Sivu 17 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7131415161718 ViimeinenViimeinen
Tulokset 321 - 340 / 345

Aihe: Hangsen E-nesteet

  1. #321
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    55
    Lainaus Alkuperäinen postaaja meridian Näytä viesti
    Uskaltaako täältä ostaa halvimmalla postitus vaihtoehdolla, tuleeko perille? Ovatko nämä nesteet Kiinalaisia? Kiitos vastauksista.

    HS RY4 VG 100ml
    Onkos tätä jo joku tilannut? Ainakin oli hyvät arvostelut saanut. Jos vertaa esim jantysin ryynäseen niin toi on jo sika halpa.

     
     
  2. #322
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Useasti tilannut ja perille tullut!

     
     
  3. #323
    Höyrykonkari Vapee's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    272
    En suosittele chocolate caramelliä, omasta mielestä maku on paistettua suolatonta pähkinää lähentelevä.
    Vanilla Custard VG oli aluksi jopa hyvää kpysyttämättömänä. Vklp yli kun oli ilmakylvyssä, maku katos melkein kokonaan.

     
     
  4. #324
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    41
    Kannattaa varmaan parin päivän ilmakylvyt rajoittaa ihan pariin tuntiin. Tietty jos haluaa nestettä ilmanraikastimena käyttää kämppää raikastamaan niin sitten...
    Itsellä toiminut ravistus jonka jälkeen pari tuntia auki päivittäin parin päivän ajan ja sitten kaappiin korkki kiinni. Noin viikko siellä ja litkut tankkiin.

     
     
  5. #325
    Höyrykonkari Saon's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    275
    Kaikki Hangsenin 100ml purkeissa tulleet kuona-aineet mitä oon tilannut, on ollut ainakin mulle pelkkiä suuria pettymyksiä. En suosittelisi.
    "It's a golden shower of deliciousness that doesn't cost $325/hr" - Seduce Juice


     
     
  6. #326
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    77
    Itse sanoisin tuosta tuulettelusta yms, että näiden maku tuntuu laimenevan itsestään ajan saatossa. Itse vapottelen sen verran vähän (suurinpiirtein EVOD päivässä), että purkki kestää viikkoja. Säilyttelen niitä pakkasessa ja siitä huolimatta maku tuntuu laimenevan. Nyt on varmaan mojitoa höyryämässä, saattaapi olla tuo puna-kolakin. Nyt alkaapi taas tupakkamaun tilaaminen tulla ajankohtaiseksi ja näistä jos saisi kommenttia niin kiva olisi:
    * Churchill
    * Havana tobacco
    * Drummer instrument
    * French pipe

    Tähän mennessä siis testattu Flue Cured, RY4, Tab Blended, USA Mix, Virginia ja G&S. Niistä Tab Blended oma lemppari, RY4 myös erinomainen ja loput roskaa.

    Halpojen nesteiden nautiskelija, palstan Hangsen-fani no.1


     
     
  7. #327
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    77
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Saon Näytä viesti
    Kaikki Hangsenin 100ml purkeissa tulleet kuona-aineet mitä oon tilannut, on ollut ainakin mulle pelkkiä suuria pettymyksiä. En suosittelisi.
    Mutku ne on halpoja. Ei tässä oikeestaan nautintoa olla hakemassa vaan niksoja. En ainakaan mä.

    Halpojen nesteiden nautiskelija, palstan Hangsen-fani no.1


     
     
  8. #328
    Höyrykonkari Saon's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    275
    Lainaus Alkuperäinen postaaja harmiton Näytä viesti
    Mutku ne on halpoja. Ei tässä oikeestaan nautintoa olla hakemassa vaan niksoja. En ainakaan mä.
    En sanoisi että mitään isompaa nautintoa hakisin ainakaan ADV-nesteestä, mutta maun on ehdottomasti oltava sitä, mitä on ilmoitettu. Näin ei ole käynyt ainakaan MUN kohdallani näiden bulkkiputeleiden kans.
    Mm. Vanilla custard: hikinen, hieman vaniljainen urheilusukka. Blueberry: vessanraikastin. Red energy: muurahaishappo.
    "It's a golden shower of deliciousness that doesn't cost $325/hr" - Seduce Juice


     
     
  9. #329
    Onkos tuolla pargainvapourissa noi kommentit oman talon feikkejä? Meinaan ''pikkuisen'' vaihtelee mielipiteet vrt. tänne!
    Sanokaas joku puteli minkä nappais mukaan, eikä olis ihan karseeta (ei tupakkamakuja, ei mentholia, ei mitään liian makeaa)

     
     
  10. #330
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    77
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tuumola Näytä viesti
    Onkos tuolla pargainvapourissa noi kommentit oman talon feikkejä? Meinaan ''pikkuisen'' vaihtelee mielipiteet vrt. tänne!
    Sanokaas joku puteli minkä nappais mukaan, eikä olis ihan karseeta (ei tupakkamakuja, ei mentholia, ei mitään liian makeaa)
    Pina Colada

    Halpojen nesteiden nautiskelija, palstan Hangsen-fani no.1


     
     
  11. #331
    Tuli Red Cola tuolta: Päämaku sinällään ei mikään huono (ei cola, mutta kokispullokarkki), mutta tuollainen tunkkainen ja hieman, kun vanhoja sätkänpuruja olisi palamassa joukossa, kaatui tankki lavuaariin. Olisiko pullolle jotain tehtävissä vai onko roskis seuraava osoite?
    Nii ja kurkkuki tuli kipeeks parissa tunnissa

     
     
  12. #332
    Höyrykonkari Hermanni's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Mänttä
    Viestit
    118
    Vaimolle tilasin 50ml pullot 18mg Cappuccinoa että Vanillaa, vaimo ei ole vielä kerinnyt niitä maistamaan..
    Kannattaako antaakkaan jottei vaimokkeelle tule paha mieli, onko täällä kokemusta Hangsenin Cappuccinon ja Vanillan mausta?
    Tupakasta pääsin irti sähkösavukkeiden avulla ja neljä vuotta höyryteltyäni lopetin senkin vuonna 2017.
    Kiitos tämän mahtavan keksinnön, sääli että kapeakatseiset lainsäätäjät vaikeuttavat sähkösavukkeiden saatavuutta lapsiin vedoten.


     
     
  13. #333
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Vanilla ainakin eomaan makuuni sopivaa. Taitaa olla samaa tavaraa kuin Finnvapen. Iso pönikkä kaipaa aikalailla tuulettelua ja kypsyttelyä mutta kunhan tuo on hoidettu alta pois niin ihan hyvin menee budjettitason ADVnä.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  14. #334
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    16
    Tänään kolahti postiluukkuun Hangsenin 5ml testeripullot makuina cherry, mojito (piti tilata pina colada), red cola ja menthol Bargain Vapourilta. Vähän olen skeptinen noihin hinnan takia, mut annetaan mahdollisuus parin päivän tuulettelun jälkeen.

     
     
  15. #335
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Jos näitä tahtoo kokeilla suht pienellä riskillä No1ejuicella näyttää olevan 5 pullon samplerit kympin kappale.
    KGO & Twist

     
     
  16. #336
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Ei oo kyl hetkeen tullu tilattua hansun litkui, ry4 oli hyvää sen yhen pullo verran. Heti ku siirty diy hommiin ki nuo kaikki valmiit vähä jääny takavasemmalle.

     
     
  17. #337
    BargainVapourista tilattuja litkuja on tullut vedettyä litrakaupalla halvan hinnan takia. Vanilja oli ihan ok, vähän makeahko. Persikka oli aluksi hyvää mutta parin tankillisen jälkeen alkoi tympäsemään, kävi jotenkin esanssisemmaksi. Vadelma on sopivan makea ja vähän karkkimainen (ei haittaa mua juurikaan) mutta rupee käytön myötä muuttumaan tankissa melko nopeesti tummemmaksi ja tunkkasemman makuseksi.

    Kaikki olleet siis jossain kohtaa viimeisen kahden vuoden aikana ADV:nä. Kun oli hektisiä kausia töissä meni välillä kuukausia etten muita nesteitä edes maistellut kun ei kiinnostanut vähällä vapaa-ajalla alkaa miettiä mitä nesteitä tilaisi tällä kertaa. Kaikissa kyllä maku katosi aika nopeasti eikä se viikon parin jälkeen maistunut oikeen millekkään, pelkälle höyrylle (jos niin voi sanoa).

     
     
  18. #338
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Inkoo
    Viestit
    123
    Lainaus Alkuperäinen postaaja harmiton Näytä viesti
    Mutku ne on halpoja. Ei tässä oikeestaan nautintoa olla hakemassa vaan niksoja. En ainakaan mä.
    Munkin mielestä HS VG-nesteet ainakin on ihan vapottelukamaa,,!Varsinkin omppu ja vanilla,,! Tilasin just HS RY4 VG:TÄ kokeeksi,,onko jollain kokemuksia sen mausta..? En ole ennen RY4-nesteitä maistanut missään muodoissa...onko niissä tupakanmaku vai mikä..?
    [

     
     
  19. #339
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Lainaus Alkuperäinen postaaja laatto Näytä viesti
    Munkin mielestä HS VG-nesteet ainakin on ihan vapottelukamaa,,!Varsinkin omppu ja vanilla,,! Tilasin just HS RY4 VG:TÄ kokeeksi,,onko jollain kokemuksia sen mausta..? En ole ennen RY4-nesteitä maistanut missään muodoissa...onko niissä tupakanmaku vai mikä..?
    Ryynänen on sekoitus tupakkaa, vaniljaa ja toffeeta.

     
     
  20. #340
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Inkoo
    Viestit
    123
    Vai sellaista on "ryynänen".. Saas nähdä miten maistuu.. Kiitti tiedosta..!
    [

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •