Sivu 14 / 30 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 410111213141516171824 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 590

Aihe: aga-t(+)

  1. #261
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uksa Näytä viesti
    Mulla oli agassa myös tankki jätetty kiristämättä kunnolla tehtaalla, ja vuosi ennen kuin purin sen ja kiristin kunnolla.
    Vuosi? Ei tuo nyt niin kauan ole edes ollut markkinoillakaan?

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  2. #262
    Höyrykonkari jonihot's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    190
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Vuosi? Ei tuo nyt niin kauan ole edes ollut markkinoillakaan?
    Leak - Wikipedia, the free encyclopedia
    Onse tämä Suomen kieli hieno keksintö

     
     
  3. #263
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Katoppas joo.. oon vähän väsy

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  4. #264
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    165
    Agaa pitää vuodettaman ennen kiristystä, jotta löytyisi agan vuotama tippa housuntaskusta.

    Liite:Verbitaivutus/suomi/vuotaa ? Wikisanakirja

     
     
  5. #265
    Höyrykonkari JaniK's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    JaniK Global HQ
    Viestit
    112
    Nyt muutaman päivän AGA-T2:ta käyttäneenä voin sanoa, että olen tyytyväinen kyseiseen laitteeseen. En ole (toistaiseksi) purkanut ekaa toimivaan setuppiani, ja tämän kanssa kokemus on aika samanlainen kuin silica-Dreamilla, joka on mulla tähän asti ollut vakiokotiatomisaattorina. Tällä hetkellä tuntuu, että nämä ovat aika samanveroisia vehkeitä. Tosin Dream kurlailee välillä, ja vuotaa myös. Näitä ongelmia ei AGAlla tunnu olevan, kunhan vaan muistaa säilyttää laitetta pystyasennossa pöydällä. Tässähän ei ole pohjaosassa minkäänlaista reikää, mistä nesteet edes teorissa pääsisi tulemaan ulos.

    Kyllähän Dreamista parhaimmillaan saa ulos tosi hyvät höyryt, mutta luulen että niin saa AGAstakin, kunhan kokemusta karttuu ja muutaman setupin onnistuu siihen väsäämään.

    Dryhittiä meinaa tulla välillä, jos mesh ehtii kuivua liiaksi. Eli pikku taukoja tarvii pitää toisinaan imujen välillä. Myös meshin virittämisessä oli omat kommervenkkinsä, mutta tällä hetkellä luulen olevani jotenkuten perillä siitä, miten se kannattaa tehdä.

    Mun mielestä tää on ihan palkitseva laite, mikäli pikkasen viitsii näperrellä ja askarrella setuppien kanssa. Ja ilmeisesti mesh-setupit ovat pitkäikäisempia kuin silica-setupit. (?) Ei tarvitse siis niin usein avata atomisaattoria ja rakentaa uutta setuppia.

     
     
  6. #266
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Milläs tämä muuten olisi paras täyttää? Niksattoman 10 ml neulakärjellä alkaa pukata takaisin, kun täyttöaukosta täyttää (=liian tiivis wikki?).
    KGO & Twist

     
     
  7. #267
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Molemmat täyttöruuvit auki ja molemmista neulalla nestesilta sohimalla pois.. sitten toisesta nesteet sisään.
    Tolleen mulla ainakin menee ja ei ehkä se näppärin tapa.

    Nyt ollu tämä AGA-T2 ainoastaan käytössä perjantaista asti.
    Ei yhtään yläcäpin irtoamista (rsst:stä irtoilee taskussa), ei mitään vuotoja kun fixasin tehtaalla väärin kasatun tankin tiivisteet ja pari setuppia tullut tehtyä, ihan vaan omaksi iloksi ja ilman mitään järkevää syytä.
    Yläcäppiin piti porata alkuperäisen päälle toinen 1mm reikä, todella iso ero alkuperäiseen toimintaan.

    Verrokkina ollut Nautilus (=silica) ja maku/höyry menee suht samoissa, tosin imuvastus AGA:ssa paljon miellyttävämpi ja plussaa myös hiljaisemmasta käyttöäänestä.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  8. #268
    Höyrykonkari JaniK's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    JaniK Global HQ
    Viestit
    112
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Yläcäppiin piti porata alkuperäisen päälle toinen 1mm reikä, todella iso ero alkuperäiseen toimintaan.
    Olen miettinyt, että pitäisikö porata kyljen reikää isommaksi, koska on semmonen fiilinki, että ilma saisi vaihtua hitusen paremmin. Mutta voihan siihen tosiaan porata kokonaan uudenkin rei'än entisen kaveriksi! Eipä ollut tullut mieleen.

    Mulla on kaksi avointa reikää mesh-aukon lisäksi tankin katossa koko ajan.

    Semmonen uusi havainto parilta viime päivältä, että atomisaattori tuppaa kuumenemaan aika paljon. Käytetyn tehon määrä ei ole ihan oikeassa suhteessa höyryn määrään. Tähän asiaan saattaisi parempi ilmanvaihto tuoda parannusta.

     
     
  9. #269
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaniK Näytä viesti
    Olen miettinyt, että pitäisikö porata kyljen reikää isommaksi, koska on semmonen fiilinki, että ilma saisi vaihtua hitusen paremmin. Mutta voihan siihen tosiaan porata kokonaan uudenkin rei'än entisen kaveriksi! Eipä ollut tullut mieleen.

    Mulla on kaksi avointa reikää mesh-aukon lisäksi tankin katossa koko ajan.

    Semmonen uusi havainto parilta viime päivältä, että atomisaattori tuppaa kuumenemaan aika paljon. Käytetyn tehon määrä ei ole ihan oikeassa suhteessa höyryn määrään. Tähän asiaan saattaisi parempi ilmanvaihto tuoda parannusta.
    Ettei tehot menis wickin lämmittämiseen? Varsinkin 3mm vaijeri imee lämpöä ihan sikana ja jää höyryt laimeeksi
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  10. #270
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    165
    Jösses kun tulee Captivapen kuristetulla hatulla w/ stäkätyt milliset ilmareiät tymäkät höyryt! Ihan parhautta!

     
     
  11. #271
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Nyt tämäkin perkele toimii! RSST:llä saanut nauttia onnistumisen riemusta useita kertoja, niin päätin tapella riivatun AGA:n kanssa. Lyhyt taistelu. alle 5min kului aikaa ja toimii kuin junan vessa. Joko kuun asento oli oikea tai taidot kehittyneet. Tiedä häntä?
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  12. #272
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    Oiskos kellään tarkkoja mittoja kuristus palasta joka sopii AGA 2T+ hattuun?
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  13. #273
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Nythän se on semmonen juttu, et mä oon koko helevatan illan koittanu saada tohon setuppia kasaan. Joka kerta...siis JOKA KERTA, kun saan siihen kiedottua komeen coilin, se jumalan hylkäämä ruuvikasa ei kiristy, tai sit se vääntää sen wickin niin solmuun että eddes mun umpparissa olevat tossujen narut ei oo niin pahassa kunnossa.

    Ihan susipaska keksintö se kolmen mutterin keksintö, koska ne ei mikään kiristy ns loppuun vaan se koko fucking paketti pyörii siinä. Ei nyt huvittais jättää sitä plussapostia pyhällä hngellä siihen killumaan kuitenkaan.

    Rakennan siis tohon RSST:n noita ja oon onnellinen
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  14. #274
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    165
    Tuo ruuvin kiristäminen tuntuu olevan erityisen hankalaa tässä AGA2:n uudemmassa versiossa, jossa tankin punaiset o-renkaat on korvattu silikonisilla "urarenkailla", ja yksi reikä kannessa enemmän kuin vanhassa. Mulla on myös tuo vanha versio, ja siinä toi plussapään langan kiinnitys ei ole noin tuskaista. Siinä tosin sitten taas plussaposti ei enää tahdo pysyä paikallaan, vaan se menee 510-päästä niin paljon sisään, ettei ota enää kontaktia modiin. Todennäköisesti alapään eriste on antanut liikaa periksi. Ajattelin tänään ottaa tuon uuden version auki, ja katsoa loppuuko siinä plussapostin kierteet kesken, vai ottaako se alin mutteri siihen eristeeseen kiinni, joilloin vois olla mahdollista vähän hioa sitä eristetulppaa matalammaksi, jotta sais muttereille enemmän tilaa.

     
     
  15. #275
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Joo mulla on toi samainen malli, jossa ne tiivisteet on sellasta läpikuultavan valkoista silikonia. Se alin mutteri tuntuu kiristyvän ihan loputtomiin ja loppuuhan se kierre siitä keskenkin, koska se postin tiiviste antaa periksi. Siinä on semmonen koktaili sitten niiden kahden muun mutterin kanssa, etten todellakaan keksi mitään älykästä ratkaisua tolle. Prikkaa siihen alimman mutskun alle ei voi oikein laittaa, koska se iskee sata varmasti maihin siitä, eikä siihen oikein muoviakaan viitti laittaa käryämään
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  16. #276
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Tappi pois ja jotain sähköä johtamatonta sinne 510 liittimen sisään prikaksi.. hyväksi todettu vaikkapa eGo kaulanauhasta pätkä sitä nahkasuiroa kiepille, biltema O-rengassarjasta sopiva rinkula tai boge-kortsusta saksimalla sopiva rinkula.
    Mulla AGA-T ja AGA-T2 käytössä, eroahan noissa vain yläpään cäpissä ja siis T-mallissa kierteet.
    Toimii paremmin kuin RSST ja nykyisin RSST homehtuu jossain laatikossa..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  17. #277
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Asia kunnossa
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  18. #278
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    165
    Toi plussapään kiinnitys on kyllä melkoisen syvältä. Kierteet on sen mittaiset, että ne kolme mutteria juuri mahtuvat siihen. Kun sinne väliin tunkee 0,25mm kanthalin, ylin mutteri suostuu menemään kierteille vain toisin päin, ja silloinkin se jää hassusti kallelleen

    Ei tosiaan mikään aloittelijan meshi-ato. Tai ehkä mulle on vaan osunut joku toleranssien ääripäästä oleva yksilö. Diabloon heittää uuden langan parissa minuutissa, kun tän kanssa tapellessa menee helposti 20. Täytynee kaivaa vanhemmasta yksilöstä plussaposti jossain vaiheessa, kun tää on muuten ihan hyvä laitos captivapen hatun kanssa.

     
     
  19. #279
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Kyllä se vähän noin on, toi plussaposti on sangen tarkkaan mitoitettu.
    Minkäskokoisia prikkoja tähän kannattaisi metsästää, kaljatölkin repäisykorkki ei oikein toiminut.
    KGO & Twist

     
     
  20. #280
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Vivi novan atopään prikat on sopivan kokoisia, mutta keskiposti on M2. M3 aluslaatat käy hyvin jos tuet niitä sormimuttereilla, ovat pienimpiä mitä clasulta saa. Ideaali aluslaatta olisi varmaan 2.2mm reiällinen ja 6-7mm ulkohalkaisijaltaan.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •