Sivu 8 / 48 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678910111218 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 947

Aihe: Dream BT804-atomisaattori

  1. #141
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    20

    Vs: Re: Vs: Kayfun kopio turinat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Perkeleen flunssa, menee mehut hukkaan ku ei maista mitään. Eipä huomaa kuivana käymistäkään ku höyryn puutteesta.
    Sanoppa muuta, ainoa mikä maistuu miltään, on Snowman's Kiss.

     
     
  2. #142
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Re: Vs: Kayfun kopio turinat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Meikäläisellä ainakin painaa puolet liemestä ulos täyttää yläkautta. Tukkia yläcäppi, liemet sisään alakautta, alapää paikalleen. Näin pelittää loistavasti, mutta kukin tyylillään.
    Mulla oli ihan sama juttu jos täytti tätä "normaalisti" yläkautta, ilmanpaine puskee puolet litkuista alakertaan ja osan ilmareiästä ulos kun laittoi yläcapin takaisin paikalleen.
    "Alapää" täytön kanssa näin ei tapahdu.
    Sakemannin video yläpää täytöstä ja imuputken tukkimisesta poranterällä ei hirveästi vakuuttanut kun sen voi tehdä helpomminkin.


    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  3. #143
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Kayfun kopio turinat

    Nyt kun Somniumista hajos tankki, piti 69:n nokkaan saada jotain. Hätäseen 1,2 ohmin setuppi dreamiin ja paikalleen. Hyvältä näyttää.

    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #144
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Imuvastusta saa hyvin säädettyä "paremmaksi" kun teippaa sen ison ilmareiän ensin umpeen, ja sitten tekee neulalla reiän siihen.
    Neulojahan on erikokoisia joten reiän koon+imuvastuksen saa juuri niin pieneksi/tiukaksi kuin haluaa.
    Laitoin ilmareiän tukkeeksi sellaista vaaleaa "ihoteippiä" mikä ei irtoa ihan heti edes kastuessaan (Micropore 3M kuituteippi, käytän tätä samaa teippiä DIY nesteiden pulloihin ja sitten kirjoitan teippiin mitä sekoitusta ja millä vahvuudella, putelissa on.. apteekista saapi edullisesti..)
    johon sitten tein neulalla orkkista yli puolet pienemmän reiän.
    Imuvastus ja maku nesteessä parani huomattavasti.

    Täytöstä sen verran että taas täyttelin (pohja täytöllä,imuaukko suljettuna dct referillerillä) tippalukollisella putelilla ja laskin tipat...
    60 tippaa, eli n. 3ml on aika optimaalinen ettei kus*ksi nesteitä ulos kun laittaa alacapin takaisin kiinni.
    Ei pudota nesteitä jousiosastolle, mutta kyllä sinne sellainen minimaalinen määrä käytön ja ajanmyötä valuaa.

    Jos joku on tätä ostamassa, ja haluaa päästä helpolla mitään sen kummemmin kikkailematta, suosittelen tilaamaan samalla
    DCT Refillerin, ellei sellaista jo löydy.
    Siitä on paljon etuuksia tämän täytössä, kuten että se toimii myös telineenä tankille kun tätä täyttää ja tukkii imuaukon kyllä 100%.
    Puffilta ainakin saa DCT Refillereitä, jotain vajaa 4 euroa.



    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  5. #145
    Höyrykonkari hirsipuutarhuri's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    215

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Drip tip, sisään tungetaan muotoiltava( itsestään paisuva) korvatulppa, kun tulppa laajentunut, ylimääränen saksilla pois.

    Kas siinä oivallinen apu täyttöön

     
     
  6. #146
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Raota sitä pohjaa vaan sen verran että saat just nesteen menemään sisälle, niin silloin se ilmaputki pysyy vielä tiivistettä vasten, jolloin ei nestettä pääse tippaakaan väärään paikkaan jos ei ylitäytä.
    Tuossa on minun mielestä paras tapa täyttää Täytön sijaan ite painin noiden setuppien kanssa, en saa höyryntuottoa kovinkaan kummoiseksi. Ja rupee puskee dryhittiä heti jos voltteja lisää, ohmeja on ollu setupista riippuen 0.9-2.7. Mutta tämä on minun eka rba, joten kaipa tuon setuppien tekemisen vielä oppii

     
     
  7. #147
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Toimii kyllä loistavasti tämä triimi.
    3mm silica tuplana (lenkki kaksin kerroin ja kanthalin kietasu, sitten leikkaan alemman ihan tumpiksi ja ylemmän sopivaksi--kierteisiin asti)
    1ohmin setuppi, n.5kierrosta .3 kanthalia. Palalla meshiä ilmareiässä olen hieman kuristanut imua.
    Tulee kyllä hyvät höyryt PG nesteelläkin ja makua riittää sekä aivan järjetön kurkkuhitti 12mg nesteellä.
    kertaakaan ei ole tullut dry hittiä, avaa silloin tällöin sen verran yläkäppiä että ilmakupla nousee atopesästä.
    En tiedä tosin tarviiko totakaan. Loisto laite, vielä ottais enemmän nestettä sisäänsä.
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  8. #148
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kouvola/Inkeroinen
    Viestit
    218

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Itse olen kallistellut laitetta kunnes se ilmakupla nousee

     
     
  9. #149
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja waakneri Näytä viesti
    Tulee kyllä hyvät höyryt PG nesteelläkin ja makua riittää sekä aivan järjetön kurkkuhitti 12mg nesteellä.
    kertaakaan ei ole tullut dry hittiä
    Mimmosilla tehoilla sä ajelet? Mulla on vähän samaa ongelmaa että jo 8W:lla kolmen imasun jälkeen täytyy pitää taukoa, muuten kaikkoaa maku ja dry hit seuraa. Luulin sen johtuvan mun paksuista nesteistä mutta 100% PG:llä ihan sama juttu. Se kolmas imasu on kyllä aivan mainio, mutta ei tohtisi jättää höyryttelyä aina siihen. Kun yläcappia avaa, ilmakupla tulee heti, eli aton sisälle ei nouse yhtään nestettä. Ja vaikka höyryä on runsaasti, se on suorastaan kylmää.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  10. #150
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Juhani
    Käytätkö setupin käärinnässä avuksi neulaa? Mulla ilman menee coili hieman liian tiukaksi muuten ja sitten ei wickkaa.
    Silican sisälle neula ja väännä vastuslanka paikalleen. Kun oot tyytyväinen coilin ulkonäköön ( ) niin neula pois ja setuppi paikalleen. Suht apinan raivolla saa vääntää vastuslankaa ilman pelkoa että menee liian tiukalle, riippuen toki neulan paksuudesta

    P.S. Voi jööses että meni polla sekaisin kun tässä äsken jonku puoltusina henkosta otin ~9mg cafe brasilianoa omasta dreamistä. Nielutulehdus riivannut tänään viidennettä päivää, tosin nyt jo helpottanu. Perjantaina illalla viimeksi höyrysin ja ei la/su edes kiinnostanu tarttua höyrystimeen.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  11. #151
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615

    Vs: Kayfun kopio turinat

    asdasd tupla tjsp
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  12. #152
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrelwood Näytä viesti
    Mimmosilla tehoilla sä ajelet? Mulla on vähän samaa ongelmaa että jo 8W:lla kolmen imasun jälkeen täytyy pitää taukoa, muuten kaikkoaa maku ja dry hit seuraa.
    Akku jännitteellä, eli tommosta 16w about.
    Siis kirjoitin että makua on ja EI dryhittiä.
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  13. #153

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Hienosti pöhisee täälläkin tuplawickin voimalla. Eipä tarvitse enää yläkäppiä availla. Liian tiukalla oli omatekemä coili, kun en käyttänyt neulaa lankaa viritellessäni ja tuo mehukin tuppasi karstaamaan setuppia suht nopsasti. Olenkin kuivapoltellut setuppia joka toisen tankillisen jälkeen ja nyt oon entistä tyytyväisempi tähän dreamiin. Opinnot jatkuu...

     
     
  14. #154
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja waakneri Näytä viesti
    Akku jännitteellä, eli tommosta 16w about.
    Siis kirjoitin että makua on ja EI dryhittiä.
    Tarkotin että mulla on samaa ongelmaa kuin sillä aiemmalla kirjoittajalla. Kateellinen olen sulle. Miten löysällä se käämi oikein pitää olla tässä?! Mulla langat liikkuu käämin sisällä kun varovasti vetää. Mutta enpä mä saa noita meshejäkään wickaamaan että kai mä oon joku anti-wicca.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  15. #155
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lagittaja Näytä viesti
    Juhani
    Käytätkö setupin käärinnässä avuksi neulaa? Mulla ilman menee coili hieman liian tiukaksi muuten ja sitten ei wickkaa.
    Silican sisälle neula ja väännä vastuslanka paikalleen. Kun oot tyytyväinen coilin ulkonäköön ( ) niin neula pois ja setuppi paikalleen. Suht apinan raivolla saa vääntää vastuslankaa ilman pelkoa että menee liian tiukalle, riippuen toki neulan paksuudesta
    Enpä oo käyttäny, pitää testata tuota. Kiitti vinkistä

     
     
  16. #156
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrelwood Näytä viesti
    Tarkotin että mulla on samaa ongelmaa kuin sillä aiemmalla kirjoittajalla. Kateellinen olen sulle. Miten löysällä se käämi oikein pitää olla tässä?! Mulla langat liikkuu käämin sisällä kun varovasti vetää. Mutta enpä mä saa noita meshejäkään wickaamaan että kai mä oon joku anti-wicca.
    Sillain sopivan löysälle, vaikee sanoa. Silloin kun ei purista wickiä yhtään niin on hyvä.
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  17. #157
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Kayfun kopio turinat


    Vihdoin ja viimein tänään saapui jenkkilästä oma Dream BT ja tehdassetuppi näytti kiireellä tehdyltä, mutta kyllä sen soimaan sai oivasti kun muutaman millin napsasi coilin päistä pois ja asenteli sen paremmin paikoilleen. Täyttö on tosiaankin hieman haastavaa mutta nytpä löytyi käyttöä myös tuolle kartotankkifillerille minkä puffilta joskus ostanut ja jäänyt käyttämättömäksi

    Kyllä tämä peli hintansa haukkuu helposti. Suosittelen omalla kohdalla tätä silica RTA:ksi. Pitänee ostaa toinen vielä puffilta jossain välissä.

     
     
  18. #158

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jipatsu Näytä viesti
    Vihdoin ja viimein tänään saapui jenkkilästä oma Dream BT.
    Oma DV:een paketti jäi tulliin ja tänään tuli postissa tullauskirje Tosin samassa paketissa on myös dripperi ato bt801 ja varaputki dreamtankkiin, niin hinta meni sinne 50$ paikkeille posteineen. Nettitullaus on nyt suoritettu (9€ ja risat) ja nyt toivotaan, että tulli sais jo tänään paketin liikkeelle ja perjantaiksi mulle
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  19. #159
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrelwood Näytä viesti
    Tarkotin että mulla on samaa ongelmaa kuin sillä aiemmalla kirjoittajalla. Kateellinen olen sulle. Miten löysällä se käämi oikein pitää olla tässä?! Mulla langat liikkuu käämin sisällä kun varovasti vetää. Mutta enpä mä saa noita meshejäkään wickaamaan että kai mä oon joku anti-wicca.
    Noissa naruissa tuntuu olevan eroja. Mulla on jotain kiinasta tilattua silicaa, joka ei kuljeta nestettä oikein ollenkaan. Dryhittiä puskee vaikka naru olisi upotettuna nesteeseen.

    Tuolta gurulta Kreikasta oon saanu parhaiten wickaavat silicat.
    Toki nekin saa kuristettua liiantiukalla setupilla.

     
     
  20. #160
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TrippyG Näytä viesti
    Noissa naruissa tuntuu olevan eroja. Mulla on jotain kiinasta tilattua silicaa, joka ei kuljeta nestettä oikein ollenkaan. Dryhittiä puskee vaikka naru olisi upotettuna nesteeseen.

    Tuolta gurulta Kreikasta oon saanu parhaiten wickaavat silicat.
    Toki nekin saa kuristettua liiantiukalla setupilla.
    kiinan silicat on mitä on, vivi novassa jouduin vaihtamaan valmis setupin ja tekemään oman kun tuli koko ajan, alusta lähtien dryhittiä vaikka sai muhia ihan kaikessa rauhassa..
    hmm, tämä dream tankin vakio muovitankki näemmä kestää (omalla vastuulla,en suosittele ellei löydy varatankkia..) inaweran spearmint aromin (10%), yksi clearo mihin pistin samaa nestettä ei kestänyt vaan sylki kaikki nesteet pohjasta ulos.
    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •