Sivu 112 / 173 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1262102108109110111112113114115116122162 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,221 - 2,240 / 3452

Aihe: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

  1. #2221
    Lainaus Alkuperäinen postaaja TheDexter626 Näytä viesti
    Moro

    On tullut muutama vuosi poltettua, ja ajattelin siirtyä sähkölliseen Mikä on tämän hetken "paras" e savuke aloittelijalle ? Tuo ego
    -t? ? Joyetech eGo-T aloituspakkaus
    Ovatko nuo 1100 mah -akkuversiot paljonkin isompia kuin 600 mah ?
    Onko tuossa ego - härpäkkeessä sellainen maun voimakkuus - säädin ? Kiitän jo etukäteen kaikista vastauksista/neuvoista
    iStick 20W + Aspire Nautilus Mini. Niin hyvä että minäkin käytän sitä joskus.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  2. #2222
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Lainaus Alkuperäinen postaaja TheDexter626 Näytä viesti
    Moro

    On tullut muutama vuosi poltettua, ja ajattelin siirtyä sähkölliseen Mikä on tämän hetken "paras" e savuke aloittelijalle ? Tuo ego
    -t? ? Joyetech eGo-T aloituspakkaus
    Ovatko nuo 1100 mah -akkuversiot paljonkin isompia kuin 600 mah ?
    Onko tuossa ego - härpäkkeessä sellainen maun voimakkuus - säädin ? Kiitän jo etukäteen kaikista vastauksista/neuvoista
    Istickiä ja ja nautilus miniähän monet suosittelevat aloittelijoille. Ja mikä maun voimakkuus-säädin? Jos jännitesäädintä tarkoitat, niin tuossa linkkaamassasi ei semmoista ole.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  3. #2223
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    12
    Voihan kerpele. Mä niin ajattelin, että näppärästi tilaan itselleni sähkötupakan. No joo, hermothan tässä menee heti kättelyssä, miljoonaa eri vaihtoehtoa, miljoona eri termiä ja miljoona nettikauppaa.
    Ei riitä tämän daamin hermot hifistelyyn. Yritin lueskella eri keskusteluja ja saada niistä vinkkejä...Joo, paljon oli kokemuksia, mutta mun hyvin epätekniset aivoni lähinnä vaan hermostuivat. Hermorakenne ei myöskään kestä mitään itsenikkarointia ja tuunausta, valmis kapistus kiitos.

    Eli mikäli jollain on nyt blondin kestävä vinkki (rautalankaa pliis!) kunnon aloituspakkauksesta (halpa hinta ei oo tärkein kriteeri), mahdollisine tarvittavine lisähärpäkkeineen ja jos vielä jaksaisi kertoa mitä nesteitä siihen lisäksi, ekstrabonuksena kaikki vielä samasta nettikaupasta? Vastineeksi puoli valtakuntaa ja ikuinen kiitollisuudenvelka!

     
     
  4. #2224
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Noora Näytä viesti
    Voihan kerpele. Mä niin ajattelin, että näppärästi tilaan itselleni sähkötupakan. No joo, hermothan tässä menee heti kättelyssä, miljoonaa eri vaihtoehtoa, miljoona eri termiä ja miljoona nettikauppaa.
    Ei riitä tämän daamin hermot hifistelyyn. Yritin lueskella eri keskusteluja ja saada niistä vinkkejä...Joo, paljon oli kokemuksia, mutta mun hyvin epätekniset aivoni lähinnä vaan hermostuivat. Hermorakenne ei myöskään kestä mitään itsenikkarointia ja tuunausta, valmis kapistus kiitos.

    Eli mikäli jollain on nyt blondin kestävä vinkki (rautalankaa pliis!) kunnon aloituspakkauksesta (halpa hinta ei oo tärkein kriteeri), mahdollisine tarvittavine lisähärpäkkeineen ja jos vielä jaksaisi kertoa mitä nesteitä siihen lisäksi, ekstrabonuksena kaikki vielä samasta nettikaupasta? Vastineeksi puoli valtakuntaa ja ikuinen kiitollisuudenvelka!
    Trust me, tiedän tunteen. Kokeilepas Finnvapea Sähkötupakka- ja nikotiinineste -kauppa suomenkielellä | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa, sieltä pitäisi löytyä kaikki mitä tarvitset. Otat jonkun aloituspaketin, jossa on 1-2 täydellistä laitetta (akku + clearomizer) ja laturi. Lisäksi valkkaat varastoon siihen pakettiin käyviä atopäitä esim. extra 5 kpl ja nesteosastosta nesteitä. Keskivertotupakoijalla 12 mg/ml-vahvuus saattaa olla alkuun sopiva, mutta ota joku puteli miedompaa tai vahvempaa kokeiluun myös. Ja ota kerralla 10 ml:n puteleita useampaa makua niin saat niistä kuvaa. Makuasioissa ei pysty toisia neuvomaan. Tällä pääsee ihan hyvin alkuun.

     
     
  5. #2225
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Joyetech ego one aloituspakkaus saa suositukset täältä. Siinä tulee kaikki tarvittava mukaan, ainoastaan nesteet täytyy katsoa erikseen. Näitä on muistaakseni myynnisssä finnvapella. Paketin mukana tulee kaksi atopäätä 0.5 ohmia sekä 1.0 ohm. Kannattaa varmaan kokeilla molemmilla höyrytä ennenkuin tilaa lisää. Yksinkertainen setti mikä toimii sangen mainiosti.

     
     
  6. #2226
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    38
    Kanger evodin totesin itsellä toimivammaksi ku egon. Yksi egon akku oli täysin susi, ja lopuista sain aina nostella keskinapaa. Kangerin kanssa ei oo ollut näitä ongelmia. Tankkeja oon tosin saanut halkeamaan ja sitä kautta vuotamaan, kestävä tankki on vielä hakusessa

     
     
  7. #2227
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ceacis Näytä viesti
    Kanger evodin totesin itsellä toimivammaksi ku egon. Yksi egon akku oli täysin susi, ja lopuista sain aina nostella keskinapaa. Kangerin kanssa ei oo ollut näitä ongelmia. Tankkeja oon tosin saanut halkeamaan ja sitä kautta vuotamaan, kestävä tankki on vielä hakusessa
    Ego One on aivan erimaailmasta kuin "tavalliset" egoakut!

     
     
  8. #2228
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Joyetech ego one aloituspakkaus saa suositukset täältä. Siinä tulee kaikki tarvittava mukaan, ainoastaan nesteet täytyy katsoa erikseen. Näitä on muistaakseni myynnisssä finnvapella. Paketin mukana tulee kaksi atopäätä 0.5 ohmia sekä 1.0 ohm. Kannattaa varmaan kokeilla molemmilla höyrytä ennenkuin tilaa lisää. Yksinkertainen setti mikä toimii sangen mainiosti.
    Minäkin voin suositella tätä, ei ole omaa kokemusta mutta kaveri osti tämän toiseksi laitteeksi ja on ollut tyytyväinen. Melkein suosittelisin noita 1,0ohm atoja ottamaan paketin alkuun.
    Spoileri!

     
     
  9. #2229
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Itselläkin jäännyt 1.0 ohmit käyttöön mutta kannattaa ensin kokeilla molempia ennenkun ostelee tolkuttomasti päitä. Ei se .5 ohmin nuppikaan hassumpi ole kuitenkaan

     
     
  10. #2230
    Kaveri aloitti sähkötupakoinnin viikko sitten kun löin sille käteen vanhan itaste v3:seni ja aspire nautilus minin, hyvin on sillä näemmä pärjännyt

     
     
  11. #2231
    Höyrykonkari Bob's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    304
    Lainaus Alkuperäinen postaaja togobolger Näytä viesti
    Kaveri aloitti sähkötupakoinnin viikko sitten kun löin sille käteen vanhan itaste v3:seni ja aspire nautilus minin, hyvin on sillä näemmä pärjännyt
    Tää on oikein hyvä kombo. Nautilus yleisesti muutenkin oiva valinta, paremmin jää testaajakin oikealle tielle kun huomaa että on säätömahdollisuuksia ja höyryä tulee kunnolla.

     
     
  12. #2232
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    12
    Kiitos vastauksista!

    Jotenkin hankala hahmottaa noita erilaisia laitteita pelkkien kuvien perusteella. Mä haluaisin jonkun suhteellisen siron ja mielellään vielä tyttömäisen nätinkin kapistuksen, joka toimisi kunnolla, ideoita?

     
     
  13. #2233
    Höyrypää fateful's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    939
    Pinkki istick ja siihen nautilus mini. Se on siro ja nätti combo.

     
     
  14. #2234
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Noora Näytä viesti
    Kiitos vastauksista!

    Jotenkin hankala hahmottaa noita erilaisia laitteita pelkkien kuvien perusteella. Mä haluaisin jonkun suhteellisen siron ja mielellään vielä tyttömäisen nätinkin kapistuksen, joka toimisi kunnolla, ideoita?
    Et kyllä mitään kauhean hyvää höyrykettä saa sirona tai nättinä.

    Tosin istick 30w itellään kanger subtank minin kanssa, ja sen istickin saa kanssa pinkkinä jos kiinnostaa Finnvapelta tilasin itse.
    Saa hyvät höyryt. Koko ei ole liian iso sopii hyvin käteen tuo modi.
    Linkit:

    Istick 30w: iStick 30W box mod (1 kpl) | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
    Kanger subtank mini: SUBTANK MINI | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa

     
     
  15. #2235
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Samaa suosittelen kuin fateful. Ostin tuon kombon mutsille joululahjaks, ja on tykänny.

    Tuohon vielä lisäks muovinen driptip tuon metallisen tilalle, niin on miellyttävämpi käyttää.
    Viimeksi muokannut Petsku89; 11.03.15 kello 14:06. Syy: Typo.

     
     
  16. #2236
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    38
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Ego One on aivan erimaailmasta kuin "tavalliset" egoakut!
    Tottahan noita on jo kehitetty, yli vuos taitaa olla siitä kun tilasin ensimmäisen silloin vaan meni hermo niin, että kynnys ottaa egoa enää on iso
    Viimeksi muokannut Ceacis; 13.03.15 kello 08:55.

     
     
  17. #2237
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    28
    Mä en olisi varmaan edes harkinnut röökistä höryttelyyn siirtymistä jos mulle olisi ekana tyrkätty käteen joku megatehollinen "pakko hengittää suoraan keuhkoon"-inhalaattori.
    Pari kertaa olen kokeillut jotakin Kangerin miniSubtankia. Tuntui että hampaista sulaa paikat sen höyryn kuumuuden kanssa. Ei ollut mun juttu...
    Röökinpolttajat on periaatteessa mouth-to-lung tyyppiseen sauhutteluun tottuneita, joten jospa neuvot laitevalinnan suhteen aloittelijoille menisi sillä perusteella... ?

    Oma valintani: Istick + Aspire Nautilus Mini

     
     
  18. #2238
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    12
    Täytyykö tota Istickiä sit jotenkin osata säätää?
    Mun hermorakenne (varsinkin siinä kohtaa, kun on tarkoitus päästä analogisesta sauhuttelusta eroon) ei kestä yhtään ylimääräistä puuhastelua, täytyis olla mallia lataa, täytä ja käytä.

     
     
  19. #2239
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Noora Näytä viesti
    Täytyykö tota Istickiä sit jotenkin osata säätää?
    Mun hermorakenne (varsinkin siinä kohtaa, kun on tarkoitus päästä analogisesta sauhuttelusta eroon) ei kestä yhtään ylimääräistä puuhastelua, täytyis olla mallia lataa, täytä ja käytä.
    Siinä on 3 nappia, tulitusnappi, watit ylös ja watit alas. Ainoo mitä tarvii säätää on watteja ylös tai alas eli suhtkoht helppo laitos

     
     
  20. #2240
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Edelleen se Ego One, mieluummin tosin niillä 1 ohmin atopäillä.
    Höyryä riittää taatusti aloittelijan tarpeisiin koko akkuvarauksen keston eikä tarvitse ihmetellä näyttöä tahi säätöhanikoita.
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •