Sivu 82 / 187 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 327278798081828384858692132182 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,621 - 1,640 / 3737

Aihe: ECigWizard kokemuksia

  1. #1621

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Oon nelisen kertaa tilannut tuolta ja hyvin on aina toiminut. Viimeksi tosi oli pikku moka tapahtunut. Laittoivat väärän aton mulle. Ilmoitin asiasta ja viestiin vastattiin puolen tunnin sisällä. Laittoivat vielä samana päivänä oikea aton postiin. Tänään tuli laatikkoon ja mukaan oli vielä laitettu sample pullo 24mg kookospähkinää.

    Paras kauppa kun tuolla on vielä nämä loyalty pisteet. Nestevalikoimaa kun vielä laajentaisivat niin saisi kaikki ostokset keskittää tuonne ja keräillä pisteitä.
    Aaron ilmoitti että Vermillion riverit pitäisi tulla valikoimaan tällä tai ensi viikolla

     
     
  2. #1622
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    392

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Hyvä kauppa n. 20 tilausta tullut tehtyä ja AINA on tuotteet kolahtaneet postilootaan torstaina tai perjantaina , kun olen viikonloppuna tilannut .
    The world is yours

     
     
  3. #1623

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja RautaSisu Näytä viesti
    Kuinka kauan normaalisti menee tuolla hitaimmalla postituksella saapumiseen? Tilaus on ilmoitettu postitetuksi 13. päivä ja ei näy pakettia vieläkään - alkaa mielenterveys järkkymään pikku hiljaa. Viimeinen kerta kun tilaan sellaisella vaihtoehdolla, josta ei saa tracking koodia mukaan .
    15.02. Shipatut tulivat tänään ja kaikki ok. Normipostilla tilattu kuten aiemmatkin
    Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
    Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
    Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.

     
     
  4. #1624

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Ei ne ole tankkeja, jos niissä on vanu. Olet siis tilannut eGo-mallin, etkä eGo-T mallia, joka on se tankkimalli!

    Vanulliset on "patruunoita", ja niitä ei nykyään enää juuri kukaan käytä. Jos kyllästyt niihin, voit siirtyä tankkimaailmaan tilaamalla uudet atomisaattorit ja tankit niihin.

    Toisaalta - nyt kun katson - en edes näe ECigWizardissa noita vanhoja eGo -malleja ilman tankkia! Mitähän sulle on nyt tullut, kun ne on vielä esitäytettynäkin nesteellä jota et ole tilannut ???
    http://www.ecigwizard.com/shop/en/el...arter-kit.html
    Tuon paketin tilasin, tuol on "empty cartridges" eli vissii pitäs tyhjiä vanutankkeja sitten olla.. empä silloin tajunut et cartridgesit on noita vanullisia malleja? mutta ei ne kuitenka tyhjiä olleet.. Hmmh. Voisikos joku suositella tähän linkkejä mitkä atomisaattorit ja tankit olisivat sopivia tohon mun malliin ja olisivat suht. halpoja mutta hyviä
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

     
     
  5. #1625
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teddy Westside Näytä viesti
    http://www.ecigwizard.com/shop/en/el...arter-kit.html
    Tuon paketin tilasin, tuol on "empty cartridges" eli vissii pitäs tyhjiä vanutankkeja sitten olla.. empä silloin tajunut et cartridgesit on noita vanullisia malleja? mutta ei ne kuitenka tyhjiä olleet.. Hmmh. Voisikos joku suositella tähän linkkejä mitkä atomisaattorit ja tankit olisivat sopivia tohon mun malliin ja olisivat suht. halpoja mutta hyviä
    Kaikki eGo-T atomisaattorit ja niiden vastaavat tankit käy noihin akkuihisi. Suosittelen JoyeTech-merkkisiä aitoja, joita saa esim. www.peleon.pl Puolasta tai Suomestakin esim. www.elektrosavu.fi

    Jos haluat ECigWizardilta, niin sieltäkin saa, mutta omien kokemusten mukaan ovat huonoja. Itse aloitin ECigWizardin kitillä, ja atot ja akut hajosivat 1-2kk aikana kaikki.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  6. #1626

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Laita sähköpostia sinne, ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun paketti katoaa...
    Tulipas laitettua ja vastaus oli yhtä pätevä kuin kysymyskin - 5-10 työpäivää kestää ja jos pakettia ei näy, niin se johtuu heistä riippumattomista syistä.

    Vetää sanattomaksi.

     
     
  7. #1627
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    7

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Joo samaa ongelmaa täälläkin. Viikonloppuna tilasin ja maanantaina tuli ilmoitus "shipped". Aiemmin on aina tullut postissa ton ilmotuksen jälkeen muutamassa päivässä, mutta eipä oo vielä näkynyt...

     
     
  8. #1628

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Mulla kanssa sunnuntaina tilasin ja maanantaina tuli ilmoitus että shipped, mutta ei ole pakettia näkynyt ainakaan perjantaihin mennessä...

    Yleensä noi on aina tullu 2-3 päivää tuon shipped ilmoituksen jälkeen, mutta nyt siis ei.

    Milloinhan tässä pitää alkaa huolestua ja tekemään asialle jotain, nyt kuitenkin menny jo 5 päivää shipped ilmoituksesta. Siis arkipäivää...


     
     
  9. #1629
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    382

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Tällä viikolla ulkomaan postit tulleet kaikista paikoista normaalia hitaammin. Joku lakko kait hidastanut tms. joten ei vielä syytä huolestua.

     
     
  10. #1630

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Taitaa olla Royal mail sählännyt jotain. Mulle lähti myös maanantaina, mutta eri kaupasta, UKliquids. Ei näy ei kuulu

     
     
  11. #1631
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    211

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Itsellänikin tuli edellinen paketti 7 arkipäivää ennen kuin kolahti laatikkoon Ei siis kannata hätäillä vielä.

     
     
  12. #1632
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    33

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Viime viikon tiistaina postittivat hätävaraksi tilaamani RY4-putelin, ja sitä on täällä nyt odoteltu kun mömmöt ihan lopussa. Ei näy vieläkään, mutta samasta puljusta tämän viikon tiistaina tilatut pullot ja rojut tipahtivat tänään postiluukusta. Kolme neljästä tilauksesta on tullu reilusti alle viikossa, tiedä sitten minne tuo RY4 on lähteny seikkailemaan.
    -_-

     
     
  13. #1633

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    2012-02-21 16:19:54 Shipped
    2012-02-21 14:17:42 Preparation in progress
    2012-02-21 14:11:50 Payment accepted

    Ja tänään tuli paketti. Nopeata on ollut omalla kohdalla joka kerta. Melkein "Next Working Day" toimitus normaalikuljetuksena.

     
     
  14. #1634

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Tänään tuli jokin "suurikokoinen kirje" perille. Meidän postinjakaja on näemmä ottanut sen kannan, ettei edes yritä paketteja ovelle asti toimittaa. Todennäköisesti siis saapui paketti vihdoin, eli 10 päivää kesti toimitus.

     
     
  15. #1635
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    20.2.2012 tilattu
    tänään odotti paketti kotona.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  16. #1636

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Todennäköisesti siis saapui paketti vihdoin, eli 10 päivää kesti toimitus.
    Juu ei tullut vieläkään. Kai se paketti ennen vuoden loppua saapuu. Ihmettelen vain, et miksi Welholla lukee et kaikkiin yli 30e tilauksiin saa trakkaus koodia mukaan automaattisesti.
    Mahdollista tietenkin, et lakon aikana syntyneitä ruuhkia puretaan vielä väliasemalla. Tai tullimiehet ihailevat punaista bolttia ja hidastavat toimitusta, että saisivat ihastella kauemmin.

     
     
  17. #1637

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    5 tilausta, jotka enemmän tai vähemmän yli satasen, ja ainoostaan kerran oon koodin saanu, sekin oli next day delivery tilauksella

     
     
  18. #1638

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    Nyt näyttää status seuraavalta:
    2012-02-24 17:40:51 Delivered
    2012-02-13 16:39:20 Shipped
    2012-02-13 08:10:03 Preparation in progress
    2012-02-11 09:36:16 Payment accepted

    Tarkoittaa vissiin et postiin toimitettu eilen?

     
     
  19. #1639

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    tuo shipped on lähetetty, ja delivered toimitettu, et pitäis olla sulla jo. Mut ne vaihtuu welholla vissii automaattisesti

     
     
  20. #1640

    Vs: ECigWizard kokemuksia

    No nyt tuli Vermilliotkin velholle. Melko pienillä määrillä aloittivat. Kaikki 10ml ja vain neljää eri makua.
    Taisi lähteä viimeinen Applewood mulle.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •