Sivu 7 / 173 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345678910111757107 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 3452

Aihe: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

  1. #121
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Hyvältä paketilta vaikuttaa, ALV:ia saatat joutua maksamaan jos tulli pyytää selvitystä arvosta. Euroopan ulkopuolelta tuotaessa raja on nyt n.43€ mutta selvityksen pystyy tekemään netissä.

     
     
  2. #122
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Tuo paketti on kyllä niin lähellä raja-arvoa, että kaavakkeeseen kun laittaa hinnan dollareina, niin saattaa jäädä sopivasti rajan alle. Tullilla on vähän eri valuuttakurssit kuin paypalilla ja luottofirmoilla. Parempi se silti on laittaa sen mukaan mitä ostopaperissa lukee, sakko on aina turhin vero.

    Onko tälläisestä kokemusta kenelläkään? http://www.mojurepublic.com/products/Mako-Minno-V3.html

     
     
  3. #123
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    5

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Tervehdys!

    Aivan uusi heppu olen voorumilla, mutta jonkin verran näistä tupungeista ny koittana lueskella ja mieleistä aloitussettiä keksiä, mutta valinnanvaraa on niin saakutisti, että kärryiltä olen tippunut. Joskohan joku viksu ja vilmaattinen vois antaa kohtalaisen kattavan setin tyrkyllä mikä miun kannattais tilata.

    Toiveita:
    - Arkisin poltan noin kolme röökiä päivässä, mutta alkoholin kanssa läträtessä menee illassa aski, joten akun tulisi riittää kerralla meleko hyvin, tämän takia varmaan kaksi tehokasta akkua pätisi?
    - Kurkkutuntuma näin kokeilemattoman perusteella tuntuisi tärkeämmältä, lienee PG sitten oikea litku? Nikotiinia en juurikaan tarvitse, 8mg lienee maksimi mitä kannattaisi imeskellä?
    - Tupakin ulkonäöllä ei niinkään mitään merkitystä, mutta helppokäyttöisyys on plussaa sekä mahdollinen mekaaninen kestävyys.
    - Meikä on imelän ja mentholin ystävä, joten maut sit varmaan osastoa menthol, vanilja, jokkii hedelmäinen ja tsillai.
    - Drippailu vaikuttaa kiinnostavalta.
    - Mieluusti en pistäis yli satasta kehiin koko settiin, mutta mielummin kerralla pareet vehkeet kuin moneen otteeseen apgreidaamista.

    Kiitos jo etukätteen jeesistä!

     
     
  4. #124
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    2kpl 900-1100mAh akkua (+laturi), 10kpl DualCoil Cartomizeria. Sopivat nesteet ja menoks sano Annie Lennox
    Kipitä EcigWizardin tai Healthcabinin kauppaan siitä. hus.


    ps. tervetuloa novo ja kaikki muutkin uudet!!!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  5. #125
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Tuosta aloituspaketti ja samasta paikasta läjä litkua. Sitten tilaamaan niin hyvällä tuurilla on perjantaina puuhasteltavaa. Kielen saa esim englanniksi oikeasta yläkulmasta vaihtamalla. Nesteitä sitten reilusti koska ne tuolla on halpoja. Esim 10x10ml pullot + 5x30ml.

     
     
  6. #126

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja novo Näytä viesti
    - Meikä on imelän ja mentholin ystävä, joten maut sit varmaan osastoa menthol, vanilja, jokkii hedelmäinen ja tsillai.
    Olen myös imelän ja mentolin ystävä mutta silti pääasiassa käytän tupakanmakuisia nesteitä. Hedelmä ja karkkimaut ei vaan iske ja mentoliin kyllästyy nopeasti. Nyt tosin rupes taas mentolia tekemään mieli kun pitkästä aikaa sitä makua mietin...

    Ota nyt ainakin joku tupakkiliemi myös kokeiluun. USA Mix ja RY4 on "varmoja" valintoja.

     
     
  7. #127
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    GS71 - pyydettiin ohjeita aloittelijoille. Alkaa ampua vähän yli

     
     
  8. #128
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    5

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    http://www.sauhuton.fi/product/2/ego-t

    Toi ois varmaan sit ihan jees jahka sitä saapi? Mieluusti ton itse vempaimen hommais ens alkuun kuitenkin Suomesta, ropleemitilanteet mukavampi selvittää. Eli sit mä ton lisäks tarttisin ne driptipit, ehkä yhden atomisaattorin lisää ja noita säililöitä? Noin niin kuin varakoneeksi =) Litkut päälle ja homma on paketissa?

     
     
  9. #129
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    3

    Kestävimmät tarvikkeet aloittelijalle


    Hei,

    Olen uusi täällä ja höyrytellyt jokusen viikon. Pyydän anteeksi jos tulee semmoista asiaa mitä on jo muissa ketjuissa ollut. Koetin niitäkin selata, mutta kun sähkösavuke ei toimi niin hermothan siinä menee. Eli asiaan.
    Ostin 510 starter kitin alta kuukausi sitten ja nyt se sanoi ilmeisesti itsensä irti. Toisessa akussa oli käynnistys ongelmia alusta asti ja on toiminut satunnaisesti. Toisella olen pärjäillyt, mutta nyt sekään ei lähde käyntiin, vaikka akku täysi ja ladatessa valo vilkkuu.
    Itsekseen saattaa yllättäen käynnistyä. Luin jostakin ketjusta että 510 akut eivät ole pitkäikäisiä. Kartomisaattorit olen puhaltanut tyhjiksi ja täyttänyt uudestaan, sekään ei herätä laitetta henkiin. Eli oliko 510 paketin taru siinä ja uudet
    tilaukseen vai vieläkö kannattaa kokeilla jotain keinoa?

    Jos laitteet menevät nyt uusiksi niin mikä olisi sellainen setti ihan osa osalta ja kappalemäärin, jolla saa yhtä hyvät höyryt kuin 510:lla ja joka kestäisi oikeasti pitkään pitkään ja pitkään. Eli rahoille luotettavuutta. Saa maksaa kunhan kestää mahdollisimman pitkään. Ja parasta tietysti olisi jos voisin tässä uudessa setissä hyödyntää 510 laturinkin.
    Olisin kovin kiitollinen jos joku palstan höyryttelijöistä voisi auttaa.



     
     
  10. #130

    Vs: Kestävimmät tarvikkeet aloittelijalle

    Perustuen täysin omaan mielipiteeseeni suosittelen lämpimästi Ego-T settiä. Siihen se lopulta monella näyttää menevän. Jos vielä lisää höyryä tarvii niin LR-ato perään ja hauskaa on.
    Itse sain vihdoin juuri tällä yhdistelmällä tupakinpolton lopetettua tyystin

    Edit: Ja tänään tuntuu ettei tankista saa mitään irti. Mega dual coilit tilauksessa.
    Laitteet: Megalodon, IPro.

    Nesteet: USA Mix, Luxury Blend

     
     
  11. #131
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Nyt olen itse tämän viikon tutustunut tähän lajiin (postista hakenut paketin kolmena päivänä).

    eGo-T:lla (feikillä ja aidolla) menty tähän asti, ihmetelty huonoja höyryjä, sekä sormille että suuhun tulvivia nesteitä yms.
    Tänään postiin tuli sitten paketti eCigWizardilta jossa oli eGo Mega Dual Cartomisereja (SMOK). NYT alkaa homma toimia ja tuntua siltä että ei tarvitse koko ajan säätää ja ihmetellä!

    Mitä olen nyt testannut, niin ei ole vuotanut yhtään mihinkään ja höyryt on ihan eri luokkaa kuin atomisaattorilla.
    Jos nyt itse suosittelisin aloittelijalle jotain, niin kyllä siihen Cartomiser kuuluisi ehdottomasti!

    Koitin etsiä tietoa kuinka kauan nuo Cartot kestää (keskimäärin), mutta en löytänyt?
    Kun atomisaattoreidenkin käyttöaika on rajallinen, niin en kyllä itse taida niiden ja tankkien kanssa alkaa enää sotkemaan ja ihmettelemään jos nuo Cartot eivät kovin kalliiksi tule pidemmän päälle.
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  12. #132
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    eGo-T:n akkuja ja MEGA DUAL COIL cartomizereita jepjep. parhautta.
    kestävät yhdestä täytöstä useampaan kymmeneen täyttöön. se on komsii komsaa nääs.
    tuollahan on ketju jossa näistä puhutaan, mm. niitä pakastetaan


    http://www.e-savuke.com/forum/sahkot...sta-696.0.html

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  13. #133
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    3

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?



    Aloituspakkauksia ei ollut saatavilla peleonissa, wizardissa eikä libertyssä eli osatilaukseksi meni.
    Kiitos vastauksista..taidampa vähän jo päästä kärryille eli pitää tilata 2kpl e go-T 1000 akkuja, ilmeisesti 510 mukana tullut laturi usbeineen käy E-go:n kanssa?
    Sitten kyllä meni jakeluun että atomisaattoreita ja tankkeja tai 'pakastettavia' kartomisaattoreita megadual tarvitaan ja mahdollisesti myös se joku LR ato
    Mutta sitten kun pääsin tuonne peleonin sivuille niin homma tyssäsi siihen...ihan pihalla olen Eli peleonista jos tilaan niin onko niin että tilaan tästä http://peleon.pl/category.php?id_category=162 jonkun 'kasetin' eli sen atomisaattoriin tulevan säiliö osan?! ja sitten atomisaattori erikseen.
    ja onko peleonin dual kartomisaattoreilla ja wizardin mega dual coil kartomisaattoreilla muuta eroa kuin että peleonin taisi olla edullisempia?
    En haluaisi tilata randomisti ja repiä hiuksiani sitten kun jotain puuttuu tai menee väärin...tosin ehdin jo pakosta siirtymään analogiseen väliaikaisesti, mutta kyllä vaan höyryttely on parempaa Etukäteen jo paljon kiitoksia.

     
     
  14. #134
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    voe helevettilääne teiä kää

    eli;

    -akut
    -mega dual coil cartomizer
    -laturit
    -nesteet

    ei muuta. näillä pääset satavarmasti röökistä eroon. rupeet sit katteleen erillisiä atomisaattoreita ja niihin tankkeja/cartridgeja/driptippejä kun sen aika koittaa.
    ei oo ees vaikeeta nyt. tilaus menemään. hus.


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  15. #135
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?


     
     
  16. #136
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    3

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?


    Kiitos SiB77 joo ja tiedän kyllä että h....tti mun kanssa Olin kyllä näemmä tosi pihalla kun en tajunnut edes väriä vaihdella. Kiitos sib kun huomasit että valkoista tavaraa löytyy. Näillä eväillä saan tilattua paremmin kuin hyvin, kiitos

     
     
  17. #137
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    1

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Tervehdys kaikille!

    Pari viikkoa olen lueskellut foorumia mutta en ole kirjoitellut vielä mitään, korkataan tässä sekin neitsyys nyt sitten. 2 viikkoa ilman analogisia tuli tänään täyteen. Tilattiin kaverin kanssa eGo-T type B setit sen jälkeen kun olin näitä foorumeita opiskellut muutaman illan. Ajattelin tässä nyt kun olen VÄHÄN saanut kokemusta ja päässy kokeilemaan itse laitetta niin laittaa muutamat vinkit ensimmäista laitetta suunnitteleville ihmisille. Vähän niin kuin alottelijalta toiselle, otsikolla:

    Virheet jotka tein ja ne muutamat jotka vahingossa vältin

    Oma historia röökin kanssa on jo suhteellisen pitkä, jotain 20 vuotta ainakin olen polttanut. Suurimman osan tästä ajasta sätkää. Oletin siis muutamia asioita jotka tuli todistettua vääräksi. Ajattelin että mauista tuskin tykkään muista kuin kessusta ja kahvista päivittäisessä käytössä. Ajattelin että sitä mansikkaa yms voi sitten fiilistellä vaikka leffaa katsoessa. Juu ei, ensinnäkin nuo kahvin maut, voi herran jumala! Myönnetään että en ole maistanut kuin kahta joista toinen maistuu palaneelta popkornilta (wizMix coffee) ja toinen palaneelta makkaralta (Pink Spot baileys and coffee). Mitään kahvia en osta enään koskaan ilman ilmaista testeriä Röökin maut on ollut ihan ok, tavallaan. RY4 voi olla todella hyvää (iVapur-elixir) tai sitten täysin mautonta (Peleon/Dekang). Muita "röökin" makuisia on yhdistänyt villasukkamainen maku ja haju mikä ei varsinaisesti ole mikään kauhean paha mutta ei se jalassa kypsytetty villasukka tietenkään mikään kutsuvakaan tuoksu ole. Pink Spotin honey cured tobacco on kolahtanyt eniten tähän mennessä. Mutta eihän ne mikään siis röökiltä maistu että sitä on ihan turha odottaa vaikka putelissa kuinka lukisi Marlboro.

    No mites sitten ne hedelmäiset yms maut jotka piti olla vaan fiilistelyyn? No nehän on ne parhaat mitä tämä raavas sätkämies imee nyt sitten joka päivä... Menthol on vakiona toisessa laitteessa ja kaikki ketkä ovat sitä maistaneet ovat tykänneet enemmän tai vähemmän.

    Kiteytettynä muutama kohta jotka ottaisin huomioon nyt jos tilaisin ekaa settiä:

    - 2 akkua (reilun kokosia 900mah tms) ja 2 atomisaattoria (3 atoa jos maistuu menthol)
    Tosin sanoen 2 toimivaa settiä, kukaan ei jaksa odotella että se yksi akku latautuu ja se ainokainen loppuu aina väärällä hetkellä. Jos ei ole vara-akkua mukana tulee itku. Mintuille kannattaa varata ihan oma ato koska se maistuu siinä ikuisesti sen yhden tankin jälkeen.

    - driptip
    Loistava kotona. Loistava myös reissussa Maksaa niin vähän ettei kannata olla ostamattakaan.

    - Muutamia eri makuja vaikka testeri koossa
    Tupakka ei maistu tupakalle ja kahvit maistuu palaneelle popkornille tai palaneelle makkaralle, eli paskalle. Melkein kaikki marjat ja hedelmät on maistunut hyvälle. Nikotiinittomalla persikalla olen saanut kaikki paskanmakuiset nesteet maistumaan hyvälle. Paitsi kahvin.
    http://finnvape.mycashflow.fi/produc...a-e-neste-25ml

    -24mg nikotiinia on melko paljon
    Nupin saa humisemaan oikeesti pienemmilläkin numeroilla. Kun niitä ensimmäisiä nesteitä tilaa niin ei ehkä kannata panostaa pelkkiin röökin makuisiin 24mg litkuihin 30ml pulloissa vaikka hakusessa onkin korviketta analogiselle. Voin kertoa Aluksi se vapo höyryää siinä kokoajan joten kannattaa myös ottaa jotain "kevyttä". Säästyy Buranat..

    -Rohkeesti sekoittelee sinne tankkiin tai mihin vaan eri makuja
    Kokeileva keittiö suosittelee! Eihän se voi olla huono jos mentholiin laittaa muutaman tipan mustikkaa sekaan Hunajalla ja persikalla on pelastettu monta pahaa nestettä.

    - Kotelo
    Kaikenlaista saa näppärästi mukaan ja mahtuu ainakin takintaskuun kivasti. Itelle ihan välttämätön nykyään mutta pärjäsi sitä kyllä ilmankin ihan hyvin.
    http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ta...10-or-ego.html

    Hyvät höyryt vaan kaikille!


     
     
  18. #138
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Caarlo Näytä viesti
    Hyvät höyryt vaan kaikille!
    Sitä samaa ja tervetuloa O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  19. #139
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja GS71
    Juu, tuollaista kokemusta saadaankin parissa viikossa.. juu, juu. menee melko naurettavaksi jo.
    Nopeastihan tässä harrastuksessa kokemuksia saa. Miksi noin negatiivinen asenne? Hyvä postaus imho

    Pidetään sähkötupakit höyryämässä, ei höyrytä toisillemme.

     
     
  20. #140

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Ajattelin nyt tässä ketjussa asiasta kysyä kun aloittelijan kysymyksestä kerran kyse. Yritin asiasta tietoa etsiä, mutta kärsimättömänä ihmisenä tyhmien kyseleminen vei siis voiton.

    Mitä eroa on PG ja VG nesteillä laitteiden toimivuudessa?
    Siis tiedän kyllä sen, että niissä on pohjana eri aineet ja VG-neste on ilmeisesti vähän jäykempää kuin PG, mutta käykö kummatkin pohja-aineet kaikille atoille, vai onko niissä jotain rajoituksia?

    Tilasin ensimmäisiksi höyryttimiksi itselleni ja vaimokokelaalle pelit ja rensselit alá eGo-T. Vielä pitäisi nesteitä tilata, jos sitten pääsisi hommassa alkuun ja kun ei sitten viitsisi ensimmäisenä päivänä särkeä uusia leluja. Itku siinä tulee isommallakin miehellä.

    Syy sähkösauhuttelemisen aloittamiseen on lähinnä terveydellinen: en minä moiti analogisten imeskelyä, mutta keuhkot ja sitä myöten yleiskunto alkavat ruumiillisesta työstä riippumatta protestoimaan tätä toimintaa vastaan. Jos tämän uuden harrastuksen myötä pääsisi eroon vanhoista pahoista tavoista ja saisi uusia hyviä (?) tilalle.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •