #574
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    30
    Täytyy vaan yrittää turata. Joo tiedän kyllä että suositellaan mekaanisia vehkeitä ja olen kyllä hommaamassakin.

     
     
  15. #575
    Höyrähtänyt baze's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Loviisa
    Viestit
    15
    Aga-t2 on kyllä hyvä peli
    Suosittelen. Hinta/laatu suhde kohdillaan.

     
     
  16. #576
    Rsst pieksee sen kyllä 6-0.

     
     
  17. #577
    itellä tuli puffilta tilattua aga-t3 ja antaa yllä hyvät höryt ku tekee silika wikillä micro coilin n, 2,5 ohmiin jota sitten toistaiseksi testaillut mini lambolla n.5voltissa. Ilma reikä omaan makuun hiukan liian iso, mutta sekin korjaantui pikkusella meshi rullalla
    Onko muilla minkälaisia kokemuksia ko, atosta?

     
     
  18. #578
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    208
    Flunssan kourissa, kun en muutakaan tekemistä enää keksinyt, herättelin vanhan Aga-T2:n henkiin microcoilin ja pumpulin avulla. Maku jäi jokseenkin laimeaksi, joten vaihdoin pumpulin meshiin, mutta tietysti viimeinenkin makuhermo nukahti meshiä rullaillessa. Nyt ei maistu mikään edes Caterpillarilla. Tyytyväinen täytyy kuitenkin olla, että vanhat romutkin pääsevät taas (uusio-)käyttöön ja rahaa säästyy - mikäli makua vaan irtoaa flunssan hieman hellittäessä.

     
     
  19. #579
    Höyryttelijä vanja51's Avatar

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    00510
    Viestit
    65
    YOUDE AGA - T7 REBUILDABLE ATOMIZER

    Onkohan kellään kokemuksia Youde aga-t7:sta ? Joitakin arvosteluja tuli YouTubesta vastaan että pesee mm. yli tuplasti enemmän maksavan Kayfun lite +:n... Mitäköhän tossa on vikaa kun on niin edullinen?

    varmaan joku 2000e säästetty oikeasti...
    jotain vanhoja höyrykuvia: http://vanja51.imgur.com

     
     
  20. #580
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Kokeile ja ylläty. Saat pestä paljon muutakin kuin Kayfunin. Aika nirso laite setupin suhteen tuo Aga...
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •