Sivu 13 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 391011121314151617 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241 - 260 / 345

Aihe: Hangsen E-nesteet

  1. #241
    Lainaus Alkuperäinen postaaja xt44tx Näytä viesti
    Dodii, nyt on testailtu. Välineinä Smokin single coil LR-kartot ja Vamo V5.

    RY4 VG 6 mg
    Tupakanlehteä, kermaa ja aavistus vaniljaa. Kuivempi ja tunkkaisempi kuin mitä oletin. Höyryntuotto massiivista mutta kurkkutuntuma olematon. Silloin kun on fiilistä tupakkamakuun, tämä on varma nakki; muulloin höyryttelisin mieluummin jotain muuta. Keskiverto neste. 3/5

    Chocolate 12 mg
    Odotin makeaa suklaata, mutta pettymys oli suuri: keksitaikinaa ja hyvin pieni aavistus kaakaota. Höyryntuotto ja kurkkutuntuma perusmeininkiä (PG-painotteiselle nesteelle). Roskistavaraa tämä ei ole, mutta kun on kerran parempaa tarjolla niin tämä jää hyllyyn. Meh. 2/5

    Coffee 12 mg
    Suklaasiirappia, suuhun jää paahteisen kahvin maku. Aika makea, tavanomainen höyryntuotto ja kurkkutuntuma. Minusta tämä on enemmän suklaa- kuin kahvineste. Miellyttävää tavaraa. 3½/5

    Hot Cinnamon 12 mg
    Hyvin makeaa korvapuustia, kissankusta ja sukkamehua. Hyi hitto. Tavanomainen höyryntuotto, kurkkutuntuma jytäkkä. Tällaisenaan tämä menee vain kännissä, samplepullo kypsymään ja katsoo jos maku paranisi. 1½/5

    Vesimeloni oli vielä sellaista fairya, että jätin suosiolla tuulettumaan ja kypsymään. Parin testi-imun jälkeen meinasi lentää laatta.


    Seuraavaksi testissä joku vanilja, Orange, Mixed Fruit ja Kiwi. Saa laittaa ehdotuksia.
    Kokeile Vanilla Custard, Vanilla, Apple, Pineapple, Pina Colada, Menthol ja Blueberry.
    Limed Lemon ja Red Cola ihan höyryteltävää mut pidemmän päälle puuduttavaa.
    Blackcurrant on makoisaa, mutta ulkopuolisen nenään haisee pahalle.

    Melkein jokaista makua tullut vedettyä 100ml pottu, joitakin enemmän.
    Toisinaan jakanut osan pois kun alkanut kyllästyttää.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  2. #242
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    6
    Eilen saapui tänne bargainvapourilta hangsenin red cola ja persikka ja molemmat 18mg vahvuisia. Yllätyin kyllä miten hyviä olivat kiinanmehuiksi

     
     
  3. #243
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    6
    Ja toimitus yllättävän nopea tilasin nesteet torstaina ja maanantaina jo perillä aion kyllä jatkossakin tilata nesteet bargainvapourilta

     
     
  4. #244
    Lainaus Alkuperäinen postaaja J3re Näytä viesti
    Eilen saapui tänne bargainvapourilta hangsenin red cola ja persikka ja molemmat 18mg vahvuisia. Yllätyin kyllä miten hyviä olivat kiinanmehuiksi
    Mulle ei persikka uponnut, laihan makuista ja en nyt siitä kunnon persikkaa tunnistanut.
    100ml sitäkin kuitenkin vedetty

    Voi toki olla et mulla persikka oli sit jotain huonoa erää.
    Lakritsi oli kans sellainen et ei se oikein maistunut miltään vaikka väriä nesteessä olikin.

    Blueberry om nom!

    Täytyiskin tilata taas Pina Coladaa uudestaan...
    Kestosuosikki Vanilla Custard alkaa yllättäen tympimään kolmannen purkin jälkeen.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  5. #245
    Hangsenin mentholissa on joku iha hirvee jälkimaku, just joku hikisukka tulee mieleen.

     
     
  6. #246
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roelly Näytä viesti
    Hangsenin mentholissa on joku iha hirvee jälkimaku, just joku hikisukka tulee mieleen.
    Mulla oli puolestaan puhdasta raikkautta ja hitunen makeutta.
    Tosin tokaa pulloa vetäessä olin huomaavinani karvaanmakuista vivahdetta jälkimakuna eikä ollut yhtään niin makeaa.
    Onkohan nämä makuerot laitteesta kiinni vai jopa suurta heittoa erien välillä?
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  7. #247
    Höyrykonkari Unzki's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    216
    Hangsenin RY4 on todella hyvää, makea toffee jossa hitunen tupakkamaisuutta. Sain sitä mitä luvattiinkin! Ja kaiken lisäksi vielä halapaa

     
     
  8. #248
    Höyrypää Poppamies's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    733
    Granaattiomena tuoksuu ainakin suoraan paketista haisteltuna taikina/kananmuna kombolle. Ei hirveesti odotuksia ainekaan nosta.

     
     
  9. #249
    Järkytyin niin bargain vaporin hinta - määrä suhteesta että oli pakko pistää tilaukseen red cola 100 ml puteli! Omalla vähäisellä nesteenkulutus tahdilla luulis kestävän pari kuukautta
    Koska tilasin tuolta ensimmäistä kertaa niin voisiko enemmän tietävät kertoa että kuinka kauan tuolta tilaus kestää saapua rekisteröimättömänä lähetyksenä? Onko irlantilainen pulju? Ehin vielä perua tilauksen jos tuo ei kuuluu eu-maiden piiriin.

    Sitten viimeisenä kyssärinä nuista hangsenin nesteistä että onko jollakin kokemusta menthol ja minttu nesteistä? Mikä soveltuis parhaiten kokopäivän hyöryttelyyn?

     
     
  10. #250
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Menthol ainakin maistui itselle samoin, kuin RY4.
    Nappaa koriin pienempiä pulloja ja testaile, mikä sopii omaan makuun.
    Vielä kun muistaisi sen Charunin omenatupakan ainekset.
    KGO & Twist

     
     
  11. #251
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Menthol ainakin maistui itselle samoin, kuin RY4.
    Nappaa koriin pienempiä pulloja ja testaile, mikä sopii omaan makuun.
    Vielä kun muistaisi sen Charunin omenatupakan ainekset.
    HS Apple ja HS Delight, suhdetta en muista.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  12. #252
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    2/3 & 1/3 ja itse sekotin charunin ohjeella 100ml + 30ml
    Helppoa,nopeaa ja halpaa

     
     
  13. #253
    Lainaus Alkuperäinen postaaja PekuPeee Näytä viesti
    Järkytyin niin bargain vaporin hinta - määrä suhteesta että oli pakko pistää tilaukseen red cola 100 ml puteli! Omalla vähäisellä nesteenkulutus tahdilla luulis kestävän pari kuukautta
    Koska tilasin tuolta ensimmäistä kertaa niin voisiko enemmän tietävät kertoa että kuinka kauan tuolta tilaus kestää saapua rekisteröimättömänä lähetyksenä? Onko irlantilainen pulju? Ehin vielä perua tilauksen jos tuo ei kuuluu eu-maiden piiriin.

    Sitten viimeisenä kyssärinä nuista hangsenin nesteistä että onko jollakin kokemusta menthol ja minttu nesteistä? Mikä soveltuis parhaiten kokopäivän hyöryttelyyn?
    Irlannista (on EU-maa) tulee joo, sisältönä "Electronic parts/goods & refills". 4-8 päivää itsellä mennyt, lähipostista nouto.

    Spearmint on sitä itseään. En nesteelle syttynyt, tilasin sitä paitsi turhan jytäkällä niksamäärällä joten on purkki seisoo kaapissa. Triple Menthol Strongia olen höyrytellyt ADV:na, pidän hammastahnasta. Kestää lantrausta puoleen/kolmasosaan jos ei pidä hammastahnasta.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  14. #254
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    04/2014
    Viestit
    2
    Näistä hangsenin nesteistä on tullut itselle halpa ja hyvä vaihtoehto, ry4 herkullista, Strawberry tuntuu kärsähtävän turhan helposti, Triple menthol on yksi vahvimpia mentholeita mitä olen höyrytellyt, hyvää kamaa. Desert Ship oli hirveetä kuraa.

     
     
  15. #255
    Kypsyttelyn ja tuulettelun jälkeen arviota:

    Watermelon 6 mg:
    Karkkimainen, esanssinen vesimelonipurkan maku. Höyryntuotto ja kurkkutuntuma perusmeininkiä, melko makeaa. Esanssisuus häiritsee liikaa ja fairy kummittelee edelleen taustalla ajoittain. Liian äklöä höyryteltäväksi sellaisenaan, tämä neste menee korkeintaan täydentämään hedelmä-minttu -cocktaileja. Ei jatkoon. 1½/5

    Hot Cinnamon ei ole juuri parantunut, ei enää ole niin hapanta mutta kissankusi maistuu edelleen vahvasti. Tätä nestettä en suosittele kenellekään.

    VG ryynänen sen sijaan parani huomattavasti, makua ja kurkkutuntumaa paremmin. Tunkkaisuus on vähäisempää, nyt maistaa myös toffeeta ja pähkinää. Parempaan tupakkamakuun en ole törmännyt, tätä herkkua menee nyt millilitrakaupalla. Helvettijeesus miten nannaa tavaraa. 5/5


    Tilasin tänään BV:ltä lisää nesteitä, seuraavaksi testissä Vanilla Custard, Apple, Orange, Kiwi, Pina Colada ja Raspberry. Seuraksi meni myös triplamentholitiivistettä.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  16. #256
    Onkos toi VG ryynänen kuinka paksua?
    En ole koittanut kuin sitä perus 80/20 pgvg versiota jota Bargainilta myös saa.

    Vois kokeeksi tilata, jos sitä voi peruslaitteissa käyttää ettei menis pelkäksi drippaamiseksi.

    Joku tuossa perusryynäsessä tökkii aina vastaan, oisko se et oon ottanut sitä aina liian vahvoilla niksoilla (18mg).
    Silti jos sitä on käsillä niin jostain kumman syystä tulee vedettyä sit pelkästään sitä.

    Ry4 vissiin karstaa vähän muita nesteitä enemmän muistaakseni.

    Oisko 6mg Ry4 VG sittenkin se mun juttuni?
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  17. #257
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    77
    Itsellä tulee seuraava tilaus ajankohtaiseksi ihan justiinsa! Laitan tulemaan pelkkiä uusia karkkimakuja kun noi tupakkaimitaatiot alkaa puuduttamaan.

    Vaihtoehdoiks oon miettinyt: Kiwi, Mojito, Mango, Red Cola, Blueberry, Irish Cream, Apple, Pear ja Mint Strawberry.

    Noista pitäis valita kolme. Apuuuva... kertokaa jos joku noista on ihan paskaa.

    Halpojen nesteiden nautiskelija, palstan Hangsen-fani no.1


     
     
  18. #258
    Lainaus Alkuperäinen postaaja harmiton Näytä viesti
    Itsellä tulee seuraava tilaus ajankohtaiseksi ihan justiinsa! Laitan tulemaan pelkkiä uusia karkkimakuja kun noi tupakkaimitaatiot alkaa puuduttamaan.

    Vaihtoehdoiks oon miettinyt: Kiwi, Mojito, Mango, Red Cola, Blueberry, Irish Cream, Apple, Pear ja Mint Strawberry.

    Noista pitäis valita kolme. Apuuuva... kertokaa jos joku noista on ihan paskaa.
    Passaa Irish Cream.
    Tuoksu ok, maku hapokas oksennus.
    Se hapokkuus tuntuu kurkussa samalla tavalla kuin olis just ite oksentanut.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  19. #259
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Passaa Irish Cream.
    Tuoksu ok, maku hapokas oksennus.
    Se hapokkuus tuntuu kurkussa samalla tavalla kuin olis just ite oksentanut.
    Eli tätä tilaukseen pullotolkulla..

    Ja sit asiaan: Onko kukaan kokeillut täältä sekä VG että PG RY4:ää ja onko mauissa miten eroja? Itse ostin aiemmin desin VG 12mg ja se ei kovin maukasta ollut. PG:t taas ei oikein sovi mulle (tulee kutinaa jne) mutta olen viime aikoina välillä niitäkin höyrystellyt pieninä annoksina. Eli jos tuo PG on paljon maukkaampaa niin voisin tilata desin molempia ja tehdä niistä blandista, jos siis mauissa on havaittavaa eroa PG:n eduksi. Saa kommentoida.

     
     
  20. #260
    Jos VG Ryynänen ei PG-versiosta eroa, niin sitten tämä ei ole mun juttu.
    PG:tä ollut 3 tonkkaa harrastukseni aikana.
    Ois ne rahat voinut jonkun muun makuisiin Hangseneihin sijoittaa...
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •