Sivu 42 / 173 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 323839404142434445465292142 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 821 - 840 / 3452

Aihe: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

  1. #821

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Olen ajatellut ostaa tälläisen sähkötupakan tuolta helsingin pajazzosta, ajattelin ostaa aloituspaketin sieltä, siis onko näistä greensmoken aloituspakkaukista mihinkään?

     
     
  2. #822
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pannari Näytä viesti
    Olen ajatellut ostaa tälläisen sähkötupakan tuolta helsingin pajazzosta, ajattelin ostaa aloituspaketin sieltä, siis onko näistä greensmoken aloituspakkaukista mihinkään?
    Eipä oikeestaan, sorry... :/ Tuossa arvostelu laitteeseen: http://www.e-savuke.com/forum/index....82050#msg82050
    Toki sillä erolla, että tuo Green***ke oli hankittu alunperin englannista, eli nikotiininestettä oli patruunassa valmiiksi. Suomesta et saa kuin nikotiinittomia nesteitä.

    Jos pieni koko ja helppokäyttöisyys ovat pääasioita, niin et varmaan pistä pahaksesi tästä vinkistä:
    Aloituspakkaus: http://www.puff.fi/miniegoce4-aloitu...lli-p-913.html
    Laadukkaita nesteitä haluamallasi nikotiinipitoisuudella: http://www.ecigwizard.com/shop/fi/65...vere-e-nesteet

    Hinta/laatusuhde on moninkertainen ja jääkin vielä rahaa verrattyna tohon vihersavuun...

     
     
  3. #823
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pannari Näytä viesti
    Olen ajatellut ostaa tälläisen sähkötupakan tuolta helsingin pajazzosta, ajattelin ostaa aloituspaketin sieltä, siis onko näistä greensmoken aloituspakkaukista mihinkään?
    Samalla rahalla saa parempia muualta. Aloituspakkauksessa on yleensä 2 vekotinta, joista aina jompikumpi on käytössä ja toinen latauksessa. Green smoken aloituspakkauksissa on vain yksi kälyinen laite. Samalla rahalla saa kunnollisenkin satsin jostain muualta.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  4. #824

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Nyt tuli eGo taskuun, pieni ongelma vain on kun olen ladannut ja täyttänyt tuon säiliön jossa villa on niin ei kumminkaan höyry tule mikä vika?

     
     
  5. #825
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Ai tavallinen eGo eli ei tankkimallinen? Tiputa atomisaattoriin 3 tippaa ja sitten se märkä vanutippi päälle. Varmista että tippi menee pohjaan asti.

     
     
  6. #826

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    tavallinen eGo on ja ei tule höyryä yhtään vaikka on pohjassa asti jne. tuntuu ettei toi höyrystin edes kuumene

     
     
  7. #827

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Olisin nopeasta avusta todella kiitollinen

     
     
  8. #828
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Nosta akun keskinapaa (sieltä kierteiden sisältä) milli ylöspäin vaikka pinseteillä.
    Ilmeisesti höyrytin (atomisaattori) ei saa virtaa akusta, eli kontaktihäiriö.

     
     
  9. #829

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    ei auttanut sekään -.-

    E: Huomasin ettei syty edes tuo nappi siniseksi kun sitä painaa hmm?

    E: Ongelma ratksei (näppäinlukko)

     
     
  10. #830

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Tervetuloa Pannari!

    Mulle kävi just noin tänään uuden setin kanssa. En sitten lukenut ohjetta niin tarkasti, siellähän se olis ollu. Nyt pelittää ego hyvin.

     
     
  11. #831
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    4

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Terve vaan, tässä on tullut nyt muutama päivä nettiä selailtua ja tuntuu että erilaisia mahdollisuuksia ensimmäiseksi sähkötupakaksi on miljoonia.

    Laitetaan tähän nyt sen verran faktaa, että olen tupakoinut n. 10 vuotta/aski L&M sinistä päivässä ja tarkoituksena olisi lopettaa ns. analogisten savukkeiden poltto kokonaan.. pää on kuitenkin jo sen verran pyörällä näistä kaikista erilaisista höyryttelyseteistä ettei millään osaa valita juuri sitä oikeaa.

    Lähtisittekö ostamaan ihan perus aloituspaketin (eGo-t, 510..) vai rakentamaan jonkun oikeasti toimivan setin eri komponenteistä? Raha ei ole ongelma. Haluan kaikinpuolin mahdollisimman hyvän setin jo alkuun, ettei innostus "tössää" jo heti alkumetreillä. Kurkkutuntumaa ennen kaikkea pitäisi irrota tästä setistä.

    Olisin erittäin kiitollinen jos joku kehtaisi koota minun tarpeitani vastaavan setin - ja näin auttaa minua lopettamaan tupakoinnin!

    -Kike

     
     
  12. #832

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Onko kuinka tärkeää, että laitteisto on pienikokoinen? Eli siis suhteellisen huomaamaton ja helppo kuljettaa mukana.

    Jos tuokin on tärkeää - eikä raha nimenomaan ole ongelma - kannattaisi ehkä harkita suoraan kahta settiä? Siis kotikäyttöön jokin säädettävävolttinen isokokoisempi systeemi (Lava, VMax, ProVari, tms.) ja mukana kuljetettavaksi esim. jokin eGo-perheen pieni laitteisto.

     
     
  13. #833
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kike Näytä viesti


    Olisin erittäin kiitollinen jos joku kehtaisi koota minun tarpeitani vastaavan setin - ja näin auttaa minua lopettamaan tupakoinnin!

    -Kike
    Niinkuin kuiponen tuossa jo mainitsikin ja raha ei ongelma, niin esim töihin yms eGo Twist+ pari 3ml DC tankkia+ Bogen xl 2 ohm karto. Ja kotiin juurikin tuo ProVari esim mallia Mini ja siihen 3 ohm boge kartot ja pari 6.5ml tankkia. Ja tietusti AW IMR akut ja laturi. Kartoja kannattaa ostaa kerralla vaikki 10kpl kumpaakin, ettei heti tarvitse laittaa uutta tilausta sisään. Ja tietenkin Karton reijittäjä. Kaikki em tarvikkeet löytyy esim Puff.fi liikkeestä. Nesteiksi voisin alkuun lämpimästi suositella esim uk-eliquidista Vermillion River litkuja vahvuudella 15-20mg. Muutamia eri makuja jotta löytyy omat suosikit. Itselle maistuu Kentucky Vanilla blend, Minnesota menthol, Fruit Sripe illusions, Texas Watermelon..

    Kyllähän näihin jo useamman satasen saa hupenemaan, mutta ei tarvitse kalustoa päivittä ihan heti, niinkuin monet on joutunut tekemään..
    Summa summarum: Halvat laitteen= saattaa into loppua siihen paikkaan.
    Kohtalaiset vehkeet= Innostus syntyy ja joudut ostamaan paremmat välineet.
    Kunnon koneet ja hilavitkuttimet= LM on 99% varmuudella historiaa kohdallasi

     
     
  14. #834
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    4

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Onko kuinka tärkeää, että laitteisto on pienikokoinen? Eli siis suhteellisen huomaamaton ja helppo kuljettaa mukana.

    Jos tuokin on tärkeää - eikä raha nimenomaan ole ongelma - kannattaisi ehkä harkita suoraan kahta settiä? Siis kotikäyttöön jokin säädettävävolttinen isokokoisempi systeemi (Lava, VMax, ProVari, tms.) ja mukana kuljetettavaksi esim. jokin eGo-perheen pieni laitteisto.
    Tuota noin.. tottakai pienikokoisuus on aina plussaa, jos sellaisesta löytyy tarpeeksi potkua. Onhan se kuitenkin selvää, että mitä isompiin laitteisiin mennään - sitä enemmän sitä tehoakin irtoaa. Kallistun siis ehkä enemmänkin siihen, että laitteistosta löytyy juurikin sitä potkua eikä koolla ole niin suurta merkitystä.. tulisi sen kuitenkin olla kuljetettavissa mukana.

    Ja tuota kahden setin hankkimista olen myös miettinyt, näin aluksi ajattelin kuitenkin pärjätä yhdellä ja katsoa miten homma alkaa luistamaan. Kiitos vastauksesta!

    -Kike



     
     
  15. #835
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Kerkesitkin jo vastaamaan!! http://www.puff.fi/provari-mini-body...uus-p-839.html
    Tuossa on potkua riittämiin ja kokokaan ei ihan päätähuimaava. Yks näyttäis olevan vielä hyllyssäkin Lisukkeeksi vielä jatkopala, että menee 18500 akut sisään.

     
     
  16. #836
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Onhan Provari toki tykki peli, mutta jos sen hinnalla jokunen Lavatube 2.1 tahi VMax ja Lavatube 2.1.
    KGO & Twist

     
     
  17. #837
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    4

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Jos nyt lähtisi kokeilemaan tuollaista Lavatube 2.1T Miniä, niin millaisia cartoja yms. suosittelisitte? Saako tuohon kenties minkäänlaista tankkisyystemiä, voisi sitäkin kokeilla?

    Ja millaisia litkuja lähtisitte tuolla höyrystämään?

    Kiitos. -Kike

     
     
  18. #838
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Samaisia, mitä provariinkin eli 6.5 ta 6ml, millä mitalla niitä nyt myydäänkään, tankkeja muutama ja kymmenkunta 3 ohmin boge xl kartoa. Ja muista se Puncheri, reijäntekoa varten.
    Nesteistä sen verran, että jos otat esim 4 eri makua Vermillion riverin nestettä, ei voi paljoa vikaan mennä.
    Maku-asiathan on niitä kriittisimpiä, mutta uskoisin VR liemien toimivan. Ainakin itse kuukausi toisensa jälkeen tilaan samoja nesteitä ja kokeiltuna on kuitenkin melkoinen armeija eri pulloja.Kaveritkin, joille olen suositellut, ovat olleet enemmän kuin tyytyväisiä. Toki arvostelujakin kannattaa lukea..

     
     
  19. #839

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Ihan välihuomautuksena, että sitä puncheriakaan (huonosti saatavilla tällä hetkellä) ei kohta enää pakosti tarvita.
    Tulossa http://www.puff.fi/boge-510dct-20ohm...kpl-p-950.html
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  20. #840
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Tuossa juuri toissapäivänä pistin kaverin tilaamaan avokilleen seuraavanlaisen setin: Mini Lava V2.1, AW:n 18350 akut, TF 001 laturin, 3x 6ml DC-tankkia ja nesteet. Opastin myös tilaamaan noita Puffin rei'itettyjä 3ohmin pitkiä Bogeja, kunhan saapuvat kauppaan.
    Hintaa kaikkineen tuli n. 100€, joka mun mielestä ei ole mikään älyttömän paha ko. setistä ja pitäisi päästä heti alkuun hyvän höytyttelyn makuun. Toisekseen jos ei jostain syystä kiinnostakkaan, niin ei pitäisi olla ongelmaa saada ainakin puolia rahoista takaisin, mikäli laitteiston päätyy myymään.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •