Sivu 57 / 173 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 74753545556575859606167107157 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,121 - 1,140 / 3452

Aihe: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

  1. #1121
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Väärin, eRollilla saa kyllä semmoset kurkkuhitit että heikompaa hirvittää. Tiukempaa nestettä vaan tankkiin.

     
     
  2. #1122
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    toisille riittää tytär, toiset tarttee äitiä

     
     
  3. #1123
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Vai toisinpäin?
    Mut niksoja nostamalla saa kyllä semmoset th:t röllistäkin että edes kolmen aan mies ei sitä yskimättä niele

     
     
  4. #1124
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    voipi olla, mutta ei 24mg El Toro Puros vielä ainakaan riittänyt röllissä mulle mihinkään. Tietty jos jaksoi wörkkiä ja puffailla sitä aikansa niin jotain sai aina välillä irti mut mieluummin ottaa sen potkasun joka sauhuilla ilman että pitää keuhkot samalla tyhjiksi työstää.

    Anyway, jos harlekiini haluaa nimenomaan hyvän kurkkutuntuman tarjoavaa settiä niin en kyllä eRollista lähtisi liikenteeseen. Hyvin äkkiä siinä ollaan taas kiskan tiskillä vitonen kourassa

     
     
  5. #1125
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Oot vaan tehny jotain väärin, kyllä mä saan joka kerta "puffailematta" hyvät tuntumat ihan parin sekunnin imuilla Niin ja tottahan toki se alkuperäinen silica pitää korvata meshillä. Se vaikuttaa tuntumaan ja makuun todella paljon.

     
     
  6. #1126
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    no arvelinkin että jotain fiksauksia siellä täytyy olla tehty jos noin vakuuttuneita ollaan.
    Siis, sinä aloittelija, osta tällainen eRolli, siihen ei tartte kuin purkaa toi atomisaattori, just se helkkarin pieni, muista suurennuslasi ostaa kans, vetää sieltä vanhat silicat pihdeillä irti ja osata kääriä tällainen rulla meshiverkosta ja laittaa se tonne kiinni. Sit se on aika hyvä.

    the-weather-man-20060214021957846-000.jpg

     
     
  7. #1127
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Toi nyt on helpoimmasta päästä säätöjä tehdä itse. Mulle on ihan sama mitä kukin käyttää, mikään ei toimi oikeasti hyvin ilman pieniä tweakkauksia.

     
     
  8. #1128
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti

    Toi nyt on helpoimmasta päästä säätöjä tehdä itse. Mulle on ihan sama mitä kukin käyttää, mikään ei toimi oikeasti hyvin ilman pieniä tweakkauksia.
    eVod??

     
     
  9. #1129
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Taitaa toi erölli olla silti paras noista "tupakan kokosista" ihan out-of-the-box, vaikka siitäkin toki paremman saa virittelemällä.

    Itse tuota pariin otteeseen olen testaillut (muokkaamattomana) ja siinä oli mun mielestä kurkkutuntuma 18mg nesteellä suunnilleen samoissa, kuin ~10-12mg nesteellä gennystä.

     
     
  10. #1130
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    eVod??
    Sama ongelma kuin jokaisessa clearo-ajatuksella toimivassa: koska vastus on tankin keskellä, käytettäessä neste lämpenee ja nesteen viskositeetti muuttuu aiheuttaen flodausta/epätasaista höyryä.

     
     
  11. #1131
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    mut höyryä ja kurkkutuntumaa tulee kunnolla ja ihan joka imaisulla, ja tehdassetupilla vielä, tai sitten sä vain teet jotain väärin

     
     
  12. #1132
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    3
    Kiitos kovasti neuvoista! Taidanpa päätyä ostamaan sitten tuon eRollin ja läjän nesteitä testiin. En oikein löytänyt sitä muualta kuin puff.fi:stä joten pitänee tilata sieltä, nikotiininesteet sitten erikseen.

    Nesteiden päälle pitäisi vielä oppia ymmärtämään. Käytetäänkö noita makuaineita yleensä nikotiiniaineen kanssa blendaillen, vai ostanko valmista?

    Tapo: millaisilla nestehommilla sä olet saanut tosta eRollista hyvän kurkkutuntuman?

     
     
  13. #1133
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Tilaa nyt ainakin ihan ekaksi valmiita nesteitä niin pääset nopiasti alkuun.

     
     
  14. #1134
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ehdottomasti.
    Kokkaillessa voi käydä haaveri, kun ei vielä tiedä mitä tekee.
    Eikä kyllä todennäköisesti sitäkään, mitä hakee, jolloin koko homman pointti on hukassa.
    KGO & Twist

     
     
  15. #1135
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    täällä foorumin kauppapaikalla on aina muutama käytetty eRolli tarjolla about puoleen hintaan kun jengi yrittää päästä epätoivoisesti eroon omistaan.
    Ja muista tilata sitä meshiverkkoa kanssa jos meinaat sen eRollin hyvin pelaamaan saada.

     
     
  16. #1136
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    täällä foorumin kauppapaikalla on aina muutama käytetty eRolli tarjolla about puoleen hintaan kun jengi yrittää päästä epätoivoisesti eroon omistaan.
    Ja muista tilata sitä meshiverkkoa kanssa jos meinaat sen eRollin hyvin pelaamaan saada.
    Älä suotta turhaudu vaikka et kyseisestä laitteesta pitäisikään Uuden hinta on vajaa 40e ja täällä kaupitellaan käytettyjä ehkä 30e hinnoilla, ihan sopiva hinta mun mielestä.

     
     
  17. #1137
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    mistä saat uuden erollin alta neljänkympin?? Kiinasta?

    No, harmitti vain hiukan tuon aloittelijan puolesta. Itse vetäisin vieläkin mallua jos eRolli ois mulle ekaksi laitteeksi saatu myytyä,
    mutta eipä se tosiaan mun ongelma ole. Onneksi itse sain aikanaan parempia neuvoja

     
     
  18. #1138
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Toki paremman höyryn, kurkkutuntuman ja maun antavia laitteita on, mutta käsittääkseni kysyjällä oli hakusessa nimenomaan tuommoinen tupakkaa muistuttava tikku, jolloin itse ainakin pyrin neuvomaan parhaan laitteen niiden joukosta, enkä lähde esim. Diabloa suosittelemaan..
    Jos joku kysyy mikä on kätevä ja pienikulutuksinen, suht edullinen kaupunkiauto, niin et varmaan säkään lähde Maybachia suosittelemaan, vaikka varmasti antaa mukavammat kyydit kuin esim. Aygo..?

     
     
  19. #1139
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    minä taas luin sen niin että juuri tuo kurkkutuntuma oli tälle kaverille se erityisen tärkeä juttu. Johtuu varmaan siitä että se oli myös mulle aikanaan ja edelleenkin kaiken aa ja oo.
    Käyttelen itse myös eRollia lähes päivittäin, lähinnä maistelen sillä nesteitä kun nuo sen tankit on nopeita pestä, ja joka kerta kun pistän sen taas lataamaan ja otan huikat vaikkapa vain Twist+eVod-kombosta niin muistuu mieleen miksi tuo eRolli ei mulla mihinkään muuhun kelpaa. Fiksaamalla tarpeeksi saa vaikka Porschen tehtyä Fiatista mutta kuinka moni sitten on heti noobina kiinnostunut räpeltämään silikoja ja vastuslankoja irti ja rullailemaan meshiverkkoa tilalle??

     
     
  20. #1140
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    mistä saat uuden erollin alta neljänkympin?? Kiinasta?

    No, harmitti vain hiukan tuon aloittelijan puolesta. Itse vetäisin vieläkin mallua jos eRolli ois mulle ekaksi laitteeksi saatu myytyä,
    mutta eipä se tosiaan mun ongelma ole. Onneksi itse sain aikanaan parempia neuvoja
    Lainaus Alkuperäinen postaaja harlekiini Näytä viesti
    Heippa! Yet another uusi aloittelija täällä haussa olisi tupakkaa muistuttava sähkötupakka, toi Joyetechin eRoll vaikuttaisi aika hyvältä (ellei ole muita suosituksia?).
    Kuten Charun jo valisti, kysyjä etsi tupakan oloista laitetta. Jos kerran paremmin osaat neuvoa niin anna palaa, pysyn edelleen kannassani että eRoll on tässä kokoluokassa paras.
    Esim täältä rölli sopivalla hinnalla: Joyetech eRoll

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •