Sivu 9 / 187 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789101112131959109 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 3737

Aihe: ECigWizard kokemuksia

  1. #161
    Kauppias eCigWizard's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    UK - Peterborough
    Viestit
    479

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Google translate does make some of these posts look a little different than they should, perhaps I need to learn Finnish!

     
     
  2. #162
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    How to learn Finnish: Simply choose Koskenkorva genuine Finnish vodka and pour a glass or two - how you drink it is up to you, you may never comprehend the distinctive, quirky Finnish personality, but you will enjoy the integrity of a straight-talking, smooth, reliable vodka.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  3. #163
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    69

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    How to do this? I want buy eGo-T set and liquids to my friend as gift. Can i make new address in my profile in ecigwiz and put there my friend name and address? I want order set to my friend with friend name and address but i pay order. Thanks! Sorry bad english again. Hope you understand my problem!

     
     
  4. #164

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Basso Näytä viesti
    How to do this? I want buy eGo-T set and liquids to my friend as gift. Can i make new address in my profile in ecigwiz and put there my friend name and address? I want order set to my friend with friend name and address but i pay order. Thanks! Sorry bad english again. Hope you understand my problem!
    Good question as i've been thinking on same. My friend lives ~500km away where i live (he is in legal age of smoking ) and id been thinking on getting eGo-T + some nic as b-day present.

     
     
  5. #165

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Tuossa kaverille tilaamisessa todennäköisesti tulee vastaan nikotiinin tilaus itsehoitotarkoituksessa omaan käyttöön, mikäli siitä jää kiinni, niin se hyvinkin todennäköisesti on laitonta.

    ecigwizard - log in - your account - your addresses - ad an adress
    Tilausvaiheessa voi valita, että mihin osoitteeseen paketti lähtee, tilausvaiheessa pystyi muistaakseni myös lisäämään uuden osoitteen.

     
     
  6. #166

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mi_Kaheli Näytä viesti
    Tuossa kaverille tilaamisessa todennäköisesti tulee vastaan nikotiinin tilaus itsehoitotarkoituksessa omaan käyttöön, mikäli siitä jää kiinni, niin se hyvinkin todennäköisesti on laitonta.
    Ah, niinpäs tietenkin. Hyvä pointti. Taitaakin olla helpompi että lähetän massit tilille ja sanon että ostaa/tila itse niin ei tule laittomuksia tehtyä

     
     
  7. #167

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ChainSmoker Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mi_Kaheli Näytä viesti
    Tuossa kaverille tilaamisessa todennäköisesti tulee vastaan nikotiinin tilaus itsehoitotarkoituksessa omaan käyttöön, mikäli siitä jää kiinni, niin se hyvinkin todennäköisesti on laitonta.
    Ah, niinpäs tietenkin. Hyvä pointti. Taitaakin olla helpompi että lähetän massit tilille ja sanon että ostaa/tila itse niin ei tule laittomuksia tehtyä
    Tai tilaa itselle niillä euron postikuluilla englannista ja lähetä suomen sisällä edelleen vajaa 10€ postikuluilla paketti kaverillesi

     
     
  8. #168
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Kuis kauan noiden pisteiden päivitykseen yleensä menee??

     
     
  9. #169
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Kuis kauan noiden pisteiden päivitykseen yleensä menee??
    How long it takes for my Loyalty Points to get updated?
    Helvetin Kauan, pari viikkoo ainakin meni mulla.
    I think it takes few weeks for them to get updated.


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  10. #170
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Aika hyvin jos mulla menny jo kolme..
    samma på engelska.. (ei pysty syntax errrrorr)
    Ei tuo lontoo murre oikeen taitu

     
     
  11. #171
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    69

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Niinpäs onkin ton kaverille tilaamisen kanssa. Hölmöä. Onko sit parmepi et haen kaverille (29V) kartongin kessua kaupasta kuin että olisin tilannut hänelle paljon terveellisemmän e-savukkeen josta hän haaveilee? Kumpi parempi?

    JaaGeRMaisTeR: Samapa tuo on vaikka tankero englantia tulisi kun muuten ne käyttää kuukkeli sedän käännös vehjettä ja se on viel hassumpi Mulki on niin että ymmärrän hyvin kyl englantia kun sitä kuuntelen mut kirjoittaminen ja puhuminen on sit vähän niin ja näin oikeiden sanamuotojen kanssa. Mut jos jollain ei oo parempaa tekemistä kuin ruveta aukomaan englannin kielen kirjoitus taidosta täällä niin siinäpähän sitten aukoo.

    Kokeillaas: Aika hyvin jos mulla menny jo kolme..
    Google: If I'm doing pretty well gone now three ..
    Minä pistäisin: Very good if i have waited three now..

    Kumpi sit lähempänä totuutta?

     
     
  12. #172
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    aikaa ja vaivaa ja eihä tuota kuukkelia muista

     
     
  13. #173
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    31

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Eilen lähti ensimmäinen tilaus kokeeksi. Vähän nesteitä ja pari LR atomisaattioria eGo-tankkiin. Ensimmäinen kokeilu niilläkin.
    Optioksi otin sen halvimman lähetyksen niin seurantaa ei tietenkään pääse tekemään mutta toivottavasti nyt ei mahdottoman pitkään vaella valtateillä.

    Asiakaspalvelusta sen verran, että ystävällisesti ottivat heti yhteyttä kun tilaamani neste olikin varastosta loppu vaikka nettisaitti kertoi toista. Vaihdoin toiseen makuun ja tilaus lähti samantien. Eli toistaiseksi positiivinen kokemus kaupasta.

    Yksi miinus täytyy antaa, että varastosta tuntuu olevan jatkuvasti kaikki loppu mitä yritän ostella. Siksi en ole aikaisemmin kokeillut kun ei ole löytynyt tuotteita suoraan. Nyt onneksi vaihtotuote löytyi.

     
     
  14. #174

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    AAARgh! Tämä talviaivo tilas just satkulla tavaraa ecigwizardista ja Unohdin koodin

     
     
  15. #175
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miskakarhu Näytä viesti
    AAARgh! Tämä talviaivo tilas just satkulla tavaraa ecigwizardista ja Unohdin koodin
    Laita mailia perään ja pyydä lisään koodi tai sitten voucherina erotus seuraavaa tilausta odottamaan. :-\

     
     
  16. #176

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Juu.Yritän.Nuita clear atoja ja ekoja kartoja tilasin..jep yritän :-[

     
     
  17. #177

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miskakarhu Näytä viesti
    AAARgh! Tämä talviaivo tilas just satkulla tavaraa ecigwizardista ja Unohdin koodin
    Itsellä ei tosin niin iso tilaus ollut mutta koodi unohtui myös. :/

     
     
  18. #178
    Kauppias eCigWizard's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    UK - Peterborough
    Viestit
    479

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Hi,

    If you forgot to use your code just drop us an email and we will sort something out for your next order


    Thanks,

    Aaron

     
     
  19. #179
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Siinä on taas palvelu kohdalla. Great service Aaron O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  20. #180

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Mä en oo vieläkään saanu mun pakettia!!! Tilasin 26.7 ja edelleen odottelen Saankohan sitä koskaan...? Sinne meni n. 60e. Laitoin sähköpostia kauppaan.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •