Sivu 24 / 30 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14202122232425262728 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 461 - 480 / 590

Aihe: aga-t(+)

  1. #461
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Tai jos tulee tekemisenpuutetta, niin pulssittelet vaan sitkeesti kunnes lanka hehkuu tasasesti koko matkalta.

     
     
  2. #462
    Ja liikuttele sitä meshiä vähän ylös ja alaspäin kun tuuntuu, että ribboni yleensä ei hapeta sitä meshiä kokonaan altansa

     
     
  3. #463
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Tänäänhän se aga postilootassa odotti, aamulla nopeasti tutkailin millainen vehjes tuli, painaa kuin synti, nopea purku, kasaus, päin persettä tehty setup ja kiireen vilkkaa töihin. Firman pihassa törkeän pahan makuiset höyryt ja kohta lanka poikki
    No nyt paremmalla ajalla uusi yritys ja hieman parempi, outo sivumaku... Tarvitseeko tuon korkin ilmareijän olla jossain tietyssä kulmassa kuuhun nähden vai onko mitään väliä?

    Tosiaan painava tämä on, mutta hiljainen, imuvastus mulle liian löysä, lienee tottumiskysymys.
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  4. #464
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Ilmareikä setupin kohdalle aina gennyissä.

     
     
  5. #465
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Damn, taas paloi lanka poikki. Jotain salatiedettä tää ilmeisesti on. Tuntuu että korkin kun laittaa kiinni niin rupee tekemään omiaan.
    Jatketaan harjoituksia.
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  6. #466
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    217
    Mä oon polttanu noita lankoja agalla poikki ihan urakalla, ja poltan vieläkin vaikka oon pari toimivaa setuppiakin saanu jo aikaseks... tää on ihan yritys-ja-erehdys-touhua. Kyllä se siitä.

     
     
  7. #467
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    217
    ...mutta on se kyllä tyydyttävä kokemus, kun on pari tuntia väkertänyt ja säätänyt, ja sitten vihdoin yhtäkkiä kaikki loksahtaa kohdilleen...

     
     
  8. #468
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SakkeMO Näytä viesti
    Damn, taas paloi lanka poikki. Jotain salatiedettä tää ilmeisesti on. Tuntuu että korkin kun laittaa kiinni niin rupee tekemään omiaan.
    Jatketaan harjoituksia.
    Mikä modi sulla on millä ajat tuota agaa? Väittäisin melkein että jos jollain vamolla niin se on lähes tekemätön paikka saada toimimaan järkevästi, varsinkin alkuun.

     
     
  9. #469
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Mikä modi sulla on millä ajat tuota agaa? Väittäisin melkein että jos jollain vamolla niin se on lähes tekemätön paikka saada toimimaan järkevästi, varsinkin alkuun.
    Kyllä se Vamollakin onnistuu, mutta hikeä, verta, ja kanthalia palaa. Tuo oli juurikin setti jolla itte meshin ja gennyjen maailmaan hyppäsin, ei mikään helpoin aloitus..

     
     
  10. #470
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Nyt hyss... Uskaltaakohan sanoa mutta nyt se taitaa toimia, maku on ainakin hyvä.

    Nyt kun sais ton persikan imuteltuu pois niin vois tankata tota meikäläisen herkkua, peleonin mokkaa :P
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  11. #471
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Mistähän sais paremmat sormiruuvit?
    Joo prikat EI ole ratkaisu..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  12. #472
    Mä oon kanssa metsästäny sormimuttereita, heittäkääs joku vinkkiä
    Sekalaisia laatikoita ja jotain putkia varustettuna atoilla

     
     
  13. #473
    IMG_20131026_235232_020.jpg
    Prikat on ainoa oikea ratkaisu, koska tuskin löytyy just sopivia sormimuttereita. Jos löytyy, niin ilmoittakaa mullekin paikka. Kuvassa olevat rst aluslevyt on tilattu ebay:stä myyjältä nimeltä gwr-fasteners ja ne toimii hyvin. Väri tosin vaihtuu mustaksi ajansaatossa. AGA-T:ssa on huomattavasti enemmän haastetta aluslevyjenkin kera saada täydellinen setuppi RSST:hin verrattuna, mutta toimiva setuppi AGA:ssa pesee RSST:een kevyesti imho
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  14. #474
    Mulla aina.poltti tuon langan tuolta yläpäästä mutta ku jakso kärsivällisesti pulssitella nii sen jälkeen ei ole tuota tehny. Tosin en ole saanut ulos kyllä samanlaisia höyryjä kuin Rsst. Minkä kokoinen lanka käytössä? (Täällä 0,28)

     
     
  15. #475
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    217
    Minä oon käyttänyt nollakakkosta mutta seuraavaks aion kyllä koittaa isompaa. Ribbonia koittanu myös mutta en oo sillä saanu toimivaa setuppia aikaan ollenkaan, se ei jotenki oo yhteistyöhalunen mun kanssa...

    Kärsivällinen pulssittelu autta kyllä, useimmat ongelmat tuntuu ratkeavan kun kuivana pulssittaa sitä meshiä niin kauan että se antautuu...

     
     
  16. #476
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Taidan pikkuhiljaa päästä jyvälle tästä, ton wikin pitää ilmeisesti olla niin lähellä plussaa kun vain mahdollista? Aina kun vääntää tuota wikkiä lähemmäs niin silloin toimii ok mutta parin minuutin päästä taas hehkuu toi ylälanka.

    Pitänee laittaa meshiä ja lankaa tilaukseen, mitkä "koot" on todetty hyväksi?
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  17. #477
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    joo vähän taivuttaa sitä wikkiä etä tulee lähemäski tolppaa ja kannattaa joku pieni prikka laittaa siihen ruuvin alle niin matka lyhenee entisestään

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  18. #478
    Höyryttelijä Savupatonki's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    49
    Onko kukaa tehny tähä dual coilia? Eikös toi miinusposti (silicalle tarkotettu?) irtoa tosta ja siihenkin saisi ruuvin? Kait sen voisi siihen tolppaankin kytkeä

     
     
  19. #479
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SakkeMO Näytä viesti
    Pitänee laittaa meshiä ja lankaa tilaukseen, mitkä "koot" on todetty hyväksi?
    Riippuu vähän.. Itse käytän yleensä #325 meshiä, paitsi jäykemmille VG-litkuille #200, mutta osa porukasta sanoo, että #400 tai #500 on parempaa.. Ota siitä sitten selvää.
    0.25-0.32mm A1 Kanthali on yleensä gennyille hyviä; paksummat ei pala niin helposti poikki, mutta on hieman jäykempää kieputettavaa. Suht hyvä kompromissi vois olla 0.28mm nyöri.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Savupatonki Näytä viesti
    Onko kukaa tehny tähä dual coilia? Eikös toi miinusposti (silicalle tarkotettu?) irtoa tosta ja siihenkin saisi ruuvin? Kait sen voisi siihen tolppaankin kytkeä
    Ite nyppäsin silicalle tarkotetun miinuspostin pois ja siitä periaatteessa saa toiselle wickille reiän, koska siinä ei ole kierteitä, mutta sitten täyttö menee jännäks jos ei meshin läpi täytä.

     
     
  20. #480
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Ei nyt en ymmärrä, kertokaas mitä teen väärin. Käärin meshistä umpitukin, tohotin sen kauttaaltaan, otan pätkän lankaa ja tohotan myös sen, toinen pää pohjaan ruuvin alle, kolme kiekkaa näppitiukasti meshin ympäri ja plussapostiin. Kuivana kun hehkuttaa niin tasaisesti jokapuolelta hohkaa, nesteet sisään ja vielä tulittaa ok ilman näkyvää hotspottia. Kansi kiinni ja 2-3 herkullista imua saa ja kohta korventaa kurkkua. Korkki auki ja kas kas, ylälanka hehkuu taas...

    Välillä kun härkkää niin vaikuttaa ok, mutta heti kun pääsee tonne kannen alle piiloon niin alkaa elämään omiaan.
    Prkl.
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •