Sivu 56 / 173 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 64652535455565758596066106156 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,101 - 1,120 / 3452

Aihe: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

  1. #1101
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2013
    Viestit
    9
    Kirjoitin tämän tuonne toisaallekin, mutta tämä lienee parempi paikka asialleni...

    Aloittelijan pettymyksiä...
    PaulSaarilta ostin tehoakkupaketin ja nesteitä. Nesteet on aika kamalia ja kurkku tulee kipeäksi niistä, mutta akku+clearo ovat hyviä. Nyt voin jo sanoa noin, kun sain vähän vertailukohtaa. Tuosta em. kaupasta olen lukenut niin paljon sellaista vähemmän mairittelevaa juttua, joten ajattelin, että mikä tahansa laite on parempi kuin nuo PS:n tavarat. Tilasin Puffilta eGo-CE4+ aloituspaketin, mutta se on pettymys: virtaa ei tule aina kun painaa nappia, välillä sitä tulee pulssimaisesti ja valo vilkuttelee sormen alla. Höyryt on aika huonot ja tuntuu niinkuin jostain pääsisi runsaasti ilmaa joukkoon. PS:n clearossa on hyvä "imuvastus" ja höyryä tulee runsaasti.

    Minkä sortin laite minun pitäisi hommata? Tuota PS:n systeemiä käyttäisin varmaan muuten, mutta ne clearot maksaa kympin kappale ja jos minä siirtyisin kokonaan höyryttelijäksi, niin aika tyyriiksi kävisi.
    Onko noilla laitteilla käytännössä mitään eroa, että onko Joyetechin vai jonkun muun eGo? Ja mikä höyryosa olisi hyvä siihen akun jatkoksi? Noista clearoista tykkään jo ihan sen takia, että näkee nesteen määrän (varsinkin vielä tässä vaiheessa kun ei ole mitään havaintoa siitä kulutuksen määrästä).

     
     
  2. #1102
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Moi, clearoissa olen itse ainakin huomannut hurjia laatu eroja. Tappelin itse aikoinaan niiden kanssa ja melkein aloin taas polttamaan, mutta päätin vielä kokeilla kartoa ja tankkia. Helppokäyttöinen ja halpa ratkaisu. Ego akuista voin suisitella Joyetechin twistiä.
    Japa japa

     
     
  3. #1103
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Teac, vastasin jo toisessa ketjussa kysymykseesi. Ps tehoakku on Tgo nimeltään ja 901 kierteillä. Eli Etusivu | Höyrypää sieltä saat clearot, atot tai vaikka 901-510 adapterin jolla saat muut laitteet pelittämään akussasi.

     
     
  4. #1104
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Tai sitten KGO, joka myöskin antaa normaalia Egoa enempi jännitettä.
    KGO & Twist

     
     
  5. #1105
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Aspasta sanottiin että se on Tgo.. Oli erittäin vaikea saada selville tätä kun soitin ja kysyin, se puhu suomea ja/tai eestiä 10x normaalia ihmistä nopeammin. Puhelu meni jotakuinkin näin: Minä: Mikä se teidän tehoakun malli on?
    Aspa: *go
    Minä: ego?
    Aspa: *go
    Minä: kgo? Koo niiku kalle kgo?
    Aspa: *go
    Minä: eegeeoo, koogeeoo vai teegeeoo, en saa selvää!?
    Aspa: teegeeoo

     
     
  6. #1106
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2013
    Viestit
    9
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Para Näytä viesti
    Moi, clearoissa olen itse ainakin huomannut hurjia laatu eroja. Tappelin itse aikoinaan niiden kanssa ja melkein aloin taas polttamaan, mutta päätin vielä kokeilla kartoa ja tankkia. Helppokäyttöinen ja halpa ratkaisu. Ego akuista voin suisitella Joyetechin twistiä.
    Tilasin niitä akkuja 2 kpl ja toinen näköjään toimii. Höyryä tulee paremmin ja virtanappi toimii moitteettomasti. Noita CE4-clearoja tilasin 3, joita 2 kurlaa ja vuotaa akulle (kolmas on vielä kokeilematta). Meinasin tilata tuon twistin ja siihen Kangerin clearon, mutta nyt on jo mennyt niin paljon rahaa näihin romppeisiin, että on varmaan parempi vielä lueskella/opiskella näitä asioita ettei "oppirahat" käy liikaa lompsan päälle.
    Mikä siinä mahtaa olla syynä, että noista clearoista tulee niin paljon ilmaa? Noissa PaulSaar:n vehkeissä ei tarvita kuin kevyt imaisu ja tulee muhkeat höyryt.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Teac, vastasin jo toisessa ketjussa kysymykseesi. Ps tehoakku on Tgo nimeltään ja 901 kierteillä. Eli Etusivu | Höyrypää sieltä saat clearot, atot tai vaikka 901-510 adapterin jolla saat muut laitteet pelittämään akussasi.
    Kiitos vinkistä ja linkistä! Täytyy harkita noita.

     
     
  7. #1107
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    04/2013
    Viestit
    1
    Mulla kans vähän samaa ongelmaa puffin clearojen kanssa, vuotaa suuhun ja ne ihmeen lanka hörvelit siinä on älyttömän lyhyet eikä yllä sinne tankin pohjalle asti. Lueskelin tätä palstaa kun olin tilannut itelleni paulsaarin aloituspakkauksen ja ajattelin että oon nyt kaikesta haukkumisesta päätellen tehny virheen.
    no tilasin sitte puffilta ego-C4+twistin ja petyin.. Akku kestää huonommin ku greensmoken sama 1000mAh:n akku ja clearot selkeästi huonompi laatusia kuin greensmokella. Nesteitä tilasin tuota mentholia ja oon ollu tosi tyytyväinen. 10 vuoden tupakointi loppu siihen.. En tiedä sitten onko greensmokella ollut aiemmin jotenkin huonot tuotteet mutta nyt kyllä ei voi ainakaan sitä sanoa!!
    Muista puffin tuotteista en sitten tiiä että ovatko jotenkin taivaallisen parempia kuin nuo greensmoken clearot mutta itse kun en jaksa mitään eri osia ruveta rumppailemaan niin käytän näitä!

     
     
  8. #1108
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    greensmoken (nyk. paul saar) maine on peräisin ajoilta kun he myivät aloitussettinä suurin piirtein halvinta (ja aivan onnetonta) 901-kiinapilliä 60-70 euron hinnalla, kun taas useimmista muista liikkeestä saman setin ilman greensmoke-logoja sai alta kahdenkympin. Lisäksi markkinoinnissa kustiin asiakasta silmään aika rajusti mitä akkujen ja nesteiden kestoon tulee, tyyliin "tämä 10 ml pullo riittää koko kuukauden höyryttelyihin" ja "tämä 250mAh superhypertehoakku riittää koko päivän höyryttelyihin". En tiedä onko noita puheita siellä sittemmin karsittu.
    Tuo heidän nykyinen tehoakkunsa (KGO?) epäilemättä kestää vertailun vastaaviin muiden kauppiaiden tuotteisiin koska samaa kiinatavaraahan ne kaikki ovat.
    Hintakin on tuolle laitettu suhteellisen kilpailukykyiseksi.

    CE-Clearoissa on todellakin aivan tolkuttomia laatueroja. Yksi kestää 5 minuuttia,toinen kuukauden. Ihan tuurista kiinni mistä kaupasta minkäkinlaatuisen sattuu saamaan. Lisäksi tuppaavat olemaan pirun herkkiä käyttövirheille: eivät saisi liikaa lämmetä, ei saisi liian kiihkeästi imeä jne. jne.
    Kangerin e-vodeja siihen Twistin nokkaan itse suosittelisin.

     
     
  9. #1109
    Terve kaikille, olen uusi täällä foorumilla ja sähkötupakka jutuissa muutenkin.

    Olen lukenut tämän treadin jo läpi, mutta minua kiinnostaisi kuitenkin tietää että mitä starttipakettia suosittelette,
    Kriteereinä olisi aidon tupakan koko/näkö+aski missä niitä akkuja ladataan, noitakin on valmiiksi täytettyjä ja sellaisia missä itse laitetaan litkut sisään
    (Kumpikohan niistäkin on parempi vaihtoehto?), jotenkin en ole vielä tottunut noiden ego ym ulkonäköön.

    1. Nucig
    2. Skysig
    3. Liberro Realis/Microlite
    4. E-Lites
    5. Innokin AIO

    Voitteko kertoa jos olette jotain näistä kokeillut?

    Ehkä voisin harkita myös tuota Joytechin e-rollia

    Kiitos etukäteen kaikille.
    Viimeksi muokannut Thunder; 28.04.13 kello 16:18.

     
     
  10. #1110
    Laitetaan nyt tänne tiedoksi, että päätin sitten tilata tuon e-rollin tuolta finnvapesta, joskohan vaikka perjantaiksi tulisi perille

     
     
  11. #1111
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    No sitä on sentäs kehuttu. Noista muista kuullukaan

     
     
  12. #1112
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Microlite pukkaa ihan OK-tasoiset höyryt, mutta isohko miinus noi kartot. Kohtalaisen kakkamaisia täyttää uudelleen.
    Esa osaisi noista A10stä sanoa, mutta lähtökohtaisesti noissa on samat ongelmat, eli heikohkot höyryt ja akkukesto on mitä onkin, toki laturiaski hitusen auttaa.
    Ehkä tuollainen Esmoken E-Smart voisi olla fiksumpi valinta.
    KGO & Twist

     
     
  13. #1113
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    NuCigiä tyyppäsin viime kesänä Kotkan Meripäivillä NuCigin esittelykojulla. Melko susi vehjes... E-rollia kehuttu niin paljon että uskoisin että teit noista vaihtoehdoista parhaan valinnan.

     
     
  14. #1114
    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    NuCigiä tyyppäsin viime kesänä Kotkan Meripäivillä NuCigin esittelykojulla. Melko susi vehjes... E-rollia kehuttu niin paljon että uskoisin että teit noista vaihtoehdoista parhaan valinnan.
    Kiitos, onkos kellään tiedossa pitääkö siinä ennen käyttö pestä säiliö tai jotain?

     
     
  15. #1115

     
     
  16. #1116
    Joo kiitti, tota just lueskelinkin

     
     
  17. #1117
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2013
    Viestit
    11
    Laitetaan tännekin linkki aloittelijan kysymykseen.
    http://www.e-savuke.com/vb/muut-peru...tml#post224402

     
     
  18. #1118
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ugh Näytä viesti
    Laitetaan tännekin linkki aloittelijan kysymykseen.
    http://www.e-savuke.com/vb/muut-peru...tml#post224402
    vastasin

     
     
  19. #1119
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    3
    Heippa! Yet another uusi aloittelija täällä haussa olisi tupakkaa muistuttava sähkötupakka, toi Joyetechin eRoll vaikuttaisi aika hyvältä (ellei ole muita suosituksia?).

    Isoin kysymys on kuitenkin nyt ne nesteet. Haluaisin hyvän kurkkutuntuman, samanlaisen kuin mentolitupakalla on. Tällä hetkellä menee 0,5mg varustettuja tupakoita, mikähän milligrammamäärä nesteissä vastaisi suunnilleen samaa? Entä onko jotain mentolinestettä valmiina, vai pitääkö mun miksailla nesteitä että saa mentolin makuista ja tuntuista aikaiseksi?

    Pää pyörällä uusien asioiden keskellä, kiitos jos ehditte auttaa!

     
     
  20. #1120
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    jos se kurkkutuntuma on kovin tärkeä niin eRollilla ei saa kovin hyvää kurkkutuntumaa aikaan. Muista tupakankokoisista ei ole kokemusta mutta epäilen että hankala löytää sieltä sellaista josta saisi. Jotain ego-akkua suosittelisin alkuun, mielellään Twistiä.
    Mentholinesteitä on lukematon määrä eri valmistajilta mutta ne ei todellakaan muistuta mentholitupakan makua koska sitä tupakansavun makua ja tuntua on aika lailla mahdoton jäljitellä. Finnvapen Vihreätä Mallua voisi suositella kunhan et tosiaan siltäkään odota mitään yksiyhteen kokemusta.
    Niksasuositukseksi sanoisin 10-18mg/ml. Kannattaa kokeilla alussa eri vahvuuksia ja katsoa mikä itselle riittää.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •