Sivu 161 / 173 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 61111151157158159160161162163164165171 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,201 - 3,220 / 3452

Aihe: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

  1. #3201
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    28
    Sieltä kerkesikin tulla jo ensimmäinen vastaus, kun ajattelin vielä viilata viestiäni

    Tarkemmin kun vielä mietin Nebox kokemuksiani, niin en omassa käytössä nähnyt tarvetta varsinaisiin säätö hifistelyihin vaan höyryttelin menemään aina 30W tehoilla. Taisin ehkä jäädä eniten kaipaamaan 10ml tilavuutta..
    Toinen asia mikä juolahti mieleen on tuo koko. Ei siitä kyllä haittaakaan olisi, mikäli uusi laite olisi pienempi..

    Tuo Kanger Cupti:n vuotamattomuus kuulostaa kyllä hyvälle.
    Tuossa vaan nuo atopäät on siellä 4€ kpl hinnoissa (pihi kun olen). Esim. johonkin Innokin Enduro T18:sta saa atoja alle 2€.

     
     
  2. #3202
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Nyt on myös tullut tuo joyetechin evic aio. Kannattaa myös sitä tutkia.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  3. #3203
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2016
    Viestit
    14
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    Tutkiskelin netissä ja samaa ongelmaa on ollu muillakin ego aion käyttäjillä. Varmaan susikappale tullu. Laita viestiä kauppiaalle. Jos finnvapelta tilasit ni niillä omien kokemuksien mukaan toimii asiakaspalvelu erinomaisesti. Halon nesteissä en oo ite tömänny vastaavaan ongelmaan. Höyrytelly niit kuitenki kymmeniä pulloja ilman ongelmia.
    Tattis. Sutta tosiaan tuli. Saa nähdä palautanko vai saanko enemmän tyydytystä jos ulostan päälle ja kaivan mettään. Hyvä jos palvelu kuitenkin pelaa.

     
     
  4. #3204
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    28
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Luonnollinen jatke olis tietysti paranneltu Nebox eli Kanger Cupti

    https://www.finnvape.com/kanger-cupti.html

    Mutta jos on Kangeriin pettynyt, niin ehkä ei???
    No, tilasin nyt sitten sen Kangerin Cuptin. Luotan siihen, että palaute Neboxista on tuottanut oikeat muutokset Cuptiin.

     
     
  5. #3205
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    135
    Ei pitäs lukee näitä. Tilasin ton cuptin ku alko houkuttaa
    Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.

     
     
  6. #3206
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2016
    Sijainti
    Nurmijärvi
    Viestit
    28
    Aloittelijan kysymys.
    Mulla on tuo Cubis Pro tankki 0,5 atolla, niin mikä siinä tekee sen että kun vetäsen esim:XEO 16mg Rich Vanillaa että se ottaa perkuleesti kurkkuun ja sama on muillakin saman valmistajan 16mg tuotteilla.

    Miedoilla tuotteilla ei ole ongelmia.

     
     
  7. #3207
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pilvi-Weicco Näytä viesti
    Aloittelijan kysymys.
    Mulla on tuo Cubis Pro tankki 0,5 atolla, niin mikä siinä tekee sen että kun vetäsen esim:XEO 16mg Rich Vanillaa että se ottaa perkuleesti kurkkuun ja sama on muillakin saman valmistajan 16mg tuotteilla.

    Miedoilla tuotteilla ei ole ongelmia.
    0,5 ato tuottaa suuren määrän lämmintä höyryä, jonka takia 16mg pitoinen neste tuntuu kurkussa. Kokeile korkeamman resistanssin omaavia atopäitä 16mg litkulle.

     
     
  8. #3208
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2016
    Sijainti
    Nurmijärvi
    Viestit
    28
    Pärjään pienemmilläkin voimakkuuksilla mutta niitä olen väliin kokeillut kun sellaisia tuli ostettua.

     
     
  9. #3209
    16 mg nesteitä ite vetelen 1.6 - 1.8 ohmin vastuksilla. 0.5 ohmisille on sit 5 mg nesteet. Niksa se kurkkuu korventaa. Tulee liikaa liian nopiaan.

     
     
  10. #3210
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Kyselen nyt tässä ketjussa siksi että vasta viikon verran olen ollut innostunut DTL touhusta ja tankkina Lemo 2. Lemossa on mun mielestä liikaa imuvastusta ja se tuppaa vähän mulla vuotamaan. Olen kuitenkin sivusilmällä katsonut kuvaketjussa että porukoilla on hienoja DTL tankkeja ja nyt kysyisin että mitkä muutamat on todettu hyviksi? Kriteereinä on: n.4ml nestesäiliö, matalahko (vanhat mallit on turhan korkeita), imuvastus väljempi kuin Lemo kakkosessa, setuppi mukava tehdä, ylätäyttö, vuotamaton? Hyvä ulkonäkö (makuasia tietty), Ei vaadi mahdottomia watteja toimiakseen. Muutamia ehdotuksia ottaisin vastaan mielellään Jos kyselin jotain tyhmää niin korjatkaa vaan reippaasti kun minä en tiedä mitään DTL hommeloista ja tankeista. Muuta kuin tuo Lemo kakkosen kanssa touhuilu viikon ajan.

     
     
  11. #3211
    griffin 25, gemini rta mega, tf-rta. Onhan näitä. Nää mitä nyt käytän eniten. Tietysti jos wickkaus ei onnistu ni mikä vaan rta voi vuotaa. Vähä se vaatii kokeilua. Mut Jos tosiaan haluaa lisää väljyyttä imuun ni yläilmalla ku ottaa ni ei enää pistä vastaan. Se tosin lisää korkeutta sit ja jotkut ei tykkää mut ite vetelen aina melkei yläilmat auki kokonaan.

     
     
  12. #3212
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mikä ketju mahtais olla hyvä mulle kun näitä asioita tekis mieli kysellä enemmänkin?

     
     
  13. #3213
    http://www.e-savuke.com/vb/rebuildab...hakemisto.html kait se tonne rebuildable puolelle menee jos meinaat rakennettavilla mennä.

     
     
  14. #3214
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Kyselen nyt tässä ketjussa siksi että vasta viikon verran olen ollut innostunut DTL touhusta ja tankkina Lemo 2. Lemossa on mun mielestä liikaa imuvastusta ja se tuppaa vähän mulla vuotamaan. Olen kuitenkin sivusilmällä katsonut kuvaketjussa että porukoilla on hienoja DTL tankkeja ja nyt kysyisin että mitkä muutamat on todettu hyviksi? Kriteereinä on: n.4ml nestesäiliö, matalahko (vanhat mallit on turhan korkeita), imuvastus väljempi kuin Lemo kakkosessa, setuppi mukava tehdä, ylätäyttö, vuotamaton? Hyvä ulkonäkö (makuasia tietty), Ei vaadi mahdottomia watteja toimiakseen. Muutamia ehdotuksia ottaisin vastaan mielellään Jos kyselin jotain tyhmää niin korjatkaa vaan reippaasti kun minä en tiedä mitään DTL hommeloista ja tankeista. Muuta kuin tuo Lemo kakkosen kanssa touhuilu viikon ajan.
    Toi löysä imu ja ei hullut tehot vaan on aika hankala yhdistelmä. Mitä enemmän ilmaa niin tarvitaan enemmän tehoa jotta höyry pysyy jotenkin lämpösenä. Ainakin tälleen ihan järjellä ajateltuna.

    Seperttiä kannattaa katsoa/kokeilla kun sinkkutankki on. Ei vaadi niin järjetöntä tehoa ja ainakin omasta mielestä on väljä imu.

     
     
  15. #3215
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Kriteereinä on: n.4ml nestesäiliö, matalahko (vanhat mallit on turhan korkeita), imuvastus väljempi kuin Lemo kakkosessa, setuppi mukava tehdä, ylätäyttö, vuotamaton? Hyvä ulkonäkö (makuasia tietty), Ei vaadi mahdottomia watteja toimiakseen.
    Augvape Merlin ja piste.
    Perustelut: Helpoin ja toimivin sinkkucoilille. Väljempi kuin Lemo 2, ei kuitenkaan älyttömän väljä. Halpa - $15.99+postit efun.top (~$20). Hieno. Ylätäyttö. 4ml. Vuotamatonta nyt ei kait olekkaan, mutta sanotaan että erittäin vähän vuotava. Halpa. Hyvä. Todella helppo setupin teko. Hieno. Halpa. Hyvä. Osta. Jos ei toimi sulle ostan sen pois.
    __________________________
    instagram @janezki69

     
     
  16. #3216
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Nonih. Augvape Merlin tuli tilattua. Kiitos!

     
     
  17. #3217
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2016
    Sijainti
    Nurmijärvi
    Viestit
    28
    Taas kysymystä..
    kun mulla on tämä yhdistelmä käytössä JOYETECH eVic-VTwo Mini C U B I S Pro KIT box-mod -aloituspaketti 75W teho-/lämpösäädettävä 18650. Niin mietin tässä kun kaikki aina hehkuttaa että niillä tehokkaammilla vehkeillä, rellu tai muu vastaava ja vaikka esim tvf v8 lla olis sauhut maukkaampia tai sellaisen kuvan olen saanut kun foorumeita lueskellut niin mihin tämä perustuu vai onko vaan väline urheilua.

     
     
  18. #3218
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,075
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pilvi-Weicco Näytä viesti
    Taas kysymystä..
    kun mulla on tämä yhdistelmä käytössä JOYETECH eVic-VTwo Mini C U B I S Pro KIT box-mod -aloituspaketti 75W teho-/lämpösäädettävä 18650. Niin mietin tässä kun kaikki aina hehkuttaa että niillä tehokkaammilla vehkeillä, rellu tai muu vastaava ja vaikka esim tvf v8 lla olis sauhut maukkaampia tai sellaisen kuvan olen saanut kun foorumeita lueskellut niin mihin tämä perustuu vai onko vaan väline urheilua.
    Makuasioita aika pitkälti

    Itse olen kokeillut isommillakin tehoilla, mutta parasta on silti Nautilus ja 13w

    Mulla on kyllä se kuuluisa "tuohisuu", enkä saa mausta eroa oli sit 50w tai 13w mittarissa. Lämmöstä vaan huomaa et oli tehoja, eikä ollut kivaa..

    Ja onhan tämä myöskin sitä välineurheilua
    Kokeilemalla selviää..
    Viimeksi muokannut arskaxx; 10.08.16 kello 19:59.

     
     
  19. #3219
    Isommilla tehoilla ja muutenkin järeämmillä vermeillä saa enemmän höyryä aikaiseksi -> enemmän sitä maistuvaa tavaraa.
    ps: rellu ja tfv8 on aivan loistava yhdistelmä, kapasiteettiä riittä vaikka mihin ja rta-dekki on aika n00b-ystävällinen rakennettavakin.
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  20. #3220
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2016
    Sijainti
    Nurmijärvi
    Viestit
    28
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reptile Näytä viesti
    Isommilla tehoilla ja muutenkin järeämmillä vermeillä saa enemmän höyryä aikaiseksi -> enemmän sitä maistuvaa tavaraa.
    ps: rellu ja tfv8 on aivan loistava yhdistelmä, kapasiteettiä riittä vaikka mihin ja rta-dekki on aika n00b-ystävällinen rakennettavakin.
    Miten akunkesto mainitsemallasi yhdistelmällä?

    Modiksi hiukan tätä miettinyt IJoy Limitless LUX 215W VW-box-mod teho/lämpösäätö 2*26650 mutta ei muukaan laite ole pois suljettu joten mielellään kokemuksia otan vastaan vaikkakin olen niitä aikalailla lueskellut jo.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •