Sivu 102 / 173 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 252929899100101102103104105106112152 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,021 - 2,040 / 3452

Aihe: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

  1. #2021
    Höyryttelijä Methos's Avatar

    Liittynyt
    11/2014
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    82
    Muistat ihan oikeen, en tiiä vaan onko tuo ce5 parempi tai saman tasoinen ku mini protank 3 joka maksaa sen 10€ ja joita voi saaha kans sinisellä tankilla..

     
     
  2. #2022
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Noista vaihtoehdoista ottaisin mini protankin. Tällekkin on jo tullut seuraajia eli pienellä rahalla voi saada jo paljon miellyttävämmän kokemuksen. Esim aerotank mini soi ja pelittää oikein hyvin ja ei taida paljoa kalliimpi olla mini protankkia?

     
     
  3. #2023
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Aerotank mini saa täältäkin paremmat suositukset kuin protank3 mini.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  4. #2024
    Höyryttelijä Methos's Avatar

    Liittynyt
    11/2014
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    82
    Ompaha se yli tuplat kalliimpikin kun protank..

     
     
  5. #2025
    Höyryttelijä husse's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    pori
    Viestit
    33
    Lainaus Alkuperäinen postaaja onnz423 Näytä viesti
    Vaihdoin mieleni ja tilasin aloituskitiks tämmösen

    UK ECIG STORE The One Kit
    voin lämpimästi suositella et hankit heti kättelys toisen akun... sitä virtaa saattaa kulu odotettua enemmän ja sit on hätä kädes ku on akku tyhjä
    -taas ku näki vähä vaivaa ni pääsi vähemmällä-

     
     
  6. #2026
    Lainaus Alkuperäinen postaaja husse Näytä viesti
    voin lämpimästi suositella et hankit heti kättelys toisen akun... sitä virtaa saattaa kulu odotettua enemmän ja sit on hätä kädes ku on akku tyhjä
    Niinpä ja kannattaa akun lisäksi tilata varalle ainakin yksi klearomisaattori, koska se on melko lailla kuluvin osa kyseisessä tuotteessa.

     
     
  7. #2027
    Höyrykonkari Maastomato's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    267
    Ei välttämättä tuolta kannata tilata. Samaa CE5 dual coil atoa saa puffilta 6€ hintaan kun tuolla pyytävät yli 11€.

     
     
  8. #2028
    Höyryttelijä Onkapuikko's Avatar

    Liittynyt
    01/2011
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    59
    Kasasin Finnvapen rojuista seuraavan aloituspaketin: Aspire clearomizer ce5 bdc, Aspire g-power 1300 mAh, 2 molempia. Nyt toista viikkoa höyrytellyt ja olen tyytyväinen. Nesteenä on mennyt fsusa applewood. Ennen mennyt toista askia Kentiä päivässä, nyt höyryttelyaikana vain yksi aski koko aikana. Sisältäen jopa yhden baari-illan. Saattaa jäädä nyt tupakka. Yli 30 vuotta kiskonut.

     
     
  9. #2029
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Maastomato Näytä viesti
    Ei välttämättä tuolta kannata tilata. Samaa CE5 dual coil atoa saa puffilta 6€ hintaan kun tuolla pyytävät yli 11€.
    Tarkotitko tuota mun alotus kittiä? Jos tarkotit niin arvostaisin linkkiä kyseiseen tuotteeseen.

     
     
  10. #2030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja onnz423 Näytä viesti
    Tarkotitko tuota mun alotus kittiä? Jos tarkotit niin arvostaisin linkkiä kyseiseen tuotteeseen.
    No minäpä olen oma-aloitteinen ja linkitän sulle:
    Aspire CE5 BDC eGo clearomisaattori dual bottom coil 1,8ohm

    Hän tarkoitti tuota.
    Viimeksi muokannut Vetysyanidi; 12.11.14 kello 18:08.

     
     
  11. #2031
    Höyrykonkari Maastomato's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    267
    Samaan hengenvetoon voin todeta, ettei välttämättä kannata tuota edes tilata vara-atoksi, koska pienellä lisäpanostuksella saa jo kangerin evod glassin, mini pro tankin tai aspiren et-s:än joissa on lasinen tankki. Itse olen ainakin huomannut että yllättävän monessa nesteessä on muovitankkeja hajoittavia makuja kuten sitrukset tai salmiakki.

    Ymmärrän aloittelijoita jotka koittavat säästää laitteiden hinnassa siinä mielessä, että halutaan kokeilla sähkötupakoita eikä haluta käyttää liikaa rahaa, jos ei vaikka nappaisi, mutta näissä laitteissa usein hinta tulee laadusta ja kaikkein halvimmat laitteet eivät välttämättä toimi yhtä hyvin kuin hieman kalliimpi paketti. Huomasin tämän kantapään kautta, koska itsekin ostin aikoinaan halvan aloituspakkauksen ja jätin höyryttelyn moneksi kuukaudeksi, koska koin höyryttelyn hankalaksi ja huonosti toimivaksi. Sitten ostin toimivan clearon ja homma sai aivan uuden ulottuvuuden.

    tse usein huomaan vertaavani laitteiden ja nesteiden hintaa, siihen montako päivää polttaisin tuolla rahalla. Jos laitteet toimivat kuten pitää, on ainakin mielestäni höyryttely silti miellyttävämpi kokemus kuin tupakointi ihan maun ja kurkkutuntuman osalta, ja maksaa itsensä takaisin jo todella nopeasti. Jos lasketaan hieman yläkanttiin että nestettä menee n 120ml kuukaudessa. Perusnesteet maksaa n.5€/10ml (yleensä jopa vähemmän), menee nesteisiin enintään 60€/kk, joten jos aloitat höyryttelyn, voit ostaa 120€ aloituspakkauksen ja vieläkään et ole maksanut enempää kuin tupakoidessa.

    Varsinkin kun hieman oppii mistä kannattaa nesteitä tilata ja varsinkin jos ryhtyy tekemään nesteet itse, saa nestekustannukset tiputettua helposti alle 10€/viikko. Tällä hetkellä itse kokkailemalla, minulla menee n. 15-20€/kk. Myös kannattaa tiedostaa, että tupakan makuiset nesteet harvemmin maistuvat tupakalta joten ainakin itse käänsin aloittaessani homman siihen, että ostin nesteitä joiden mauista pidän esim. makeisissa ja virvoitusjuomissa. Näillä tavoilla itse pääsin höyryttelyyn sisään, mutta keinojahan on monia. Yksi työkaveri on kohta vuoden vetänyt ihan perus ego laitteilla mentholinesteitä eikä kuulemma ole viittä savuketta enempää polttanut sen jälkeen kuin aloituspakkaus tippui postissa.

     
     
  12. #2032
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vetysyanidi Näytä viesti
    No minäpä olen oma-aloitteinen ja linkitän sulle:
    Aspire CE5 BDC eGo clearomisaattori dual bottom coil 1,8ohm

    Hän tarkoitti tuota.
    ja näitäkin kannattaa varmasti päivittää BVC atoilla, eikös ne tähänkin sovi

     
     
  13. #2033
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vetysyanidi Näytä viesti
    No minäpä olen oma-aloitteinen ja linkitän sulle:
    Aspire CE5 BDC eGo clearomisaattori dual bottom coil 1,8ohm

    Hän tarkoitti tuota.
    Siis tuota noin. Tarvitsetn päitä siis tuohon one kit bvc clearoon. Käykö nämä siihen: Aspire CE5/ET-S/Vivi-S BVC atomisaattoripää 1,8ohm/2,1ohm

     
     
  14. #2034
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    E: siis juurikin noita. ovat toimineet K-1 todella loistavasti
    Viimeksi muokannut Temonen; 13.11.14 kello 12:03. Syy: lukihärö

     
     
  15. #2035
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja husse Näytä viesti
    voin lämpimästi suositella et hankit heti kättelys toisen akun... sitä virtaa saattaa kulu odotettua enemmän ja sit on hätä kädes ku on akku tyhjä
    Osta pari tällästä varalle

     
     
  16. #2036
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    10
    Moro, tässä mietin josko tilaisi kanger emow mega kitin vai kannattaako samalla hinnalla (kymppi sinne kymppi tänne) koota paketti itselleen? Esimerrki paketin voisi joku pistää tänne? olisi varmasti muillekkin aloittelijoille hyödyllinen. t: tietämätön

     
     
  17. #2037
    Eli siis mistä löytäisin halpoja atopäitä tähän: UK ECIG STORE The One Kit
    En vielä ole mielestäni käynyt selvää vastausta.

     
     
  18. #2038
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tuo näyttäis vaan uudelleenbrändätyltä Aspirelta eli:

    Aspire CE5/ET-S/Vivi-S BVC atomisaattoripää 1,8ohm/2,1ohm

    100% varma en ole, se on aina riski kun ostaa noita brändättyjä vehkeitä.

     
     
  19. #2039
    Höyryttelijä husse's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    pori
    Viestit
    33
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Osta pari tällästä varalle
    ristus mikä patukka!
    tarttiskohan tilata ihan vaan ulkonäön takia?
    -taas ku näki vähä vaivaa ni pääsi vähemmällä-

     
     
  20. #2040
    Höyryttelijä Onkapuikko's Avatar

    Liittynyt
    01/2011
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    59
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Osta pari tällästä varalle
    Näyttää käsikranaatilta. Eipä taida päästä lentokoneeseen tuon kanssa.
    Josta tulikin mieleeni, että miten nuo lentokentän turvatarkastukset suhtautuvat höyrykkeisiin?

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •