Sivu 33 / 48 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2329303132333435363743 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 641 - 660 / 947

Aihe: Dream BT804-atomisaattori

  1. #641
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    292
    Millasia ohmeja olette setuppeihin saaneet/tehneet?

    Eka setupista tuli mulla 0.25 kanthalilla 1.1ohm, joka tuntuu kyllä olevan liian vähän. Laitoin olevinaan tosi monta kiekkaa sitä. eVic käytössä ja on joutunut ajelemaan ihan minimivolteilla.

    Edit: Onko noista tuplasilicoista hyötyä?

     
     
  2. #642
    Höyrypää nakke's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Viestit
    977
    Kannattaa harr1 hommata 0.20 kanthalia, niin ei tarvi niin pirun monta kiekkaa laittaa sitä kanthalia. Omissa setupeissa ohmit liikkuu siinä 1,5-2,5 ohm.

    Tuplana 3mm silicaa on onnistuneimmissa setupeissa itsellä.
    Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA


     
     
  3. #643
    Ei mulla ihan noin pahan näköiseksi kuin Urdulla, ole setupit menneet. Mutta yritän vaihtaa kun maku alkaa hiipua, ennen kuin alkaa maistua palaneelta. Kirkkaassa putkessa neste on vaalean kullan keltaista, läpikuultavaa. Mutta kun alhaalta alkaa tumma raita hiipiä ylemmäksi, on korkea aika vaihta setup. Yleensä noin viikon mulla kestää, nestemäärästä ei mitään hajuakaan.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  4. #644
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Mulla oli aikaisemmin Dream v1 (kromi), jossa oli todella löysä imuvastus, maistu palaneelle tai kurlas. Nyt ostin SS Dreamin joka on ihan eri planeetalta vaikka näyttää aivan samalta. SS Dreamissä tiukahko imuvastus enkä ole saanut kurlaamaan kertaakaan ja makukin aivan loistava. Ainut miinus on tappien/reikien toleranssit. Näitä lisää kun ei enää paljoo maksa.
    Japa japa

     
     
  5. #645
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    292
    Johtuukohan tuo vain eVic hitaudesta kun painan tulitus nappia niin menee 1.5-2sec, sitten kuuluuu tupsahdus ja höyryä alkaa puskemaan vasta sitten kunnolla?

     
     
  6. #646
    Höyrypää nakke's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Viestit
    977
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    ....
    Mutta kun alhaalta alkaa tumma raita hiipiä ylemmäksi, on korkea aika vaihta setup. Yleensä noin viikon mulla kestää, nestemäärästä ei mitään hajuakaan.
    Sitrusnesteet tuntuvat melkein nopeammin tekevän tuota. PSV:n Black Mambaa ehti mennä jotain ~5ml, kun jo puski raitaa
    Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA


     
     
  7. #647
    Höyrypää Miraz's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    775
    Sulla on liian pieni ohmi määrä, evicissä on se suoja että ei anna yli 4a ( vai oliko jopa 3a) virtaa mennä. Tee 1.6 ohmin vastus ja VRW 1 arvot = 11-10 wats niin johan pöhisee
    ______________________________________
    Mirazin nestenurkkaus
    http://tinyurl.com/n9nyba9

    V1.1 Mustikka-granaattiomena karkkitiiviste tulossa myyntiin http://www.vapetalo.fi/
    v0.1 Banaanikakku neste kehitteillä
    v0.1 Lakritsijäätelö neste kehitteillä

    Arvosteluita:
    https://www.youtube.com/watch?v=rt5xf5Y_C-g
    http://tinyurl.com/n9nyba9

     
     
  8. #648
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Ei mulla ihan noin pahan näköiseksi kuin Urdulla, ole setupit menneet. Mutta yritän vaihtaa kun maku alkaa hiipua, ennen kuin alkaa maistua palaneelta. Kirkkaassa putkessa neste on vaalean kullan keltaista, läpikuultavaa. Mutta kun alhaalta alkaa tumma raita hiipiä ylemmäksi, on korkea aika vaihta setup. Yleensä noin viikon mulla kestää, nestemäärästä ei mitään hajuakaan.
    ihan kirkkaana kesti nutty princess tankissa loppuun asti samoin kuin vanilla for pipe jonka setuppi ei ihan noin riettaan näkönen ollu mutta ei paljoa puuttunut. en oo tuohon nesteen tummumiseen kyllä näissä dreameissa törmänny, gennyissä ja kartotankeissa enempikin.
    veikkaan että mun setupin tekotyylillä jää vähän liian löysälle vastuslanka silikaan nähden ja neste pääsee kiehumaan eikä suoraan wickiltä höyrysty ja siksi karstoittaa

     
     
  9. #649
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    ihan kirkkaana kesti nutty princess tankissa loppuun asti samoin kuin vanilla for pipe jonka setuppi ei ihan noin riettaan näkönen ollu mutta ei paljoa puuttunut. en oo tuohon nesteen tummumiseen kyllä näissä dreameissa törmänny, gennyissä ja kartotankeissa enempikin.
    veikkaan että mun setupin tekotyylillä jää vähän liian löysälle vastuslanka silikaan nähden ja neste pääsee kiehumaan eikä suoraan wickiltä höyrysty ja siksi karstoittaa

    Kyllä se voi meikäläisen setupeissakin olla vikaa. Ja paljonkin. Ainoa mitä niistä voi sanoa, on että ne toimii. Ainakin puolet ja ainakin jonkun aikaa ja jollain tavalla. Voipi olla että joku asiantuntevampi taho voisi hiukka pudistella päätään.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  10. #650
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    292
    Löytykö tähän nyt jostain lasitankkia? Tervalakua ois postissa tulossa ja ei varmaan muovi kestä.

    Edes toista muovitankkia jostain?

     
     
  11. #651
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    pistä vivin rautapönttö ? tai saahan vivilt noita pyrex/rauta pönttöjä

     
     
  12. #652
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Lainaus Alkuperäinen postaaja harr1 Näytä viesti
    Löytykö tähän nyt jostain lasitankkia? Tervalakua ois postissa tulossa ja ei varmaan muovi kestä.

    Edes toista muovitankkia jostain?
    Vivi Novan tankit käy suoraan. Vivi Nova Kit metallitankki
    Japa japa

     
     
  13. #653
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja harr1 Näytä viesti
    Löytykö tähän nyt jostain lasitankkia? Tervalakua ois postissa tulossa ja ei varmaan muovi kestä.

    Edes toista muovitankkia jostain?
    ainakin puffin tervalakua on kestänyt kaikki tankit tähän mennessä

     
     
  14. #654
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja harr1 Näytä viesti
    Löytykö tähän nyt jostain lasitankkia? Tervalakua ois postissa tulossa ja ei varmaan muovi kestä.

    Edes toista muovitankkia jostain?
    pp-muovinen tankki kestää ihan hyvin...(mulla ainakin

     
     
  15. #655
    Höyrypää Pötky's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    651
    Ja se pyrex-vivi novan tankki ei sitte käy. Nimimerkillä kokeiltu on.

     
     
  16. #656
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    292
    Ainiin löytyyhän multa tollainen metallipötkylä, nestepinnan tarkkailu vaan hieman vaikeempaa.
    Paljonko tuo vetää kerralla nestettä jos ruiskulla laittas?

    Jääny vaan semmonen kuva, että muovitankit ei kestä mitään laku nesteitä. Ainakin Kanger T2 meni ja halkesi kun laitoin FSUSA Blackcurrant&Liquorice.

     
     
  17. #657
    Höyrypää nakke's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Viestit
    977
    Lainaus Alkuperäinen postaaja harr1 Näytä viesti
    Ainiin löytyyhän multa tollainen metallipötkylä, nestepinnan tarkkailu vaan hieman vaikeempaa.
    Paljonko tuo vetää kerralla nestettä jos ruiskulla laittas?

    Jääny vaan semmonen kuva, että muovitankit ei kestä mitään laku nesteitä. Ainakin Kanger T2 meni ja halkesi kun laitoin FSUSA Blackcurrant&Liquorice.
    Muistaakseni 1,6ml kun laittaa niin aika täynnä on tankki
    Eipä tuo metallitankki minua ole vaivannut vaikeiden nesteiden kanssa. Kyllä sen sitten tuntee, kun alkaa neste olemaan loppu
    Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA


     
     
  18. #658
    Kyllä mulla ainaki dreamin muovitankki on kestäny tota finnvapen lakritsia ja itse väsättyä puffin tervalakua

     
     
  19. #659
    Höyrypää nakke's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Viestit
    977
    Kiitos JKempp tiedosta. Etenkin tuon Finnvapen tervalakun kanssa en uskaltanut itse kokeilla ainoan muovitankin kestävyyttä
    Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA


     
     
  20. #660
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Alkuinnostuksen jälkeen jääny dreamit kokonaan käyttämättä. On ss ja kromattu, kromattu oli mielestäni parempi isommalla ilmareijällä ja paremmilla kierteillä.
    SS lähdössä jatkamaan matkaan muualle ja mesh laitteita tulossa lisää. Silti, jätän tuon kromatun ainakin vähäksi aikaa, tai sitten vaihdan sen johonkin.

    En tiedä mikä noissa oikeen on etten niitä höyryttele, varmaankin koko, maku/silica vaikuttaa eniten.

    Ribbonilla sain toimimaan paremmin ku normi kanthalilla dreamin, kannattaa koittaa.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •