Sivu 55 / 173 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 54551525354555657585965105155 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,081 - 1,100 / 3452

Aihe: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

  1. #1081
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Oma mielipiteeni on se, että VG-nesteiden kanssa voi tulla vaikeuksia, koska silicalangat eivät välttämättä jaksa nostaa nestettä ilman kallistelua.
    KGO & Twist

     
     
  2. #1082
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    57
    No hyvä tietää, parempi varmaa jättää sit noi Kokon tuotteet hyllyyn, niissä 50/50 suhde?

    EDIT. Löydänkö jostain forumilta jonkun listan missä olisi eritelty nämä eri valmistajien pg/vg suhteet?
    Viimeksi muokannut Sammo; 16.03.13 kello 21:38.

     
     
  3. #1083
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sammo Näytä viesti
    No hyvä tietää, parempi varmaa jättää sit noi Kokon tuotteet hyllyyn, niissä 50/50 suhde?
    Kallistella sitä täytyy joka tapauksessa, että en ton takia jättäis VG-mehuja pois. Siltäkin varalta että jos sulle paljastuu PG-allergia.

    EDIT. Löydänkö jostain forumilta jonkun listan missä olisi eritelty nämä eri valmistajien pg/vg suhteet?
    Jos nettikauppa ei asiasta mainitse niin kyseessä on luultavasti 75% PG tai jotain sinnepäin. Suuren osan nesteistä saa itse valita PG- tai VG-painotteisina, ja lähes kaikilla valmistajilla on molempia.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  4. #1084
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    57
    Tilasinpa sitten eilen ton Spinneri 1300 ja sen Vivi Novan + Kokon nesteet.

    Illalla kattelin myös sen Sib77 videoita, niin se sano, että vähän olisi tiukka se Vivin Nova ja se laitto sinne akun ja Vivin väliin jonkun renkaan, että sais ´kevyemmät savut`, ni mikäs se oli?

     
     
  5. #1085
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sammo Näytä viesti
    Tilasinpa sitten eilen ton Spinneri 1300 ja sen Vivi Novan + Kokon nesteet.
    Spinner 1300 on kyllä kiva pötkö. Vielä kun tekisivät samanpaksuisen mutta lyhyen Spinner 650:n...

    Illalla kattelin myös sen Sib77 videoita, niin se sano, että vähän olisi tiukka se Vivin Nova ja se laitto sinne akun ja Vivin väliin jonkun renkaan, että sais ´kevyemmät savut`, ni mikäs se oli?
    "510 to 510 adapter", lyhyt malli.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  6. #1086
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569
    Vivi Novissakin on nimistä huolimatta niitä eri malleja liikenteessä, osassa ilmanotto on siinä pohjakorkin sivussa. Tais yleisimmin kuitenkin olla pohjassa...

     
     
  7. #1087
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrelwood Näytä viesti
    Spinner 1300 on kyllä kiva pötkö. Vielä kun tekisivät samanpaksuisen mutta lyhyen Spinner 650:n...



    "510 to 510 adapter", lyhyt malli.
    Kyllä ego2:lta ainakin löytyy 400mAh lähtien vision spinnereitä..

     
     
  8. #1088
    Olen nyt pienen tutkiskelun ja pähkäilyn jälkeen päätynyt johtopäätköseen joka itseä miellyttää(tuli vähän kalliimmaksi kuin sen 70e).
    Innokin iTaste VV (eGo) | esmoke.fi
    Vision STV ViVi Nova -pakkaus | esmoke.fi --> Kannattaako näitä tilata enemmän kuin 1 kpl?
    Olenko aivan hakoteillä valinnassani vai onko tämä ihan ok aloitus pakaksi?
    Sitten vielä e-nesteet ecigwizardilta.

     
     
  9. #1089
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrelwood Näytä viesti
    Jos nettikauppa ei asiasta mainitse niin kyseessä on luultavasti 75% PG tai jotain sinnepäin. Suuren osan nesteistä saa itse valita PG- tai VG-painotteisina, ja lähes kaikilla valmistajilla on molempia.
    Lähes kaikilla on molempia ja suurella osalla saa valita suhteen? Mä en ole löytänyt kuin muutaman hassun paikan/valmistajan joka antaa käyttäjän määritellä pg/vg- suhteen (lue: saa VG-mehuja).

     
     
  10. #1090
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    Kyllä ego2:lta ainakin löytyy 400mAh lähtien vision spinnereitä..
    Kyl kyl, mulla on sellanen kans. Mut mä kaipaisin 1300mAh:n paksuista mutta lyhyttä, ja paremmalla kapasiteetilla kuin tuo 400mAh. Tämä 1300mAh on siis 3mm normi-eGoa paksumpi.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Mä en ole löytänyt kuin muutaman hassun paikan/valmistajan joka antaa käyttäjän määritellä pg/vg- suhteen (lue: saa VG-mehuja).
    Ainakin omat luottokaupat Liberty-Flights ja Peleon myy suurta osaa nesteistä sekä PG- että VG-pohjaisena. Myönnettäköön, en muista missä kaupassa sai valita tarkemmin tuon suhteen.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  11. #1091
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrelwood Näytä viesti
    Kyl kyl, mulla on sellanen kans. Mut mä kaipaisin 1300mAh:n paksuista mutta lyhyttä, ja paremmalla kapasiteetilla kuin tuo 400mAh. Tämä 1300mAh on siis 3mm normi-eGoa paksumpi.



    Ainakin omat luottokaupat Liberty-Flights ja Peleon myy suurta osaa nesteistä sekä PG- että VG-pohjaisena. Myönnettäköön, en muista missä kaupassa sai valita tarkemmin tuon suhteen.
    No joo, Peleonilta tais saada mutta ei oikein noi kiinanesteet houkuta, libertyn olin ihan unohtanut. EU.n sisällä tarkat suhteet saa valita ainakin Wingnutin (e-smokeireland) omiin nesteisiin joita nykyään melko yksinomaan käytän juurikin tästä syystä, ja ovat vielä ihan hyviäkin. Ja järkevillä hinnoilla. Kauempaa sitten esim Highbrow Vapor antaa käyttäjän valita pg/vg- seokset ja nikotiinimäärät.

     
     
  12. #1092
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sammo Näytä viesti
    No hyvä tietää, parempi varmaa jättää sit noi Kokon tuotteet hyllyyn, niissä 50/50 suhde?
    KoKon nesteen kannattaa muutenkin jättää hyllyyn, niillä ei saa kuin pahan mielen ja kipeän kielen.

     
     
  13. #1093
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    57
    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    KoKon nesteen kannattaa muutenkin jättää hyllyyn, niillä ei saa kuin pahan mielen ja kipeän kielen.
    Vai kipeän kielen? no ne on jo tilattu, niin pääsenpä sitten itse toteamaan asian

     
     
  14. #1094
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pannari Näytä viesti
    Olen nyt pienen tutkiskelun ja pähkäilyn jälkeen päätynyt johtopäätköseen joka itseä miellyttää(tuli vähän kalliimmaksi kuin sen 70e).
    Innokin iTaste VV (eGo) | esmoke.fi
    Vision STV ViVi Nova -pakkaus | esmoke.fi --> Kannattaako näitä tilata enemmän kuin 1 kpl?
    Olenko aivan hakoteillä valinnassani vai onko tämä ihan ok aloitus pakaksi?
    Sitten vielä e-nesteet ecigwizardilta.
    Innokin itaste on hyvä valinta.
    Japa japa

     
     
  15. #1095
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sammo Näytä viesti
    Vai kipeän kielen? no ne on jo tilattu, niin pääsenpä sitten itse toteamaan asian
    Kieli kipeytyy eniten ehkä siitä "hyivittusaatanan" hokemisesta. Itellä kyllä jotenkin tosi riipiviän tuntuisia noi, vaikka olis alhaisillakin niksoilla.

     
     
  16. #1096
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    KoKon nesteen kannattaa muutenkin jättää hyllyyn, niillä ei saa kuin pahan mielen ja kipeän kielen.
    Tuolla taitaa vieläkin olla kamppis 0,99e/10ml mut kama on niin hirveetä etten ota itselle vaikka ilmaseks jakaisivat Muijalle tilasin useamman pullon mentholia, taitaa olla ainut edes jotenkuten höyryteltävä. Senkin blandaan paremman värkin joukkoon
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  17. #1097
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Ite tuli niitä kans joskus dollarin kuvat silmissä tilattua. Poishan ne sitten kaikki lahjoitettiin

     
     
  18. #1098
    Tämän päivän tarjous: mahdollisuus saada ilmaiseksi ensimmäinen rebuildable-atomisaattori

    http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/4...enix-dome.html

     
     
  19. #1099
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mulla ja isäukolla hajos kurkku täysin greensmoken myymästä tupakanmakuisesta 18mg nesteestä joka on tietääkseni pelkkää PG:tä. Nykyään höyryttelen FSUSA:n litkuja joissa on 50/50 suhteessa PG ja VG ja kurkku on kestänyt 18mg:tä. Ehkä asia ei ole noin yksinkertainen mutta nyt kuitenkin höyryttely sujuu.

     
     
  20. #1100
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    350
    2 viikon kokeilujakso on tullut täyteen.Janty Neot on toimineet hyvin.Tupakointi on jäänyt satunnaisiin 1-2 savukkeeseen päivässä.
    En aio jatkaa savuttamista nyt tai myöhemminkään.Toivon pääseväni tilanteeseen jossa höyryttely vähenee ilman kiirettä.
    Nestearsenaali kasvaa ja haen vielä sopivaa pitoisuutta ja makuakin joilla milligrammat pysyvät kurissa.
    Yritän muistaa että tässä "lajissa" on vaara tottua suurempiin nikotiinimääriin.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •