Sivu 106 / 173 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 65696102103104105106107108109110116156 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,101 - 2,120 / 3452

Aihe: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

  1. #2101
    Nyt löytyi keino millä saan tankin auki :P

     
     
  2. #2102
    Höyrykonkari Hermanni's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Mänttä
    Viestit
    118
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Koita metsästää jostain vain tuo ET-S tankki tuolla samalla BVC -höyrystinpäällä, kuin mitä tuossa K1 -tankissa on, sillä se on huomattavasti parempi kuin tuo vanhemman mallin BDC -höyrystinpää.

    Ainakin puffilla on noi ET-S:t jo tolla uudella päällä: Aspire ET-S BVC eGo clearomisaattori dual bottom coil 1,8ohm
    Kiitokset tuosta vinkistä vielä.
    Niin mainio laite tuo Aspire K1 että piti tehdä jopa pieni vertailu foorumille.

    EDIT Jostain syystä tuosta Aspiren K1 ja ET-S tankin 1.8 ohmisesta atopäästä tulee yhtä lämpöiset höyryt kuin EMOW:in 1.5 ohmisesta, hyvä niin virtaa säästyy...
    Tupakasta pääsin irti sähkösavukkeiden avulla ja neljä vuotta höyryteltyäni lopetin senkin vuonna 2017.
    Kiitos tämän mahtavan keksinnön, sääli että kapeakatseiset lainsäätäjät vaikeuttavat sähkösavukkeiden saatavuutta lapsiin vedoten.


     
     
  3. #2103
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    10
    Itse lähin Spinner+Protank 2 mini liikenteesee kaverin suosituksesta , siihe sivuun heti viiko jälkee Evod koska oli ongelmia Spinnerin latauksen kans (siis oman osaamisen kans). Täytyy kyl sanoa et mä suosittelisin heti jotain ainakin voltti säädettävää. Ei oikei perus Evodin kans saanu kunno kurkkutuntumaa ja makuja kohillee. Täl hetkel varmaa ehdoton suositus ois toi Emow, siin on viel kuitenki se imuvastuksen säätö jonka oon ite myöhemmi kokenu hyvinki tärkeeks.


    iStick 30w+Subtank mini, Vamo V6+Lemo Drop

     
     
  4. #2104
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2015
    Viestit
    1
    Täällä aloitteleva höyryttelijä on yrittänyt opiskella aihetta ja kasaillut tässä itselleni pakettia:


    Vamo V6
    Vamo V6 VW-mod KROMI tehosäädöllä 3-20W 18350/18650 Uutuus


    Aspire Nautilus Mini
    Aspire Nautilus MINI BVC bottom vertical coil AFC clearomisattori 1,8ohm lasiputkella
    +Aspire Nautilus BVC bottom vertical coil atomisaattoripää 1,6ohm/1,8ohm


    Panasonic NC 18650B
    Akku NCR 18650B 3,7V 3400mAh Li-ion Panasonic


    Ovatko vermeet yhteensopivia vai kannattaisiko jotai muuttaa?

     
     
  5. #2105
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Periaatteessa ihan toimiva kokoonpano, akulla saattaa olla kyllä ongelmia päästä tuonne 20W asti. Itse ottaisin mieluummin Efestit tai VTC4 tai jos haluaa lyhyempänä pitää niin IMR niin onpahan ainakin akut valmiina jos siirtyy mekaanisiin. Akkuja on sitten hyvä olla se pari kappaletta. Akuille lisäksi tietenkin laturi, itse ollut tyytyväinen tähän

    Lisäksi itse ottaisin Nautilus minin tilalle mieluummin Megan tai isomman Nautiluksen. Lisäksi tietenkin asiaankuuluvat atomisaattorit.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  6. #2106
    Reivi
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Köhötin Näytä viesti
    Periaatteessa ihan toimiva kokoonpano, akulla saattaa olla kyllä ongelmia päästä tuonne 20W asti.
    Ja tähän väittämään sitten niitä perusteluita. Riittä tuo Pana tuolle Vamolle mennen tullen ja palatessa, ovat myös käytössä osoittautuneet pitkäikäisiksi, toisin kuin esim nuo Efestit.

     
     
  7. #2107
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Itselleni suositeltiin jo Vamo5.lle VTC4sia ja Efestejä noiden Panan 7A akkujen tilalle. Se mitä itselleni sanottiin oli että 7A akut alkavat kyykkäämään jo tuon 15W kohdilla jonkin verran.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  8. #2108
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Viestit
    7
    Itse olen katellut kyseisiä paketteja, kumpi olisi siis parempi vaihtoehto ?

    Kanger EMOW Mega kit | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa

    Joyetech eGo ONE XL | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa

    Vai olisiko joku muu vielä parempi?
    Ps. itsehän en näistä juuri mitään tiedä

    Viimeksi muokannut KeljuKooKojjootti; 20.01.15 kello 15:17.

     
     
  9. #2109
    Höyrykonkari sähkösätkä's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Piispanristi
    Viestit
    217
    Lainaus Alkuperäinen postaaja KeljuKooKojjootti Näytä viesti
    Itse olen katellut kyseisiä paketteja, kumpi olisi siis parempi vaihtoehto ?

    Kanger EMOW Mega kit | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa

    Joyetech eGo ONE XL | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa

    Vai olisiko joku muu vielä parempi?
    Ps. itsehän en näistä juuri mitään tiedä

    Ottaisin ton ensinmäisen vaihtoehdon.

     
     
  10. #2110
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Ensimmäinen combo on jo jonkin aikaa myynnissä ollut ja hyväksi todettu paketti. Toinen uusi mistä ei niin kauheasti ole vieläkokemuksia, sen verran kumminkin että imu vastus on tuossa ego xl löysä vaikka säätää kireälle että jos höyryttelee samalla lailla kun poltti tupakkaa on se liian löysä.

     
     
  11. #2111
    Minä olen kanssa katsonut sillä silmällä tuota Kanger EMOW Mega kitiä. Mutta lasitankki - uhka vai mahdollisuus? Mitä se kestää (muuta kuin sitruslitkuja)?

     
     
  12. #2112
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Metallisen sylinterin sisällähän tuo on suojassa, eli kyllä kestää jos et kauheasti paisko.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  13. #2113
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Viestit
    7
    Aloituspakkaus vai modi?
    Olen joskus omistanut eGo-Twistin ja siinä oli vaa joku perus carto+tankki, eli ei ihan pohjalta olla lähdössä vaikkei sitä kokemusta juuri paljoakaan näistä hommista ole. Mutta semmone vekotin ois mukava missä se höyryn tulo ois isoa ja tottakai se akun kestoki saisi olla hyvä ku tuossa vanhassa sitä ei höyryä juuri tullut tai itte en ainakkaan ollu tyytyväinen .
    Ehotuksia otetaan vastaan ja budjetti ois semmoset 70e

    ehkäsekalaistatekstiämuttaeikaisehaittaa

     
     
  14. #2114
    Höyrykonkari Helium's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    186
    Esim. toi Joyetech eGo ONE XL pro -aloituspaketti 2200mAh ?

    E: Ei omakohtaista kokemusta ko. laitteesta, mutta vaikuttais noihin kriteereihin pätevältä laitteelta.

     
     
  15. #2115
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Viestit
    7
    joo tuota eGo onea olen katellu ja sitten ois tämä Kanger EMOW Mega kit | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa

    Tiiä sitten kumpi ois parempi

     
     
  16. #2116
    Höyrykonkari Helium's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    186
    Pikasella tsekkauksella ei isoja eroja, mutta.. One:ssa vähän tehokkaampi akku ja veikkaan, että toi clearo on myös parempi, kun eMOW:ssa.

    Noista kahdesta siis eGoon laittaisin massini.

     
     
  17. #2117
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    60
    Alotteleva höyryttelijä kaipaa apuja. Oon nyt miettiny et jos ostas kunnollisemman vekottimen tuon ego-kopion tilalle. Kumpaa porukka suosittelis iStick 20w/30w ja siihe joku sopiva clearo vai sitte joyetech ego one xl?

     
     
  18. #2118
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ile... Näytä viesti
    Alotteleva höyryttelijä kaipaa apuja. Oon nyt miettiny et jos ostas kunnollisemman vekottimen tuon ego-kopion tilalle. Kumpaa porukka suosittelis iStick 20w/30w ja siihe joku sopiva clearo vai sitte joyetech ego one xl?
    Täältä ääni tolle iStickille ja siihen Aspire Nautilus iso tai mini nokkaan ja vielä ritilä tankki ja paketti BVC atopäitä niin siin sul on soiva peli

     
     
  19. #2119
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ile... Näytä viesti
    Alotteleva höyryttelijä kaipaa apuja. Oon nyt miettiny et jos ostas kunnollisemman vekottimen tuon ego-kopion tilalle. Kumpaa porukka suosittelis iStick 20w/30w ja siihe joku sopiva clearo vai sitte joyetech ego one xl?
    Itselle sattui juuri tänään tulemaan tuo ego one postissa ja muutaman tunnin höyryttelyn jälkeen sanon vaan että tästä tulee itselle jokapaikan höylä. iStick - nautilus mini combo on myös toiminut lähes jokapäiväisessä käytössä tämäkin, vähintään varalaitteena. Eli äänet tässä vaiheessa molemmille Se on varmaa että kehitystä aikaisempiin laitteisiisi on, valitsit sitten kumman tahansa.

     
     
  20. #2120
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Minä olen kanssa katsonut sillä silmällä tuota Kanger EMOW Mega kitiä. Mutta lasitankki - uhka vai mahdollisuus? Mitä se kestää (muuta kuin sitruslitkuja)?
    Periaatteessa aika moni muukin neste, kuin sitrusnesteet on potentiaalisia tankin tappajia. Tämä pätee käsittääkseni vain polykarbonaattiatankkeihin, jotka ei kestä ketoneja. Banaani ja salmiakki on myös sellaisia makuja, jotka saattavat tankin rikkoa. PC-tankit taitaa kuitenkin olla nykyään katoamaan päin, sillä valmistajatkin tietävät ongelman. Lasi on kuitenkin erittäin hyvä materiaali tankille, etenkin jos se on suojattu tai paksua kestävää lasia.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •