Sivu 7 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567891011 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 230

Aihe: ProVari V2.5

  1. #121
    mun provari piiskaa tällä hetkellä lr bogea ilman tankkia ai että että tuli retrofiilis ja nesteenä on rip tide (ps)

     
     
  2. #122
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    309
    Mä oon vieläkin käyttäny bogeja arctic-tankissa, varma setti esim. kännireissuilla!

     
     
  3. #123
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    2
    Tuli ostettua provari v2.5, ei sitä voi sanoin kuvata miten hyvä toi vehje on. Tuli sitä varmaan kahden provarin edestä kaikkea sontaa ennen tilattua ja aivan turhaan. Lavatube 2.1 oli tuota ennen käytössä ja pidin kyllä siitä, mutta tuosta otti ensi höyryt niin heti myyty. Onhan tuo reilu 200 euroa äkkiseltään isoraha, mutta joka sentin arvoinen. Kumpa joku olisi aikasemmin sanonut että tilaa tuo ja jätä kaikki muu pois. Olisi säästynyt monet v...ukset ja parit analogisetkin. Pakko oli rekisteröityä tänne ja mainostaa jos vaikka jonkunsortin kohtalotoveri lukee.
    Viimeksi muokannut uhrakki; 17.12.13 kello 19:29.

     
     
  4. #124
    Tuota samaa mantraa: "Osta suoraan vaan Provari, säästyy isot rahat!" olen lukenut koko vapottelu-urani Vaan eihän tuota usko. Ja parisataa vaan on iso raha kertarysäyksellä.
    Tosin nyt, kun mulla se Provari on, olen samaa mieltä, olis vaan suoraan pitänyt tämä hankkia ja jättää muut hankkimati

     
     
  5. #125
    Tervehdys höyryilijät!
    Tuli myös hankittua Provari v2,5. Pari päivää ko.laitetta testailtu, hyvän tuntuinen laitos kaikin puolin. Paitsi!!
    Akkua syö aivan perkeleesti. Akkuna aw imr 18490, 3 kpl uusia. Atopäänä ollut 1,5, 1,8 ja 2,2 ohmin laitteet, jännitettä on ajettu 3,9-4,5 v. Eipä kestä tätä yhdistelmää, kuin korkeintaan kolme tuntia ja jo huutaa latauksen tarvetta! Akku otettu käyttöön suoraan laturista täytenä 4,2 v, jonka myös Provari osoittaa. Mistään ketjuvapottelusta ei ole kysymys,nesteen kulutus n.3ml päivässä. Miten muilla on akun kesto tällä laitteella? Millä vastuksilla ja jänniteillä tulee käytettyä?
    Kiitos ja anteeksi.

     
     
  6. #126
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    2
    Itse otin suoraa pakasta akun ja mennyt noin 4 tuntia ja höyrytellyt kuin hullu jatkuvasti. Sama akku itsellä myös ja alussa näytti että 3.9v oli akkua. Protank 3 käytössä ja 2ohm dualcoili. Siinä 4v tuntumassa ollut.

     
     
  7. #127
    Putsaa 510 liittimet laitteesta ja atosta, sekä akun kontaktit ja laitteen kontaktit akulle isopropanolilla tai alkoholilla.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vapo247 Näytä viesti
    Tervehdys höyryilijät!
    Tuli myös hankittua Provari v2,5. Pari päivää ko.laitetta testailtu, hyvän tuntuinen laitos kaikin puolin. Paitsi!!
    Akkua syö aivan perkeleesti. Akkuna aw imr 18490, 3 kpl uusia. Atopäänä ollut 1,5, 1,8 ja 2,2 ohmin laitteet, jännitettä on ajettu 3,9-4,5 v. Eipä kestä tätä yhdistelmää, kuin korkeintaan kolme tuntia ja jo huutaa latauksen tarvetta! Akku otettu käyttöön suoraan laturista täytenä 4,2 v, jonka myös Provari osoittaa. Mistään ketjuvapottelusta ei ole kysymys,nesteen kulutus n.3ml päivässä. Miten muilla on akun kesto tällä laitteella? Millä vastuksilla ja jänniteillä tulee käytettyä?
    Kiitos ja anteeksi.

     
     
  8. #128
    Lainaus Alkuperäinen postaaja KovaLuu Näytä viesti
    Putsaa 510 liittimet laitteesta ja atosta, sekä akun kontaktit ja laitteen kontaktit akulle isopropanolilla tai alkoholilla.
    Koitetaan tuota puhdistusta, mutta voiko se oikeasti niin paljon vaikuttaa, kun akku sekä provari uusia ja atollakin yksi tankki takana.

     
     
  9. #129
    Tuskin se mitenkään erityisen likanen on uutena, ite ainakin yli kuukauden käytin ennen kuin iski tarve putsata. 18650 akkuja käytän pelkästään ja menee ainakin 5ml nestettä läpi ennen kuin Provari sammuu, puhtaasti perstuntumalla arvioituna. Putsauksen suoritan siinä vaiheessa, kun ei riitä enää puhti yhteen kaiffari tankilliseen. Kytkin heti kättelyssä ylimääräset ledin vilkkumiset pois päältä eli se vilkkuu vasta siinä vaiheessa, kun akku tosiaan pitää vaihtaa.

    En nyt muista miltä se standard bot cap näyttää, mutta kannattaa katella saisko sitä vieteriä vähän venyteltyä.

     
     
  10. #130
    itellä on v1 provari ja siinä on 18650 (3200 mha) akku ja sillä mennään kaks ja puol päivää ja sitten alkaa ilmottelemaan että mää tarvisin lisää virtaa .. atona klooni lite (2.5 ohmia) ja virtaa annansille 4.3-4.6

     
     
  11. #131
    Paljos menee nestettä tolla akulla

     
     
  12. #132
    tankillinen kestää mun käytossä päivän joten kaksi ja puoli tankillista en ole mitannut kuinka monta milliä menee päivässä

     
     
  13. #133
    Aika hyvin jos ~12-13 ml menee akullisella.

     
     
  14. #134
    juu se on hyvin ja en ole ketju höyrytteliä vaan ihan normaalisti silloin tällöin muutaman minutin höyry hetki tai no 10-20 min hetki

     
     
  15. #135
    Höyrykonkari Särkkä's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    212
    Kertokaas mitä atoa suosittelisitte provarin nokkaan? Tällä hetkellä Protank 2, mutta sillä on korvausilma ongelmia. Jos käyttää ilman 510-510 jatkoa niin nesteet suussa välittömästi. Tilasin testiksi bogen ja dct-tankin katsotaan miten toimii. Kellä hyviä kokemuksia jostain yhdistelmästä mitä voisi suositella varmatoimisena?


    "Taas sillä on erilainen bongi käytössä"

     
     
  16. #136
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Miks pari sataeurosen putken nokassa pitää koittaa pärjätä parin kympin atolla? Kaiffari sopii mainiosti provarin nokkaan
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  17. #137
    Höyrykonkari Särkkä's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    212
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Miks pari sataeurosen putken nokassa pitää koittaa pärjätä parin kympin atolla? Kaiffari sopii mainiosti provarin nokkaan
    Suurin syy on se kun en ole perehtynyt siihen kuinka nuo "omat setupit" vai mitä ne nyt onkaan tehdään.


    "Taas sillä on erilainen bongi käytössä"

     
     
  18. #138
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Särkkä Näytä viesti
    Suurin syy on se kun en ole perehtynyt siihen kuinka nuo "omat setupit" vai mitä ne nyt onkaan tehdään.
    Kaiffariin on niiiin helppo tehdä microcoili srtupöi... Katot vaan juutuupista parit ohjevideot, rohkeesti tekeen vaan ni kyllä se siitä lähtee
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  19. #139
    Höyrykonkari Särkkä's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    212


    "Taas sillä on erilainen bongi käytössä"

     
     
  20. #140
    Höyrykonkari Cure's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    357
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Särkkä Näytä viesti
    Suurin syy on se kun en ole perehtynyt siihen kuinka nuo "omat setupit" vai mitä ne nyt onkaan tehdään.
    Sama täällä, mun päähän ei uppoa, minkä takia ei ketään myy valmiiksi hyväksi tehtyä valmista settiä laadukkaisiin päihin, vois kauppa jopa käydä. Provarin nokassa itse suunnittelin vetävän dct-tankkia, kun en vaan jaksa kanssa mitään itsevirityksiä.

     
     
Sivu 7 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567891011 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •