Sivu 41 / 49 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31373839404142434445 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 801 - 820 / 968

Aihe: inawera.com

  1. #801
    Höyrykone MM81's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Viestit
    1,035
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottavolvo Näytä viesti
    1.1 asti ollut order realized..no kai se joskus tulee.
    Itse tilasin tuossa viikolla ja homma on mennyt seuraavasti:

    9.1 klo 21:45 - Tilausvahvistus
    10.1 klo 8:04 - Order realized
    10.1 klo 13:27 - Toimitusvahvistus ja seurantakoodi


    Ja näin näkyy paketin seurannassa:



    perjantai, tammikuu 10, 2014 Sijainti Aika Kollit
    3 Lähtenyt DHL n toimipisteestä WARSAW - POLAND WARSAW - POLAND 21:37
    1 Kollit



    2 Käsittelyssä DHL n toimipisteessä. WARSAW - POLAND WARSAW - POLAND 21:36
    1 Kollit



    1 Lähetys noudettu WARSAW - POLAND 16:04
    1 Kollit


    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

     
     
  2. #802
    En ottanut dhlää,kun viimeksi kesti melkein 2viikkoa,mut näköjään tälläkin..ja ehkä enemmän.

     
     
  3. #803
    Mitenhän pitkään tuo perhanan itella meinas vielä jemmata tuota pakettia Helsingissä? Tosin eihän se siellä vielä pitkään oo kerenny olla, mutta kokemuksen perusteella pitävät vielä kaksviikkoa.... Rupeaa jo v*tuttamaan tuon ripulifirman toiminta. Vois melekeen perustaa tänne semmosen ketjun, missä kaikki saa kertoa omin sanoin miten paska pulju tuo Itella Oyj on

    Lähetys on rekisteröity.


    Rekisteröinti: 17.1.2014 klo 15:49:58
    Paikka: HELSINKI 00000

    Lähetys on saapunut kohdemaahan.

    Rekisteröinti: 16.1.2014 klo 21:00:03
    Paikka: HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI 01000

    Lähetys on lähtenyt Suomeen.

    Rekisteröinti: 15.1.2014 klo 02:46:00
    Paikka: Ulkomaa/Foreign country 01000

    Lähetys on postitettu lähtömaassa.

    Rekisteröinti: 13.1.2014 klo 12:44:00
    Paikka: Ulkomaa/Foreign country 01000

     
     
  4. #804
    Höyryttelijä rantakemisti's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    64
    Taitaa olla pahemman luokan ruuhka tuolla ulkomaanterminaalissa, kun mullakin on nyt pari pakettia maanu siellä tuosta 16. Päivästä asti.

     
     
  5. #805
    Höyrähtänyt Toge's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    16
    tulipa tilattuu nestei nyt pitää vain toivoo et omat nesteet riittää siihen saakka kun nuo tulee

     
     
  6. #806
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    inawerashop.com oli minun valinta. Lauantaina tilasin ja tuli "Order accepted", maanantaina sanoivat lähetetyn. Saa nyt nähdä miten pitkään postilaitokset tuon kanssa irvisteleevät.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  7. #807
    Höyryttelijä Cynigirl's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    44
    Eilen laitoin tilauksen ja äsken tuli sähköposti PUOLAKSI, että on valmis siirtoon. Onneksi on Google translator! :P Lähetteleekö ne aina sähköpostit puolaksi? O.o

     
     
  8. #808
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Jaa kyllä mulle tuli ainakin ihan englanniksi.

     
     
  9. #809
    Onkos täällä ketään joka olisi tilannut litran tonkkaa 36mg vpg power smokea? Itselle tuli juuri perille ja väri on hyvin kellertävä, sellaista aamukusen väristä
    Oon aikaisemmin tilannut vain 100ml pottuja ja muistelen että ihan kirkasta se oli. Onko normaalia? En ole vielä makutestiä tehny.

     
     
  10. #810
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Ei ole samaa litkua itsellä mutta 38mg PG ecobaza 100ml purkissa on suht keltaista.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  11. #811
    Hetken kuuklailin ja ilmeisesti normaalia tuo keltainen väri jos on seisonut jo hetken.
    "High grade" niksapohjat täysin kirkasta ja tupakasta tehdyt antaa tuota keltaista väri ajan kanssa.

     
     
  12. #812
    Höyryttelijä lothar-'s Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    77
    Itse tilasin tuolta inawerashop.com 24.1 ja postiin tipahti 4.2. Kamala kasa pohjia ja tiivareita Suurinta osaa tässä on tullut jo testailtuaki ja oikein toimivan oloista kamaa vaikka hintaa ei paljoa ollut ! Samasta mestasta joutuu ehkä tilaa uudemmankin kerran. Pistivät vielä -15% koodit messiin.

     
     
  13. #813
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    70
    Testipaketti tilattu. Power Smoke Base 200ml. Makuja: Coffee Paradise, Coffee, Mint, Honey, Pineapple, Blackcurrant, Apricots ja jotain muutakin,ei nyt tuu mieleen.
    Katsotaan onko maut mieleisiä ja millaista on tuo power smoke nikotiinipohja. Jos miellyttää niin sitten uskaltaa tilata isomman määrän. Viime viikolla tilattu ja tänään paketti on jättänyt Puolan,aika hidasta verrattuna evaper.pl kauppaan. Täähän on parempaa ku jouluna,koko ajan odottaa paketteja tulevaksi

     
     
  14. #814
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roki Näytä viesti
    inawerashop.com oli minun valinta. Lauantaina tilasin ja tuli "Order accepted", maanantaina sanoivat lähetetyn. Saa nyt nähdä miten pitkään postilaitokset tuon kanssa irvisteleevät.
    Sama täällä. Minulle ei ainakaan vielä tullut, entäs sinne?

     
     
  15. #815
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    70
    Itse tilasin viime viikon pe iltana ja lähti maanantaina tulemaan. Tänä aamuna ollut Helsinki-Vantaalla ja iltapäivällä Pasilan lajittelukeskuksessa. Maanantaina pääsee tutustumaan lähetykseen

     
     
  16. #816
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Eipä näkyny pakettia vielä perjantaina. Jossain vaiheessa saattaa käydä ahdistamaan kun viimeisen pullon pohja alkaa jo lähestyä. Kannattaiskohan niiden laittaa luvattuihin toimitusaikoihin suomen tapauksessa muutama päivä itellalisää?
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  17. #817
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Elikkä jos tilaan inawera.com osoitteesta, niin tavarat tulee suoraan Puolan varastosta, mutta kuinkas on sitten inaweraflavours.com? Siis tietysti samaa puljuahan nuo on, mutta kummasta tulee nopeammin romppeet? Ainakin tuo jälkimmäinen on hemmetin paljon helpompi ymmärtää.

     
     
  18. #818
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Mitä helvettiä, miten monta noita inaweran nimellä olevia puljuja oikein on?

     
     
  19. #819
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Tietysti jos olisin silmät auki edellisen sivun, niin siellähän lukee että viikossa liemet tulleet.

    @Steamy
    Eiköhän tuo ole sama pulju, mutta minun mielestäni inaweraflavours.com on helpompi käyttöinen

     
     
  20. #820
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    No kun niitä on inawera, inawerashop ja tuo inaweraflavours. Ite käytin keskimmäistä, toivottavasti tulee edes jotain

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •