Sivu 113 / 173 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1363103109110111112113114115116117123163 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,241 - 2,260 / 3452

Aihe: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

  1. #2241
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Noora Näytä viesti
    Täytyykö tota Istickiä sit jotenkin osata säätää?
    Mun hermorakenne (varsinkin siinä kohtaa, kun on tarkoitus päästä analogisesta sauhuttelusta eroon) ei kestä yhtään ylimääräistä puuhastelua, täytyis olla mallia lataa, täytä ja käytä.
    Tota Trollin ehdottamaa settiä löytyy kahta eri kokoa Joyetech eGo ONE pro -aloituspaketti 1100mAh tai Joyetech eGo ONE XL pro -aloituspaketti 2200mAh ja tosiaan paketti 1ohmisia päitä mukaan

     
     
  2. #2242
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    12
    Kiitos taasen.

    Onko Kanger eVod:sta mihinkään?

     
     
  3. #2243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Noora Näytä viesti
    Kiitos taasen.

    Onko Kanger eVod:sta mihinkään?
    Näyttää kyllä suht tehottomalta laitteelta, suosittelen kyl heti sijoittamaan vähintään 100€ laitteeseen. Saa paljon paremmat höyryt kunnon laitteesta.

     
     
  4. #2244
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Noora Näytä viesti
    Kiitos taasen.

    Onko Kanger eVod:sta mihinkään?
    Vuosi sitten sillä yli 30vuotisen röökiurani lopetin, joten on

     
     
  5. #2245
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Noora Näytä viesti
    Kiitos taasen.

    Onko Kanger eVod:sta mihinkään?
    Varmasti toimiva setti, kun vaan pitää mielessä että tuossa on muovitankki, ja se ei kestä kaikkia nesteitä.

    Elikkä lähinnä salmiakki, ja vahvat sitrusnesteet on noita tankkeja rikkonu.

     
     
  6. #2246
    Höyrypää fateful's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    939
    Kangerin evodeilla ja parilla ego-akulla mäkin silloin aloitin, mutta ei sitä "iloa" kauaa kestänyt kun tuli muut laitteet. Smokin sid ja isommat clearot ja siitä meksuihin ja näillä nyt oon jumitellu. iStick ja nautilus mini taikka aspiren k1 comboja oon suositellu kavereille ja ne ketkä sen on ostanut on höyryyn siirtynyt.

     
     
  7. #2247
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Noora Näytä viesti
    Kiitos taasen.

    Onko Kanger eVod:sta mihinkään?
    Mää supsutan tälleen ihan hiljaa, ettei nuo modipojat kuule, että hyvin pääsee alkuun sillä jollain Finnvapen CE5 BVC -setillä tai vastaavalla muulla. Ne on taskuun sopivia ja kevyitä. Tosin muovitankki ei kestä niitä happamia nesteitä (esim. jotkut lakut, sitrukset). Mä olen päässyt tämmöisellä setillä ihan hyvin alkuun. Sitten kun on hieman vähän kokeillut, saattaa alkaa tietää toivovansa jotain muuta. Kaikki mitä sieltä aloituspaketti-kategoriasta löytyy on varsin helppokäyttöisiä. Tosin kannattaa huomioida se, että latailu ja putsailu vie aikansa, joten toinenkin laite on hyvä olla olemassa, jos höyryyn siirtyy.

     
     
  8. #2248
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Heiheiheeei! (Ne kuuli) Gongestus vai mikä seo ni stäkättynä SE ja quadi-dripperi siihen päähän!




























    (Vitsi. Suht huono vielä)


    Edit. Aikasemmin oisin välittömästi suositellut aloittelijalle iStick+Nautilus komboa helppouden ja hyvän toimivuuden tähden.

    Nyt itse jonku tovin käyttäneenä kyseistä atoa iStickin kanssa vaihdan "aloitus cliero" mielipidettäni 510 Joytechin eGo oneen, 1 ohmin atopäillä. Ei Nautilus toki huono ole mut Joyee kannattaa myös vahvasti harkita. (Kunhan iStick on se vähintään 30W versio niin jaksaa puuskuttaa Onea varmasti)
    Viimeksi muokannut phage4i; 11.03.15 kello 19:21.
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  9. #2249
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Ego Onelle ääni täältäkin. On meinaan himppusenverran nää "aloituspaketit" kehittyny sitten muutamassa vuodessa..

     
     
  10. #2250
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Noora Näytä viesti
    Kiitos vastauksista!

    Jotenkin hankala hahmottaa noita erilaisia laitteita pelkkien kuvien perusteella. Mä haluaisin jonkun suhteellisen siron ja mielellään vielä tyttömäisen nätinkin kapistuksen, joka toimisi kunnolla, ideoita?
    Lainaus Alkuperäinen postaaja onnz423 Näytä viesti
    Et kyllä mitään kauhean hyvää höyrykettä saa sirona tai nättinä.

    Tosin istick 30w itellään kanger subtank minin kanssa, ja sen istickin saa kanssa pinkkinä jos kiinnostaa Finnvapelta tilasin itse.
    Saa hyvät höyryt. Koko ei ole liian iso sopii hyvin käteen tuo modi.
    Linkit:

    Istick 30w: iStick 30W box mod (1 kpl) | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
    Kanger subtank mini: SUBTANK MINI | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
    Sattuipa sopivasti. Tuossa olisi pari kuvaa antamaan vähän hahmotusta laitteiden koosta. Vertailukohtana pari jokaisen tupakoitsijan tuntemaa esinettä.

    IMG_0656.JPGIMG_0657.JPGIMG_0659.JPG

    Eli siis 30w iStick ja mini-Nautilus. Sekä viimeisessä kuvassa etualalla velä cartotankilla varustettu iTaste vv/vw 3.0, joka on hivenen pidempi kuin normi aloituspakkauksen eGo akku. Ja samaisessa kuvassa vasemmalla pötköttää Kayfun Lite Plus ja sen takana itaste VTR.


    Ja kun kuitenkin kysytte, niin camelaski ei ole oma. Sattui vaan kaveri oleen kylässä juuri sopivalla hetkellä.

    Toivottavasti on jollekulle apuva hahmottamaan onko noi nyt siroja tahi kauniita.
    Viimeksi muokannut Beenari; 11.03.15 kello 23:20. Syy: Typo ja lauseen rakenne
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  11. #2251
    Höyrykonkari Hermanni's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Mänttä
    Viestit
    118
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Petsku89 Näytä viesti
    Varmasti toimiva setti, kun vaan pitää mielessä että tuossa on muovitankki, ja se ei kestä kaikkia nesteitä.

    Elikkä lähinnä salmiakki, ja vahvat sitrusnesteet on noita tankkeja rikkonu.
    Kovin moni tarjoaa mm tuota eGo ONE:a ensilaitteeksi, kannattaa huomioida että jos ei ole tottunut vetämään tupakkaakaan suoraan keuhkoon on eGo one mielestäni aivan liian tehokas laite, höyryä tulee posken kautta vetävälle yksinkertaisesti liikaa.
    Itsellä jäi tuo eGo ONE yhden tankin kokeiluksi ja nyt "pölyttyy" paketissaan koska totuin 35 vuotta vetämään tupakkaakin poskien kautta keuhkoihin.
    Kokemuksesta tiedän että naiset yleensa haluaa siron höyryttimen (monille on Kangerin EMOW ollut jopa liian isokokoinen) ja haksahtaa helposti vain ulkonäöllisistä seikoista kelvottomiin tupakalta näyttäviin markettilaitteisiin.
    Yleensä nainen kun sanooo että pitää olla siro se todellakin tarkoittaa kirjaimellisesti sitä!
    Siksi itse suosittelen siroa höyrystintä etsivää katsomaan Kangerin EVOD:ia (löytyy kauniissa väreissäkin) johon kyllä saa lasitankin (Mini Protank II tai III) vaikeampia nesteitä varten.
    Myös EMOV (ei Mega) voisi vielä kutsua sirojen joukkoon vaikka 155mm pituudellaan 16mm vahvuudellaan ei niin siro olekaan, toisaalta EMOW:issa on ilmasäätö (jota EVOD:issa ei ole).
    Tupakasta pääsin irti sähkösavukkeiden avulla ja neljä vuotta höyryteltyäni lopetin senkin vuonna 2017.
    Kiitos tämän mahtavan keksinnön, sääli että kapeakatseiset lainsäätäjät vaikeuttavat sähkösavukkeiden saatavuutta lapsiin vedoten.


     
     
  12. #2252
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    308
    Kangerin evod glassikin on vaihteohto. Se on kanger mini protank 3 eri ulkoasussa. Sama laitos. Käy samat atopäät.

     
     
  13. #2253
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hermanni Näytä viesti
    Kovin moni tarjoaa mm tuota eGo ONE:a ensilaitteeksi, kannattaa huomioida että jos ei ole tottunut vetämään tupakkaakaan suoraan keuhkoon on eGo one mielestäni aivan liian tehokas laite, höyryä tulee posken kautta vetävälle yksinkertaisesti liikaa.
    Itsellä jäi tuo eGo ONE yhden tankin kokeiluksi ja nyt "pölyttyy" paketissaan koska totuin 35 vuotta vetämään tupakkaakin poskien kautta keuhkoihin.
    Kokemuksesta tiedän että naiset yleensa haluaa siron höyryttimen (monille on Kangerin EMOW ollut jopa liian isokokoinen) ja haksahtaa helposti vain ulkonäöllisistä seikoista kelvottomiin tupakalta näyttäviin markettilaitteisiin.
    Yleensä nainen kun sanooo että pitää olla siro se todellakin tarkoittaa kirjaimellisesti sitä!
    Siksi itse suosittelen siroa höyrystintä etsivää katsomaan Kangerin EVOD:ia (löytyy kauniissa väreissäkin) johon kyllä saa lasitankin (Mini Protank II tai III) vaikeampia nesteitä varten.
    Myös EMOV (ei Mega) voisi vielä kutsua sirojen joukkoon vaikka 155mm pituudellaan 16mm vahvuudellaan ei niin siro olekaan, toisaalta EMOW:issa on ilmasäätö (jota EVOD:issa ei ole).
    Onhan siinä imuilmansäätöä eli saa hyvinkin lähelle stinkyn imuvastuksen aikaiseksi niin halutessaan. Siinä tapauksessa 1.0 ohmin päitä kehiin

     
     
  14. #2254
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hermanni Näytä viesti
    Kovin moni tarjoaa mm tuota eGo ONE:a ensilaitteeksi, kannattaa huomioida että jos ei ole tottunut vetämään tupakkaakaan suoraan keuhkoon on eGo one mielestäni aivan liian tehokas laite, höyryä tulee posken kautta vetävälle yksinkertaisesti liikaa.
    Itsellä jäi tuo eGo ONE yhden tankin kokeiluksi ja nyt "pölyttyy" paketissaan koska totuin 35 vuotta vetämään tupakkaakin poskien kautta keuhkoihin.
    Kokemuksesta tiedän että naiset yleensa haluaa siron höyryttimen (monille on Kangerin EMOW ollut jopa liian isokokoinen) ja haksahtaa helposti vain ulkonäöllisistä seikoista kelvottomiin tupakalta näyttäviin markettilaitteisiin.
    Yleensä nainen kun sanooo että pitää olla siro se todellakin tarkoittaa kirjaimellisesti sitä!
    Siksi itse suosittelen siroa höyrystintä etsivää katsomaan Kangerin EVOD:ia (löytyy kauniissa väreissäkin) johon kyllä saa lasitankin (Mini Protank II tai III) vaikeampia nesteitä varten.
    Myös EMOV (ei Mega) voisi vielä kutsua sirojen joukkoon vaikka 155mm pituudellaan 16mm vahvuudellaan ei niin siro olekaan, toisaalta EMOW:issa on ilmasäätö (jota EVOD:issa ei ole).
    Siksipä juuri tuota nautilus mini + istick komboa suosittelin, koska imuvastuksen saa säädettyä todella tiukaksi halutessaan, ja tankkaus sekä pesu on helppoja.

    Ja istick 20w/30w kaveriks sille sen takia, koska akkukapasiteettiin nähden on todella pieni kokoinen laite pituudeltaan kuten Beenarin kuvasta(jossa on 30w istick)näkee verrattuna esim. 1100mah eGo akkuun joka on jo älyttömän pitkä taskussa kuljetettavaksi.

     
     
  15. #2255
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    12
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hermanni Näytä viesti
    Kovin moni tarjoaa mm tuota eGo ONE:a ensilaitteeksi, kannattaa huomioida että jos ei ole tottunut vetämään tupakkaakaan suoraan keuhkoon on eGo one mielestäni aivan liian tehokas laite, höyryä tulee posken kautta vetävälle yksinkertaisesti liikaa.
    Itsellä jäi tuo eGo ONE yhden tankin kokeiluksi ja nyt "pölyttyy" paketissaan koska totuin 35 vuotta vetämään tupakkaakin poskien kautta keuhkoihin.
    Kokemuksesta tiedän että naiset yleensa haluaa siron höyryttimen (monille on Kangerin EMOW ollut jopa liian isokokoinen) ja haksahtaa helposti vain ulkonäöllisistä seikoista kelvottomiin tupakalta näyttäviin markettilaitteisiin.
    Yleensä nainen kun sanooo että pitää olla siro se todellakin tarkoittaa kirjaimellisesti sitä!
    Siksi itse suosittelen siroa höyrystintä etsivää katsomaan Kangerin EVOD:ia (löytyy kauniissa väreissäkin) johon kyllä saa lasitankin (Mini Protank II tai III) vaikeampia nesteitä varten.
    Myös EMOV (ei Mega) voisi vielä kutsua sirojen joukkoon vaikka 155mm pituudellaan 16mm vahvuudellaan ei niin siro olekaan, toisaalta EMOW:issa on ilmasäätö (jota EVOD:issa ei ole).
    KIITOS! Ensimmäinen, joka ihan todella ymmärtää, mitä tarkoitetaan sirolla. Esimerkiksi tuo Beenarin esittelemä kapistus (iso kiitos kuvista, helpottaa hahmottamista suuresti!) on kertakaikkisen ruma ja suuri. Mulla on niin pienet kädet, että jo normiröökiaski on "valtava" näissä käsissä, ei tollanen romuluinen höyrytin viehätä yhtään. Ja ulkomuotoseikat on tärkeitä!

    Kyllä mä ton Kanger evod aloituspakkauksen itselleni tilaan, katsotaan sitten, josko jossakin vaiheessa siirryn sitten hifistelemään enempi. Tarkoituksena ei kuitenkaan olisi korvata yhtä kallista (ja epäterveellistä) harrastusta toisella kalliilla.

    Kannattaako mun suorilta lisätä samaan tilaukseen tuollainen lasitankki myös? Vaihtoatoja tilaukseen kans, mutta nuo eri Ohmit ei sano mulle mitään? Aloituspakkauksessa on mukana 5kpl 2.2 Ohm, eli ei nekään ihan heti lopu?

    Seuraava operaatio ois sitten valkata nesteet, mä epäilen, että tartten niille kohta oman kaapin...

    Mutta ekaa kertaa tuntuu kuitenkin siltä, että on ihan todella motivaatiota päästä eroon röökaamisesta!

     
     
  16. #2256
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Noora Näytä viesti
    KIITOS! Ensimmäinen, joka ihan todella ymmärtää, mitä tarkoitetaan sirolla. Esimerkiksi tuo Beenarin esittelemä kapistus (iso kiitos kuvista, helpottaa hahmottamista suuresti!) on kertakaikkisen ruma ja suuri. Mulla on niin pienet kädet, että jo normiröökiaski on "valtava" näissä käsissä, ei tollanen romuluinen höyrytin viehätä yhtään. Ja ulkomuotoseikat on tärkeitä!

    Kyllä mä ton Kanger evod aloituspakkauksen itselleni tilaan, katsotaan sitten, josko jossakin vaiheessa siirryn sitten hifistelemään enempi. Tarkoituksena ei kuitenkaan olisi korvata yhtä kallista (ja epäterveellistä) harrastusta toisella kalliilla.

    Kannattaako mun suorilta lisätä samaan tilaukseen tuollainen lasitankki myös? Vaihtoatoja tilaukseen kans, mutta nuo eri Ohmit ei sano mulle mitään? Aloituspakkauksessa on mukana 5kpl 2.2 Ohm, eli ei nekään ihan heti lopu?

    Seuraava operaatio ois sitten valkata nesteet, mä epäilen, että tartten niille kohta oman kaapin...

    Mutta ekaa kertaa tuntuu kuitenkin siltä, että on ihan todella motivaatiota päästä eroon röökaamisesta!
    En itsekään noista ohmeista tajua melkeen yhtikäs mitään. Kiinnostais itseänikin tämä kysymys.

     
     
  17. #2257
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Tuommoiseen perusvehkeeseen kannattaa tähdätä tuonne 1,8 ohmin tuntumaan (oma mielipide) jos mahdollista. Mainittu 2,2 ohmia toimii ihan hyvin. Ohmin lain mukaan mennään, mutta jätetään tuo tekninen puoli vaikka kotiläksynä opiskeltavaksi ja oikastaan vähäsen: matalat ohmit = lämpöisemmät ja muhkeammat höyryt sekä lyhyempi akkukesto, korkeat ohmit = kevyemmät höyryt ja pidempi akkukesto.

    E: ja perulaitteella ei taida sitten kauheasti alle 1,2 ohmin edes päästä.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  18. #2258
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    46
    itse olen käytännössä vielä aloittelija ku ego vehkeen jälkee oli vuoden tauko, ja nyt ostin ton istick 50w ja subtank mini kombon ja on kyl hyvä ja helppo

     
     
  19. #2259
    Höyrykonkari Hermanni's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Mänttä
    Viestit
    118
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Onhan siinä imuilmansäätöä eli saa hyvinkin lähelle stinkyn imuvastuksen aikaiseksi niin halutessaan. Siinä tapauksessa 1.0 ohmin päitä kehiin
    Juu huomasin ja tiesin kyllä, mutta höyryntuotto on silloinkin (myös 1 ohmisella) jotain aivan muuta jos vertaa analogiseen..
    Liika on liikaa jos poskareiden kautta vetelee, työkaverini joka on myös siirtynyt e-savukkeisiin (ja on aloittelija) kokeili ja tuloksena oli aikamoinen yskäkohtaus...
    eGo ONE on varmaan hyvä peli toiseksi tai kolmanneksi e-savukkeeksi jos höyryn määrää haluaa reilusti lisätä.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Noora Näytä viesti
    KIITOS! Ensimmäinen, joka ihan todella ymmärtää, mitä tarkoitetaan sirolla. Esimerkiksi tuo Beenarin esittelemä kapistus (iso kiitos kuvista, helpottaa hahmottamista suuresti!) on kertakaikkisen ruma ja suuri. Mulla on niin pienet kädet, että jo normiröökiaski on "valtava" näissä käsissä, ei tollanen romuluinen höyrytin viehätä yhtään. Ja ulkomuotoseikat on tärkeitä!

    Kyllä mä ton Kanger evod aloituspakkauksen itselleni tilaan, katsotaan sitten, josko jossakin vaiheessa siirryn sitten hifistelemään enempi. Tarkoituksena ei kuitenkaan olisi korvata yhtä kallista (ja epäterveellistä) harrastusta toisella kalliilla.

    Kannattaako mun suorilta lisätä samaan tilaukseen tuollainen lasitankki myös? Vaihtoatoja tilaukseen kans, mutta nuo eri Ohmit ei sano mulle mitään? Aloituspakkauksessa on mukana 5kpl 2.2 Ohm, eli ei nekään ihan heti lopu?

    Seuraava operaatio ois sitten valkata nesteet, mä epäilen, että tartten niille kohta oman kaapin...

    Mutta ekaa kertaa tuntuu kuitenkin siltä, että on ihan todella motivaatiota päästä eroon röökaamisesta!
    Kiitos, varsinkin oman vaimon kautta (noin 25v kokemus) olen oppinut kohtuullisesti ymmärtämään "naisten kieltä", se eroaa aikalailla meidän miesten ulosannista miten me sanotaan je kerrotaan asiat.
    Vaimoni halusi myös siron e-savukkeen ja halusi välttämättä EMILI:n, no se jäi myös pöytälaatikkoon pölyyntymään muutoin kuin kavereilleen esittelyn takia (näyttää tosi fiiniltä).
    Nyt vaimollani on pääasiassa käytössä tuo EMOW ja EVOD varalla (yleensä kun EMOW on latauksessa).
    Itse pidän kahta EVOD:ia töissä vaikka yksikin riittäisi mutta haluan varmistaa ettei akku lopu tai atopää petä kesken päivän, EVOD sopii myös paidan rintataskuun niin ettei juurikaan näy (myös paidan kynätasku on passelin kokoinen EVOD:ille).
    Kotona höyryttelen sitten EMOW:illa jossa käytössä MT3s tai SMOK Aro Pyrex tankki jotka on itselleni osoittautunut passeliksi.
    Alla myös kuva jossa vasemmalta oikealle ovat EMILI, EWOD, EMOW ja EMOW MT3s tankilla.

    koko.jpg

    EDIT Suomalaiset ja suomenkieliset kaupat eivät ole pahemmin panostaneet väreihin mutta Liettuasta saa viikossa tilattua (ihan Suomenkielellä) haluamalla väreillä Kangerin ja muidenkin valmistajien tuotteita kohtuu hintaan.
    EVOD:it kaikissa väreillä löytyvät täältä http://e-cigarette.eu/fi/electronic-...html?limit=all
    Ja Kanger Protank MINI 2 lasitankit väreissä EWOD:iin täältä http://e-cigarette.eu/fi/batteries-c...-pro-tank.html
    EMOW:ia eri väreissä löytyy ainakin elektrosavulta http://www.elektrosavu.com/kangertec...la-p-1147.html
    Viimeksi muokannut Hermanni; 12.03.15 kello 11:37.
    Tupakasta pääsin irti sähkösavukkeiden avulla ja neljä vuotta höyryteltyäni lopetin senkin vuonna 2017.
    Kiitos tämän mahtavan keksinnön, sääli että kapeakatseiset lainsäätäjät vaikeuttavat sähkösavukkeiden saatavuutta lapsiin vedoten.


     
     
  20. #2260
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    12
    Hermanni, kiitos!!!
    Vielä kyssäri, mahtaisiko tämä toimia Hinta: 14.90? - Kanger EVOD TWIST 1000mAh -jännitesäätöakku - PINKKI tuohon normiEvodiin lisäksi, jos iskee inspis saada lisää tehoja?

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •