Sivu 171 / 173 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 71121161167168169170171172173 ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,401 - 3,420 / 3452

Aihe: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

  1. #3401
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pilvi Näytä viesti
    Pumpuliksi esim. Muji, Bacon V2
    Joo ehdottomasti jotain vapeen tarkoitettua pumpulia, esim. pekoni on hyvä valinta.
    Lisäksi ottaisin 4 akkua, että on aina täydet akut vaihtaa, kun sisällä olevat valuu tyhjiin.

     
     
  2. #3402
    Ja ehkä ton normikanthalin kaveriks viel esim fused claptonia/alienia tai ihan perusclaptonia (kanthalina suosittelisin aloitteluun). Tulee mukavan pehmoset ja runsaat höyryt noilla.

     
     
  3. #3403
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    Ja ehkä ton normikanthalin kaveriks viel esim fused claptonia/alienia tai ihan perusclaptonia (kanthalina suosittelisin aloitteluun). Tulee mukavan pehmoset ja runsaat höyryt noilla.
    Pistin pekonit, 2 akkua lisää, claptonia ja kasan nesteitä tulemaan. Nyt vaan postin odottelua..

     
     
  4. #3404
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2017
    Viestit
    2
    Mistä nykyään saa tilattua koko setin parin päivän toimituajalla? Olisiko suositella hyvää aloittelijan laitetta, jolla pääsis eroon 0-5 röökiä päivästä tahdista. Saa suositella myös nesteitä, kiitos.

     
     
  5. #3405
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Taisto Näytä viesti
    Mistä nykyään saa tilattua koko setin parin päivän toimituajalla? Olisiko suositella hyvää aloittelijan laitetta, jolla pääsis eroon 0-5 röökiä päivästä tahdista. Saa suositella myös nesteitä, kiitos.
    Tää vaikuttaa hyvältä aloittelijalle https://www.finnvape.com/innokin-end...uspakkaus.html

    Espanjasta vaan ei tuu parissa päivässä

    Missä päin suomea asut? Et olisko mahdollista poiketa Finnvapen myymälässä (Helsinki tai Tampere)?

     
     
  6. #3406
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2017
    Viestit
    2
    Maanantaina turuussa käymässä. Saako tuolta Puffila.comista kaikki? Varmaan joku modi paketti + akut + laturi + nesteet = kait tuosta joku +150€ tulee?

     
     
  7. #3407
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Puffin nettikaupassa ei ole nikotiininesteitä. Muut saa kyllä.
    Jos turussa käyt, niin poikkea Elektrosavussa (Radiomiehenkatu 3), siellä saattaa olla nikotiinillisia nesteitäkin+muut tarpeelliset

    Tai atk service Littoistentie 110, siellä on ainakin nesteitä, mut laitteista en tiedä mitä siellä on mut jotain kumminkin??

    Kolmas kauppa turuus on Topvape Käsityöläiskatu 7 B
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  8. #3408
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Onko kellään kokemusta Aspire Zelos Kitistä? Vähän houkuttaisi tuollainen parempi mtl-kone ja olisi kiva kuulla käytännön kokemuksia. Tuolla laitepuolella ei näkynyt olevan juttua ko. laitteesta

     
     
  9. #3409
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Tuolla Nautilus ketjussa on muutama kommentti Nautilus 2 tankista, joka on Zelos kitissä. http://www.e-savuke.com/vb/atomisaat...aspire-70.html

    Ihan ok tankki loppujen lopuksi, eikä se modikaan huono ole. Kiinteä akku pieni miinus

     
     
  10. #3410
    Itse ostin ensimmäisen modin
    Limitless Arms Race Box 200W modi Ja hyvin on toiminu..

     
     
  11. #3411
    Itse mietin kuumeisesti että minkälainen alotussetti kannattais ottaa kun 200 milliä valmisnestettä tulossa ens viikolla toivottavasti. Tämä uus tuloillaan oleva tupakkilaki kieltää atopäitten tilauksen joten mietein että kannattaisko se jokin halvin laite ottaa röökin lopettamiseen uudestaan. Asun tuppukylällä mistä ei löydy minkäänlaista sähkötupakkikauppaa keski suomen kohdilla. Aikaisemmin itselläni on ollut käytössä istick 100 w boximodi ijust 2 tankin kanssa ja ehkä en ihan nuin järeää settiä enää tarvi. Modini siis hajosi kun kiertimet menivät hajalle syystä tai toisesta ja tankin olen ehtinyt hävittää.

    Mutta palatakseni asiaan. Mistään en tule siis saamaan atopäitä tankkiini sama mitä tilaan nytten? Olisko tämä setti hinta laatu ykkönen? Smok Vape Pen Plus pro -aloituspaketti 3000mAh

     
     
  12. #3412
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2017
    Sijainti
    Itä-Suomi
    Viestit
    36
    Moikka, Täällä hieman hukassa näiden laitteiden kanssa koska kukaan ei lähipiirissä höyryttele ja itsekkin vasta reilun 2 kk "harrastanut" tätä. Eli ostin ensi laitteeksi ego aio:n josta totesin että höyryn määrä ei vaan ole riittävä( lopetin samalla yli 20v kestäneen tupakoinnin) ja ostin vape pen 22....no tuolla pärjää töissä mutta kotikäyttöön haluaisin isomman laitteen, paremmilla höyryillä En halua mitään sellaista mitä joutuu itse kauhean paljon rakentelemaan....suosituksia tuon suhteen?

     
     
  13. #3413
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    110
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tanja Näytä viesti
    Moikka, Täällä hieman hukassa näiden laitteiden kanssa koska kukaan ei lähipiirissä höyryttele ja itsekkin vasta reilun 2 kk "harrastanut" tätä. Eli ostin ensi laitteeksi ego aio:n josta totesin että höyryn määrä ei vaan ole riittävä( lopetin samalla yli 20v kestäneen tupakoinnin) ja ostin vape pen 22....no tuolla pärjää töissä mutta kotikäyttöön haluaisin isomman laitteen, paremmilla höyryillä En halua mitään sellaista mitä joutuu itse kauhean paljon rakentelemaan....suosituksia tuon suhteen?
    Kannattaa samantein hommata joku 2 akkuinen modi, jolla yllät 200W+ tehoihin. Ei lopu heti höyryt kesken. Tässä harrastuksessa on nimittäin se vika, että kokoajan siirtyy suurempaan ja ei oikeen osaa lopettaa. Kerralla joku suht kunnollinen kombo ni ei tarvii puoleen vuoteen miettiä. Et varmaankaan kuitenkaan hae mitään 200-300 euron high end laitteita. Suosittelisin sulle jotain varmatoimista smok settiä. Ne tekee laadukkaita modicomboja, eli tulee tankki ja modi samassa paketissa. https://www.myvaporstore.com/SMOKTec...-p/sm-gz10.htm <--- esim tommonen Smok 2/4 riittää pitkälle. Joudut tosin alan liikkeestä hakemaan.

     
     
  14. #3414
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2017
    Sijainti
    Itä-Suomi
    Viestit
    36
    Ok...näin hieman ajattelinkin että nälkä kasvaa syödessä no sitten lisää tyhmiä kysymyksiä... pitääkö näihin laitteisiin olla jotenkin erilaiset nesteet (itse nyt niitä pikkuhiljaa opetellut "kokkailemaan" erehdysten kautta) ja nyt menee 50/50 vgp joten onko 70vg/30pg parempi? vai jotain aivan muuta?

     
     
  15. #3415
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tanja Näytä viesti
    Ok...näin hieman ajattelinkin että nälkä kasvaa syödessä no sitten lisää tyhmiä kysymyksiä... pitääkö näihin laitteisiin olla jotenkin erilaiset nesteet (itse nyt niitä pikkuhiljaa opetellut "kokkailemaan" erehdysten kautta) ja nyt menee 50/50 vgp joten onko 70vg/30pg parempi? vai jotain aivan muuta?
    Samat nesteet menee kaikkiin, mutta noilla ns. laadukkaammilla kuin "ego/vapepen" tankeilla pystyy helpommin käyttämään jäykempiäkin nesteitä kuten tuota 70/30 suhteella. Toki 50/50 menee myös mutta saattaa vuotaa herkemmin, riippuu toki tankista.

     
     
  16. #3416
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2017
    Sijainti
    Itä-Suomi
    Viestit
    36
    Kiitos tiedosta, täytyy siis alkaa kokeilemaan kun saa tuon laitteen hommattua.

     
     
  17. #3417
    Mikä olisi helppo rta buildata joka varmasti toimii jokaisella kuin jokaisella? Onko OBS Nano? Jotain joku kerran sano että olisi helppo. Sinkku coilista etsin. Onko antaa nimeä useammalle niin käyn seuraavalla kerralla buffilassa ostoksilla.

    EDIT: Vai onko noita enään liikkeissäkään noita rta:aita? Gooni toimii loistavasti mutta Ammit ei lähde pelittää vaikka minkälaisia buildeja tekeekin. Mutta jos nuo muut rta:t ei oo yhtään sen helpompia kuin ammit niin pysyn vissiin dripperissä.
    Viimeksi muokannut JeesBox2; 10.07.17 kello 20:43.

     
     
  18. #3418
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    110
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tanja Näytä viesti
    Ok...näin hieman ajattelinkin että nälkä kasvaa syödessä no sitten lisää tyhmiä kysymyksiä... pitääkö näihin laitteisiin olla jotenkin erilaiset nesteet (itse nyt niitä pikkuhiljaa opetellut "kokkailemaan" erehdysten kautta) ja nyt menee 50/50 vgp joten onko 70vg/30pg parempi? vai jotain aivan muuta?
    Ite vetelen näitä drippereillä ja sub ohmeilla, eli "hieman" enempi höyryä antavilla min 70vg/30pg. Mikäli nikotiineja käytät ni ei kannata hirveesti yli 3mg mennä.

     
     
  19. #3419
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JeesBox2 Näytä viesti
    Mikä olisi helppo rta buildata joka varmasti toimii jokaisella kuin jokaisella? Onko OBS Nano? Jotain joku kerran sano että olisi helppo. Sinkku coilista etsin. Onko antaa nimeä useammalle niin käyn seuraavalla kerralla buffilassa ostoksilla.

    EDIT: Vai onko noita enään liikkeissäkään noita rta:aita? Gooni toimii loistavasti mutta Ammit ei lähde pelittää vaikka minkälaisia buildeja tekeekin. Mutta jos nuo muut rta:t ei oo yhtään sen helpompia kuin ammit niin pysyn vissiin dripperissä.
    Nano ja Merlin mun mielestä.

     
     
  20. #3420
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tanja Näytä viesti
    Ok...näin hieman ajattelinkin että nälkä kasvaa syödessä no sitten lisää tyhmiä kysymyksiä... pitääkö näihin laitteisiin olla jotenkin erilaiset nesteet (itse nyt niitä pikkuhiljaa opetellut "kokkailemaan" erehdysten kautta) ja nyt menee 50/50 vgp joten onko 70vg/30pg parempi? vai jotain aivan muuta?
    Enempi VG:tä on mun mielestä parempi kun se ei kuivata suuta niin paljon kuin PG. Itse käytän laitteissani 85-90% VG:tä. Tosin mulla laitteina näitä suoraan keuhkoon vedettäviä. Vaan kyllä mulla tämä Hyväksi todettu nautiluskin imee hyvin 85% VG liuosta.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •