Sivu 18 / 49 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 814151617181920212228 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 968

Aihe: inawera.com

  1. #341

    Vs: inawera.com

    Onkos kaikki saaneet viimeaikoina kelvotonta pohjanestettä täältä? Mun tartteis meinaan lähiaikoina tilata lisää, ja hiukan pistää miettimään nää kaikki viimeaikaiset kommentit.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  2. #342
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: inawera.com

    Taidanpa jättää tuon inaweran tälläkertaa väliin ja tilata VG bazat puntakaupasta tai eSauhuilta.Jos ei ole nikotiinillisen nesteen tilaamista niin sauhuilta saa ainakin nopeasti jos tarvii.
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  3. #343

    Vs: inawera.com

    Mä tarviin kyllä niksojakin, joten pitää laittaa mietintään, onneksi ei ole ihan tän päivän asia, vaan voin vanuttaa ja pohtia jonkun aikaa.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  4. #344
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: inawera.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Mä tarviin kyllä niksojakin, joten pitää laittaa mietintään, onneksi ei ole ihan tän päivän asia, vaan voin vanuttaa ja pohtia jonkun aikaa.
    Nuo inaweran valmiiksi lantatut niksapohjat on vaan niin helppoja..ei tartte itse ruveta nikotiinin kanssa länträämään..harmi jos tämä taas menee niin että kysyntä Puolan pojilta on kasvanut niin kovaksi että pitää jo sontaa hätäpäissään tuupata myyntiin.
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  5. #345

    Vs: inawera.com

    Mä tilasin aiemmin sieltä tota 36 mg, ja VG:tä + PG:tä lantraamiseen. Onneksi koulussa oppi ainakin yksinkertaiset liuoslaskut, jos ei mitään muuta


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  6. #346
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    42

    Vs: inawera.com

    Itellä ainakin oli tuo 36mg vpg hieman pinkkiä mutta 0mg täysin väritöntä.
    36 tuoksuu vähän teolliselta mutta ei kyllä maistu millekkään että ihan hyvää tuo on mun mielestä :P

     
     
  7. #347

    Vs: inawera.com

    mulla on edellistä satsia vielä hiukan jäljellä, ja toi 36 mg VPG on kyllä kirkasta, ei siinä ole mitään pinkkiä vivahdetta.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  8. #348
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    42

    Vs: inawera.com

    Ihme juttu. Tuossakin kyllä tuntuu olevan enemmän väriä sielä pullon seinissä kun nesteessä. Että kun sen vetää ruuttaan niin aikalailla läpinäkyvää on pieni vivahde vain.
    Ehkä nuo pullot ottaa itteensä nikotiinistä? ???

     
     
  9. #349

    Vs: inawera.com

    Mikä tuon Dirty Neutral Basen idea on? En ole huomannut eroa tuohon VPG-Power Basaan mitenkään..

    edit: Älysin vihdoinkin lukea tuon tuoteselosteen. Eli tietyllä tavalla maustettu base jonka ovat kehittäneet Inaweran omien valmiiden nesteiden kokkailuun.

    Ps. Onko kukaan muuten mitannut pH-arvoja noista? Itseltä löytyy jonkunlainen pH-testeri paketti niin voisin sillä katsoa suuntaa antavia arvoja.

     
     
  10. #350
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    192

    Vs: inawera.com

    Pääsin Inaweran testiryhmään testaamaan uusia nesteitä mitä suunnittelevat valikoimaansa, noista sitten makustelujen jälkeen lisää asiaa.

    Antoivat Suomi foorumin käyttäjille alekoodin
    Eli olkaatten hyvä Inaweran ale koodi -10% e-savuke

    Siis inawera.com kauppaan toimii




    Tavaraa ostettu 1394,69 € Laitteet: Caravela # 87, Piippu 607, Riva King piippu, Silver Dog, Poldiac ja sälää paljon

     
     
  11. #351
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    inawera.com

    Hienoa!

     
     
  12. #352
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: inawera.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hondamies Näytä viesti
    Antoivat Suomi foorumin käyttäjille alekoodin
    Onko tuo koodi, nimensä mukaisesti, tätä foorumia tukeva? Siis että pieni provisio menee e-savuke.com ylläpitoon? Aiemmin olen käyttänyt saman alennuksen antavaa koodia joka tukee puolalaista foorumia. Mieluiten sitä kuitenkin tukisi kotimaista foorumia.

     
     
  13. #353
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    192

    Vs: inawera.com

    &quotoes the Finnish forum wapers want to receive the special 10% discount on the password associated with the Finnish forum?"
    Kyllä tuo on Inan viestin mukaan on meille vain tehty, ei tule muille rojalteja (ei myöskään mulle )
    Vizille kyllä laitoin viestiä miten pitäisi toimia, ilmoitti että ei ole tilaa sponsseille, joten kannattaa kai ottaa tuo itse kunkin ottaa pois kuleksimasta kun kerran tarjoavat



    Tavaraa ostettu 1394,69 € Laitteet: Caravela # 87, Piippu 607, Riva King piippu, Silver Dog, Poldiac ja sälää paljon

     
     
  14. #354

    Vs: inawera.com

    Tuntuu tuo VPG-pohjakin muuten alkavan kellertämään ajan kanssa, kun kesän nyt repussa nesteet pyörineet. Liekkö tuossa VG-pohjan kanssa käynyt Inalla sama homma eli ollut lämpimässä tai saanut valoa kun kellertää samaan tyyliin.

     
     
  15. #355
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: inawera.com

    Ainahan tuolta on jollain koodilla alennusta saatu, joten ei mitään uutta ainakaan hinnoissa.
    Litkujen maistuvuus tai mauttomuus on tietty eriasia

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  16. #356
    Höyrykonkari hansgi's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    165

    Vs: inawera.com

    Onks nämä puolaiset firmat minkälaisia? Taitaa olla halpoja nesteitä, mitä oon katelut. En ole koskaan tilannut, kun se on niin hankalaa toi Puolan kieli ja se rahayksikkö ;(
    Tekis mieli koittaa.
    Onks kellään mitään vinkkeja tai ohjeita, miten pitää toimia. Kai se löytys jostain täältä, mutta hun ei jaksa etsiä-

     
     
  17. #357
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: inawera.com

    vaihtaapi sieltä brittein lipusta kielen ja sen jälkeen vielä valuutta vetovalikosta eurot niin eiköhän noilla jo pärjää

     
     
  18. #358

    Vs: inawera.com

    Taitavat olla Puolan kaverit vähän jäässä kun ei kuulu seurantakoodia.
    Noh, luotetaan nyt kuitenki että on paketti matkalla. Nesteet uhkaa loppua ikävästi.

     
     
  19. #359

    Vs: inawera.com

    No johan on. Tilasin sunnuntaina 12. ja nyt tänään postissa. Ei voi hitaudesta kyllä haukkua.

     
     
  20. #360
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    42

    Vs: inawera.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vesipeikko Näytä viesti
    Taitavat olla Puolan kaverit vähän jäässä kun ei kuulu seurantakoodia.
    Noh, luotetaan nyt kuitenki että on paketti matkalla. Nesteet uhkaa loppua ikävästi.
    Itelle ei oo koskaan tullu seurantakoodia kysymättä.
    Eli saat sen n.5 minuutissa kun vastaat siihen sähköpostiin joka kertoo että tilaus on lähtenyt liikkeelle.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •