Sivu 28 / 30 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1824252627282930 ViimeinenViimeinen
Tulokset 541 - 560 / 590

Aihe: aga-t(+)

  1. #541
    Höyryttelijä ministeri's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    88
    Tänään saapui T2 ja kyllähän siihen toisella yrityksellä toimiva setup syntyi :-)

    Kyllä tää boget voittaa. Tänään työpäivän tappelin uudehkon, mutta kurlaavan bogen kanssa. Drawtube v4:sen kanssa ja 18350 akulla tää AGA on vieläpä ihan kompakti paketti.

     
     
  2. #542
    Höyryttelijä ministeri's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    88
    No, joo. Ei se nyt tänään se mun setuppi niin kovin hyvin pelannutkaan :-P Vähän tankattu lisää taas tutoriaalia youtubesta ja takas harjoittelemaan...

     
     
  3. #543
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    ^ juuri tuon takia hankkiuduin tuosta eroon, just kun luulee että se onnistu ja toimii niin kappas vain ei pelaa :/ Tai sit toi meikäläisen kappale on kirottu
    No ei, aikansa kun yrittää niin rupeaa se pelaamaan, mutta sit ei saa koskea siihen kun lähtee. Dripperit sopii mulle paremmin.
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  4. #544
    Höyryttelijä ministeri's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    88
    Joo, täytyy nyt vielä vähän kokeilla...Mutta kauhean epävarman laitoksen kanssa ei viitsisi liikenteeseen lähteä, ei oo kiva koittaa oikoa setuppia 10-15 asteen pakkasessa jossain bussipysäkille höyryjen toivossa :-P

     
     
  5. #545
    Höyryttelijä ministeri's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    88
    taas eilen illalla yrittelin tohon tehdä setuppia. ei se kyllä perhana onnistu. onks tää ihan älyttömän vaikea?? Hankalat sormiruuvit ja ahtaat tilat...Vielä kokeilen joskus pumpulihommia ja jos ei sekään pelaa niin saa olla mun puolesta :-P

     
     
  6. #546
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Lisää harjoittelua. Tai sitten ostan pois asevelihintaan.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  7. #547
    Missä voi olla vika? T3:seen koitan tehdä uutta setuppia vaijeri + ekowool + 0.25 a-1 kanthal. Sain väännettyä jonkinlaisen setupin ja kun Vamo v2 ilmoittaa vastukseksi jotain yli 7 ohmia. Tästä syystä purin setupin ja lähdin kokeilemaan että missä voisi olla vika. Kun viritän langan suoraan plussan ja miinuksen välille jolloin on vain joku 1cm kanthalia ilmassa ilmoittaa vastukseksi 6,8 ohmia. Jos olisin tuon väärin kasannut, niin eikö siellä olisi oikosulku? Mistä ihmeestä tuo ylimääräinen yli 6 ohmia resistanssia oikein voi tulla? Onko kellään räjäytys kuvaa mistä voisin katsoa kasauksen vielä uusiksi?

     
     
  8. #548
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Sun Vamosi keskinavan tiiviste vetelee ehkä viimeisiään keskinavan painuessa karkuun plusnapaa.
    Helppo testi, heitä joku muu höyryke kiinni ja tsekkaa vastus.
    KGO & Twist

     
     
  9. #549
    Done that. Sekä protank että RDA antaa samaa lukua mitä aina. 2,2 ja 1,0 ohm

    Edit: Purin ja kasasin uudestaan. Viritin taas väliin noin 1cm kanthalia ja vastus näyttää 5.4ohm

    2 Edit: Ilmeisesti ongelma olikin tuossa Agan keski postissa. Kun ruuvasin sen tiukemmalle niin nyt näyttää sille 1cm kanthalille vastukseksi 0,5ohm. *sigh* Ja uutta väkertämään...

    3 Edit: Ja ongelma palasi kun aloin uutta setuppia vääntämään.
    Viimeksi muokannut Curimus; 05.02.14 kello 15:20.

     
     
  10. #550
    Äsken katoin yleismittarilla antaako toi jostain kumman syystä jotain jätti vastuksia. Keski posti antaa 0,1ohm ja plussa (vaiko miinus se dekissä oleva tolppa on?) saman 0,1ohm. Eli jotain kummaa tapahtuu vamon ja agan välissä...

     
     
  11. #551
    Banned

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    8
    Mä ostin tollasen agan mut en oo varma jos se on t+ tai t2 mull on vain kaks ruuvii ja centerpinnii ei sitä kolmatta ruvii jolla on joku shafti nii mikä malli mull vois olla

     
     
  12. #552
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Iskin T3:en katiskan kiinni ja on muuten eri peli, kuin T2. Strupöi laakista kunnossa ja pöhisee suoraan tiskiltä TODELLA hyvin, toisin, kuin edeltäjänsä.
    Tuo tankin tilavuus toki pikku miinus, mutta neulakorkillinen pullo kulkee nätisti mukana.
    KGO & Twist

     
     
  13. #553
    Höyrypää Vepa's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    432
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Iskin T3:en katiskan kiinni ja on muuten eri peli, kuin T2. Strupöi laakista kunnossa ja pöhisee suoraan tiskiltä TODELLA hyvin, toisin, kuin edeltäjänsä.
    Tuo tankin tilavuus toki pikku miinus, mutta neulakorkillinen pullo kulkee nätisti mukana.
    Eiks siinä oo samankokoinen tankki kun kakkosessa?
    Edittiä: unohtakaa

    Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

     
     
  14. #554
    Kuinka kauan teikäläisillä kestää setupit? Omat väkerrelmät tuntuu pelittävän just sen yhden tankillisen. 400-mesh .25 kanthal ~1ohm setupeilla. Aluksi wikkaa vähän liiankin hyvin ja hetken höyryttelyn jälkeen hatusta saa olla kuivaamassa ylimääräsiä roiskeita poies, puolikkaan tankillisen kohilla alkaa tulla hotspotteja. Täyttöröörin ruuvin oon hukannu jo ajat sitten

     
     
  15. #555
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Kesällä oli käytössä T2 ja nestettä meni 1-2 tankkia päivässä, setuppi kesti 6 viikkoa. Kuivapolttelin noin kerran viikossa.
    Ei se lopulta rikkikään mennyt, mut halusin askarrella uuden.
    Tuo siis oli mesh-wire ja 0.32mm tai paksummasta kanthalista.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  16. #556
    Höyryttelijä ministeri's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    88
    Itsellä T2:seen ainoa vähän paremmin toimiva setuppi on eilen väännetty dualcoil pumpulilla..kuva(3).jpgMutta ei tuokaan kyllä RSST:hen tekemiäni meshejä voita.

     
     
  17. #557
    Höyryttelijä ministeri's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    88
    Kyllä tossa Agassa jotain outoa on. Päätin RSST:n lisäksi vielä kerran koittaa jotain muuta ja ostin Kraken kloonin. Sain heti toimimaan meshillä. AGA T2 lähtee multa taitavampiin käsiin 10 e hintaan ja hinta sisältää 2. luokan postin.

    Mä luulen, että mulle sopii paremmin ruuvimeisselillä kiristettävät kuin sormiruuveilla. Se taitaa olla se juttu..
    Viimeksi muokannut ministeri; 04.03.14 kello 15:46.

     
     
  18. #558
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Mulla on sama aga, ja oon nyt 30-40 kertaa yrittäny saada toimimaan. Kerran sain ihan nätin 1.5 ohmin setupin 0.16 kanthaalilla mutta vain yksi osa langasta kolmella kiepillä hehkui. Tosin videoissakin porukka näyttää käyttän yleensä .28:ia, pitäsköhän sitä sitten hommata..

     
     
  19. #559
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ministeri Näytä viesti
    Kyllä tossa Agassa jotain outoa on. Päätin RSST:n lisäksi vielä kerran koittaa jotain muuta ja ostin Kraken kloonin. Sain heti toimimaan meshillä. AGA T2 lähtee multa taitavampiin käsiin 10 e hintaan ja hinta sisältää 2. luokan postin.

    Mä luulen, että mulle sopii paremmin ruuvimeisselillä kiristettävät kuin sormiruuveilla. Se taitaa olla se juttu..
    Tuli vielä mieleen että IMO noi sormiruuvattavat olisi helpompia kun niitä voi siinä ohimennen vähän kiristää, voisin ostaa pois kakkoseksi jos sulla olis paksumpaa kanthaalia pistää vähän mukaan

     
     
  20. #560
    Höyrykonkari k-bar's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, West-Bronx
    Viestit
    193
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 4.0v Näytä viesti
    Mulla on sama aga, ja oon nyt 30-40 kertaa yrittäny saada toimimaan. Kerran sain ihan nätin 1.5 ohmin setupin 0.16 kanthaalilla mutta vain yksi osa langasta kolmella kiepillä hehkui. Tosin videoissakin porukka näyttää käyttän yleensä .28:ia, pitäsköhän sitä sitten hommata..
    Eli kylmästiottaen sulla oli hotspotti...
    Ei ole atosta kiinni tämä vika, älä nyt suutu, vaan tekijästä.
    Se langan paksuus on akusta ja mieltymyksistä paremminkin kiinni.
    Miten sitten hottarit häädetään?
    - No pulssittelet varovasti että näet missä kohtaa alkaa hehkumaan(älä päästä valkoiseksi asti!), ja siirrät vastuslankaa ihan pikkusen ruuvarinkärjellä juuri siitä HEHKUVASTA kohdasta.
    Tämä toistetaan niin usein kuin tarvetta on, että kaikki koilit hekuu tasaisesti.
    ..ei siinä muusta ole kyse..
    Mulla oli aivan sama tuska alussa, ja meinashan se usko loppua...mutta lopulta koin mielen voiton materiaalista, ja koilit hehkuu tasaisena nykyään.
    SIIS ÄLÄ LANNISTU
    Mulla on parikin AGA:a ja ihan olen tyytyväinen. Ajan niitä 0.20 twisted kanthalilla ja vaijerilla.
    (kiinostas tietää minkälainen olis twisted 0,16 kanthali ajaa)
    Jos sun juttu on meshivehkeet, suosittelen hieman paneutumaan em. työohjeisiin ja ennenkaikkea kokeilemaan niitä.

    Valtavirrasta poiketen, en muuten hehkuta kanthalia ennen meshille kieputtamista, siihen ei silleen tule mitään ylimääräisiä mutkia käämittäessä.
    Tuolleen mulla ainakin hottarit lähtee minimaalisella langan pökkimisellä pois.

    Vielä kerran, ÄLÄ ANNA PERIKSI, sulla on jo hyvä ato kädessäsi

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •