Sivu 12 / 48 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2891011121314151622 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 947

Aihe: Dream BT804-atomisaattori

  1. #221
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    0.20 kanthalia olen itse käyttänyt Odysseuksessa. Paksummalla langalla saat helposti matalampia ohmeja, mutta onko se tarkoituksen mukaista silikalaitteella, on sitten toinen juttu. Voi olla, jos ei ole säädettävää tehoa laitteessa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  2. #222
    Pelkällä putkella varmaan tulisi käyteltyä enimmäkseen,varmaan sinne 1-1,5 väliin pitäisi silloin päästä vai meneekö liian alhaiseksi tälle laitteelle.Jos 0.20 langalla tuohon rakoon yrittää päästä niin loppuuko jo tilakesken kun kieppejä varmaan tulee jonkun verran.

     
     
  3. #223
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Eihän se tila kesken lopu, jos .2-lankaa käyttää. Mitä vähemmän kieppejä, sen pienemmät ohmit. Paksummalla langalla joutuu laittamaan enempi kieppejä...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  4. #224
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kouvola/Inkeroinen
    Viestit
    218
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukko-Pekka Näytä viesti
    Pelkällä putkella varmaan tulisi käyteltyä enimmäkseen,varmaan sinne 1-1,5 väliin pitäisi silloin päästä vai meneekö liian alhaiseksi tälle laitteelle.Jos 0.20 langalla tuohon rakoon yrittää päästä niin loppuuko jo tilakesken kun kieppejä varmaan tulee jonkun verran.
    Itse tehnyt 0.2 kanthalilla 4-5 kieppiä ja liikunut siinä 1.2-1.8 välillä, riippuen minkä paksuista silicaa käyttää.

     
     
  5. #225
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    IMO 10-12w aika maksimit tälle vekottimelle riippuen vähän nesteestä ja käytetystä silicasta jne. Eli sellasella 1ohmisella setupilla tullee 3.7v:lla jo vajaa 13.7w
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  6. #226
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lagittaja Näytä viesti
    IMO 10-12w aika maksimit tälle vekottimelle riippuen vähän nesteestä ja käytetystä silicasta jne. Eli sellasella 1ohmisella setupilla tullee 3.7v:lla jo vajaa 13.7w
    Mä joudun 9W:lla imemään jo hyvin voimakkaasti ettei tulisi kuivaa hittiä. Setuppina 2 kengännauhasilicaa ja 0,18-0,2mm Kanthal. Taitaa olla sakeahkot nesteet syynä.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  7. #227
    Lituska ribbon kanthalilanka 0,1x0,5mm mahtuu just sopivasti kiilatappeihin näköjään, ei tartte survoa. Muhkea höyrypilvi lähtee kyllä nyt

     
     
  8. #228
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    141
    no nyt se sitten vihdoin tuli...ja voi perkele ei ole mun juttu sittenkään nämä....vittu, mitä sohlaamista yhden pikku tankillisen täytön kanssa!!!...ja vittu, ihan kun imisi vessapaperirullan läpi...samanlainen imuvaste!!! ja ihan mautonta savua vaan (Boba's bounty)...välistä jotain palaneen silican makua...voi perkele!! ...vähän sai makua kun katsoin ton höyrygurun (Sib77) videon...leikkasin noi silicat tollaisiksi nysiksi...mut silti...pettymys mikä pettymys!!! ...C4:a tilailemaan tästä...
    Viimeksi muokannut pÖssy; 18.03.13 kello 13:18.

     
     
  9. #229
    Ensimmäinen setuppi oli kauhia... kuivaa hittiä ja muutenki maku kadoksissa. Asia tuli korjattua 3x 3mm silica ja reilun 3ohmin setuppi ja nyt se sit toimii aivan täydellisesti... ainoa ongelma on tankin koko eli nestettä joutuu lisäilemään muutamaan otteeseen päivässä

     
     
  10. #230
    Vuotaako Dream kyljellään säilytettäessä?
    Ja seuraavan kerran, kun jotain tilaan niin suosin varmasti suomalaista kauppiasta. 20.02.2013 tilattu China-Sells:stä Dream + muuta härpäkettä ja 13.03.2013 lähtenyt Suomeen päin tulemaan

     
     
  11. #231
    Höyrykonkari gorchalas's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    126
    Lähti pelittämään ensimmäisellä setillä, langat laitettu Charunin ohjeiden mukaan hieman urien yli VG nesteen takia.

    5 kieppiä 0.3 kanthalia ja 3mm sitä laatusilicaa ja hyvin pelaa. Sama neste meshillä anto kyllä enemmän makua, mutta Dreamistä puskee isompaa kurkkutuntumaa.
    Tupakka > nuuska > nikotiinipurkka > höyryttely


     
     
  12. #232
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tobv Näytä viesti
    Vuotaako Dream kyljellään säilytettäessä?
    Ei, ellei tulvanesteet ole päässeet kellariin. Silloin ne valuu ilmareiästä, ellei pistä ilmareikään lyhyttä putkea:
    Photo 13-02-2013 04 48 33e.jpg

    Mutta eikö muita vaivaa se että BT804:n höyryn lämpötila vastaa viikko sitten kuolleen lehmän hönkäystä? Ja että sitä pitää imeä kuin viimeistä päivää jottei tulisi dry hittejä?
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  13. #233
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Khyl itellä ainakin tulee mukavan lämpöset möyhyt. Ja dry hittejä ei tule kunhan nestesyöttö toimii á la imuvastuksen lisääminen
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  14. #234
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lagittaja Näytä viesti
    Khyl itellä ainakin tulee mukavan lämpöset möyhyt. Ja dry hittejä ei tule kunhan nestesyöttö toimii á la imuvastuksen lisääminen
    Paras mitä olen onnistunut on 2kpl 1*3mm kengännauhasilicaa jotka ylettyy juuri kupin pohjalle. Imuvastuksen vähäinenkin lisääminen heikensi höyryntuottoa liikaa. Mä saatan imeskellä melko kevyesti joten toi imemiseen perustuva wickaaminen ei ehkä mulle vaan sovi. Mitäköhän mun pitäis kokeilla seuraavana? 3 silicaa ja käämin kierrokset vierivieressä?
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  15. #235
    Höyrypää nakke's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Viestit
    977
    Pistäkääs jotain kuvia omista setupeistanne ni sais vähän jotain vertailupohjaa omiin viritelmiin :P
    Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA


     
     
  16. #236
    Höyrykonkari mikapuff's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    133
    4 kieppiä 0.2 mm kanthalia 3mm silican ympärillä ja vamo näyttää 0.1 ohmia ja LO:ta perään, hmmm kyllä tos nyt jokin kontaktihäiriö täytyy olla...

    EDIT: Noh, 8 kiepillä pääsin 1 ohmiin, taidanpa kokeilla tuplasilicalla.
    Viimeksi muokannut mikapuff; 18.03.13 kello 16:25.

     
     
  17. #237
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mikapuff Näytä viesti
    4 kieppiä 0.2 mm kanthalia 3mm silican ympärillä ja vamo näyttää 0.1 ohmia ja LO:ta perään, hmmm kyllä tos nyt jokin kontaktihäiriö täytyy olla...

    EDIT: Noh, 8 kiepillä pääsin 1 ohmiin, taidanpa kokeilla tuplasilicalla.
    Kokeilepa mitata ohmit ilman setuppia, ettei ole oikosulkua ite höyryttimessä. Ja kato että käämi on selvästi irti höyryttimen metallirungosta.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  18. #238
    Tänään dream kolahti munkin postilaatikkoon. Tehdassetuppi oli sen verran surkean näköinen viritelmä etten sitä kehdannut testatakaan. Puffin 3mm hienosyisen silican ympärille 0.2 kanthalia oliko 5/4 kiekkaa (=1,4ohmia) ja reiluhkosti silicaa kuppiin. Kannet kiinni, nesteet sisään, Zmaxin nokkaan ja aijai että maistuu Maplewood hyvältä.

    Sillä on sitten pojat väliä että kummin päin te sen jousen sinne pohjakammioon pistätte. Oli hieno hetki kun tajusin mikä oli vikana kun pähkäilin märy kurkussa miksi Zmax näyttää 0.0 ohmia

     
     
  19. #239
    Höyrykonkari mikapuff's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    133
    No ni, homma selvis. Aton sisällä vieterin alla oleva plussatolppa ei ollut tarpeeksi ulkona liittimestä (oli hiukan liian sisällä), eikä saanut riittävää kontaktia modin liittimen kanssa.

    Painoin sitä alaspäin niin, että pilkistää ulos riittävän paljon. Nyt tulee järkeviä ohmeja.

     
     
  20. #240
    Höyrykonkari mikapuff's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    133
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kelevra Näytä viesti
    Tänään dream kolahti munkin postilaatikkoon. Tehdassetuppi oli sen verran surkean näköinen viritelmä etten sitä kehdannut testatakaan. Puffin 3mm hienosyisen silican ympärille 0.2 kanthalia oliko 5/4 kiekkaa (=1,4ohmia) ja reiluhkosti silicaa kuppiin. Kannet kiinni, nesteet sisään, Zmaxin nokkaan ja aijai että maistuu Maplewood hyvältä.

    Sillä on sitten pojat väliä että kummin päin te sen jousen sinne pohjakammioon pistätte. Oli hieno hetki kun tajusin mikä oli vikana kun pähkäilin märy kurkussa miksi Zmax näyttää 0.0 ohmia
    Justiinsa samaa näytti mun vamo äsken 0.0, 0.1 välillä 0.2 ohmia. Olin mennyt ennen setupin tekoa sörkkimään jousta ja tuo plussaposti oli hiukan myös vetäytynyt niin sisälle, ettei kunnon kontaktia tullut...
    Nyt täytyy värkätä uus setuppi, toi 3.5 ohmia on ny vähä hiukan liikaa

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •