Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 48

Aihe: Drawtube Smart

  1. #21
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717
    Asiallisen tuntuinen putki. Kierteet hyvät; ei työstöroippeita ja osat pysyvät löystymättä kiinni. Tulitusnapissa hieman klappia, toivotaan ettei löysty käytössä. Hävikkiä (ilman kuormaa) en saanut mitattua eli uusi 18500 Efest V2 antoi 4.23V lukemat. Plussapinnissä saisi olla hieman enemmän säätövaraa ylöspäin, tuonhan varmaan saisi helposti fixattua uudella pultilla? Mikä ja mistä?
    Sopii kyllä seksikkäästi esim. Odyn kaveriksi, kiitos yläpään tasaisuuden. Plussana kunnon ilmaurat. Suosittelen! Puffilta hyvä löytö tähän hintaluokkaan!

     
     
  2. #22
    Tervakeuhko Rotholt's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    4
    Kertokaas navasta jotakin? Onko liian ylhäällä tai alhaalla? Saako nostettua/laskettua?

     
     
  3. #23
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717
    Onko liikaa pyydetty lukea ketjua tai speksejä Puffilta?

     
     
  4. #24
    Tervakeuhko Rotholt's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    4
    Oho olihan tuosta mainintaa..

     
     
  5. #25
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    111
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zapster Näytä viesti
    Ei tunnu 18650 akku tykittävän sen kovempaa, mitään mittauksia en oo kuitenkaan vielä tehny.
    Paljon höyrytessä nappi lämpenee polttavaksi asti, varmaan napi jousi on se heikko kohta tässä. Avasin napin, se on vaan prässätty kasaan, ei kierteitä, ja ihmettelin josko jousen vaihtas mutta ei löytyny toista sopivaa.
    Kävisköhän tähän GG, EA tms. nappi suoraan?
    Mistä noita GG, EA tms. nappeja saa?? Ilmeisesti ei alunperin ole sähköspajariin keksitty nippula Mutta mikä lie liike se voisi olla sitten ken myy? Jos menee GG sivuille ja onnella siellä saattaa ollakin myynnissä GG nappi niin hinta on todella suolainen.

     
     
  6. #26
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Mulla on yks ylimääräinen EA:n "V1" nappi. EA:n sivuilta tilattuna nappi maksaa 23 euroa. Nappi saattaa olla galvaanisen korroosion uhri joka korjaantuu purkamalla osiksi ja harjaamalla esim. teräsharjalla jousen ja muut osat puhtaaksi.

     
     
  7. #27
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Säkylä
    Viestit
    46
    Löytyisköhän kuvia miten tähän istuu AgaT ja RSST.

     
     
  8. #28
    Höyrykonkari Tsaipe's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    242
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jone Näytä viesti
    Löytyisköhän kuvia miten tähän istuu AgaT ja RSST.
    Drawtube Smart + AGA-T+ - Image - Aijaa.com


    Sähkötupakkaan liittyviin tarvikkeisiin mennyt 1105€ // Kokonaissäästö 6022€

     
     
  9. #29
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Raahe
    Viestit
    8

    Drawtube + RSST


     
     
  10. #30
    Höyryttelijä e-monqu's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    53
    pari viikkoa ollu käytössä ja ihan ok on ollut käyttää. putken laatu on yllättävän hyvä kiinalaiseks mutta nappi (ainakin itselläni) on huonompi ku kakkoslaatua. purin napin kun se kerran prässätty on ja heikkous on todellakin tuo materiaali ja jousi. välillä jousi pykältää sisässä ja aiheuttaa napin kuumumista joten hentoista painallusta kannattaa välttää. vaikka kosketuksen ottaa nii silti vielä naksahtaa ku kovempaa painaa. napin sisäreunat on aikas karkeat ja hankala niitäkään alkaa parantamaan. pitää tutkia käykö esim. ea:n nappi. ostaa semmonen tai pitääkö juosta rautakauppaan ja rakentaa itse uusi.

     
     
  11. #31
    Höyryttelijä Morkkis's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Liperi
    Viestit
    78
    Lainaus Alkuperäinen postaaja e-monqu Näytä viesti
    pari viikkoa ollu käytössä ja ihan ok on ollut käyttää. putken laatu on yllättävän hyvä kiinalaiseks mutta nappi (ainakin itselläni) on huonompi ku kakkoslaatua. purin napin kun se kerran prässätty on ja heikkous on todellakin tuo materiaali ja jousi. välillä jousi pykältää sisässä ja aiheuttaa napin kuumumista joten hentoista painallusta kannattaa välttää. vaikka kosketuksen ottaa nii silti vielä naksahtaa ku kovempaa painaa. napin sisäreunat on aikas karkeat ja hankala niitäkään alkaa parantamaan. pitää tutkia käykö esim. ea:n nappi. ostaa semmonen tai pitääkö juosta rautakauppaan ja rakentaa itse uusi.
    Kerroppas miten tässä kävi. Olen itse ollut tuohon laitokseen enemmän kuin tyytyväinen, mutta tuo nappi on kieltämättä miinusta. Saitko rakenneltua oman, vai ujutitko tuon ea namikan? Ja propsit kotipaikkakunnasta. Luulin olevani Liperin ainut vapoaja

     
     
  12. #32
    Höyryttelijä e-monqu's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    53
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Morkkis Näytä viesti
    Kerroppas miten tässä kävi. Olen itse ollut tuohon laitokseen enemmän kuin tyytyväinen, mutta tuo nappi on kieltämättä miinusta. Saitko rakenneltua oman, vai ujutitko tuon ea namikan? Ja propsit kotipaikkakunnasta. Luulin olevani Liperin ainut vapoaja
    joo onhan tuo vähän syrjemmälle napin väsäys jääny. paremmin sain kummiskin toimimaan kun laiton hopealangasta pyöritetyn "jousen" vanhan kanssa kaveriks. nyt taas on alkanu pätkimään ja paperille oman ideanki jo väsäsin (tyyli pikkasen sentinelin pohjanapista). nyt keikun ideoitten välissä teenkö pohjanapin vai kylkinapin. v*mäinen vaan täyttää kyljestä reikä jos pohjaan napin väsää
    PS. kylän keskustan tuntumassa elostellaan.

     
     
  13. #33
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Pohjois Suomessa
    Viestit
    18
    Drawtube Smart Review - Follow-up Top Tip - YouTube tossa on hyvä linkki , miten saadaan drawtube tulittaan hyvin. Itse tein noii jutut ja muuttui täysin toi putki. laitoin myös pienen o-renkaan napin lukitusrenkaan ja kuusikulmaisen painolätkän väliin heti siihen lätkän viereen,nyt lukitus tengas pysyy paremmin lukkoasennossa. Mulla myös tippui kierteiltä ulos se lukitusrengas jos rullasi sitä lätkää vasten,nyt ei pääse tippumaan enää.
    Hyvä putki puffilta tohon hintaan. Päihitti kyllä k 101 sen mennentullen. Joka mulla oli aiemmin. : )

     
     
  14. #34
    Höyryttelijä e-monqu's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    53
    itse laitoin pienen o-renkaan napin toiseen päähän. lyhenty napin toiminta säde ja näppäinlukko parani.

     
     
  15. #35
    Höyrypää Sexplosion's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    RantaBoulevard
    Viestit
    584
    Eilen saapui drawtube. Ihan hyvinhän tää tulittaa mutta nappi kyllä kuumenee raakassa käytössä. Joku vois vähän valaista miten tuo nappi on prässätty ja miten sen saa purettua?
    Työnjälki ok (hintaisekseen) lukuunottamatta tuuletusreikiin jääneitä purseita ja tuota nappia. Enemmän kiiltävä kuin harjattu --> rähmäiset sormenjäljet kyllä tarttuu.

    Ps. Tuo namiska on kyllä yks perkele. Vetkuilee vaikka miten ja kuumenee. Ei kyllä ole jättänyt kertaakaan tulittamatta.

     
     
  16. #36
    Höyryttelijä e-monqu's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    53
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sexplosion Näytä viesti
    Eilen saapui drawtube. Ihan hyvinhän tää tulittaa mutta nappi kyllä kuumenee raakassa käytössä. Joku vois vähän valaista miten tuo nappi on prässätty ja miten sen saa purettua?
    Työnjälki ok (hintaisekseen) lukuunottamatta tuuletusreikiin jääneitä purseita ja tuota nappia. Enemmän kiiltävä kuin harjattu --> rähmäiset sormenjäljet kyllä tarttuu.

    Ps. Tuo namiska on kyllä yks perkele. Vetkuilee vaikka miten ja kuumenee. Ei kyllä ole jättänyt kertaakaan tulittamatta.
    tuo nappi aukeaa ihan vaan vetämällä pihdeillä tai jollain. ite laitan lukko renkaan lukko asentoon niin paljon että se alkaa pyöriä tyhjää, ja sitten vänkään puukonterällä napin ja lukkorenkaan välistä napin irti. toivottavasti oli tarpeeksi selittävä selitys

     
     
  17. #37
    Höyrypää Sexplosion's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    RantaBoulevard
    Viestit
    584
    Lainaus Alkuperäinen postaaja e-monqu Näytä viesti
    tuo nappi aukeaa ihan vaan vetämällä pihdeillä tai jollain. ite laitan lukko renkaan lukko asentoon niin paljon että se alkaa pyöriä tyhjää, ja sitten vänkään puukonterällä napin ja lukkorenkaan välistä napin irti. toivottavasti oli tarpeeksi selittävä selitys
    Ohoh.. Mullapa lukkorenkula stoppaa eikä ala pyöriä tyhjää. Pientä laatuvaihtelua näissä

     
     
  18. #38
    Höyryttelijä e-monqu's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    53
    juu on varmasti. se riippuu ihan siitä miten pohjassa se napin "kanta" on kiinni. sitä lukitus rengasta väkisin kääntämällä se puskee sitä nappia irti.

     
     
  19. #39
    Höyryttelijä Morkkis's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Liperi
    Viestit
    78
    Jaa tämä hävittikin sitten edellisen viestin. Enihau, täytyy yrittää purkaa tuota omaa nappia atomeiksi. Olen nyt putsannut tuon putken lattiasta kattoon ja kierteet on hiottu/harjattu teräsharjalla ja -villalla. Silti tuo nappi kuumuu ihan helvetisti ja 18500 efesti on tyhjä alle millilitran höyryttelyn jälkeen. Sama homma, oli päässä sitten AGA-T2, DID tai ihan karvahattukarto. Ton videon kyllä vilkaisen kunhan kotia pääsee.

    Mites, onko kukaan koittanut hioa tätä vähemmän kiiltäväksi ja jos on, niin onko laittaa kuvaa lopputulemasta?

     
     
  20. #40
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Pohjois Suomessa
    Viestit
    18
    laitoin tohon pari kuvaa, mitä itse tein napille. pieni lukkorengas sisäpuolelle,hioin napin messingin näkyviin ja o-rengas ulkopuolelle.
    lukkorengas lyhentää napin liikettä ja vähentää hölskymistä. kiitos vinkistä e-monqulle ; ). o-rengas ulkorengas ulkopuolella "tarraa" lukkoasennossa, eikä tarvi rullata niin paljon sitä rinkulaa ku avaa tai lukitsee. nappi ei enää takertele sivuilta painaessa ja liikerata on sopiva. hioin myös yläcapin ruuvin molemmista päistä messingille. 400 satasella santapaperilla. sit sen tapin johon tulee pohjajousi hioin santapaperilla ja dremelillä messinkiharjaa käyttäen. kierteisiin en oo koskenut,tietty puhistanut. napin oon saanu kerran lämpeneen kun pulssittelin rsst llä hapettamattomaan meshiin. muuten ei oo kuumentunut edes "ketjupoltellessa". tuunausten jälkeen muutos oli kyllä huomattava. en oo mittaillu ku ei oo moista mittaria : ) mut kyllä ainakin aw akuilla nesteet häipyy kivasti tankista ja höyry lämminta ja makoisaa. tuntuu et 18350 akulla olis dropit pienempiä... yhellä 18650 akulla (aw) oon imeny tankillisen (rsst) n. 0,9 ohmia vastuksella.20130925_132900.jpg20130925_133214.jpg

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •