Sivu 53 / 173 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34349505152535455565763103153 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,041 - 1,060 / 3452

Aihe: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

  1. #1041
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sammo Näytä viesti
    riittäisikö mulle tuo eGo-C TWIST 650mAh-akku kun poltan normisti sen askin päivässä? Se olisi 23mm lyhempi kuin se 1000mHa-akku.
    Akkuja on hyvä olla tosiaan vähintään kaksi. Se 1000mAh on jo niin pitkä että mä hankkisin 650mAh:n kaveriksi mieluummin (mustan) 1300mAh Spinnerin joka on lyhyempi ja paksumpi kuin 1000mAh Twist. Samat ominaisuudet Spinnerissä ja Twistissä on.

    1h 40min mulla on 650mAh akun lataus kestäny 450mA laturilla.

    Carto ja Clearo todellakin on ihan erilaisia kokemuksia, molemmat on syytä kokeilla joka tapauksessa.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  2. #1042
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    10
    Moi

    Aloitteleva höyrypää ilmoittautuu, vielä olen aika pihalla näistä ihmevempaimista

    Aloitussetin ajattelin tilata Puffilta (nesteet tilaan Ecigwizardilta), ja pienen perehtymisen jälkeen olen päätynyt tuohon eGo-CE4+ Twist XL 1000mAh -pakettiin:
    eGo-CE4+ Twist XL 1000mAh Joyetech MUSTA vv-mod-aloituspaketti säädettävä 3,2V-4,8V

    Tuon paketin kylkiäiseksi tarvitsen varmaankin toisen hyvän akun. Sopiiko esim. tuo:
    Joyetech eGo-C Twist XL 1000mAh MUSTA vv-mod akku

    Jos ei sovi (tai jollain on parempia ehdotuksia), niin mikä olisi hyvä vaihtoehto?

    Entäs nämä clearot, kartot sun muut tötteröt? Ymmärtääkseni clearot ovat melko helppokäyttöisiä mutta pidemmän päälle aika hintavia verrattuna kartoihin. Ajattelin kuitenkin tilata kumpiakin jotta saa vähän tuntumaa erilaisten höyrystimien käyttöön.

    Laittakaapas siis muutama vinkki noista Puffilta saatavista clearoista ja kartoista, että mitä tällaisen keltanokan kannattaisi tilata. Ja sellaisia jotaka sopii eGo CE4+ -pakettiin.

    Ja jos jollain on muita hyviä ehdotuksia tuon CE4+ -paketin kaveriksi, pistä vaan viestiä tulemaan. Danke schön!

    Jos tää höyryttely lähtee sujumaan omalta osaltani hyvin ja tekniikka tulee tutummaksi, niin siirryn myöhemmin noihin "pro-tason" vehkeisiin. Mutta näillä entry-tason jutuilla olisi tarkoitus lähteä liikkeelle. Raha ei ole mikään ykköstason eikä edes kakkostason ongelma, jos vain pääsen noista analogisista kääryleistä lopullisesti eroon sähköhöyryttelyn avulla. Pitäähän ne oppirahat maksaa näissäkin jutuissa.

     
     
  3. #1043
    Lainaus Alkuperäinen postaaja stump Näytä viesti
    Olen aika pihalla e-savukkeista koska tutustuin tuotteisiin ihan vasta äskettäin. Olen kuitenkin malttamaton kokeilemaan ja tarvitsisin apua muutaman asian kanssa.
    Eri malleja näyttää olevan niin hirveästi että valitseminen tuottaa päänvaivaa. Alustukseksi voisin kertoa että olen polttanut 'normisavukkeita' 4 vuotta, päivässä kuluu 10-15 savuketta.


    Olen katsellut erilaisia malleja mutta en saa niistä kauheasti selvää. Alustavasti olen miettinyt eGo-T mallia. Haluaisin kuitenkin mahdollisimman 'aidon' tuntuisen, eli en sellaista missä joutuu posket lommolla imemään että saa höyryjä ulos.

    Olisin erittäin kiitollinen jos joku pystyisi valaisemaan minua näissä asioissa
    Hitto, vie, olen yhtä ulkona kuin sinäkin näistä. Sen mitä olen noita myytäviä vermeitä katsellut olen ihmettelyt sitä että jokainen kiinnostava tuote on aina loppu varastosta. Nyt kyttää jos saisin Finnvape ego-k aloituspaketin hankittua, jos vaikka sillä aloittelisin. Sitten samaan tilaukseen nikotiinimehuja, ja enköhän ole sitten viisaampi.

     
     
  4. #1044
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Poijaaat, jäitä hattuun vaikka tuska ja into ovat kovat! €urot polttaa taskussa. Niin lukekaa foorumilta arvosteluja! Muutamalle aloittelevalle olen tosiaan hankkinut tuon jonka muutama viesti taaksepäin mainitsin. Eli http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...flow-auto.html kannattaa tosiaankin perehtyä!!! Ettei pety!

     
     
  5. #1045
    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Poijaaat, jäitä hattuun vaikka tuska ja into ovat kovat! €urot polttaa taskussa. Niin lukekaa foorumilta arvosteluja! Muutamalle aloittelevalle olen tosiaan hankkinut tuon jonka muutama viesti taaksepäin mainitsin. Eli http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...flow-auto.html kannattaa tosiaankin perehtyä!!! Ettei pety!

    Dodii, tuli tutkittua tuota kehumaasi ja olen kahden vaiheilla tilaanko vaiko en. Hinta tuntuu tuossa kehumassasi melkoiselta sijoitukselta, siksi alussa haaveilin finnvapen kuukauden tarjousta. Mutta toisaalta en viitsisi mitään rihkamaakaan hankkia, pettyisin suotta.
    Ymmärränköhän nyt oikein, että kun tilaan janty neo airflowin, niin siinä paketissa on tavallaan kaksi kappaletta sähkösavuketta. Nimittäin tarve olisi hankkia näitä yksi itselle, ja toinen tietysti paremmalle puoliskolle.

     
     
  6. #1046
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Just! En sano, että et varmaan pety koska mielipiteitä on monia niin kuin makujakin. Mutta yksi parhaimpia missä laatu ja hinta kohtaavat. Kyllä tuo kahdelle on liian pieni setti! Pitäisi ainakin ottaa pari akkua koriin lisää. Tai sitten tuo eRolli emännälle.
    http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...ech-eroll.html mistä poijat on hyvän jutun tehnyt, tuo on naisellekkin helposti lähestyttävä kapine, tuolla taitaa olla edullisin suomi kauppa.
    www.sauhuton.fi - Höyryttelijän valinta!
    Tai sitten ottaa samaan pakettiin tuolta Joyetechiltä.
    Näin se vaan on että Elämä on valintoja!

     
     
  7. #1047
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Waffen Näytä viesti
    Hitto, vie, olen yhtä ulkona kuin sinäkin näistä. Sen mitä olen noita myytäviä vermeitä katsellut olen ihmettelyt sitä että jokainen kiinnostava tuote on aina loppu varastosta. Nyt kyttää jos saisin Finnvape ego-k aloituspaketin hankittua, jos vaikka sillä aloittelisin. Sitten samaan tilaukseen nikotiinimehuja, ja enköhän ole sitten viisaampi.
    eGo-CE4+ Twist XL 1000mAh Joyetech SILVER vv-mod-aloituspaketti säädettävä 3,2V-4,8V manuaali tämä mieluummin vaikka onkin vain yksi akku, jos kiinnostut, niin haluat kuitenkin sitten jotakin parempaa(lue=kalliimpaa) settiä ja onhan toi vähän halvempikin

     
     
  8. #1048
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    10
    ...

     
     
  9. #1049
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    10
    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Poijaaat, jäitä hattuun vaikka tuska ja into ovat kovat! €urot polttaa taskussa. Niin lukekaa foorumilta arvosteluja! Muutamalle aloittelevalle olen tosiaan hankkinut tuon jonka muutama viesti taaksepäin mainitsin. Eli http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...flow-auto.html kannattaa tosiaankin perehtyä!!! Ettei pety!
    Kiitos vinkeistä K-57, taidanpa minäkin tutustua tarkemmin tuohon Jantyn pakettiin, vaikutti arvostelujen perusteella oikein hyvältä. Saako tuota mistään kotimaisesta nettikaupasta? Mitä suosittelisit tuon paketin kyytipojaksi? Toinen akku ainakin, mitä muuta?

     
     
  10. #1050
    Lainaus Alkuperäinen postaaja einomies Näytä viesti
    Kiitos vinkeistä K-57, taidanpa minäkin tutustua tarkemmin tuohon Jantyn pakettiin, vaikutti arvostelujen perusteella oikein hyvältä. Saako tuota mistään kotimaisesta nettikaupasta? Mitä suosittelisit tuon paketin kyytipojaksi? Toinen akku ainakin, mitä muuta?

    Tuosta minä finnvapen kaupasta sitä härveliä katelin ja kiinnosti sen vuoksi että saisin kaikki tarvitsemani samasta kaupasta. Yritin tuohon lisä akkuakin katsoa, mutta enpä tiedä minkälainen siihen kävisi. Kyllä tämmöinen märkäkorvanoviisi on ihan ulkona näistä hienouksista.

     
     
  11. #1051
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Waffen Näytä viesti
    Tuosta minä finnvapen kaupasta sitä härveliä katelin ja kiinnosti sen vuoksi että saisin kaikki tarvitsemani samasta kaupasta. Yritin tuohon lisä akkuakin katsoa, mutta enpä tiedä minkälainen siihen kävisi. Kyllä tämmöinen märkäkorvanoviisi on ihan ulkona näistä hienouksista.
    No hienouksista ja hienouksista, enpä ole säästänyt vielä rahaa ja vielä vähemmän aikaa nyrkkisääntönä siis se että kannattaa katsoa tuotekuvauksesta ego-yhteeensopivuus joka yleensä tarkoittaa myös 510/ego -kierrettä niin ei paljon mene metsään. Ja kuten sanottu, niin akku se vähintään 900mAh jotta riittää, itse mokasin tässä mutta sainkin edullisesti ja olin muuten tyytyväinen.

    Jos olisi 40€ 900-1000 mAh twist -aloituspaketti PT:llä (eli voi ladata ja käyttää samaan aikaan usbilla) alle 40€ niin luulenpa että sitä olisi vaikea olla suosittelematta aloituspaketiksi, varsinkin kun sillä on käyttöä myöhemminkin, eikä pelkästään jälleenmyyntiarvon lisäksi.

    Itse kun ostin myöhemmin pari läpivienti (PassThrough) -akkua niin mietin että mites tää nyt on muka näin uusi juttu, näinhän se olisi jo vuosituhannen alussa voinut olla, mutta kun ei ollut nats.. siis kielto.. siis terveyslakeja niin kehitys ei kovin kummoista ollut kun kas kummaa kun ei ollut motivaatioita rahoittaa e-röökin kehitystä ja motivaatiota sen käyttöönkään jopa.
    Viimeksi muokannut 4.0v; 05.03.13 kello 17:14.

     
     
  12. #1052
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja einomies Näytä viesti
    Moi



    Laittakaapas siis muutama vinkki noista Puffilta saatavista clearoista ja kartoista, että mitä tällaisen keltanokan kannattaisi tilata. Ja sellaisia jotaka sopii eGo CE4+ -pakettiin.

    Ja jos jollain on muita hyviä ehdotuksia tuon CE4+ -paketin kaveriksi, pistä vaan viestiä tulemaan. Danke schön!

    .
    provarin verran rahaa erilaisiin halpisclearoihin hukanneena suositellisin Kangerin T3:sia noiden ce4:sten sijaan. Tuntuvat toimivan huomattavasti varmemmin kuin CE4:t. Kangeriin saa myös parilla eurolla vaihtoatomisaattorin joka on äärettömän helppo vaihtaa. Uudesta metallisesta MT3-versiosta ei ole kokemusta mutta toimintaperiaate pitäisi niissä olla aivan sama.
    Clearojen kanssa pelaaminen on aina oma potentiaalinen hermoromahduksia aiheuttava taiteenlajinsa kylläkin. Sanoisin että bogen vanukartot (+ tankki-yhdistelmä) on varsinkin itseni kaltaisella kiukkuiselle höyryttelijälle aina toimivampi vaihtoehto. Sekä clearoja ja kartoja kannattaa kokeilla niin löytyy se oma juttu. Kartot kuitenkin on vain sen reilun euron kipale.

     
     
  13. #1053
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Kanger T2 täällä ollut jo jonkin aikaa (puffilta) ja kyllä aika varma peli, justiinsa tilasin varaosankin.

     
     
  14. #1054
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    2
    Olen myös aivan pihalla noiden kaikkien mahdollisten mallien yms. kanssa, katselin tuolta FinnVapen kautta noita, sieltä tuntuu nuo eGo mallit vain olevan loppu (itseasiassa nyt kun katsoin niin eGo-K mallia on tullut taas varastoon). Mitenkäs tuo FinnVape iMist sähkötupakka | FinnVape - Sähkösavukkeet ja nikotiininesteet tai sitten tuo FinnVape eGo-K aloituspaketti, 900mAh, musta | FinnVape - Sähkösavukkeet ja nikotiininesteet ? Mitä kaikkea noihin sitten kannattaisi hommata mukaan? Tarkoituksena olisi siis lopettaa tuo normaali tupakointi, siirtyä sähköiseen ja lopulta lopettaa kokonaan. Mitä e-nesteitä suosittelisitte tuohon sitten mukaan? Olen tosiaan polttanut tähän asti sen askin päivässä, joten pitäisi löytää laite, jossa on hyvä höyry ja kurkkutuntuma, mutta mitään hifistelyä ei tarvitse, joten hinta-laatusuhteeltaan hyvä paketti + ne lisäosat yms. mitä tarvitsee ja tietysti nuo e-nesteet. Kiitos neuvoista jo etukäteen.

     
     
  15. #1055
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Kannattaa tosiaankin! Uhrata hieman aikaa ja lukea tätä ketjua,,,,! Vastaukset kysymyksiin löytyy tästä ketjusta.

     
     
  16. #1056
    Höyrypää koskt's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    435
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lattiatonttu Näytä viesti
    Olen myös aivan pihalla noiden kaikkien mahdollisten mallien yms. kanssa, katselin tuolta FinnVapen kautta noita, sieltä tuntuu nuo eGo mallit vain olevan loppu (itseasiassa nyt kun katsoin niin eGo-K mallia on tullut taas varastoon). Mitenkäs tuo FinnVape iMist sähkötupakka | FinnVape - Sähkösavukkeet ja nikotiininesteet tai sitten tuo FinnVape eGo-K aloituspaketti, 900mAh, musta | FinnVape - Sähkösavukkeet ja nikotiininesteet ? Mitä kaikkea noihin sitten kannattaisi hommata mukaan? Tarkoituksena olisi siis lopettaa tuo normaali tupakointi, siirtyä sähköiseen ja lopulta lopettaa kokonaan. Mitä e-nesteitä suosittelisitte tuohon sitten mukaan? Olen tosiaan polttanut tähän asti sen askin päivässä, joten pitäisi löytää laite, jossa on hyvä höyry ja kurkkutuntuma, mutta mitään hifistelyä ei tarvitse, joten hinta-laatusuhteeltaan hyvä paketti + ne lisäosat yms. mitä tarvitsee ja tietysti nuo e-nesteet. Kiitos neuvoista jo etukäteen.
    Saatavana on useita eri nikotiinivahvuuksia.
    Jos et ole ennen tilannut nikotiininesteitä, voit käyttää nyrkkisääntönä tätä:
    savukeaskista katsottu nikotiinipitoisuus x 20 = nikotiininesteen vahvuus.
    Esim: savukkeessa 0,3mg nikotiinia x 20 = 6mg vahvuinen nikotiinineste.
    Noin sanoo finnvape.

     
     
  17. #1057
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Juuei todellakaan.
    Jos kyseessä ei ole tapariippuvuus, niin askin päivässä poltelleelle se 6 mg ei todellakaan riitä.
    18 tai 24 mg aluksi ja siitä alaspäin ajan kanssa.
    KGO & Twist

     
     
  18. #1058
    Höyrypää koskt's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    435
    Toihan onkin suuntaa antava laskukaava. Punasessa tupakassahan on yleensä 0.8mg nikotiinia eli 0.8mg nikotiini x 20 savuketta päivässä=16mg neste. Itse aloitin 18mg:llä ja poltin reilun askin päivässä.

     
     
  19. #1059
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Juu, sätkiä poltelleena voin sanoa että 18mg pitäisi riittää. Mutta kuten aikaisemmin sanottu, niin tottumukuksista kiinni. Itse ajattelin laskea nikotiinin 12mg/ml tasolle kun löysin hyvänmakuisen yhdistelmän jotta voisi nauttia vähän enemmäki.

     
     
  20. #1060
    Dodii, nyt taidan näihin vehkeisiin paremmin syventyneenä tilata Janty Neo airflow manualin ja koska on tarvetta kahdelle sähkösavukkeelle, niin tuohon tilauspakettiin lisään vielä yhden kappaleen imuvastuksen säätörenkaita. Vähän köyhältähän se taitaa näyttää kun näin varovasti lähden liikkeelle, mutta jotenkin näitä on päästävä kokeilemaan. Saahan niitä tehoakkuja sitten tilailla jäljestäpäin.
    Sitten pientä selitystä kaipailisin, sillä kun tilaan tuon Janty manualin, niin voiko siihen myöhemmin hankkia automaattiakun? Eihän noilla laittelilla kai teknisesti mitään erilaisuutta ole? Joo, voi kuulostaa hassulta kysymykseltä, mutta eihän tiedon kartuttaminen ole koskaan tuomittavaa.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •