Sivu 181 / 187 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 81131171177178179180181182183184185 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,601 - 3,620 / 3737

Aihe: ECigWizard kokemuksia

Sijainti
    UK - Peterborough
    Koodi on ikävä kyllä otettu pois käytöstä toistaiseksi.
    Sen kanssa ilmeni jotain ongelmia ja sitä nyt koittavat selvitellä.

Okei. No pakko oli tilata nyt silti, ku nois voi mennä aikaa ku fiksataan

Sijainti
    Vihti
    Nyt on tullut tilattua pari satsia nesteitä ecigwizardilta. Ekassa satsissa oli yksi pullo vaihtunut, kun piti olla Redwood blendiä niin tuli Breakfast blendiä. No se ei sinällään haitannut koska tuo aamupalaputelin sisältö oli yllättävän hyvää ja se tuli melko nopsaan höyrysteltyä.

Ekan tilauksen Vermillion rivereissä ei mitään moitittavaa eikä myöskään Redwood blendissä. Toisessa tilauksessa sitten enemmänkin sanottavaa. Wizmixin nesteissä kaikissa maku ja tuoksu kateissa.

Toisessa tilauksessa oli siis Caramel kiss 2,5% ja 0% ja kummassakaan ei ole mitään nenällä aistittavaa tuoksua kun pullon aukaisee. Samoin salmiakkia tuli 2 pulloa 2,5% ja 0%. 2,5%:ssa on pieni häivähdys salmiakin tuoksua toisessa ei mitään. Shire malt taasen oli aivan täydellistä tavaraa. Tämä neste nousi välittömästi uudeksi suosikiksi. Mahtava höyry ja miellyttävä maku.

Kun noita tuoksuttomia sitten höyrysteli juuri siivotulla laitteella niin mitään makua sieltä ei irronnut. Ei pienintäkään. Pikemminkin tehoja nostaessa höyry muuttui vaan paksummaksi ja nikotiinillisissa tuli enemmän kurkkuun potkua. Pitääkö näitä kypsytellä ensin vai olisko käynyt niin, että noista olisi makuaineet unohtunut kaupan hyllyyn?

Testattu Vamo V5 + Nautilus BVC ja iClear X.1

Ai niin ja toisessa tilauksessa oli myös yksi pullo laskenut alleen ja kaikki pullot oli pikkusen tahmaisia ja jokaisen korkki hieman löysällä.

Tervakeuhko

Mrs B’s Juices review

All of these juices were tested with Aspire Nautilus, BDC Coil & SMOK Caterpillar RDA

Mrs B’s Vanilla Custard
    The first thing I did when I received these juices was that I filled my tank up with the juice that sounded the most delicious which was Vanilla Custard, I vaped it and it was DELICIOUS. The flavor was like a creamy vanilla, though it doesn’t taste like actual Vanilla Custard it is still really delicious. On the RDA the taste was a stronger cream than it was vanilla still though very delicious. Recommended for anyone that likes dessert flavors! Definitely an ADV (All day vape) for me.
    9/10

Mrs B’s Dandelion & Burdock
    This was the second juice that I tried because I have never seen a juice with a name like that. In the product description it says “This wonderfully ancient concoction will envelope your taste buds with hints of vanilla, anis and wintergreen.” Though I live in Finland and the first thing I noticed was “Wow, this tastes exactly like Salmiakki!” which is a liquorice type of candy but more of a sour or salty taste, Delicious! Tastes the same on the tank and RDA. It is an ADV for me also!
    8/10

Mrs B’s Strawberry Jam
    I am impressed with this juice because it tastes exactly how you would expect it to taste, as strawberry jam. It tastes like strawberries but a lot sweeter thus tasting like strawberry jam. There isn’t really a lot to say about this juice other than if you’re a strawberry lover you are also going to love this juice! Not an ADV for me because I can’t vape sweet juices all day.
    7/10

Mrs B’s Rhubarb & Custard
    This one must be the only one that I didn’t like. I have never tasted Rhubarb before so I can’t speak for you Rhubarb lovers out there, you might and you might not like this one. In my opinion it is too much of a “sticky” flavor. Definitely not an ADV for me though this is just my opinion and if you do like rhubarb you should give this one a try.
    2/10

Höyryttelijä

Sijainti
    hämeenlinna
    Nyt tuli pienoinen pettymys..
    1. Tilasin salmiakkia 10ml x5 jotka jotain ihan muuta mitä ennen ollut.
    Neste on väritöntä/ melko mautonta, salmiakki kyllä hieman tuoksahtaa.. (Nyt tuuleteltu 4:jättä päivää..)
    2. Tilasin Smoktech DC Xl kartoja, tuli noita valmiiksi reijitettyjä kauluksellisia..
    3. Tilasin Kentucky Honey Blend 10ml x2 joka vastasi odotuksia..
    45eur. ja oikeastaan 20ml.sain nestettä joka vastaa odotuksia.

Sijainti
    Keski-Suomi
    Ei se kauppiaan vika ole,jos nesteet ei ollut sun makuun hyviä. Jokaisella on omanlaiset makunystyrät.

Höyryttelijä

Tuo salmiakki on kyllä nykyään iso pettymys. Joskus se oli suurinta herkkua. Resepti vissiin muuttunut jossain vaiheessa, nykyisin paljon enemmän lakritsinen paha maku...

Sijainti
    UK - Peterborough
    Salmiakki juu jakaa mielipiteitä melkolailla - varsinkin heidän kohdalla, jotka myös wanhaa reseptiä ovat maistaneet.
    Ikävä kyllä nestepomojen päätöksiä nuo reseptihommat ja näillä mennään.

Sitten näihin ongelmiin tilauksista - foorumilla viestit eivät välttämäti löydä ajallaan/nopeasti perille,
    eli laittakaa hyvät ihmiset meikäläiselle sitä viestiä ihan sähköpostitse cs@ecigwizard.com

* Pullot tiukkaa robottilinjasto, eli ne on kyllä tiukalla lähtiessään.
    Ikävä kyllä kuitenkin tärinä/painevaihtelut matkalla ajoittain onnistuu avamaan niitä.
    :: Tämä on kuitenkin korjattavissa jos vain laittaa sitä viestiä kuvien saattelemana

Sama homma jos puutteita tai vääriä tuotteita -> laittakee viestiä.

Sijainti
    UK - Peterborough

Käväisi VV akku vähän normaalia korkeammalla.... Yksinoikeudella @ eCigWizard.... Todelliset avaruushöyryt.
    'The Orbit' on uudistettu VV akku jonka 1300mAh kapasiteetti jaksaa potkia hiukan pidempäänkin.
    Volttiskaala 3.3V-4.8V | Käy nappaamassa omasi jo tänään.

Avaruuslennon videomateriaali löytyy alta ja oman akkusi löydät >>täältä<<

Orbit Features :
    * 1300mah battery - great long lasting capacity!
    * Variable voltage from 3.4v to 4.8v
    * eGo threading- a perfect upgrade to go with your Aspire BDC.

Sijainti
    Kerava
    Here is an English version of my review for Mrs. B’s lineup. Not sure if there’s going to be a Finish version, but hopes are high.

Mrs. B’s Vanilla Custard
    Vanilla in this liquid is very mild. According to description it’s “creamy sweet treat with hints of biscuit and rich vanilla”. It’s not sweet at all, and in my opinion that’s a good thing. Not all custard named liquids should be overly sweet dessert flavors. But there are some drawbacks also. As I stated, the vanilla is very mild, but it’s still there. Cream instead is something I didn’t found at all and isn’t that something custard should have? Biscuit is pretty close to Marie biscuit and gives really nice touch to overall flavor. Am I trying to say that this is a bad liquid? Not at all, but personally I was expecting something else, it’s quite not what it states to be. It might be that the Vanilla needs some time to build up, as in some other Vanilla flavors. Overall I would say this is pretty basic liquid, some may like it and some may not, but pretty few is going to hate or love it. This could easily be used as ADV, because it’s not overwhelming in anyway. That’s of course if you happened to like the overall taste, which in my opinion is Marie biscuits with a hint of vanilla.

Mrs. B’s Strawberry Jam
    After I smelled the bottle, I’m quite surprised that this isn’t as sweet as the fragrance that oozed from the bottle was. We are still talking about pretty sweet flavor, but when I opened the bottle I almost called my dentist. I’m not a big fan of fruit flavors, not because I don’t like fruits and berries, but usually they taste something else. I only have tasted at two strawberry flavors and this would be the third one, well to be honest this isn’t just strawberry. But then again it is. This is the first strawberry liquid that tastes like strawberry, from all the three I have tasted.
    Well what kind of strawberry, you might ask. Well, my mum used to make rhubarb soup where she added strawberries and this tastes just as the strawberries tasted in it. Strawberry jam might taste something like this also, but jams I’m used to, are much sweeter. If you are looking for sweet slightly cooked strawberry flavor, you should check this out.

Mrs. B’s Rhubarb & Custard
    I had my doubts on this one, but was eager to see if this one could be pulled off. Wouldn’t believe it, but there is identifiable taste of Rhubarb, but that’s all, didn’t find the custard at all. And the taste of the rest of the liquid is kind of dry, dusty or something. I’m aware that uncooked Rhubarb is something similar in taste, but not this dry. But no need to worry, here is where Strawberry jam flies to the rescue. As I revealed the secret recipe of my mums rhubarb strawberry soup, now you can easily make your own, by mixing these two flavors.
    As alone this isn’t really my thing. If you are planning to try this, I’m suggesting that you will get Strawberry jam also, just in case. This flavor was pretty different than any of the others and there might be target group for this. Rhubarb jam would have been more of my cup of tea.

Mrs. B’s Dandelion & Burdock
    At first of all, I have no clue where this name comes from. I tried to make some research and found out that there is a soft drink which holds this name. Haven’t tasted it, so can’t tell if there is a connection between them. But what did I tasted then. Well first of all aniseed, that’s the strongest one of the flavors. But there was a familiar back note, which I wasn’t sure about what it was. At starters I thought it was hint of menthol, but after a minute was thinking its mint. But it wasn’t neither of them, but still something I have tasted earlier. Something in toothpaste, but not in a bad way. I tried to look what the description said, but because I was reading the Finish version that didn’t help me at all. I still couldn’t figure out what was the aftertaste, but then I saw the English description and it hit me, Wintergreen. I honestly didn’t knew that it’s a flavor its own, always thought that it’s a mix of mint and menthol. Well what about Vanilla? Didn’t find any, but honestly this one doesn’t even need it. At overall this one is easily the most complex and my favorite flavor of all of these four.

I tested all of these liquids with DNA powered Igo W4 with dual coil setup in it. All of these flavors are best in below 15 watts, higher wattage doesn’t give any burnt taste, but the flavor kind a fades away. I tried Dandelion & Burdock in a Mister but with sub ohm setup the taste just wasn’t there. After tested that I decided not to use the genesis at all. It might be possible, that some of the flavors I was missing could be found with some other device.
    The lineup itself is pretty ok, not bad at all. Considering the price these liquids are pretty good value for money, pricing is in the mid-range (maybe even below it) and I would say that quality is there also.
    Viimeksi muokannut WonderC; 10.09.14 kello 08:33. Syy: Added som afterthoughts
    -Gerstensaft über alles!

Höyrykonkari

Sijainti
    Nivala
    Reilun kahden vuoden asiakkuuden jälkeen on vähä harmi antaa kaupalle yksi risu:
    Edellisen tilauksen (elokuussa) toimitustavaksi valitsin sen Next working day- jutun.
    Tilauksen tein sunnuntai-iltana mutta toimitus oli perillä vasta kahdeksan päivän päästä maanantaina.
    Harmitti kun normaalisti se halvin vaihtoehto on yhtä hidas/nopea.
    Saattaa toki olla kyllä niinkin että syy on ihan jossain muualla kuin lähettäjässä, ei olis eka kerta kun tavarat seikkailee
    pitkin maailmaa miten sattuu kun joku jossain välissä kuljetusketjua on mokannu tai laiskotellu ...

Ruusukoriin tipahtaa sitte vastapainoksi tapaus viime vuoden joululta:
    Tilasin nesteitä keskiviikkona 18.12 ja perjantaina 20.12 soitti DHL:n kuski ja kertoi olevansa kohta pihassa.
    En olis ikinä uskonu että joulun alla mikään voi noin nopeasti toimia.

Pikku ot aihetta etäisesti sivuten:
    Muutama vuosi sitten tilasin Leathermanin Espanjasta myös seuraavaksi päiväksi luvatulla toimituksella.
    Tilauksen tein iltapäivällä ennen puolta neljää ja seuraavana päivänä kuljetusyhtiön tyyppi soitti että olis paketti.
    Sattu vielä sopivasti olemaan muutenkin tulossa työpaikalleni.

Höyrykonkari

Sijainti
    Riihimäki
    Velholla tänään WIZMIXit -25% alessa vapeday25 koodilla.

Tuli pitkästä aikaa pari päivää sitten tilattua täydennystä Menthol Asylym varastoon (ainoa, paras menthol) ja tänään joutui vielä toiset kuusi pottua ottaa lisää tarjouksen alle.

Homma kyllä tuolla pelaa aina mainiosti, harmi että tuotepiiri ei enään palvele kuin ainoastaan Menthol Asylumin osalta.

Sijainti
    UK - Peterborough
    Heitetään graffatkin tänne ku tonyyqi kerkisi viestin laittaa

Puolet nesteistä oli karannut yhden korkin hajottua kirjeen pohjalle, mutta asiasta vinkumalla, uusi on matkalla. Ei ole oikein muuta, kuin hyvää sanottavaa itse kaupasta

Höyryttelijä

Sijainti
    Vantaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eCigWizard Näytä viesti
    Koodi on ikävä kyllä otettu pois käytöstä toistaiseksi.
    Sen kanssa ilmeni jotain ongelmia ja sitä nyt koittavat selvitellä.
    Voisiko joku ilmoitella täällä, kun koodi on jälleen käytössä.

tJ

Sijainti
    UK - Peterborough
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jurdis Näytä viesti
    Voisiko joku ilmoitella täällä, kun koodi on jälleen käytössä.
    Mahdollisesti-maybe-ehkäpä-pian.

Sijainti
    UK - Peterborough

Uutta Mrs B reseptiä tarjolla : Cookies & Cream.

Ja tämän lisäksi kaikki Mrs B's-nesteet
    48h -10% alennuksella.

Lisää makuja varmasti lähitulevaisuudessa.

Sijainti
    Satakunta
    Kiitos welho muuten 5L vg kannusta ripeää toimintaa
    Pakkaukseen voisi panostaa enemmän mutta nyt tuli kannu ehjänä onneksi

Sijainti
    Keski-Suomi
    Mihin on muuten hävinnyt welhon mainos etusivulta?

Höyrähtänyt

Tulipahan rekisteröidyttyä, jotta pääsee tähänkin jotain raapustamaan.
    N. Kuukausi sitten tuli aloitettua vapottelu, eikä ole sen jälkeen perinteistä savuketta tehnyt mieli kertaakaan.

Ensimmäinen tilaus oli oikein onnistunut, yksi purnukka oli vuotanut mutta ei siitä jaksanut kitissä..

CE4 ja CE5-cartoja tuli tilattua, ja on huomannut että WizMixin litkut pelaa CE4:n kanssa, mutta VR:n litkut ei sitten yhtään. No laitettiin alkuviikon tilaukseen Aspire BVC:itä, josko olisivat parempia, kun Minnesota Mentholista tuli ihan vakiotavara. Huomattavan moni myös vuotanut tai kurluttanut. Nyt pelätään viimeisen purkin loppumista ennen täydennyksen saapumista

Kysymyksenä vielä ihan, tuleeko aina seurantakoodi? Ensimmäisessä tilauksessa sain, toisesta ei ole tullut, vaikka heti seuraavana päivänä tilauksesta tuli kyllä ilmoitus toimituksen lähteneen..

EDIT: ei tullu seurantakoodia, Aspire BVC on aivan mahtava. Kaksi tilausta olen tehnyt, molemmat maanantai-iltana, ja viikon päästä maanantaina olleet perillä.. Vielä kun saataisiin alennuskoodi pelaamaan..!
    Viimeksi muokannut Blur; 15.10.14 kello 08:20.

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •