Sivu 107 / 173 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 75797103104105106107108109110111117157 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,121 - 2,140 / 3452

Aihe: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

  1. #2121
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Taitaa pmma eli akryyli herkin
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  2. #2122
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lasitankissa mielestäni ei ole muuta miinusta kuin rikkoutumisherkkyys. Tosin se on käyttäjästä kiinni kuinka rajusti kamppeitaan käsittelee. Itse en ole saannut kuin kaksi lasia paskaksi koko höyryttelyurani aikana, tuuriakin varmasti ollut pelissä

     
     
  3. #2123
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ile... Näytä viesti
    Alotteleva höyryttelijä kaipaa apuja. Oon nyt miettiny et jos ostas kunnollisemman vekottimen tuon ego-kopion tilalle. Kumpaa porukka suosittelis iStick 20w/30w ja siihe joku sopiva clearo vai sitte joyetech ego one xl?
    Ego One XL, tarvi jatkossa kuin noita 1 ohmin atopäitä ostella. Ohminen siksi, että tehot eivät tällä riitä antamaan tuolla 0.5 atopäällä tarpeeksi makoisia höyryjä koska ilmavirta viilentää coilia.
    KGO & Twist

     
     
  4. #2124
    Olen tässä gogglannut hitusen rotevamman laitteen perässä. Siihen tulokseen tulin, että en halua mitään kännykän kokoisia box modeja. Tämän leidi haluaa höyrytellä huomaamattomasi kynämallisella laitteella. Muuten pää onkin pyörällä.

    Tuossa Joyetech Ego Onessa ei vissiin ole lasi"tankkia"? Siinä olis kuitenkin pientä kivaa kuten akun lataustason näyttö, jos nyt oikein ymmärrän. Muuten hieman pelottavan näköinen kapistus, ja pituudestakaan ei saa tolkkua.

    Toinen mitä olen katsellut on EMOW Mega Kit, jossa olisi tehon ja imun säätö. Hieman "helpomman" oloinen.

    Sellainen typerähkö kysymys, että jos laitteessa on esim. 1600 tai 2200 mAhin akku, millä mA:lla se latautuu eli kuinka kauan lataus kestää? Nykyisen 900 mAhin akun lataus 500 mA:lla kestää... kauan. Kuin lataisi kännykkää suoraan USB-portista.

    Edit: tuossa Ego Onessa taitaa kyllä olla tooodella pikkuruiset ikkunat nestemäärän tarkkailuun.
    Viimeksi muokannut SVK; 27.01.15 kello 19:28.

     
     
  5. #2125
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    60
    Taian kallistua yuon eGo Onen puoleen. Mielyttää enemmän silmää mitä noi boksi modit. Nyt vaa katotaa sopiva sauma millo ois rahaa ostaa

     
     
  6. #2126
    Höyrykonkari Hermanni's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Mänttä
    Viestit
    118
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Olen tässä gogglannut hitusen rotevamman laitteen perässä. Siihen tulokseen tulin, että en halua mitään kännykän kokoisia box modeja. Tämän leidi haluaa höyrytellä huomaamattomasi kynämallisella laitteella. Muuten pää onkin pyörällä.

    Toinen mitä olen katsellut on EMOW Mega Kit, jossa olisi tehon ja imun säätö. Hieman "helpomman" oloinen.

    Sellainen typerähkö kysymys, että jos laitteessa on esim. 1600 tai 2200 mAhin akku, millä mA:lla se latautuu eli kuinka kauan lataus kestää? Nykyisen 900 mAhin akun lataus 500 mA:lla kestää... kauan. Kuin lataisi kännykkää suoraan USB-portista.
    Tuo EMOW Mega ei ole kauhean huomaamaton ole, kokoa on 165mm x 18.5mm Kanger Evod Mega Starter kit ? KangerTech
    Normaali EMOW on hivenen pienempi, 152mm x 16mm kanger EMOW ? KangerTech
    E-Vod on kohtuu siron kokoinen, 137mm x 15mm Kanger E-vod starter kit ? KangerTech
    Kädessä nuo EMOW (ei siis mega) ja E-Vod tuntuvat että E-Vod olisi puolta pienempi vaikka mitoissa ei suurta eroa olekkaan.

    Lataus todellakin näillä kestää, jos sinua tuskastuttaa jo tuon 900mAh akun lataus niin esim 1800mAh kestää tuplaten siitä 900mAh akun latauksesta pidempään.
    Oman EMOW 1300mAh akun lataus kestää noin kolme tuntia ja E-Vodin akun lataus 1.5 tuntia......
    Tupakasta pääsin irti sähkösavukkeiden avulla ja neljä vuotta höyryteltyäni lopetin senkin vuonna 2017.
    Kiitos tämän mahtavan keksinnön, sääli että kapeakatseiset lainsäätäjät vaikeuttavat sähkösavukkeiden saatavuutta lapsiin vedoten.


     
     
  7. #2127
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    73
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Muuten hieman pelottavan näköinen kapistus, ja pituudestakaan ei saa tolkkua.
    Ego ONE XL koko pituus n.122mm
    Ego One pro koko pituus n.90mm

    Aika lyhyitähän noi laitteet on.

     
     
  8. #2128
    Höyrykonkari Hermanni's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Mänttä
    Viestit
    118
    Lainaus Alkuperäinen postaaja viskaali Näytä viesti
    Ego ONE XL koko pituus n.122mm
    Ego One pro koko pituus n.90mm

    Aika lyhyitähän noi laitteet on.
    Pakkohan se XL tilaukseen oli laittaa, sen verta lyhyt vehjes että sopii rintataskuun piiloon.
    Myös akku ja tankkikapasiteetti kokoisekseen kiitettävä...
    Tupakasta pääsin irti sähkösavukkeiden avulla ja neljä vuotta höyryteltyäni lopetin senkin vuonna 2017.
    Kiitos tämän mahtavan keksinnön, sääli että kapeakatseiset lainsäätäjät vaikeuttavat sähkösavukkeiden saatavuutta lapsiin vedoten.


     
     
  9. #2129
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    308
    Ego one on kuuminta kamaa tällä hetkellä. Ylihuomenna tulee tietysti sata uutta tuotetta mutta ego onella pärjää pitkään. Olin näkevinään yöllä myynnissä ego2.pl:ssä jotain ego one tuotteita.

     
     
  10. #2130
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2015
    Viestit
    2
    Moi höyryttelijät! Tuleva kanssahöyryttelijä tässä kirjoittelee ensimmäistä viestiään. Päätin nyt sitten tilata sähkötupakan, mutta ongelmana on että tää homma on ihan utopiaa mulle. Ajattelin että sellainen 45 euroa voisi olla maksimi millä tässä aloitellaan. Tärkein ehto mulle ois se että se on inhimillisen kokoinen. Eli sellainen perus kynämallinen. Osaisitteko suositella mulle mitään etten heittäisi heti rahojani hukkaan?

     
     
  11. #2131
    Tervakeuhko Lilybell's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    4
    Muih höyrylit!

    Miullakin olisi tarvetta sähkötupakalle~
    Joten tuota tuota... voisiko joku osaava neuvoa minulle hyvän aloituspakkauksen joka maksaa max 60 euroa?
    Koolla ja ulkonäöllä ei ole väliä! Mielellään siis tehokas ja helppo...
    Ja jos joitakin osia joutuu vaihtelemaan, niin sellainen malli johon löytyy helposti ja suht halvalla varaosia.
    Kiitush jo etukäteen kuomaset~!

     
     
  12. #2132
    Tuosta ja asennetta peliin Joyetech eGrip uutuus

     
     
  13. #2133
    Menee yli budjetin kun vaihtoatoja pitää myös tilata. Mutta hyvä on laite aloittelijalle.

     
     
  14. #2134
    Tervakeuhko Lilybell's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    4
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Keipilä Näytä viesti
    Tuosta ja asennetta peliin Joyetech eGrip uutuus
    Voiku söötti! (^3^)~

     
     
  15. #2135
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja valov Näytä viesti
    Moi höyryttelijät! Tuleva kanssahöyryttelijä tässä kirjoittelee ensimmäistä viestiään. Päätin nyt sitten tilata sähkötupakan, mutta ongelmana on että tää homma on ihan utopiaa mulle. Ajattelin että sellainen 45 euroa voisi olla maksimi millä tässä aloitellaan. Tärkein ehto mulle ois se että se on inhimillisen kokoinen. Eli sellainen perus kynämallinen. Osaisitteko suositella mulle mitään etten heittäisi heti rahojani hukkaan?
    Tämän hetken uusimpia tuotteita oleva Joyetech eGo One voisi olla aika lailla kriteeriesi mukainen, ei jätä ainakaan kylmäksi höyryntoton osalta. Voisin myös suositella hankittavaksi niitä 1.0 ohmin vaihtoatoja ainakin aluksi, mikäli kaipaat suusta keuhkoon imasuja enemmän kuin suoraan kehkoon? .5 ohmin atopäät ovat siihen taas sopivampia.

     
     
  16. #2136
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    308
    Nyt kirppiksel myydään ego one xl settiä, äkkiä ostamaan. En tunne myyjää!

     
     
  17. #2137
    No on se Ego One vaan sitten kai eri hyvä, mutta olennainen kysymys: kestääkö se tervalakua? Seuraavan laitteeni täytyy kestää happamat ja yli-imelät litkut
    Ja pakkasta muuten myös. Luin laite-ketjusta epäilyjä Egon huonosta kylmänsiedosta. Ei minulla ole toistaiseksi nykykokoonpanolla jäätyneet nesteet eikä akku, ja höyryke on ollut semilämpimästi jopa takin ulkotaskussa.

    Edit: löysin muualta kuin valmistajan sivuilta vakuutuksen, että tankki on piirakkavuokalasia: Pyrex glass tank covered by a copper sleeve
    Viimeksi muokannut SVK; 28.01.15 kello 16:55.

     
     
  18. #2138
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hermanni Näytä viesti
    Tuo EMOW Mega ei ole kauhean huomaamaton ole, kokoa on 165mm x 18.5mm Kanger Evod Mega Starter kit ? KangerTech
    Lataus todellakin näillä kestää, jos sinua tuskastuttaa jo tuon 900mAh akun lataus niin esim 1800mAh kestää tuplaten siitä 900mAh akun latauksesta pidempään.
    Oman EMOW 1300mAh akun lataus kestää noin kolme tuntia ja E-Vodin akun lataus 1.5 tuntia......
    No onhan tuo kyllä tosiaan paksu, katsoin vaan pituutta. Tästä voisi nyt repiä jonkun kaksimielisen vihjauksen, mutta en jaksa, koska tuskastuttaa tämä.

    En voi käsittää myöskään tuota latausnopeutta, siis hitautta.

     
     
  19. #2139
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    No on se Ego One vaan sitten kai eri hyvä, mutta olennainen kysymys: kestääkö se tervalakua? Seuraavan laitteeni täytyy kestää happamat ja yli-imelät litkut
    Ja pakkasta muuten myös. Luin laite-ketjusta epäilyjä Egon huonosta kylmänsiedosta. Ei minulla ole toistaiseksi nykykokoonpanolla jäätyneet nesteet eikä akku, ja höyryke on ollut semilämpimästi jopa takin ulkotaskussa.
    Ainakin itse tankin pitäisi kestää, atopäistä en tiedä

     
     
  20. #2140
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Ainakin itse tankin pitäisi kestää, atopäistä en tiedä
    Nyt et helpota tätä asiaa ollenkaan. Pakko syödä välillä että alhainen verensokeri ei aiheuta lisää foorumivuodatuksia.

    Add: Kanger EMOW mega -paketti lähti lopulta tilaukseen, ulkoasusyistä.
    Viimeksi muokannut SVK; 28.01.15 kello 19:31.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •