Sivu 39 / 49 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29353637383940414243 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 761 - 780 / 968

Aihe: inawera.com

  1. #761
    Höyrykonkari hansgi's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    165
    "PTVapers" -10%, toimii ainakin johonkin inaweraan, kokeile.

     
     
  2. #762
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    19
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hansgi Näytä viesti
    "PTVapers" -10%, toimii ainakin johonkin inaweraan, kokeile.
    Ei toiminu tuokaan,..



    "Jokainen tsäänssi on mahdollisuus"

     
     
  3. #763
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    1
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kimpsu Näytä viesti
    Ei toiminu tuokaan,..
    Itsellä toimi "PTVapers"-koodi vielä 17.7. inaweraflavours.comiin.

    Tilasin erilaisia makuja, mm. mansikka (Tino D'Milano), persikka, appelsiini, nougat, vesimeloni, vanilja ja lime. Kaikki näistä maistuvat jotenkin todella miedoilta. Olen laittanut 20% tiivistettä ja kypsytellyt kuumassa vesihauteessa niin silti ei oikein makua tule. Joskus aiemmin tilattu kahvi maistui suoraan todella vahvalta, mutta näistä ei saa makua nimeksikään. Onkohan vika Inaweran tiivisteissä vai omissa sekoituksissa? Kokeiltu niin VG kuin 50/50 VPG liuokseen. Laitteena eGO-C + iClear 16.

     
     
  4. #764
    Höyrykonkari JaniK's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    JaniK Global HQ
    Viestit
    112
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JiiHu Näytä viesti
    Tilasin erilaisia makuja, mm. mansikka (Tino D'Milano), persikka, appelsiini, nougat, vesimeloni, vanilja ja lime. Kaikki näistä maistuvat jotenkin todella miedoilta. Olen laittanut 20% tiivistettä ja kypsytellyt kuumassa vesihauteessa niin silti ei oikein makua tule.
    Inaweran mukaan Milanoita tulisi laittaa vain 1-2% kokonaismäärästä, eli paljon vähemmän kuin muita tiivisteitä. Tuntuu hurjalta, ettei 20% maistu.

     
     
  5. #765
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Tino d milanon Red energyn sekoitan 20% vahvuudella ja jää vähän silti makua puuttumaan.

     
     
  6. #766
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Kannattaa myös huomioida se, että liika tiivistekään ei ole hyväksi tosin itse en tuosta Tinon REstä saanut juurikaan makua irti.
    KGO & Twist

     
     
  7. #767
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Toimiipas firman sivut "hyvin". Useammalla koneella ja selaimella kokeiltu rekisteröityä, aina herjaa virhettä syntymäpäivästä.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  8. #768
    Banned

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    63
    Hei, pystyykö kerralla tilaamaan 400ml 36mg pohjaa ja 2 litraa nikotiinitonta, ilman siis että jäisi tulliin kun olen ymmärtänyt että nikotiinittomia nestettä saa tilata niin paljon kuin haluaa ?

     
     
  9. #769
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Pystyy.

     
     
  10. #770
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Kanta-Häme
    Viestit
    65
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Pystyy.
    Ja miten?? Eiköhän tulli rupea kiinnostumaan jo " Hei, pystyykö kerralla tilaamaan 400ml 36mg pohjaa ja 2 litraa nikotiinitonta" tuollaisesta määrästä..

    Se mikä tänään on opittu, on jo huomenna unohdettu..

     
     
  11. #771
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    105
    Ei niitä vissiin kiinnosta. Ei minulla ole koskaan vastaaavat määrät jäänyt tulliin, enkä ole kuullut kenestäkään muusta kenellä olisi ollut ongelmia. Foorumilla on paljon isompiakin satseja näkynyt. Eli tilaten vaan. Toihan on kevyesti vielä 3kk käyttöä vastaava satsi kun kunnolla imailee

     
     
  12. #772
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Äänekoski
    Viestit
    228
    Lainaus Alkuperäinen postaaja beyonder Näytä viesti
    Toimiipas firman sivut "hyvin". Useammalla koneella ja selaimella kokeiltu rekisteröityä, aina herjaa virhettä syntymäpäivästä.

    Laita syntymäaika tähän malliin: DD/MM/YYYY Kirjota se ite. Minä sain tehtyä noin tunnuksen. Just inawera.com sivustolle. Ja ale koodina toimii "E-savuke"

    Mites nykyään täält tilaaminen onnistuu? meinasin ensimmäistä kertaa tilata kyseisestä puodista. miten kauan suunnilleen menee paketin tulossa?

     
     
  13. #773
    Ei kyllä hyväksy muotoa DD/MM/YYYY mutta MM/DD/YYYY meni läpi.. Mutta tosiaan voisivat kyllä tuon melkein korjata. Tiedä kuinka paljon on rahaa menettänyt kun porukka ei ole pystynyt rekisteröitymään.

     
     
  14. #774
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Äänekoski
    Viestit
    228
    Lainaus Alkuperäinen postaaja themarko Näytä viesti
    Ei kyllä hyväksy muotoa DD/MM/YYYY mutta MM/DD/YYYY meni läpi.. Mutta tosiaan voisivat kyllä tuon melkein korjata. Tiedä kuinka paljon on rahaa menettänyt kun porukka ei ole pystynyt rekisteröitymään.

    ok ne on taas sen muokannu. mul meni läpi DD/MM/YYYY. outoa.

     
     
  15. #775
    Höyrykonkari JaniK's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    JaniK Global HQ
    Viestit
    112
    Hurraa! Koitin pitkästä aikaa rekisteröityä taas Inaweralle, ja nyt onnistui. Lomakkeella lukee päivämäärän kohdalla DD/MM/YYYY, mutta MM/DD/YYYY on oikea. Se siinä mätti siis.

     
     
  16. #776
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Äänekoski
    Viestit
    228
    Alkaa loppuu ideat inan banaani tiivisteen. Olen kokeillu sekottaa sitä 3-25% suhteella nii millään ei maistu banaani. Ärsyttää. Olen myös kokeillu pelkällä pg pohjalla tehdä. Kaikki keinot on käytetty. Voin vaan sanoo paskaa toi inan banaani. Tuulettanutkin tiivaria ja antanu kuukauden nesteen kypsyä. Mikään ei auta.

     
     
  17. #777
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    No paskaa se onkin. Banaani tuntuu olevan aika vaikea neste saada hyväksi höyryksi. Varmaan 10* kalliimmat nesteet voisi jo saada toimivaa.

     
     
  18. #778
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    Kyllä olen onnistunut tuolla inan banaanilla 8% tiivaria vpg baseen ja kyllä maistuu kun antaa sen viikon tuulettua ja on hyvääkin.

     
     
  19. #779
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Äänekoski
    Viestit
    228
    Olen ite antanu tuulettua sen 2 vko ja ei sittenkään. No lavuaariin joutaa.

     
     
  20. #780
    Kaverilta maistoin tota inan banskua niin ihan ok oli, samantyylinen kun se irtokarkkia banaani missä on sokeria päällä.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •