Sivu 172 / 173 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 72122162168169170171172173 ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,421 - 3,440 / 3452

Aihe: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

  1. #3421
    Mun mielesta modi + tankki on sopiva valinta aloittelijöille. Ja ehka 70/30 VG/PG.

     
     
  2. #3422
    SMOK stick one plus on ihan hyvä aloittelijöille mun mielesta.

     
     
  3. #3423
    FinnVapelle reissu lähestyyt, ja nyt on mietinnässä sitten mitä kannattaa aloittelia kitiksi siltä ostaa? Hinta luokkaa; 30-40 itse laite, sitten atopäät jne siihen päälle

     
     
  4. #3424
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2017
    Sijainti
    Mörkä Skogen
    Viestit
    5
    Olin kesällä pyörähtämässä virossa. Tuli ostettua Smokin Vape Pen 22. Todella passeli aloitus laite omasta mielestäni.

     
     
  5. #3425
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2018
    Sijainti
    alajakokeskus
    Viestit
    129
    Ostin aspiren pockex:n liikkeen myyjän suosituksesta aloitus aparaatiksi, no onneksi olikin yksi tuttu ken lainas parempaa mod:ia ja tank:ii kun eihän tuolla pockella meinannu saada höyryn höyryy irti, makuakaan ei ollu(patsi silloin kun sylki suuhun ) myös kyseinen laitos vuoti kuin seula >_< onneksi oli vakaa päätös höyryttelyn aloituksesta eikä jääny tuohon ensi kosketukseen 😊

     
     
  6. #3426
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2018
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    20
    Minun ensimmäinen sähkötupakka oli joyetech ego aio. Se ei ollut mielestäni kovinkaan hyvä. Tällä hetkellä käytössä Aspire Zelos ja tankkina CUBIS Pro Atomizer. Tämä on mielestäni huomattavasti parempi yhdistelmä. Tilasin juuri Innokin Protonin. Pitänee siihen vielä hankkia sopiva tankki.
    Viimeksi muokannut JaTR; 15.08.18 kello 13:14.

     
     
  7. #3427
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2018
    Viestit
    4
    Terve kaikille, tarvitsisin hieman apua. 18 upean yhteisen vuoden jälkeen on tullut aika jättää tupakkaa vähän vähemmälle ja olen tilaamassa itselleni aloituspakettia. Ongelmana minulla on se että olen liian kiireinen(laiska) juuri nyt lukemaan ja tutkimaan täältä kaikkia mahdollisia neuvoja ja tietoja asiasta. Ja haluan heti pistää jonkun laitteen tilaukseen ennen kuin muutan mieleni. Asun Meksikossa joten tilauksenkin joudun täältä tekemään paikalliselta kauppiaalta.

    Paquete 1 Smoking E-volution | Smoking Evolution

    Tuommoisen löysin ja se tuntuisi eniten oikealta minulle. Vaihtoehtoja oli onneksi melko vähän. Kysymys lähinnä olisi että tarvitsenko jotain muuta kuin mitä tuossa paketissa on? Sivu on espanjaksi mutta helposti siitä varmaan ymmärrätte mitä siihen kuuluu. Toinen kysymys että kestääkö nuo nesteet kuinka kauan? Riippuu toki varmasti kuinka paljon niitä käyttää mutta noin keskimääräisesti? Eli kannattaako niitä tilata samalla enemmänkin. Useasti en haluaisi tilata kun en oikein edes tiedä miten täällä posti toimii. Muitakin kauppoja täällä toki olisi mutta tykästyin tuohon kun ei ollut tuhatta eri vaihtoehtoa. Enkä tarvitse mitään erikoista laitetta, haluan vain saada nikotiinia, en hifistellä. Sanokaa toki jos tuossa jotain kritisoitavaa on.

    Opettelen kyllä aiheesta lisää ajan kanssa mutta tämän tilauksen vain haluan saada mahdollisimman pian tehtyä. Neuvoja saa toki antaa. Kiitoksia vain jos joku viitsii minua auttaa.
    Viimeksi muokannut Elpato; 14.11.18 kello 19:04.

     
     
  8. #3428
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Pakko kyllä sanoa, etta aivan paska setti. Toi höyrystin on ehkä maailman huonoin, ja niitä tulee mukaan vain yksi. Sekin saattaa olla jo valmiiksi viallinen. Jos tuosta liikkeestä ostat, niin melkein mikä tahansa muu setti olisi parempi. Vaikka tämä: Ego Aio Joyetech Negro | Smoking Evolution
    AIO sentään toimii ihan kohtuullisesti, ja mukana tulee jopa 2kpl vaihdettavia atoja.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  9. #3429
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Ei tuossa kaupassa tosiaan muuta ole kuin Teppan mainitsema Aio, mikä kannattaisi ostaa. Lisäksi varavastuksia olis hyvä olla, mutta tuossa kaupassa niitä ei näytä olevan ???

    Nestettä tuo Aio kuluttaa ehkä 3-5 ml/päivässä, riippuu paljonko höyryttelee. Itellä menis varmaan tuon verran???

    Nesteen vahvuus ehkä 6 mg/ml tai jopa 12 mg/ml ????
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  10. #3430
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2018
    Viestit
    4
    Okei, kiitos Teppa ja arskaxx. Ette saanut tuota AIO:takaan kuulostamaan kovin vakuuttavalta. Toinen vaihtoehto mistä voisin tilata olisi tämmöinen vaihtoehto:
    Kit de inicio - vapeadores
    Siellä oli vain vaihtoehtovalikoima minulle niin suuri etten osannut sanoa sitäkään vähää itse. Ehkä vielä vähän maltan ja koitan opiskella aihetta. Toki jos joku viitsii puolestani vielä etsiä niin olen enemmän kuin kiitollinen. Eli tarvitsen vain toimivan ja helppokäyttöisen laitteen ja siihen tarvittavat varusteet. Ei tarvitse olla halvin vaihtoehto, mutta ei mielellään tietysti kalleinkaan.

     
     
  11. #3431
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 05:00.

     
     
  12. #3432
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2018
    Viestit
    4
    Kiitos vain Twisted. Olen uusi joukossanne ja hämmentynyt kuin jokirapu keitinvedessä. Luovuin nyt ideasta tilata tuo Aio kun Tanjakin tuolla ylempänä sanoi että höyryn määrä ei ole riittävä siinä. En tokikaan tiedä mutta voisin kuvitella sen höyryn määrän simuloivan enemmän oikean tupakan fiilistä. Vaikkakin julkisilla paikoilla täällä sille suurelle höyrypilvelle ei olisi kovinkaan paljoa tarvetta. Täältä: http://www.ecigdepotmx.com/kits-de-inicio-c102x2739771 niitä olen nyt tutkinut ja valinnan vaikeuteen olen turhautunut, joten jätän tämän viestin taas tänne roikkumaan jos jonkun hyvän vinkin saisin että minkä laitteen tilaisin ja mitä tarvikkeita sen mukana tarvitsisin.

     
     
  13. #3433
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Elpato Näytä viesti
    Kiitos vain Twisted. Olen uusi joukossanne ja hämmentynyt kuin jokirapu keitinvedessä. Luovuin nyt ideasta tilata tuo Aio kun Tanjakin tuolla ylempänä sanoi että höyryn määrä ei ole riittävä siinä. En tokikaan tiedä mutta voisin kuvitella sen höyryn määrän simuloivan enemmän oikean tupakan fiilistä. Vaikkakin julkisilla paikoilla täällä sille suurelle höyrypilvelle ei olisi kovinkaan paljoa tarvetta. Täältä: Kit de inicio - vapeadores niitä olen nyt tutkinut ja valinnan vaikeuteen olen turhautunut, joten jätän tämän viestin taas tänne roikkumaan jos jonkun hyvän vinkin saisin että minkä laitteen tilaisin ja mitä tarvikkeita sen mukana tarvitsisin.
    Mun mielestä joku höyryn määrä on aivan turha asia. Itse olen nylyään vannoutunut MTL-höyryttelijä, eli tykkään tupakkamaisesta tunteesta laitteista. Tiukemmasta imusta ja kurkkutuntumasta. Suurin osa nykyisistä aloitusseteistä on DTL-eli suoraan keuhkoon vedettäviä hieman astmapiipun tyyliin. Näissä on huikea höyrynmäärä ja nesteenkulutus. Höyryttelyn aloitukseen omasta mielestäni sopii paremmin MTL-laitteet. Ego AIO on ihan toimiva ja halpa laite jolla saa kosketuksen tähän maailmaan. Ostat vaan haluamaasi nestettä heti reilusti alkuun ja alat kokeilemaan. Jos intoa ja mielenkiintoa riittää, voit helposti siirtyä tehokkaampiin laitteisiin. AIO:ssa saa myös säädettyä ilmavirtaa lähelle keuhkovetoja.
    Osta vaikka tämä: Joyetech eGo AIO (10th Anniversary Edition)
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  14. #3434
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2018
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    10
    Komppaan Teppaa tuossa että jos on vaihtamassa tavallisista savukkeista sähköiseen niin kannattaa katse kohdistaa aluksi MTL-laitteisiin. Tuo AIO on hyvä vaihtoehto, itse harkitsisin myös tuota Kangertechin Kittiä Subox Mini-C. Siinä riittää säätövaraa aika pitkälle, löytyy lämpösäätöä ja tankkiin saa useampaa erilaista coilia joista hakea se itselleen sopivin versio. Vaikka laite itsessään on ollut pitkään markkinoilla, on siihen saatavilla varaosia lähes mistä vain. Ja tuo modin ja tankin yhdistelmä mahdollistaa jommankumman vaihtamisen toisenlaiseen, eli voi esimerkiksi hankkia useampia tankkeja ja käyttää niitä tuolla samalla modilla.
    Vaikka nyt vaikuttaa siltä että päätös on vaikea niin mieti kumpi miellyttää ajatuksena enemmän itseä, tuollainen putkimallinen laite vai laatikko+tankki. Ja aina voi käydä niin että sähkö ei olekaan se oma juttu, siksi ei kannata alussa pistää puolta omaisuutta kiinni laitteisiin. Mutta ei kuitenkaan ostaa huonoja vaikka halvalla saisi, voi homma kaatua juuri noihin surkeisiin laitteisiin.

     
     
  15. #3435
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Mää vielä hämmennän lisää eli jos sattuis jostain kaupasta löytymään Aspire Zelos kitti, niin se olis semmonen tiukkaimuinen tupakan korvike ekaksi laitteeksi
    Itse en AIOsta tykännyt, pari kpl tuli kokeiltua ja meni myyntiin aika äkkiä

    Onko tää kauppa Meksikossa ??? https://www.provaping.com/esp/item/974/aspire-zelos-kit
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  16. #3436
    Höyrykonkari Pilvi's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kotona
    Viestit
    326
    Komppaan arskaxxin Aspire kittiä

     
     
  17. #3437
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 14:55.

     
     
  18. #3438
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 14:54.

     
     
  19. #3439
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    No habla

    Entäs tämä?
    https://vapormex.com/products/zelos-...autilus-2-tank puolet halvempi kuin edellinen??
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  20. #3440
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Siellä kaupassa on Zelos kitti just nyt loppu. Mutta OP klikkaa sitä lisätietoa linkkiä, aukee lomake ja kysyy milloin hyllyssä taas. Sitten tilausta meneen.

    Se firma on Teksasissa, mutta toimittavat USA, Kanada ja Meksiko.

    On alkuperäisen postaajan omalla vastuulla huolehtia että rajan ylittävässä tilauksessa hän ei riko paikallisia lakeja. Ei riitä ainakaan mulla kielitaito tavata Meksikon lakipykäliä.
    En ymmärrä edes tätä??

    Vaping in Mexico

    Status: Permitted with Limitations

    What you need to know: Vaping is legal in Mexico, however under federal law, you can not sell, trade, promote, distribute or produce any vape related products. Unbelievably, e-cigarettes are governed by a law first introduced to regulate the sale of candy cigarettes. There is no law against taking your ecig with you when you visit Mexico but there have been reports of devices being confiscated by customs.

    Laajempi teksti: http://blog.mtbakervapor.com/vaping-...d-regulations/
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •