Sivu 6 / 48 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234567891016 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 947

Aihe: Dream BT804-atomisaattori

  1. #101
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    ketjun aloittaja olisi kyllä voinut pistää linkkiä sivustolle mistä tätä saa/on kuvia tms. tästä.

    http://www.discountvapers.com/dream-...able-atomizer/
    ei ne mitään RBA;ta olekkaan, vaan normi clearoja joita nyt vaa voi tuunata DIY.
    Ja linkit olisi kiva löytää yhdestä paikasta, ensimmäisestä viestistä, ei tarttis selata takaisinpäin jos jotain unohtui,
    ne voi kopsata/quotata sinne vain aloittaja :/

     
     
  2. #102
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    20

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Tuon saksalaissedän metodi täyttää tämä pohjasta vaikutti järkevältä, mutta moista kumitötteröä ei ollut, millä driptipin reijän saisi tukkoon. Oivaksi avuksi tähän löytyi puffilta aikanaan ostettu DCT tank filler, joka on siis ikäänkuin umpinainen driptip. Tankfilleri paikalleen, koko keksintö ylösalaisin, litkut tankkiin ja ato-osa paikalleen.

    Tuntuisi toimivan. Ei kurlaa, eikä vuoda. Eli kunhan saa vaikka vanhan driptipin jollain tukittua, niin pitäisi onnistua. Kuumaliima voisi toimia, tai vaikka bogen kortsusta värkkäämällä tulppa driptippiin.

     
     
  3. #103
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Mistähän syystä kiinanpoika ei ole laittanut ruuveja vaan nuo tapit? onkohan materiaalipaksuus sitä luokkaa ettei kierteytys onnistunut..

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  4. #104
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jansu Näytä viesti
    Oivaksi avuksi tähän löytyi puffilta aikanaan ostettu DCT tank filler, joka on siis ikäänkuin umpinainen driptip. Tankfilleri paikalleen, koko keksintö ylösalaisin, litkut tankkiin ja ato-osa paikalleen.

    Tuntuisi toimivan. Ei kurlaa, eikä vuoda. Eli kunhan saa vaikka vanhan driptipin jollain tukittua, niin pitäisi onnistua. Kuumaliima voisi toimia, tai vaikka bogen kortsusta värkkäämällä tulppa driptippiin.
    Olipas nerokas idea.
    Tämä menee kokeiluun myöhemmin tänään, josko saisi DCT fillerillekkin käyttöä vihdoin ja viimein.
    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  5. #105

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrelwood Näytä viesti
    Mulla imi 80% VG nesteen ihan hyvin tyhjäksi asti. Onkohan sulla silicat varmasti konehuoneen pohjalla? Ja käämi hyvin kiinni silicassa?
    Tehdas setupilla mennään, joten täytynee avata konehuone ja tehdä uusi setuppi.

    Kiitokset tästä.

     
     
  6. #106
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hirsipuutarhuri Näytä viesti
    Kertokaapas kun en koskaan ole orkkista kokeillut, niin onko tää nyt lähellekään esikuvansa kaltainen?
    Voikos se ato olla vieläkin parempi, noin toimuuvuusnäkökulmasta? Muotoilu ja ulkonäkö seikkat on toki
    sitten eri juttu.
    Noh.. Itse en ole V1:tä kokeillut, josta tämä siis käsittääkseni on matkittu, mutta V3:een on jonkun verran eroja; silican ympärille tuleva kuppi on siinä kaksiosainen, eli silican asentoa pääsee tutkailemaan/muuttelemaan vielä sen jälkeen kun on paikallaan ja vastus tulee kiinni ruuveilla, josta itse kyllä tykkään enemmän, kuin näistä nastoista, mutta kyllähän tämäkin näyttää toimiva ratkaisu olevan. Tässä myös on jousitettu keskinapa, jota aidossa ei ollut.
    Kierteiden laadukkuus/viimeistely myös oli Kayfunissa parempi, kuten myös mielestäni materiaali, mutta eipä nämäkään huonoimmasta päästä ole, jota itselleni on vastaan tullut ja tuntuu toimivan. Toki kun hintaa vertaa aitoon, niin nämä ovat melko pieniä puutteita, eikä päivän testailun perusteella mun mielestä toiminnassa jää aidosta jälkeen.

     
     
  7. #107

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Eikö tämä ole kopio KayFun v2? Näin olen itse käsittänyt.

     
     
  8. #108
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Eikö tämä ole kopio KayFun v2? Näin olen itse käsittänyt.
    Ei voi tietää.. Jostain sain päähäni, että kiiltokuva ois maininnu tän olevan V1-kopio, mutta kuten sanoin, mulla on kokemusta vaan V3-mallista. :P

     
     
  9. #109

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    Olipas nerokas idea.
    Tämä menee kokeiluun myöhemmin tänään, josko saisi DCT fillerillekkin käyttöä vihdoin ja viimein.
    Itse päätin kokeilla sitten ihan etusormea siinä yläkorkin tukkeena. Toimii niinkin.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mPetri Näytä viesti
    Mistähän syystä kiinanpoika ei ole laittanut ruuveja vaan nuo tapit? onkohan materiaalipaksuus sitä luokkaa ettei kierteytys onnistunut..
    Sen verran monta rikki kierretyllä ruuvilla olevaa atoa takuuvaihtaneena olen hyvin tyytyväinen tappiratkaisuun :
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  10. #110
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Re: Vs: Kayfun kopio turinat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pössy28
    Itse päätin kokeilla sitten ihan etusormea siinä yläkorkin tukkeena. Toimii niinkin.

    Sen verran monta rikki kierretyllä ruuvilla olevaa atoa takuuvaihtaneena olen hyvin tyytyväinen tappiratkaisuun :
    Nyt kyllä olen ihan täysin samaa mieltä.
    Tapit tietty voi aiheuttaa omat ongelmansa kovakouraiselle sählärille (kuten minä) mutta silti ehdottomasti hyvä ratkaisu.
    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  11. #111

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Piti oikein oman mielenkiinno vuoksi selvitellä mistäs tuo on kopio.

    http://www.e-cigarette-forum.com/for...t804-tank.html

    A replica of the old version Kayfun v.2
    Ground like kayfun but instead of bolts iron pegs (toothpicks). Simply insert the wire into the hole and clamped.
    Capacity of approximately 3-3.5 ml.
    Dimensions: height - 61 mm (without driptip), diameter - 19 mm
    TH good, taste good passes, dense steam, a lot. Performs its function well.
    You can use the bulb from Vivi Nova.
    Driptip 510/901.

     
     
  12. #112
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Kayfun kopio turinat



    Pieni off topic, on muuten jännä kun tästä kaiffarikopiosta ei ole tullut samanlaista älämölöä kuin mitä tuli imeon tuotteista?

    Toivottavasti nyt tällä viikolla tupsahtaa jenkeistä oma kopio niin pääsee vertaileen orggista ja kopiota.

     
     
  13. #113
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Mittasin muuten eilen ton tilavuuden ja ruiskusta meni apaut 1.5ml kunnes nestepinta tuubin yläosan kierteiden korkeudella. ilmaröörit oli tietenkin tukittu niin pitäis olla suht tarkka lukema. Sitten kun neste menee sinne kuppiin niin toki mahtuis tohon lisääkin mutta, näin tällä kertaa.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  14. #114

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jipatsu Näytä viesti

    Pieni off topic, on muuten jännä kun tästä kaiffarikopiosta ei ole tullut samanlaista älämölöä kuin mitä tuli imeon tuotteista?

    Toivottavasti nyt tällä viikolla tupsahtaa jenkeistä oma kopio niin pääsee vertaileen orggista ja kopiota.
    Koska tilasit, mä laitoin 31.1 eikä vielä näy. Ois pitäny puffilta tilata.

     
     
  15. #115
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mulqvist Näytä viesti
    Koska tilasit, mä laitoin 31.1 eikä vielä näy. Ois pitäny puffilta tilata.
    Mulle on tullut 1.2. viestiä, että ovat lähettäneet. Luulis että tulis jo

     
     
  16. #116
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Re: Vs: Kayfun kopio turinat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jipatsu

    Pieni off topic, on muuten jännä kun tästä kaiffarikopiosta ei ole tullut samanlaista älämölöä kuin mitä tuli imeon tuotteista?

    Toivottavasti nyt tällä viikolla tupsahtaa jenkeistä oma kopio niin pääsee vertaileen orggista ja kopiota.
    Pieni off topic, mikä on imeon tuote?
    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  17. #117
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Tuossa tuosta täyttämisestä puhuttiin ja siinä oli toi kumitutti ja sitten se poran terä.
    Yks vaihtoehto on bogesta se kumi donitsi ja sitten se piikki juttu. Testasin äsken vedellä ja ei vuoda eli eiköhän e-juissikin tuossa pysy
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  18. #118

    Vs: Kayfun kopio turinat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    Pieni off topic, mikä on imeon tuote?
    Imeo = GG sarjan luoja
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  19. #119
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Re: Vs: Kayfun kopio turinat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    Pieni off topic, mikä on imeon tuote?
    Eikös noi GGTS ja Ody ole Imeon tuotteita? Vai olenko ihan väärässä? ???

     
     
  20. #120
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Re: Vs: Kayfun kopio turinat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lagittaja
    Tuossa tuosta täyttämisestä puhuttiin ja siinä oli toi kumitutti ja sitten se poran terä.
    Yks vaihtoehto on bogesta se kumi donitsi ja sitten se piikki juttu. Testasin äsken vedellä ja ei vuoda eli eiköhän e-juissikin tuossa pysy
    Se on se ilmanpaine mikä täs tulee kun iskee sen yläcapin kiinni ja typerä maallikko, kuten minä ei sitä tajua kun yli puolet nesteistä katoaa taivaan tuuliin.
    Onneksi tästä foorumista löytyy viisaita ja kanssa höyryttelöitä neuvovia immeesii, ni mieki ymmärrän.
    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •