Sivu 71 / 173 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 216167686970717273747581121171 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,401 - 1,420 / 3452

Aihe: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

  1. #1401
    Höyrykonkari Maastomato's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    267
    Kuten aiemmin sanoin, maxi on muuten oikein mainio clearo, mutta aika herkkä siitä miten päin imulangat ovat. Itse höyrystin on siis yläpäässä (vrt. Evodin pohjaratkaisu) ja langat ovat kovin lyhyet, joten jotta langat eivät kuivuisi joutuu varmistelemaan että höyryke on tietyssä asennossa varsinkin tyhjemmällä tankilla. Ainakin Ego-T:n akuissa nuo liittimet olivat vain laitettu summanmutikassa paikoilleen, mikä siis alkuperäisen aton kanssa ei ollut ongelma koska tankkia pystyi kääntämään, mutta maxin kanssa ongelmaksi muodostui käyttöpainikkeen sijainti suhteessa imulankoihin. Eli laitetta joutui pitämään hieman omituisessa asennossa jolloin käyttö ei ollut täysin luontevaa.

    Tuo puffin evod + winder paketinhan saa 1100mAh akulla, minkä luulisi riittävän päiväksi. Tosin paketissa ei ole mukana kuin yksi laite vrt normaalia kahden laitteen pakettia, joten vara-akun ja clearon hankkiminen lienee suotavaa. Joka tapauksessa joutuu hankkimaan useamman atopään ottaa sitten minkä tahansa laitteen käyttöön. Ei sitten harmita jos niitä hajoaa useampi kerralla tai vaihtaa nesteen makua.

    Tuo eroll vaikuttaa todella mielenkiintoiselta paketilta ja olen itsekkin harkinnut tuommoisen hankkimista, vaikka ihan kokeilun vuoksi. Ainoa mikä mietityttää on tankin koko. Ainakin jostain netin syövereistä olin lukevinani että tankkiin menee vain 0,4ml nestettä. Itselläni kun kuluu nelinkertaisesti ihan työpäivän aikana, niin joutuisin pitämään täyttöpulloa jatkuvasti mukana. Tähän tosin tottui jo 510 kokeilun myötä. Tällä hetkellä Evodi riittää juuri ja juuri duunipäivän ja protank ainakin melkein koko päivän. Tosin duunissa en höyryttele kuin siirtymillä ja silloin tällöin käyn tauoilla.

     
     
  2. #1402
    Ei Se pullo povarissa paljoa paina itsellä menee töissä ja töihin ajaessa ruokatuntiin mennessä rsst melkein tyhjilleen

     
     
  3. #1403
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Maastomato Näytä viesti
    Kuten aiemmin sanoin, maxi on muuten oikein mainio clearo, mutta aika herkkä siitä miten päin imulangat ovat. Itse höyrystin on siis yläpäässä (vrt. Evodin pohjaratkaisu) ja langat ovat kovin lyhyet, joten jotta langat eivät kuivuisi joutuu varmistelemaan että höyryke on tietyssä asennossa varsinkin tyhjemmällä tankilla.
    tämä on tosiaan kaikkien ns. yläkiukaallisten clearojen negatiivinen puoli. Positiivinen puoli verrattuna alakiukaallisiin (evod/pro tank) on se että kunnolla toimiessaan ulostuleva höyry on huomattavasti lämpimämpää, ja useiden nesteiden kanssa tällöin myös makua tulee enemmän. Ja korostan vielä että TOIMIESSAAN. Susipaskoja atoja voi sattua jokaiseen clearomalliin ja kun näin käy niin hankala niistä kovin suurta riemua on yrittää repiä, oli se kiuas sitten ylhäällä tai alhaalla .

    Clearot ovat sen verran edullisia että aloittelijoita suosittelisin aina kokeilemaan erilaisia malleja sillä ero höyryttelykokemukseen voi eri clearoilla olla kuin yöllä ja päivällä.
    Evodista kuitenkin hyvä lähteä liikkeelle. Luotettavimmaksi halpisvehkeeksi se on bogen kartojan kanssa osoittautunut, ainakin minun käytössäni.

     
     
  4. #1404
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Pirkkala
    Viestit
    1
    Morjes, itellä olis tarkotus ostaa joululahjaks ihan itelle joku alotuspaketti ja kattelin finnvapelta tämmöstä eile: Anyvape CE5 BDC -aloituspakkaus, 1100mAh | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa Eli oisko tämmönen ihan toimiva vaihtoehto?

     
     
  5. #1405
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    kuopio
    Viestit
    67
    Kyllähän noilla alkuun pääsee. Tuo eVod versiokaan kyseisestä alotuspakkauksesta ei oo huono vaihtoehto olleskaan alkuun. Ei kun tilausta sisään ja tervetuola höyryttelyn pariin

     
     
  6. #1406
    Höyryttelijä zoomed's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    65
    Nyt tarvisi vähän vinkkejä & mielipiteitä seuraavan laitteen/kombon ostamiseen. Kesästä asti päästellyt Vamo V2 + Kanger ProTank -kombolla ja nyt olisi halu päästä ns. "nextille levelille". Ennen kaikkea rupeaa palamaan hermot noiden atopäiden ainaiseen vaihtamiseen. Vinkkejä / ajatuksia?

     
     
  7. #1407
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    ^ Kyl se taitaa olla itse setupoitavat edessä jos merkittävää parannusta haluat. Niissä sitä valikoimaa sitten löytyykin.

    Ellei sitten Pro Tank 3:n tuplacoil olisi riittävästi parempi.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  8. #1408
    Sähkötupakointia olen aloittamassa ja useamman illan nettiä selattuani päädyin pyytämään teiltä apua (ei tunnu selkeää voittaja settiä löytyä).
    Hintakatto itselläni pyörii siinä 70€ kieppeillä, tuolla rahalla käsittääkseni pitäisi saada ihan hyvä laite kahdella akulla (+900mah).
    eGo-T oli ensimmäinen mitä olisin ollut ostamassa mutta taitaa olla sen verran vanha malli ettei juurikaan enää löydy markkinoilta tai ei ainakaan nettikauppojen varastosta. Sittemmin katsellut eGo CE4 mallia.
    Nyt siis kaipaan neuvoja mitä lähteä ostamaan ja mistä. Ennen kaikkea tuotteen pitäisi olla luotettava toimivuudeltaan, tupakointia kun en ole lopettamassa vaan ainoastaan siirtymässä sähkötupakkaan (ainakin näin alkuun).

     
     
  9. #1409
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Evod Puffilta? CE4 on "kertakäyttöisiä" eli ei pysty atomisaattoria vaihtamaan.

    E:eGo-eVod SMOK Winder XL 1100mAh MUSTA vv-mod-aloituspaketti säädettävä 3,2V-4,8V

    Toi vois olla aika toimiva. No siinäk ään ei ole kuin 1 akku, eli toinen akku myös.

     
     
  10. #1410
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Mulla oli juurikin aloitus celarona tuo CE4 ja oman käyttökokemuksen mukaan suosittelen jättämään sen välistä pois. Rahalle saa paljon parempaa vastinetta ja mikä tärkeintä paremmat fiilikset höyryttelyn alkuun. Evodit kova sana kyllä ja ei tuota Protank2 tai 3 kannata sivuuttaa.

    ...

     
     
  11. #1411
    Höyryttelijä zoomed's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    65
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrelwood Näytä viesti
    ^ Kyl se taitaa olla itse setupoitavat edessä jos merkittävää parannusta haluat. Niissä sitä valikoimaa sitten löytyykin.

    Ellei sitten Pro Tank 3:n tuplacoil olisi riittävästi parempi.
    Setupoitavaa oon tässä mietiskellytkin. Nyt eilen levis vielä tuo Vamokin, aton kiinnityskohdan kierteet jotenkin löystyneet niin ei mene ato kunnolla paikoilleen. Tuota ProVaria olen himoinnut jo pitkään ja varaakin olisi siihen, olisiko antaa jotain suosituksia mitä sen nokkaan sitten? Setupoitava olisi kiva, tykkään kuitenkin näpertää.

     
     
  12. #1412
    No kayfun lite (+), beautyring, vielä niin saa tasaisen,kokonaisuuden. Ei tuo setti halpa ole, mutta rahaa siirrä ainakin 3/4 osaa saa takas jos haluaa kokeilla jotain muuta ja toi on ainakin loistava combo.

    e: Provarin kanssa siis

     
     
  13. #1413
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hannu Näytä viesti
    Evod Puffilta? CE4 on "kertakäyttöisiä" eli ei pysty atomisaattoria vaihtamaan.

    E:eGo-eVod SMOK Winder XL 1100mAh MUSTA vv-mod-aloituspaketti säädettävä 3,2V-4,8V

    Toi vois olla aika toimiva. No siinäk ään ei ole kuin 1 akku, eli toinen akku myös.
    Taidan tyytyä yhteen akkuun kuitenkin näin alkuun ja jos homma lähtee hyvin käyntiin niin sitten tilailen myöhemmin toisen akun. Saadaan samalla myös tuota aloitus rahastoa käytettyä fiksummin. Mitä muuta nesteiden lisäksi tuohon kannattaa tilata näin heti alkuun, eli kannattaako päivittää osia jotenkin.

     
     
  14. #1414
    Osta toki toinen evod ja 5kpl atomisaattorinpäitä. Nuo siis on Se noiden evodien kuluva osa.

     
     
  15. #1415
    Ilmeisesti meinaatte että yhdellä akulla ei pärjää, joten toinen jäisi sitten makujen maisteluun/varaosiksi. Milläs Ohm määrällä noita kannattaa tilata? 2.2Ohm olen jostain lukenut mutta varmistetaan nyt vielä.
    Puff on vissiin ihan hyvä paikka tilata, vai kannattaako tilaus tehdä jostain muusta firmasta? Alennus koodejahan noihin sivustoihin näytti olevan jaossa suht reippaasti joten pitää vielä sellainen jostain metsästellä ennen kuin tilauksen laitan menemään.

     
     
  16. #1416
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    pärjäähän sitä yhdelläkin. Lähinnä vain jos tarkoitus on pysyä erossa tupakasta niin minkäs laitat suuhun silloin kun lataat sitä akkua, tai siitä loppuu yllättäen virta juuri kun olet usb-porttien tavoittamattomissa, tai jos se leviää kesken kaiken. Jos nuo ei kuulosta ongelmatilanteilta niin sitten yksi akku riittää vallan mainiosti.

    2,2 ohmiset on Winderin kanssa oikein hyvä vaihtoehto. Hiukan kovemmat tehot saisit matalampiohmisilla (1,5-1,8) mutta eipä ne tehot ole mikään oikotie onneen noiden evodien kanssa. Usein juurikin päinvastoin.

    Puffin palveluista ei pahaa sanaa, mutta eipä ole muistakaan alan suomikaupoista, paitsi eräästä forumiltakin jo poispotkitusta putiikista.

     
     
  17. #1417
    eGo-eVod SMOK Winder XL 1100mAh MUSTA vv-mod-aloituspaketti säädettävä 3,2V-4,8V
    Kanger eVod eGo clearomisaattorin atomisaattoripää 1,8/2,5ohm 2.2 Ohm
    Tuommoiset jos siis tilaan + nesteet niin pääsen ilmeisesti hyvin alkuun (varmistetaan vielä ennen kuin klikataan tilaus hyväksytyksi)? Sitten vielä kun osaisi valita kivan makusetin tuohon kylkeen.

     
     
  18. #1418
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Hyvä valinta.
    Spoileri!



     
     
  19. #1419
    Kannattaa toki vara laitteeksi joku pikkuakku ottaa esim joku 450mah jossa ei volttisäätöä ole kun ei paljon maksa

     
     
  20. #1420
    Höyrykonkari Maastomato's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    267
    Melkein suosittelisin hommaamaan vielä toisen evodin kaveriksi, jos vaikka vaihtaa makua, tai jos tankki hajoaa jostain syystä. Vahvat maut saattavat jäädä kummittelemaan taustalle vaikka itse atopään vaihtaa. Kannattaa myös lukea tuo topic noista tankkeja hajottavista nesteistä ennen nesteiden tilaamista, koska kyseessä on muovitankki.

    Vaikkakin nuo akun kanssa tulevat kauhuskenariot eivät todellakaan ole jokapäiväisiä, ostaisin itse toisen akun kaveriksi kunhan ensin on vakuuttunut että tämä on SE juttu.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •