Sivu 170 / 173 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 70120160166167168169170171172173 ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,381 - 3,400 / 3452

Aihe: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

  1. #3381
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jarsse Näytä viesti
    joo ei muutama euro haittaa kyl kuhan sais suoraa laitettua tilaukseen, Trustfiren TR-001 laturi on tää vieläköhän tällä latailis?
    Eiköhän se vielä toimi?? Hätätilassa voi modillakin ladata akun, mutta ei ole kovin kätevää.
    Tuossa vielä HJ:n akut linkki https://happyjuice.eu/fi/tankit-ja-t...20-a-akku.html

    Nautiluksen voit sit Puffilta ottaa jos otat, se on perillä ennenkuin modi
    13w on sit Nautilukselle hyvä teholukema

     
     
  2. #3382
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    22
    Haha joo aika tarkalleen 200e tulee noista se on kans sit erijuttu et osaan säätää kohalleen ne tehot ja lämmöt?

     
     
  3. #3383
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jarsse Näytä viesti
    Haha joo aika tarkalleen 200e tulee noista se on kans sit erijuttu et osaan säätää kohalleen ne tehot ja lämmöt?
    Nautiluksen kans ei lämmöllä (wattipuolella käytetään) ole väliä ja uudella vastuksella aloitat 10w tehoilla ja nostelet vähän kerrallaan 13w asti, jos on tarvetta (toisille riittää vähempikin). Sen enempää ei tarvi tolla säätää

    Nautiluksen "saloja" voi sit katella tuosta linkistä http://www.e-savuke.com/vb/atomisaat...aspire-70.html
    Viimeksi muokannut arskaxx; 26.12.16 kello 18:54.

     
     
  4. #3384
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    22
    Joo hyvä. Kiitos kaikille avusta oli kyllä tarpeen!

     
     
  5. #3385
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Näistä halpa ei voi olla hyvä asioista on toki mielipiteitä, mutta sen sanon omasta kokemuksesta, että istick 40w ollut 2.5v päivittäisessä käytössä ja istick pico kohta vuoden käytännöllisesti tauotta kourassa, eikä kummastakaan ole ensimmäistäkään moitetta. Että minä itse otan dna-vehkeen hinnalla aina mieluummin kaksi picoa.
    Mulla 2 kpl istick 40W ja 2 kpl picoa ja olen tyytyväinen! Sopivat oikein hyvin Nautiluksen kanssa myös. P.S. istick 40W ei tarvitse edes laturia eikä erilliset akut siihen sovikaan kun on sisäänrakennettu. Jos siis ensi alkuun haluaa edullisesti saada hyvän laitteen edullisesti niin Nautilus ja istick 40W on se hyvä.

     
     
  6. #3386
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Mulle ois benji tulossa rig v2-klooni setti, saat 15e+ postit jos jykevä meksu kiinnostaa. (siis en oo viel testannut, mut aito on ainakin hyvä. )
    #cream_ass_lyfe

     
     
  7. #3387
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    Mulle ois benji tulossa rig v2-klooni setti, saat 15e+ postit jos jykevä meksu kiinnostaa. (siis en oo viel testannut, mut aito on ainakin hyvä. )
    Kiitos tarjouksesta mutta ei ole tarvetta. Mulla on yksi sigelei putkimodi mutta en sitäkään ole jaksanut opetella käyttämään vielä

     
     
  8. #3388
    Alkuun kannattaa melkeinpä tilata 4 paikkainen laturi suoraan. Harrasteen edetessä kaksipaikkainen käy eittämättä liian pieneksi. Tulee kaksi ja useampi akkuisia käyttöön kuitenkin. Itsellä on kierrossa vajaa 40 18650 akkua.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  9. #3389
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Alkuun kannattaa melkeinpä tilata 4 paikkainen laturi suoraan. Harrasteen edetessä kaksipaikkainen käy eittämättä liian pieneksi. Tulee kaksi ja useampi akkuisia käyttöön kuitenkin. Itsellä on kierrossa vajaa 40 18650 akkua.
    Hilajoen Antti puhuu asiaa. Kannattaa todellakin tehdä juuri niin!

     
     
  10. #3390
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Mä tyhmänä menin tilaamaan varalaturinkin 2-paikkaisena. Mut mulla onkin vaan 7 yksakkuista modia kierrossa ja niihin vara-akut

     
     
  11. #3391
    Ei todellakaan mene niin, että halpa = automaattisesti paska, päinvastoin aloittelijalle jokin kallis voi olla täysi paska. Monet kalliit laitteet voivat olla useinkin tarkoitettu ihan tietynlaiselle käyttäjälle, joka tietää mitä haluaa, ja voivat aiheuttaa vain turhautumista aloittelijalle, joka tarvitsisi ennemminkin alkuun päästäkseen jonkin pomminvarman setin, jonka käyttö ei vaadi turhaa kikkailua.

     
     
  12. #3392
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Juu, mullakin vaan kaksipaikkainen laturi vaikka on releaux käytössä... Ja juu, mä olin oikein tyytyväinen 5 kuukautta Nautilukseen ja istick TC 40W modiin, kunnes menin sortumaan DTL hommiin ja sitten alkoi taas rahaa palaa jota ei oikein olisi ollut eikä ole vieläkään

     
     
  13. #3393
    Höyrykonkari koneisto's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    282
    Onko viime kuukausina tullut jotain hyviä uutuuksia aloittelevalle? Mtl laite haussa, ei mikään 2 akun laatikko vaan mielellään jotain sirompaa. Ei tarvitse egotikun kokoinen kuitenkaan olla. Vai joku Supertank mini vieläkin hyvä valinta? Ehdottomasti oltava siis vaihdettavilla atopäillä.

     
     
  14. #3394
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja koneisto Näytä viesti
    Onko viime kuukausina tullut jotain hyviä uutuuksia aloittelevalle? Mtl laite haussa, ei mikään 2 akun laatikko vaan mielellään jotain sirompaa. Ei tarvitse egotikun kokoinen kuitenkaan olla. Vai joku Supertank mini vieläkin hyvä valinta? Ehdottomasti oltava siis vaihdettavilla atopäillä.
    Ei mun Supertank mini ainakaan ollut mikään Mtl-laite

    Piakkoin tulee myyntiin Aspire Zelos kit, veikkaan et on aika hyvä laite mtl-käyttöön. Ja kohtuullisen siro
    Aspire - Aspire Zelos 50W kit

     
     
  15. #3395
    Höyrykonkari koneisto's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    282
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Ei mun Supertank mini ainakaan ollut mikään Mtl-laite

    Piakkoin tulee myyntiin Aspire Zelos kit, veikkaan et on aika hyvä laite mtl-käyttöön. Ja kohtuullisen siro
    Aspire - Aspire Zelos 50W kit
    Kiitos vinkistä! Vaikuttaa hyvältä.

     
     
  16. #3396
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Mikä modi olisi sopiva aloittelijalle? Haen vähän sellaista joka olisi selkeä käyttää eikä olisi liian hifi säätöjen osalta. Merkki- ja mallisuosituksia otetaan vastaan. Kyllähän esim. Joyetechin aio ja SMOKin vape pen 22 antavat kokoisekseen hyvinkin tyydyttävät höyryt mutta tunnen vetoa vähän järeämpiin laitteisiin.

     
     
  17. #3397
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Nautilus on hyvä, mutta ei kovinkaan paljon järeämpi laite ole. 12 watilla siinä ajetaan. Muutoin hyvä laite kyllä. Sillä minä tupakinpolton lopetin. Muut osaa vastata paremmin varmaan nautilusta pykälää tehokkaimmista laitteista.

     
     
  18. #3398
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Jos tuntee vetoa järeämpiin laitteisiin niin kyllä se sitten joku modi + tankki combo on se. Eli itse voin suositella lämpimästi Smokin Alien modia ja tankiksi Big Baby Beastia (X4 ja Q2 coileilla). Toinen mahdollinen vaihtoehto vaikkapa Wismecin Predator kitti.

     
     
  19. #3399
    Nyt olisi itselläni aika siirtyä sähkötupakan pariin nykyisen satunnaisen vesipiipulla leikkimisen sijaan. Tarkoituksena siis saada paljon höyryä..
    Ostoslistassa pienin tutkimisen jälkeen olisi käsittääkseni aika perusvarma setti:

    Smok Alien 220w + TF8 baby beast
    Geekvape Tsunami 24 RDA
    2x Sony 18650 VTC6 3000mah akkuja

    Eleaf ohm- ja volttimittari
    Efest Soda LI-ION akkulaturi
    100% VG nestettä.
    Apteekista pharmacare pumpulia.
    24g 0.5mm Kanthal lankaa, josta tarkoituksena pyörittää 6 kierrosta 3mm coileja, sitä kautta alkaa mittailemaan/opettelemaan. Vielä en ole wateista ja ohmeista perillä paljonko uskaltaa virtaa antaa, voi linkata hyviä sivuja jossa sähköstä mitään tajuava voi oppia turvalliset säädöt.
    Ebaysta 1.5mm - 3mm coilin pyörittäjä.

    Ajaako asiansa?

     
     
  20. #3400
    Höyrykonkari Pilvi's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kotona
    Viestit
    326
    Pumpuliksi esim. Muji, Bacon V2

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •